𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸
1.4K posts

𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว

@kevcrow23 read the manga and then read shimeji simulation, not only the manga of glt is better than the anime (the style of Tsukumizu is just too good), but also shimsim is the sequel and its as good as glt, tho I dont like the ending as much, how the story develops is peak
English

Las maldiciones débiles atacan en grupo.

Skattys ⁰⁰⁸ 🐈⬛ ¡🇪🇨!@sKattys_
ya pensando en estrategias para matar a coldi JAKWKS
Español

@Leo_rubik192 d las pkas obras q tengo en físico, absoluto peak, lo único esq su fandom es lo mas larp q existe, pero x lo demás, mi manga favorito d los pocos que he leído
Español
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว

◣◣◣◣
アニメ『チェンソーマン 刺客篇』
最新ティザーPV公開!
◤◤◤◤
世界からの刺客に加え新しいキャラクターも…!
続報をお楽しみに!
公式サイト▷chainsawman.dog
#チェンソーマン #chainsawman
日本語
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว

◤ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄◥
TVアニメ『#呪術廻戦』第4期
「#死滅回游 後編」
ティザーPVが遂に解禁!!
◣______________◢
「オマエ達は!! どうして普通に生きられない!!」
第4期鋭意制作中
youtu.be/HGCsAcFzaFw

YouTube
日本語
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว

◤ #KaijuNo8THEGAME
New Special Event Coming Soon! ◢
An untold story from shortly after CLOZER's formation. Follow the journey of Sagan, freshly appointed as captain, and four mismatched individuals who weren't yet "comrades" back then.
Special Event [Patchwork Bonds] is coming on June 20 JST (UTC+9)!
#K8Game #KaijuNo8

English
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว
𝗧𝗮𝗾𝘁𝗶𝗸 รีทวีตแล้ว































