کاش یک نفر بیاد راجب روابط بد خواهربرادرها حرف بزنه
مثلا من وقتی میبینمش عمیقا میخوام از ته دل بالا بیارم و ازش متنفرم در حدی که هر روز آرزو میکنم بمیره
و در مقابل اون هم از من متنفره و در هر فرصتی که گیر بیاره میرینه بهم ولی هیچکس باور نمیکنه چون خیلی گوگولایز شده.
عزیزان بالای ۳۰ سال گفتم شاید واستون جالب باشه من رو بچگیا میشناختین :)))
عه عه عه مهندس چرا بنزین تموم شد رو بابای من ساخته بود😁
و صدای قطره ی نفت صدای من بود🤭
یادتونه؟😅
خواهرم داره قیمه درست میکنه چون داداش بزرگم عاشق قیمه بود. یادمه بعد از چهلم داداشم که برگشتم سر کار، غذای شرکت قیمه بود. هی قاشق رو برمیداشتم اما نمیتونستم بخورم و بیصدا و ریزریز گریه میکردم.
یکی از همکارها گفت: «حالا مرده دیگه، تو هم غذا نخوری میمیری!» بعد هم گفت:
حالم از تمام این گدا گشنههایی که برای نذری و کسشر مفت تو خیابونا صف میبندن بهم میخوره. شاید بگید برا مفت بودنش نیست، برا تبرک بودنشه، که باید بگم تو اون تبرک بودن و اعتقاداتشون هم ریدم. کیریای عقبمونده
تموم شد...
کل مبارزه مادرم با سرطان تموم شد...
درد هاش تموم شد...
زخماش تموم شد...
درمان تموم شد....
باید بگم سرطان بی رحم تر از اونیه که فکرشو میکنیم
درمان سرطان یه کابوسه شیرینه
یه کابوسی که ذره ذره وجودتو آب میکنه
کابوسی که ریز ریزت میکنه
مادر عزیزم روحت شاد 😭💔
عاشورا !!
من همونیم که هزارتا کاور مشکیو باز کردم داداشمو پیدا کنم
من همونیم که هر کاوری رو باز میکردم دعا میکردم اون نباشه
من همونیم چهره هزاران جوون تیر خورده رو دیدم
من همونیم که گلوله جنگی روی پیشونی هزارها جوون دیدم
من همونیم که توی کهریزک کنار تن بی جوون برادرم ساعت ها عزاداری کردم
من همونیم که تهدیدم کردند پاهای برادرمو میشکنن اگه بخوایم پیش بابام خاکش کنیم
عاشورا؟! با من از عاشورا نگو
من از دل عاشورا اومدم
عاشورای من تن بی جون برادرم و هزاران جووون بی گناه توی کهریزک بود
توی حیاط پزشکی قانونی ها
توی کانتینرهای حمل پیکر
عاشورای من ۱۸-۱۹ دی
من همونیم که از دل اون روزا اومدم
برای برادرم #احمد_خسروانی #IranMassacre2026
صد خوبی و یک گند؟ به گندت بنویسند!
صد قهقهه یک وَنگ؟ به ونگت بنویسند!
صد جایزه و یک ننگ؟ به نَنگت بنویسند!
صد گل بفرستی و یکی سنگ؟ به سنگت بنویسند!
دیوانه نشو، حرف نزن، مهر نسوزان
این قافله تکتک به مَشنگت بنویسند!
صاحبین شرکت های ایدین، اناتا و شیرین عسل نامه زدن به رهخری که ما پشت شماییم. تو روز ازادی قطعا شمارو فراموش نمیکنیم. تاوان قطره قطره خون های ریخته شده رو ازتون میگیریم. شما فرقی با سرکوبگر ندارین