بهار🌸🌿

3.5K posts

بهار🌸🌿

بهار🌸🌿

@shoukufe2

زنده‌ام اما خسته؛ خیییلی خسته..😓

เข้าร่วม Eylül 2022
124 กำลังติดตาม50 ผู้ติดตาม
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@ariririounim منم از خواهرم متنفرررر بودم و خداروشکررر بالاخره بعد از ۳۸سال تحمل تونستم کاتش کنم از زندگیم، عمیقا خوشحالم. کاش بمیره
فارسی
0
0
0
2
🥥
🥥@ariririounim·
کاش یک نفر بیاد راجب روابط بد خواهربرادرها حرف بزنه مثلا من وقتی میبینمش عمیقا میخوام از ته دل بالا بیارم و ازش متنفرم در حدی که هر روز آرزو‌ میکنم بمیره و در مقابل اون هم از من متنفره و در هر فرصتی که گیر بیاره میرینه بهم ولی هیچکس باور نمیکنه چون خیلی گوگولایز شده.
فارسی
0
1
1
90
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@blue_sky_bird_ عههههه من هنوزم اینو میخونم همیییشهههه برای هرکسی که گند میزنه تو هر چیزی😂😂😂😂😂😂😂
فارسی
0
0
1
180
آبی
آبی@blue_sky_bird_·
عزیزان بالای ۳۰ سال گفتم شاید واستون جالب باشه من رو بچگیا میشناختین :))) عه عه عه مهندس چرا بنزین تموم شد رو بابای من ساخته بود😁 و صدای قطره ی نفت صدای من بود🤭 یادتونه؟😅
فارسی
77
13
844
43.1K
لـورا نایت
لـورا نایت@wholelotsofme·
بچه ها اینا الان خیلی زشتن؟ نمیشه برد برا پسر خوشگله؟!
لـورا نایت tweet media
فارسی
129
0
413
50.4K
bad_boy
bad_boy@ronjook·
امشب یه تصمیم بزرگ گرفتم که زندگی شخصی و کاریمو متحول میکنه. من نیاز دارم به انرژی مثبتتون که بتونم به سرانجام برسونمش.🙏🏻❤️
فارسی
18
0
53
713
Zahra Amiri
Zahra Amiri@_zahraamiri_·
خواهرم داره قیمه درست می‌کنه چون داداش بزرگم عاشق قیمه بود. یادمه بعد از چهلم داداشم که برگشتم سر کار، غذای شرکت قیمه بود. هی قاشق رو برمی‌داشتم اما نمی‌تونستم بخورم و بی‌صدا و ریزریز گریه می‌کردم. یکی از همکارها گفت: «حالا مرده دیگه، تو هم غذا نخوری می‌میری!» بعد هم گفت:
فارسی
69
5
1.7K
88.6K
میـــسا ▕⃝⃤
حالم از تمام این گدا گشنه‌هایی که برای نذری و کسشر مفت تو خیابونا صف میبندن بهم میخوره. شاید بگید برا مفت بودنش نیست، برا تبرک بودنشه، که باید بگم تو اون تبرک بودن و اعتقاداتشون هم ریدم. کیریای عقب‌مونده
فارسی
9
17
375
3.9K
پسر خلافکار
تموم شد... کل مبارزه مادرم با سرطان تموم شد... درد هاش تموم شد... زخماش تموم شد... درمان تموم شد.... باید بگم سرطان بی رحم تر از اونیه که فکرشو میکنیم درمان سرطان یه کابوسه شیرینه یه کابوسی که ذره ذره وجودتو آب میکنه کابوسی که ریز ریزت میکنه مادر عزیزم روحت شاد 😭💔
فارسی
77
3
980
14.7K
ElHaM 🫧
ElHaM 🫧@ElizZm24·
امروز سالگرد مامانمه. ۳۰ ساله که رفته و هیچ وقت نبودنش عادی نشد.
فارسی
65
3
569
10.4K
Ahmado91
Ahmado91@Ahmad19101404·
عاشورا !! من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم عاشورا؟! با من از عاشورا نگو من از دل عاشورا اومدم عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود توی حیاط پزشکی قانونی ها توی کانتینرهای حمل پیکر عاشورای من ۱۸-۱۹ دی من همونیم که از دل اون روزا اومدم برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre‌2026
فارسی
106
1.3K
5.2K
41.1K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@MotionRobotic عکس از نزدیک نندازی اوکیه، از دور که اصلا به چشم نمیاد..
فارسی
0
0
0
47
Masoud
Masoud@MotionRobotic·
تو هر زاویه و فاصله ای نگاه میکنم باید دماغم و عمل کنم 🤝🏼
Masoud tweet mediaMasoud tweet media
فارسی
78
0
360
12.6K
ستون گنگ
ستون گنگ@mohammadaj8177·
خانم های محترم راهنما نمیزنید میپیچید اشکال ندارههههههههههههه، لااقل راهنما میزنید بپیچیدددددددددددد.
فارسی
85
6
394
11.1K
ف
ف@fatemwrs·
اگه قرار بود با ی کلمه توصیف بشی اون کلمه چیه!؟
فارسی
75
0
60
5.7K
Ahmad Mohammadi
Ahmad Mohammadi@Ahmad__Mohamadi·
کسی تا حالا برات شعر خونده؟ 🧐
فارسی
124
0
128
7.5K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@khodemmd وقتی بابام فوت کرد و فهمیدم دیگه پشت و پناه ندارم..
فارسی
1
0
1
29
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
جز پول چه چیزی هست که وقتی حالت بده روحیه ات رو اوکی میکنه؟
فارسی
162
0
161
9.2K
بهار🌸🌿
بهار🌸🌿@shoukufe2·
@matinbalabadi اونی که به صلاحه،چون بارها چیزی که دوست داشتم انتخاب کردم به هیچ جا نرسیدم
فارسی
0
0
0
8
آقای میم
آقای میم@matinbalabadi·
بچه ها اگه مجبور بشید بین چیزی که دوست دارید و چیزی که به صلاحه کدومو انتخاب میکنید؟
فارسی
159
1
162
10.8K
اَش اَش
اَش اَش@Saharashash·
به نظرتون اگر یک دختر به یک پسر پیشنهاد بده خیلی حرکت چیپیه؟
فارسی
248
0
219
21.4K
Anna
Anna@Anna59714858·
صد خوبی و یک گند؟ به گندت بنویسند! صد قهقهه یک وَنگ؟ به ونگت بنویسند! صد جایزه و یک ننگ؟ به نَنگت بنویسند! صد گل بفرستی و یکی سنگ؟ به سنگت بنویسند! دیوانه نشو، حرف نزن، مهر نسوزان این قافله تک‌تک به مَشنگت بنویسند!
فارسی
2
1
6
230
نهال
نهال@begobahi·
بچه ها جلب سیار گرفتم کسی میدونه با چ ترفندی بجز نقطه‌زنی میشه گیر انداخت طرفو
فارسی
7
0
13
834
ferry🇨🇦🇮🇷
ferry🇨🇦🇮🇷@fa_famp·
صاحبین شرکت های ایدین، اناتا و شیرین عسل نامه زدن به رهخری که ما پشت شماییم. تو روز ازادی قطعا شمارو فراموش نمیکنیم. تاوان قطره قطره خون های ریخته شده رو ازتون میگیریم. شما فرقی با سرکوبگر ندارین
فارسی
32
330
4.7K
79.8K