Dr.Bilgeyts

1.7K posts

Dr.Bilgeyts

Dr.Bilgeyts

@pearltoglu

KBB&BBC

เข้าร่วม Nisan 2023
168 กำลังติดตาม108 ผู้ติดตาม
Dr.Bilgeyts
Dr.Bilgeyts@pearltoglu·
@pitbullofdcs Ben de bu yüzden işlem yaparken hasta reşit olduğu sürece yakınını mutlaka çıkartırım..
Türkçe
1
0
1
1.8K
dcswrld 🔶️
dcswrld 🔶️@pitbullofdcs·
Hastaya bir islem yaparken hasta yakini almam odaya. Birgun bir hasta yakını ısrar etti. 1.90 boyunda delikanlı. Eşinin belinden sıvı alacam(lomber puncture) Cok kisa sürecek dedim. Yok ben de olacam dedi. E otur madem dedim yok sizin arkanızdan ayakta izleyecem dedi. Igne hastanin belinde,icerde. 4 saniye sonra küt diye bir ses. Artist, bayılmış kafayı yere vurdu. 2 dikiş atıldı kafasına. İş sağlıksa kendinize cok güvenmeyin. Bize bakmayın siz, bizim kafa zaten saglam kalmıyor hergun bu işlerle ugrasmaktan:) kadavradan çıkıp o kokuyla yemek yemeye giden insanlarız biz.
Türkçe
75
61
5.7K
462.3K
Özge ŞABO
Özge ŞABO@saboozge·
Hasan Can nişanlanmış. Çok ilgilendiğim bir mevzu değil aslında , hayırlı olsun ... Yalnız yorumları gördüm. Şu kıza çirkin demişler. Arttırıyorum . Utanmamışlaaaar....... Hasan Can daha güzellerine layıııık?🤔 diyerekkkkk bu kızı çirkin ilan etmişler . Hayır kız doğallıktan çiçeeeeek gibi o ayrı. Adamın yanında bahçe gibi durmuş o daha bir ayrı. Bitmedi bu botokslu abla sevdanız. G.tü başı modifiye etmeye o kadar alıştınız ve birbirinin aynı iğrenç bir kadın algısı yarattınız ki gerçek güzellik size manasız geliyor . Bi gidin Allah aşkına.
Özge ŞABO tweet media
Türkçe
770
193
15.9K
2.3M
Dr.Bilgeyts
Dr.Bilgeyts@pearltoglu·
@avsmyycskn @Hekimce261050 Onlarca sene bir meslek uğruna emek vermediniz herhalde. İstifa et demek kolay. Yıllarca eğitimimiz için uykumuzdan,sosyal hayatımızdan ödün vermişiz, ailemizden uzak kalmışız. Bu gördüğümüz muamele için değil kesinlikle. Biz neden istifa ediyoruz insanlar eğitilsin usul öğrensin
Türkçe
0
0
4
63
Sümeyye Coşkun
Sümeyye Coşkun@avsmyycskn·
@Hekimce261050 Herkes mesleğinin dezavantajlarından rahatsız. Siz de çok rahatsızsanız istifa edin. Ayrıca bir tavsiye sizi tanımayan insanların olduğu yerde mesleğinizi söylemek zorunda değilsiniz. Ev hanımıyım dediğinizde bunlar sorulmuyor. Nihayetinde hepimiz aynı zamanda evimizin hanımıyız.
Türkçe
3
0
6
1.8K
Hekimce
Hekimce@Hekimce261050·
Kuaförde saç boyatıyorum. Boya yapılmış, bir köşede oturmuş sürenin dolmasını bekliyorum. Derken bir kadın içeri giriyor, kuaförün sahibi olan beyfendiye acelesi olduğunu söylüyor. Cevap net: "Randevusuz çalışmıyoruz." Kadın ısrarla rica ediyor... En sonunda kuaför, "Bekleyin, arada bir yerde alırım," diyor. Kadın mutlu bir şekilde oturup beklemeye başlıyor. Kuaför içerideki müşterilerle ilgilenmeye devam ediyor. Arada telefonla konuşuyor, gündelik sohbetini yapıyor. Bir ara kahvesini içmek için balkona çıkıyor. Bekleyen bir müşteri var mı, acelesi var mı; umursayan yok. Kadının da hiç sesi çıkmıyor. En sonunda boş koltuklardan birine alınıyor, fönü çekiliyor. 20 dakika Ücret 800 TL Kadın parasını ödüyor, teşekkür ediyor. Kuaför son cümleyi ekliyor. "Bir daha randevu almadan gelmeyin." ..... Doktor olunca bu memlekette ne değişiyor anlamak mümkün değil. Hastaya "Randevunuz yok, bakamam" dediğinizde kıyamet koparır. "Bekleyin, hastalar bitince alırım, " dersin; dediğine pişman eder. Sürekli içeri girer: "Benim sıram gelmedi mi?" "Daha ne kadar bekleyeceğim?"... En sonunda bakarsın, yine mutlu edemezsin. "Beni onca zaman beklettiniz," der. Sen ona sağlığını verirsin ama yine de bir teşekkür çok görülür. Üstelik başka hiçbir meslek grubuna yapılmayan sana yapılır. Evde, otobüste, restoranda, markette... Doktor olduğunu öğrendikleri anda soru sorma, hastalığını anlatma hakkına sahiptirler ve senin ona yol gösterme zorunluluğun vardır. Bunların para gibi bir karşılığı olamaz ki zaten sen nöbetinin bile saatini 187 TL' ye tutarsın. Bir yerde düğmeleri yanlış iliklemişiz. O günden beri de herşey yanlış gidiyor...
Hekimce tweet media
Türkçe
66
156
1.9K
218.8K
Dr.Bilgeyts รีทวีตแล้ว
Alp Kılınç
Alp Kılınç@alpklnctr·
Bu fotoğrafta gördüğünüz kişinin ismi Işıl. Kendisi 18 Mayıs Pazar günü vefat etti. Şimdi Işıl’ın başına gelenleri sizlere anlatıyorum. Bu yaptığım paylaşım, vefat etmiş evladı için bir babanın yardım çığlığıdır.
Alp Kılınç tweet media
Türkçe
766
10.6K
44.9K
9M
Dr.Bilgeyts รีทวีตแล้ว
Atilla Uslu
Atilla Uslu@ativittta·
Kadın hekimler tarafından tedavi edilen hastalarda ölüm oranları daha düşük. Tabi bazı hastalar onları hala hemşire hanım zannediyor 😅
Mamas A. Mamas@mmamas1973

Patients treated by female physicians have better outcomes than those treated by men- our work led by Kiyan Heybati and @propelresearch published today ➡️ bmchealthservres.biomedcentral.com/counter/pdf/10… Physician patient concordance associated with better outcomes particularly between female physicians and female patients

Türkçe
35
183
2.8K
195.2K
Dr.Bilgeyts รีทวีตแล้ว
HuysuzKadn35
HuysuzKadn35@Delikadn35·
"Beni milletim nereye isterse oraya gömün" demiştin... Seni kalbimize gömdük.. 🖤 Son Kasıma kadar 🖤🇹🇷 #OnKasım
Türkçe
58
1.8K
16.2K
288.4K
Dr.Bilgeyts
Dr.Bilgeyts@pearltoglu·
@GulsahPsk @ilaydasimaygul Bir cerrahın aktif çalışma süresi hastanedeki diğer tüm dahili kliniklere veya diğer çalışma birimlerine göre daha fazladır. Evet manevi açıdan doyum yaşıyoruz ama bu manevi kazanç maalesef benim ev kiramı ödemiyor. Herkes çalıştığı kadar kazansa zaten cerrahlar başı çekecektir.
Türkçe
0
0
0
72
Klinik Psikolog Gülşah Ataşoğlu
@ilaydasimaygul Cerrahlar da gayet güzel kazanıyor🙂 yalnız artık idealler yerine kazançları konuşur olduk. Sanırım bu toplumsal bir yansıma. Zeka ve çalışkanlık ta çok farklı kavramlar. Farklı iş dallarında da iyi kazancın olması gerekir ayrıca. 🌸
Türkçe
3
0
59
16K
İlayda Simay Rador
İlayda Simay Rador@ilaydasimaygul·
Biz küçükken ablam hep derslerden kaçardı ben tüm sınavlarda 1. olurdum. Ben cerrah oldum. O zar zor endüstri mühendisliği okuyup çalışmak bana göre değil diyerek pilates stüdyosu açtırdı. Benim 4 katım kadar kazanıyor. Ailenin zeki kızı oymuş ben çok yanlış anlamışım olayı
Türkçe
611
638
53.6K
4.9M
Dr.Bilgeyts
Dr.Bilgeyts@pearltoglu·
@zumizumizumab Herhangi bir eah ve üniversite hastanesi için 35 çok olabilir evet ama etlik şehir hastanesinin hasta kapasitesi uçuk ve zaten 1 kulesinin tamamen kadın doğum hastanesi. Bunu ve istifaların da çok olduğunu düşünürsek üst kıdemleri için bu kötü haber
Türkçe
0
0
10
892
Dr.Bilgeyts รีทวีตแล้ว
sueda
sueda@supsuosup·
Çömezlere tavsiyem ssri’ı çok geciktirmeyin 💖
Türkçe
3
8
392
57.9K
Dr. Fahrettin Koca
Dr. Fahrettin Koca@drfahrettinkoca·
Milletvekilliği, Bakanlık ve Meclis Başkanlığı gibi önemli görevlerde bulunan, hayatının büyük kısmını milletimizin hizmetine adamış Sn. İsmail Kahraman ağabeyimizi ağırladık. Lütfedip ziyaretimize geldikleri ve başarı dilekleri için kendilerine teşekkür ediyorum.
Dr. Fahrettin Koca tweet media
Türkçe
162
122
1.2K
199.9K
Dr.Bilgeyts รีทวีตแล้ว
Dilara t.
Dilara t.@dilaratvz·
Binlerce hekim sonuçların açıklanmasını bekliyorr #tustercihsonuçlarıaçıklansın
Türkçe
1
9
12
876