7

741 posts

7 banner
7

7

@qa3dak7

Still loading...

เข้าร่วม Temmuz 2014
238 กำลังติดตาม131 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
7
7@qa3dak7·
عاشقی هم صدای ناخن میده رو تخته سیاه..
فارسی
0
0
15
687
7
7@qa3dak7·
@hghah54321 تسلیم معنی ضعیف نمیده در کل با نظرت موافقم
فارسی
0
0
1
136
hamid
hamid@hghah54321·
@qa3dak7 اتفاقا زنی که همیشه تسلیم و دردسترس باشه حال به هم زنه.زن باید قوی باشه.ولی نخاد ریاست و بزرگی کنه.کنار مرد باشه و نه روبروش.قوی و مغرور،ولی برای ساختن ارامش.مرد نمیتونه بزرگتری و قدرتنمایی زن رو هضم کنه.
فارسی
2
0
0
153
7
7@qa3dak7·
بیشتر مرد ها دوست دارن تسلیم شدن کامل یک زن رو تجربه کنند اما حاضر نیستند انقدر امنیت اینجاد کنن که همچین چیزی امکان پذیر بشه
فارسی
20
4
125
5.9K
7
7@qa3dak7·
@shirinkh کلمات در هر جا میتونن معنی های مختلفی بدند کاش منشن های توییت هم بخونید
فارسی
0
0
0
16
7 รีทวีตแล้ว
AMir
AMir@amirghaed11·
هروقت خواستيد يكى از چشمتون كامل بيفته، يه بار دیگه بهش فرصت بدید.
فارسی
19
17
281
4.8K
7
7@qa3dak7·
@tuyiiternadaram نجات دهنده فقط مستی و فراموشی
فارسی
0
0
0
15
11
11@tuyiiternadaram·
اقا یه بطری الکل ما رو نجات داد.
فارسی
1
0
48
696
سندباد
سندباد@arsham_iraji81·
@qa3dak7 ولی به نظرم محاصره ی کامل و کندن خندق بیشتر کمک می‌کنه به تسلیم
فارسی
2
0
9
219
7
7@qa3dak7·
@daeiily و من
العربية
0
0
0
27
D a e i 𖤐
D a e i 𖤐@daeiily·
بنده از کسایی که صحبت کردن رو به قهر ترجیح میدن تشکر میکنم
فارسی
6
4
113
1.3K
7
7@qa3dak7·
@S4thJuly تسلیم لزوما به معنی اطاعت و سلطه پذیری نیست اینجا یعنی احساس امنیت و اعتماد عمیق و اینکه نیاز به دفاع دائمی از خودش نداشته باشه و بتونه آسیب‌ پذیری‌ بودنش رو بدون ترس نشون بده درکل از نظر عاطفی خودِ واقعیش رو آشکار کنه
فارسی
0
0
0
75
S
S@S4thJuly·
@qa3dak7 جنگ و جدالی نیست که یه طرف تسلیم بشه.
فارسی
1
0
0
70
7
7@qa3dak7·
@S4thJuly واژه مناسب چی هست
فارسی
1
0
0
175
S
S@S4thJuly·
@qa3dak7 تسلیم واژه درستی نبود.
فارسی
1
0
0
188
7
7@qa3dak7·
@hamedhekmatt 😂 نگو که دوست نداری
فارسی
1
0
0
187
حآمد حکمت
حآمد حکمت@hamedhekmatt·
@qa3dak7 مگه ترامپ هستیم بخوابم تسلیم بی قید و شرط بببینیم
فارسی
1
0
3
309
7
7@qa3dak7·
@vasllive منتظر بودم بگی روح از بدنت خارج شد و این داستانا انتظار اینو نداشتم
فارسی
1
0
1
16
نسیم وصل
نسیم وصل@vasllive·
@qa3dak7 پرستار خانم برای همکارش بلوجاب میکرد روبه روی تخت من بود جلو در اتاقی که توش دارو بود :)
فارسی
1
0
0
24
نسیم وصل
نسیم وصل@vasllive·
من یبار icu بستری بودم چیز عجیبی دیدم ..
فارسی
1
0
2
82
7
7@qa3dak7·
@hamedhhy15 بله من هم گفتم بیشتر مردها نه همه
فارسی
1
0
4
227
..hamed🍁🇨🇦🇪🇺
@qa3dak7 نه خانم چنین چیزی نیست شما میگید احتمالا شما یه تجربه بد داشتین که همه مردها رو نشونه کردین همه مردها امنیت برای یه زن رو فراهم می کنن چنین چیزی نیست حتی اون مرد غریبه امنیت برای یه زن رو فراهم می کنه
فارسی
1
0
2
289
7 รีทวีตแล้ว
nikki_nikki_1020315
nikki_nikki_1020315@Nikki1020315·
شنیدنش تلخه ولی میگم: نداشتن خانواده حامی میتونه اونقدر شمارو از بقیه عقب بندازه که هیچوقت با هیچ مقداری از تلاش به اهدافتون نرسید. استثناها همیشه وجود دارن، قرار نیست لزوما ما اون استثناها باشیم.
فارسی
79
400
7.6K
149.6K
7
7@qa3dak7·
@DahrafDaily من اینطوری ام که وقتی طرف سوال نمیپرسه ازم شک میکنم زن داشته باشه
فارسی
0
0
1
117
دَهرف
دَهرف@DahrafDaily·
man to boy اگه برای اولین بار با یه دختری حرف میزنی، و اون ازت حتی‌۱ سوال هم نمیپرسه، یا درباره خودش حرفی نمیزنه، هرچه زودتر میز رو حساب کن و برو.
فارسی
57
26
2.8K
107K
7
7@qa3dak7·
@samnnea چقدر دقیق
فارسی
0
0
0
87
Samane
Samane@samnnea·
گوست یعنی من خایه ارتباط انسانی ندارم
فارسی
42
303
5.3K
86.3K
شازده کوچولو
شازده کوچولو@Saeed1991apr·
بچه ها کیرم تو ااعتقادات هرکی که میگه به اعتقادات بقیه احترام بذارین باشه؟
فارسی
9
1
103
1.4K
استنلى مينويسد
توییترو باز میکنی یه مشت بچه بیست ساله‌ی گوزو به زبان فارسی دارن به دنیا درس زندگی میدن. خفه شید ببینم.
فارسی
9
4
292
6.6K
7
7@qa3dak7·
@daeiily خیلی مهمه یک بار تو پروسه آشنایی بودم انقدر موزیک های مزخرف برام میفرستاد فرار کردم
فارسی
1
0
2
25
D a e i 𖤐
D a e i 𖤐@daeiily·
سلیقهٔ موسیقیایی نزدیک تو رابطه خیلی مهمه مثلا من کسی که سلیقه‌ش علی یاسینی و شروینه رو نیم ساعت هم نمیتونم تحمل کنم
فارسی
2
0
34
534
7 รีทวีตแล้ว
fateme
fateme@Fatememtl·
دوست پسرتون رو پابلیک نکنین.‌ مردها بعدا شرمنده‌تون می‌کنن.
فارسی
57
166
4.6K
92.2K