آتِن
1.1K posts


@selenopphile5 من خودم تا فصل چهار دیدم هنوز ادامهش رو ندیدم ولی آره، دوباره اون هیجانش برمیگرده. هرچند که بسته به سلیقهت توی فیلم داره، من مشکلی با فیلمای مِلو ندارم.
فارسی

@thisitidint اوتلندر از فصل دوم به بعد خوب میشه ببینم ؟ خیلی حوصله سر بر شد
فارسی

به یاد قبلا که دغدغهم اینا بود.




★@_sad_user_
اگه حوصلتون سر رفته اینا رو تو پینترست سرچ کنید Me as a Movie character Animal Weather Animation character
فارسی













