Onur

236 posts

Onur banner
Onur

Onur

@onregnn

İskenderun, Türkiye เข้าร่วม Ocak 2013
51 กำลังติดตาม209 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Onur
Onur@onregnn·
Elbet bir gün gelir, birlikte karşı karşıya içeriz rakımızı.
Türkçe
0
0
13
0
Onur
Onur@onregnn·
@SinanAkyuz73 Pozisyonun öncesi apokerimin saçma sapan ortası ile başladı atak. 1 0 öndeyiz sen ne diye içeri orta açarsın
Türkçe
0
0
2
225
Sinan AKYÜZ
Sinan AKYÜZ@SinanAkyuz73·
Abdülkerim nerdesin Mısır çarşısına gittin be! Gol yiyen Galatasaray önce Gol Abdülkerime yazar sonrada Okan Buruk’a yazar. Sahanın en kötü oyuncusu hocası Galatasaray’da Jakops adamı kaçırdı. Tank adım atamayan Abdülkerimin beli kırıldı golü yedi Galatasaray
Türkçe
56
6
173
163.8K
Onur
Onur@onregnn·
@GalatasaraySK Bu apokerimin görevi ne orta açmak yada topla dripling yapip saçma sapan top kayıpları yapmak mi? Sağa ver sola ver defansta sağlam dur senden kimse başka bir şey beklemiyor. Bir saçma sapan ortasının dönüşü gol yedik ki defansta da topu karşılıyamadı.
Türkçe
0
0
0
17
Onur รีทวีตแล้ว
Daktilock
Daktilock@daktilock·
Düştük kara sevdaya 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Türkçe
16
397
5.8K
272.1K
Onur
Onur@onregnn·
@_vlknylmz Futbolculuğu neydi ki yorumculuğunu konuşalım .. öyle ölmez füze atsaydın:))
Türkçe
0
0
0
18
Volkan Yılmaz
Volkan Yılmaz@_vlknylmz·
Komik olduğunu sanıyor muhtemelen. Ama çok yakışmış onuda ekleyelim. Futbolculuğu neydi ki yorumculuğunu konuşalım. HTSPOR bununla ilgili aksiyon alır mı? Hiç ihtimal vermiyorum.
Türkçe
366
47
1.5K
549.8K
Onur รีทวีตแล้ว
deftersanat
deftersanat@deftersanat·
"Bundan sonra herkes, bana ne ekerse onu biçecek."🖐️
İstanbul, Türkiye 🇹🇷 Türkçe
15
700
5.5K
97.8K
Ümit Özat
Ümit Özat@UmitOzatOnline·
Bugün osimhen kart görüp bjk maçına cezasını bitirecek demedi demeyin
Türkçe
3.2K
403
8.5K
1.9M
Onur
Onur@onregnn·
@cantongo Jelert sağa geçiyor sağdan gol yiyoruz sola geçiyor soldan gol yiyoruz ağır cenabet herif
Türkçe
0
0
0
22
Can Tongo
Can Tongo@cantongo·
Jelert'i kim önerdi, kim aldırdıysa çıkıp itiraf etsin. Yazık valla paraya.
Türkçe
452
175
4.5K
249.1K
Onur รีทวีตแล้ว
Söz Yükü
Söz Yükü@Sozyuku·
Söz Yükü tweet media
ZXX
6
183
1.8K
82.8K
Onur
Onur@onregnn·
@KramponSport Ya koçum herkes yorumcu olmasın git halısahada top oyna sen
Türkçe
0
0
0
28
Krampon Sports
Krampon Sports@KramponSport·
“Ahmed Kutucu’nun golü ofsayt mı?” 🗣️ Özer Hurmacı: “Top Sallai’nin yanından geçiyor ve toptan kaçmak zorunda kalıyor. Bence net ofsayt. Sallai olmasa kaleci bence yine kurtaramaz.” (Nut Spor)
Türkçe
240
27
1.3K
718.6K
Onur
Onur@onregnn·
@Besiktas Nasıl koyduysak halen ağlıyorlar hdhsjsjhshjajaj
Türkçe
0
0
1
38
Beşiktaş JK
Beşiktaş JK@Besiktas·
KULÜBÜMÜZDEN AÇIKLAMA Türkiye Futbol Federasyonu geçtiğimiz haftalarda VAR kayıtlarının yayınlanması konusunda doğru bir karar alarak kamu vicdanını rahatlatma ve şeffaflık yönünde bir adım atmıştı. Hatırlanacağı üzere geçtiğimiz sezon oynanan Sivasspor- Galatasaray ve Gaziantep FK-Beşiktaş maçlarında sahada verilen kararlar üzerine hararetli tartışmalar yaşanmış, TFF o iki karşılaşmanın VAR kayıtlarını hukuken bir zorunluluk olmadığı halde yayınlamıştı. Bu hafta oynanan Beşiktaş-Galatasaray karşılaşmasında Cenk Tosun ile Derrick Köhn arasında yaşanan pozisyon tartışmalara konu olmuş, kamuoyunda VAR’ın hakemi neden çağırmadığı konusu merak uyandırmıştır. VAR kayıtlarının kamuoyuyla paylaşılması konusunda alınan son karar doğrultusunda “VAR tarafından çağrılmayan” pozisyonlar yayınlanmamaktadır. Ne var ki kamu vicdanı bu tip pozisyonlarda hakemin VAR tarafından ‘neden davet edildiğini değil neden davet edilmediğinin’ cevabını aramaktadır. TFF tarafından verilen şeffaflığı sağlama, kamu vicdanını rahatlatma prensibi doğrultusunda Cenk Tosun ile Derrick Köhn arasında geçen pozisyondaki VAR konuşmalarının yayınlanmasının Türk futbolunun sağlıklı bir yapıya kavuşması için yarar sağlayacağını düşünüyor ve ilgili pozisyonla ilgili VAR konuşmalarının yayınlanmasını talep ediyoruz. Saygılarımızla. Beşiktaş JK
Beşiktaş JK tweet media
Türkçe
3.2K
5.3K
29.2K
4.3M
Onur
Onur@onregnn·
Hiçbir şeyden pişman olmam. İyiyse güzeldir, kötüyse tecrübe..
Türkçe
0
0
5
1.6K
Onur
Onur@onregnn·
İçgüdülerine güven..
Türkçe
0
0
2
1.8K
Onur
Onur@onregnn·
Benim için bir şeylerin son raddesi hep tepkisizlik olur
Türkçe
0
0
2
1.8K
Onur
Onur@onregnn·
Onur tweet media
ZXX
0
0
2
993
Onur
Onur@onregnn·
Güven problemi umarım benimle mezara kadar gelmezsin
Türkçe
0
0
6
1K
Onur
Onur@onregnn·
sor bakiyim ben naptığımı biliyor muyum.
Türkçe
0
0
4
1.1K
Onur
Onur@onregnn·
Ne akıl kar ediyor ne fikir o sırada Biliyorsun geçiyor zamanla ama ne fayda..
Türkçe
0
0
3
614
Onur
Onur@onregnn·
ikimiz birlikte yürürdük. sonra bir şey oldu o aydınlık sokağı seçti ben karanlıkta kaldım.
Türkçe
0
0
4
0
Onur
Onur@onregnn·
Tatlı dilimin faydasını gördüğüm anlar oldu ama yılanı deliğinden çıkarıp soktuğu zamanda çok oldu
Türkçe
0
0
4
0