kazık yiyen vatandaş
1.7K posts


@baharkarakrt Bilmeyen 3y’yi 30 kusur bir rakam zanneder.
Soruda 3 tane y - 1 tane y=12 18-6=12
Türkçe
kazık yiyen vatandaş รีทวีตแล้ว

@Animalistann @Muhamme02680475 @bpthaber Cevap yazmayın ben direk engelliyorum. Kendi çalıp oynasın. Daha okuduğunu anlamayan bir seviye. Oy ne alaka… Konunun siyasetle alaka seviyesi sıfır. Gerçek hayatta da muhattap olmadığımız için kendi aralarında sosyalleşebildikleri için saçmalıklarını doğru zannediyorlar.
Türkçe
kazık yiyen vatandaş รีทวีตแล้ว

Nerede okuduğu belli olmayan , nasıl öğretmen ve nasıl müdür olduğu şüpheli olan, uyguladığı mobbing, baskı, hatta tokat atmaya kadar varan eylemleriyle densizleşen sözde okul müdürünün, babası intihar eden kızın ailesine söylediği söze bakın:
"Kızınıza sahip çıksaydınız!"
Arkadaşlar, bu kadını sürekli ifşa edelim, gündemden düşürmeyelim!

Türkçe

@ajansmuhbir1923 Bu türler sonra kedi, köpek sevdasına düşüp kafayı sıyırıyorlar. Hızlılar ve o hızlı hayat sonunda ruhsal hastalıklara yakalanıp uzun süren ya da hiç bitmeyen tedavilerle boğuşuyorlar. Kaç tane böyle model gördüysem 40’larında genç kalma sevdalarından başka uğraşları yok.
Türkçe

Bir insanı her gün üst üste görmek istemediği için evliliği mantıksız bulan kadın:
• Bir kişiyi haftanın 7 günü görme olayı beni mahvediyor.
• Ben çok uzun zamandır hayatımda bir kişiyi her gün görmedim ve buna ne reaksiyon vereceğimi bilmiyorum.
• ”Aşk yaa” diyorlar. Ne aşkı be? Aşık da olsam çekil of.
• Hadi diyelim ki ayrı zamanlarımız var ve başka odada takılıyor. Ama ben biliyorum ki senin orada olduğunu.
• Tamam üç beş yıl romantik diyelim ama kişisel alanım yok olur.
• Ara da veremiyorsun.
Türkçe

@bosunatiklama Recep Tayyip Erdoğan gurbetçileri Türkiye’ye davet etti 20 yıl vergi de alınmayacak. Sızlanmayı bırakın da gelin. Muğla’ya gün görmemiş gurbetçiler bir akın ediyor o sahillerde çığlık ata ata yabancı dil konuşmaları, saygısızları arkamızı dönüp uzaklaşıyoruz. %80 görgüsüzsünüz.
Türkçe

Almanya'da yaşayan bir Türk:
"Arkamdaki 2 kişi Türkiye maçları hakkında konuşuyordu.
Biri, 'Sabah o kadar kutlama yapıp insanları rahatsız etmelerine rağmen en zayıf takımlara utanç verici şekilde yenildiler.' dedi.
Ben de dayanamayıp, 'Kutlamalar sizi rahatsız etmek için değil aslında. Biz coşkulu bir milletiz.' dedim.
Kadın bana, 'O zaman coşkunuzu kendi ülkenizde yaşayın.' dedi."
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Evet çırakları itin poposuna soka soka iş öğretemezsiniz artık. Neden çırak gelsin ki her yer saç boyama ve kesme videolarıyla dolu sen ne öğreteceksin ki eze eze bir gence. Saçlarımı evde açıcı kullanmadan sarı yaptım o yüksek fiyatlara kendi saçınızı kesip boyarsınız.
Türkçe

Çocukların ve gençlerin çalışmayı tercih etmediğini iddia ederek çırak bulamadığı için isyan eden kuaför:
• Çırak alımlarımız başladı ama maalesef piyasada çırak yok. Çünkü çocukları çalıştıramıyoruz.
• İlçedeki 10-15 kuaför oturup kendi aramızda “Çırak gelirse bana yönlendirir misin?” diye konuşuyoruz ama hiçbirimizde çırak yok.
• Ne yapacağız biz? Sektör öldü. Biz son nesiliz. 10 yıl sonra kuaför bulamayacaksınız.
• Bize para pul vermeden, bizi sömürerek meslek sahibi yaptılar.
• Biz bugün çocuklara paralarını, yemeklerini veriyoruz, az çalıştırıyoruz ama yok.
• Çocuk daha temizlik yapmayı bilmiyor, kahve yapamıyor. Hepsi hazır para istiyor.
Türkçe

@anonimuhabir Benim eşim dünya iyisi bir adam… Baya bi mihr istedim hoca’ya ne oluyor ise bu yüksek düşürsün dedi. Eşimle, abim yanıma geldi o hocaya söyleyin, ağırlığımca altın isterim dedim … Ki eşim kabul etmiş hocaya ne oluyorsa. Kesti sesini de kıydı gitti.
Türkçe

İmam nikahı kıyıldığı sırada, gelinin “mehir konusunda anlaştınız mı?” Sorusuna verdiği cevap dikkat çekti:
➖Bugüne kadar ikimiz de çok zor yollardan geçtik. Çok emek verdik, çok mücadele ettik bu güne gelmek için. O beni bir gün bile kırmadı, incitmedi. Benim ona sevgim, saygım, sadakatim sonsuz. Ondan da istediğim tek şey; sevgi, saygı ve sadakat. İstemem gerektiği için de en az 5 gram, sana 5 gram altın istiyorum sadece. 2 gram da olsa, 2 gram da yazabilirsin.
➕Ben şu ana kadar hiç böyle düşük mehir yazmadım ama senin konuşmandan sebep yazıyorum. Rabbim böyle anlayışlı bir eş nasip etmiş sana. Kıymetini bilirsin inşallah.
Türkçe

1 bu ikisi karı koca birbirine tencere kapak. Kimi kime aklamaya haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz. Adam deli raporu almış gayet şeytani aklını delilikle nasıl bağdaştırdı bu bizi üzer Hakan efendi. Ve bu adam #millitakıma alındı. Trabzon sporlulara sorun anlatırlar.
Türkçe

#hakancalhanoglu bilmeyenler için yazalım da bilsinler. Arkadaşlar bu adamın vukuatları yaz yaz bitmez ama en rezili karısını aldattı sonra da karım beni aldattı dedi ve doğacak çocuk için dna testi istedi. Ve karakterli ve şerefli duruş sahibi adamın karısı bunu boşamadı. Yani
Türkçe

@finozg Vizyona bak böyle daireleri olan biri çocuğunu standart yetiştirecek 80 bin maaş olacak. Ne kadar heyecanlı bi soru…
Türkçe

@Catwom95 @SaracanHande @Ozdilknur Evet; k*ç*nda donu olmayan bir sınıf annesi anlattı(evi kira ipone bilmem kaç model almak derdinde). X sınıfının öğretmenine veliler bilmem kaç gram bilezik hediye etmişler. Yemin ederim akıl yoksunu bunlar, bi twit vardı bunlardaki aklı kuşa taksam ters uçar diye, aynı bu hesap.
Türkçe

@olelemayko @SaracanHande @Ozdilknur Artı olarak devlet memuruna işini yaptığı için neden hediye alınıyor :D ucuzu bile alınmamalıyken(rüşvet çünkü) bu yalakalar bir de altın maltın alıyor şaka gibi
Türkçe

@Gezmekgerek @Ozdilknur Bence organizasyon tutup mikrofon eşliğinde isimleriniz bas bas bağırarak haykırılmalı. Derde bak arkadaş. Detaya bak özel okul nee aaa oooo wow özel okul vay arkadaş.
Türkçe

@Ozdilknur Özel okuldayız, 18 veliden sadece 4 veli hediyeye katıldı. Konu para da değil, sonuçta herkesin parası var. Şimdi o dört kişinin adı mı yazılmalı yoksa tüm sınıf mı. Siz olsanız ne yapardınız ?
Türkçe

@SaracanHande @Ozdilknur 2 kal ve pintisiniz. Pahalılar pahalısı hediye seçip bilmem kaç kişiye bölünecek aaa şu kadar para tutuyor canım deyip ortada gazel okumak karakter yoksunluğu. Biri de gidip tek başına 10 bin tl’lik hediye almaz ve cidden paranızda yok, bizde var ama harcanacak yere harcıyoruz.
Türkçe

@Ozdilknur Yanlız çok çakal ve pinti anneler var.Ne de olsa çocuğu ayırmayacaklar ismini yazacaklar diye durumu gayet olduğu halde toplu hediyeye katılmıyolar 😬
Türkçe

@SaracanHande @Ozdilknur 1 Terbiyesize bak çakal ve pintiymişiz… Durumum var diye sizin saçma sapan ortaya attığınız yüksek fiyatlı gösteriş temalı hediyelerinize, çiçeklerinize, mekanlara ayrı ücret verip katılmak zorundamıyız. Kendiniz neden almıyorsunuz al 10 bin lik hediye yap showunu. Asıl siz ça-
Türkçe

@Ozdilknur 4 okulda ne varsa arkadaş ayrılmak istemeyen, okuldaki tüm personeli ve velileri tanımanın ne gibi bi gururu varsa anlamadım tuhaf insanlar. Ve devamlı başımıza masraf çıkarmak için uğraşan tipler, anneler gününden okula ve öğretmene ne mesela…
Türkçe

@Ozdilknur 1 şimdi bizim sınıfta anneler günü etkinliği düzenlenmek istendi. Kahvaltı için 1650 tl anne, 650 tl çocuğa para, resim ve çerçeve hediyesi 11.000 tl (ailesinin resmi çizilecek). Büyük çoğunluk kabul etmedi. Kabul edenler 13-14 kişiydi. Öğretmen sayıyı az bulduğu için iptal etti.
Türkçe

@Ozdilknur 3 lı ilk yer ve hediye için zorlayan sınıf anasına mı sayıyı az bulup yok ben istemiyorum diyen öğretmene mi bu iki olayı göremeyip ama başka bir şey yapalım diye ısrar kıyamet yazan velilere mi yanalım. Zaten bu sınıf anneleri hepsi aynı karakterde kendilerini mükemmel gören ve
Türkçe

@Ozdilknur 2 Neyse olaylar olaylar. Sonra belediyenin işlettiği güzel bir parkta adam başı 100 tl ye alan tutup, 4000 tl ye saat aldılar. Bu olayları izledim sonra şunu yazdım öğretmenler günü hediyesi dışında hiç bir hediyeye katılmıyorum. Kimse bir şey yazmadı değil yazamadı. Fahiş fiyat
Türkçe










