XL

17 posts

XL

XL

@xxLargeboy_

25 üstü yazmasın.

เข้าร่วม Ekim 2023
608 กำลังติดตาม149 ผู้ติดตาม
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 aktifim araç var. #konyagay
Türkçe
1
0
2
170
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 Aktifim. Yer araç var sadece genç yakısıklı pasifler #konyagay
Türkçe
3
0
7
1.6K
قونيا قاهرهم
قونيا قاهرهم@qahrhm98950·
قونيا مين موجود سبت احد مكان موجود خاص
العربية
18
0
38
4.1K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 yaşındayım. 180 70 fiziğim var. Araç var. Full aktifim sadece fit genç pasifler dm. #konyagay
Türkçe
1
0
3
1.1K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 A 🚘✅ #konyagay
3
0
6
1.7K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 A araç var #konyagay
Türkçe
1
1
16
3.4K
XL
XL@xxLargeboy_·
Yakışıklı fit aktifim. 25 180 70 aracım var. Genç pasifler sadece. #konyagay
Türkçe
3
0
20
3.4K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 aktifim araç var. sadece genç pasifler yazsın #konyagay
Türkçe
2
0
8
3.1K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 A araç var #konyagay
Türkçe
2
0
11
3.2K
XL
XL@xxLargeboy_·
25 180 70 Aktifim. 🚘✅ #konyagay
Türkçe
4
0
13
3.6K
Antalyaspor TV2
Antalyaspor TV2@AntalyasporTv2·
Yani bu ne demek oluyor transfer yasağını açmayacaklarmı ?
Arif Can Yıldız@arifcanyildz

Antalyaspor Başkanı Rıza Perçin, göreve devam edeceklerini ve takımın mevcut kadrosunu korumaya çalıştıklarını açıkladı. “Ne yazık ki küme düşmemizin ardından geçen bir haftalık sürede de, göreve geldiğimiz günden bu yana uğraştığımız mali problemlerle boğuşmak durumunda kaldığımız için sizleri bilgilendirmekte geciktik. Ancak bu bir haftalık sürede dahi takımımızın mevcut kadrosunu korumak ve sürekliliğini sağlamak için canla başla çalıştık ve bundan sonra ki gelecekte de temel taşı olacak konularda da muhaffak olduk. Bizler şunun bilincindeyiz ki Antalyaspor terkedilecek gemi değildir. Bizler de su alıyor diye gemiden atlayacak değiliz. Şehrin dinamiklerini bir araya getirerek istişare yoluyla ne yapılacağına karar vermek noktasındaki iyiniyetli yaklaşımımızın dahi bugün kamuoyuna bambaşka kelimelerle servis edildiğini gördüğümüz için bu açıklamayı yapmak elzem olmuştur. Çünkü üzülerek görmekteyiz ki yalan haberler ve dezenformasyona dayalı yaklaşım dün olduğu gibi bugün de devam ettirilmektedir. Bugün bir köşe yazısı ve bu yazının sosyal medya üzerinden servis edilen varyasyonlarında yönetim kurulu toplantımızda "kent dinamikleriyle istişare etme" noktasındaki söylemimiz "yukarıdan telefon geldi, devam ediyoruz" şeklinde lanse edilmeye çalışılmaktadır. Konumumuzun ve sorumluluğumuzun farkında olarak yalnızca bu yazının ve içeriğinin hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirmek isterim. Antalyaspor'un bir üst akılla yönetiliyor olduğu imasını yapan bu yazıyı da şu zaman dilimi içerisinde artniyetli buluyorum. Fakat bu kulübün eski başkanlarından,yöneticilerinden tribün önderlerine, milletvekillerinden belediye başkanlarına ve bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrasında da maddi-manevi desteğini esirgemeyecek mülki idarecilerine, işadamlarına,kanaat önderlerine herkesi içine alan bir istişare zinciri içerisinde hareket etme söylemimiz dahi bu denli çarpıtılmaktadır. Ama biz görevde olduğumuz süre içerisinde de tecrübe ettik ki manipülasyonlar işe yaramadığında geriye tek çare "karalama" kalır. Önümüzdeki günlerde daha ayrıntılı açıklamalar ve toplantılarda durumu zaten izah edeceğiz.”

Türkçe
4
0
22
9K