خودمتقاطع
2.7K posts

خودمتقاطع รีทวีตแล้ว
خودمتقاطع รีทวีตแล้ว

@selfintersected با روغن خوب میشه؟ من خودم اول کره میزاشتم آب شه بعد توش آرد میریختم خیلی پروسه سختی بود هی گلوله میشد
فارسی

دستور کلی و نکات پخت:
۱/ برای مواد گوشتیش پیاز(که به نسبت میشه گفت زیاده و پیازا رو نگینی درشت خورد کردم) فلفل دلمهای و یکم سیر خورد شده و گوشت چرخ کرده و قارچ ورقهای. برای ادویه هم زردچوبه و فلفل سیاه و فلفل قرمز و ادویه کاری(سبزان) و پاپریکا و اورگانو
خودمتقاطع@selfintersected
بس نمیکنم. همش دارم لازانیا میپزم.
فارسی
خودمتقاطع รีทวีตแล้ว

@selfintersected تورخدا دستورش بهم بگو..
من هر موقع درست میکنم سفت میشه اصلا مثل این نرم و مامانی و خوشمزه نبست:(((
با جزئیات بگووو
فارسی













