Berlin M.

263 posts

Berlin M. banner
Berlin M.

Berlin M.

@rainerwerner22

Software Engineer. I create simple and experimental projects

เข้าร่วม Ocak 2012
61 กำลังติดตาม26 ผู้ติดตาม
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@AltugAkgul yani bir de yeni mezun özelinde değil, tecrübeli yazılımcı özelinde diyor. ayrıca arkadaş argümanlarını kendi kendine uydurduğu olaylar üzerinden kuruyor, tıpkı oyuncak bebek konuşturan wojak memecileri gibi. haksız kere haksız
Berlin M. tweet media
Türkçe
0
0
0
42
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@AltugAkgul haksız. yazılım işleri; üretim, kalite kontrol, dağıtım gibi birbirini rekürsif olarak denetleyen (ve çoğunlukla otomatize) alanlardan oluştuğu için diploma şartı kritik önemde değil. bir alaylının yaptığı hata ile bölümü okumuş birinin yapabileceği hatalar arasında uçurum yok
Türkçe
1
0
0
250
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@Mayaa_swe mobbingin bir kültür olmadığı, ücretlerin iyi olduğu bir firma ise sana gelen teklifi kabul et. yaptığın iş bir amaç değil, bir araç. hayatını finanse etme aracı yani. sektörün o kadar da bir önemi yok gerçekten, sadece bizim kendi kendimize koyduğumuz kısıtlar ve inatlar
Türkçe
0
0
0
291
MK
MK@Mayaa_swe·
Yazılımcı abi ablalarıma bir soru Tr de çok nadir olan bir alan hedefliyorum ve belli bir sektör de. Ancak bambaşka bir sektörden o alanda iş teklifi aldım. Muhtemelen 15-20 yıl o firmada devam etmem gerekecek. Risk alıp kabul etmemek mi yoksa burayı kabul etmek mi???
Türkçe
31
1
47
23K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
matematik mühendisliği yazmayı düşünüyor olup twitterdan bölümün adını aratan dostlar buradan yazabilir. matematik mühendisliğinden bu ay mezun olacağım
Türkçe
1
0
0
57
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
bu yazılım sektörü altın çağını yaşayacak demek gibi geldi daha çok
Türkçe
0
0
1
120
Handy Fireman Rich
Handy Fireman Rich@FireRich1907·
@nickimdeedegil @bilimiletisimio Sonuç ne olur bilmiyorum ama THE şu an böyle bir durum içinde. Kaldı ki en büyük 2 ölçeklendirmeyi QS ike THE yapıyor yani birinden birini takmamak bence çok akılcı değil
Türkçe
1
0
1
183
Bilim İletişimi Ofisi
Bilim İletişimi Ofisi@bilimiletisimio·
🏆 Türk üniversiteleri dünyanın en iyileri arasında 📌QS 2027’de Türkiye damgası: İş dünyasının tercihi Türk Üniversiteleri 📌 3 Türk üniversitesi “İşveren İtibarı”nda dünyada ilk 100’de yer aldı 📌 Dünyada ilk 500’de 6, ilk 1000’de 11 Türk üniversitesi var
Bilim İletişimi Ofisi tweet mediaBilim İletişimi Ofisi tweet mediaBilim İletişimi Ofisi tweet media
Türkçe
2
4
34
36.9K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@marioichardi @0fevzibaba6 illa küfür ettireceksiniz ha kendinize… consulting falan az mı çalışıyor dedik amk aptalı
Türkçe
0
0
2
410
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@0fevzibaba6 ben gördüğüm random tweete inanmam diyen açsın glassdoordan falan bu şirketlere baksın. neredeyse hepsi yüksek maaş + ruh sömürme kombosu. eğer yüksek maaş almazsanız da daha kötüsü, düşük maaş + ruh sömürme kombosu oluyor mesleklere amaç olarak değil araç olarak bakmalısınız
Türkçe
1
0
4
833
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@0fevzibaba6 oyun şirketleri hayatınızın amına koyuyor. mesela 5 yıl çalışıp çıkarım hayatımın birikimini yaparım diye düşünüyorsun ama o öyle olmuyor. sağlığınızdan, psikolojinizden oluyorsunuz ve açıkçası fixler sandığnz para onu fixleyemiyor. yanlış anlamayın tüm dünyada oyun sektörü böyle
Türkçe
3
0
32
4.5K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@scihan son 11 aydır ara vermeden 2 büyük kurumda yazılım stajı yaptım, 1'i uzun dönem 1'i kısa dönem. şu an uzun dönem stajın son günlerindeyim, temmuzda mülakata gireceğim kadroya geçiş için. bayağı iyi gidiyor bir de ekleyeyim 0 torpil, 0 referans, 0 hocaya zırlama
Türkçe
3
0
6
2.1K
Ömer Selçuk Cihan
Ömer Selçuk Cihan@scihan·
Bilgisayar mühendisliği vb. bölümlerden yeni mezun olacak arkadaşlar, iş arayışınız nasıl gidiyor? Sizin gözünüzden bakınca piyasa ne durumda?
Türkçe
57
2
239
565.7K
Fatih Han
Fatih Han@FD_1907·
@yescontextfb O boşluğu da kapatın artık. Zamanında stat peyderpey peyderpey yapılırken ilk o tribün yapılmıştı.futbolcu giriş çıkışları oradan olacağı için yapılmıştı. Artık gerek yok kapatıp tribün yapılsın orası da
Türkçe
1
0
0
3.1K
yes context
yes context@yescontextfb·
🚨 E BLOK TRİBÜNÜ YIKILDI!
yes context tweet media
Türkçe
73
71
6.2K
497.5K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@utku_aaydin @EC_6699 ingilizce bilmek herhangi bir şeyi iyice öğrenmek için en önemli gereksinim ama üniversitenin kendisi için değil, o yüzden bölümün dili çok da önemli değil gsüde çok az öğrenci var akademisyenlerle doğrudan iletişim kurabiliyorlar bu hiçbir devlet ünisinde olmayan müthiş bi şey
Türkçe
1
0
0
25
EC
EC@EC_6699·
Bilgisayar mühendisliği seçenleri aptal olarak görüyorum. Bugün olsa seçmezdim. Diplomanin zerre miskal teşkil etmediği bir bölüm. Şu donemde iş bulma şansınız çok ama çok düşük. Umarım seçmezsiniz. Seçtiyseniz de değiştirin. Hayatinizi mahvetmeyin.
Türkçe
105
16
646
407K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@EC_6699 hırbo senin babandır işsiz kalan yok demedim, senin o 1 arkadaşının işsiz kalması da genele vurmaya yeterli bir olay değil. bölümle ilgili çalışmaları sıfırın sıfırı olmadığı sürece sabancı mezuniyeti sonrası uzun süre işsiz kalmak özel çaba isteyen bir şey
Türkçe
2
0
20
1.9K
EC
EC@EC_6699·
@berlinmarianlab Hirbo sabanci bitirip uzun sure issiz kalan arkadaşım var. Sen ne anlatiyorsun ?
Türkçe
7
0
50
12.9K
Berlin M.
Berlin M.@rainerwerner22·
@yeraltifutbol bu arada bütün anadolu kulüplerinin böyle bir istişare kurulu olması gerekiyor. kusursuz bir sistem mi, değil. ama başkanları denetleyecek ve frenleyecek birilerinin olması mutlaka gerekiyor. paralar harcatıp menajer zengin edip kaçıyor başkanlar sonra
Türkçe
0
0
5
746