genesio

4.4K posts

genesio banner
genesio

genesio

@yingmaybach

@besiktas

เข้าร่วม Eylül 2016
530 กำลังติดตาม155 ผู้ติดตาม
genesio รีทวีตแล้ว
Çağs
Çağs@soldaki_sifir9·
Çağs tweet mediaÇağs tweet media
ZXX
0
69
1.1K
18.8K
genesio
genesio@yingmaybach·
@Uriella1762901 @versaceeabi digga erstmal red vernünftig zweitens wenn du kurdenhass in der türkei leugnest gehörst du mit zum problem punkt
Deutsch
1
0
0
38
Uriella
Uriella@Uriella1762901·
@yingmaybach @versaceeabi Üstelik oyuncu kendisi istemedi. Sonuçta milli takımlarda Aurelio. Kazım Richards oynadı, din ve ırk önemli değil, ülkeyi benimsemek önemli. Deniz bunu yapmadı, ve o zaman zorla mı oynatsaydık. Türklerde ırkçılık aramak yerine. Belki ırkçı olan Deniz?
Türkçe
1
0
0
39
versace
versace@versaceeabi·
Jetzt mal rt warum haben Kurden Minderwertigkeitskomplexen und identifizieren sich nach den Toren von Deniz Undav mit der Türkei wer hat euch gefickt dass ihr jedes mal sowas in Erwägung zieht
Deutsch
18
3
156
37.5K
genesio รีทวีตแล้ว
Atılay
Atılay@FutbollLay·
Terör sempatizanı falan değil, olsa zaten ne ben paylaşırım ne de arkadaşlarımla beraber Almanya’dan Futbol sayfasında paylaşırız. Hatta 2023’te bir röportajda “Hangi Milli takım için oynamak istersin” diye sorulunca “İkiside olur” minvalinde cevap veriyor. Kuntz dönemi, USG’de oynarken, her şey tamamdı. “Türk’üm” demediği için son anda olmadı. Annesi Suriyeli, Babası Viranşehirli, Kürt bir aile. Almanya’da biz Kürtler, Türkler hep beraber büyüdük, o bayrak burada normal karşılanıyor çünkü zaten Kürdistan diye bir bölge var Irakta, ayrıca adamlar kimliklerini o bayrakla özdeşleştiriyorlar, bunu açan herkes direk PKK’lı olmuyor burada, Türkiye ile Almanya arasındaki dinamikler farklı. Onu geçelim Deniz o bayrağı bile hiç kendi açmadı. Kürtler, doğal olarak, bu seviyede bir kürt futbolcu için ilgi gösteriyorlar ve resim çektiriyorlar, bazen de yanlarında atkı/bayrak oluyor. Deniz’de geri çevirmiyor. Fethiyespor atkısıyla da resmi var mesela, biri açmış işte. Deniz’e “PKK’lı” dedirtecek tek bir done yok, tek sorun “Kürt’üm” demesi, başka şeylerle de işi olmaz, politik hiçbir demeci olmadı. Hatta Fenerbahçe maçından sonra Türk Youtuber ile yapılan bir röportajda “Türklerle nasıl sorunum olsun?” minvalinde de açıklaması var. Nihayetinde Türkiye’de linç edilme ihtimali çok yüksek olduğu için Almanya’yı seçti, PKK’lı olduğu için değil. Bunu ya anlayın, ya anlamayın ama inanılmaz bir hücum hattı toplumsal bir saçmalığın kurbanı oldu.
K R O O S@kroosmentality

Bu Deniz Undav terörö mü değil mi bunun tam olayı ne kaynağıyla birlikte açıklayacak varsa bir zahmet aydınlatsın

Türkçe
27
41
554
65.7K
genesio รีทวีตแล้ว
C 🇩🇪
C 🇩🇪@ClassicBira·
Das war vor paar Monaten als Undav mit dem VfB gegen Fenerbahce verloren hat. Paar Monate später dürfen wir uns aber nicht freuen wenn Undav im größten Turnier der Welt alles rasiert?
C 🇩🇪 tweet mediaC 🇩🇪 tweet mediaC 🇩🇪 tweet mediaC 🇩🇪 tweet media
Deutsch
4
12
280
26.2K
genesio
genesio@yingmaybach·
@Uriella1762901 @versaceeabi ö dönemde 7 milyona premier ligine transfer olanı mı beğenmemişler boş yapma neyi savunuyorsun denize terörist muamelesi nerden geliyor sence sadece propaganda o dönemde kadrodakilerde serdar dursun halil dervişoğlu umut bozok tiago çukur gibi isimler amk
Türkçe
1
0
0
74
Uriella
Uriella@Uriella1762901·
@yingmaybach @versaceeabi Eee ne anlatmak istiyorsun? Ilgilenmiştir ve begenmemistir. O zamanlar bu kadar göz önünde değildi
Türkçe
1
0
0
40
genesio
genesio@yingmaybach·
@Sevdanin_ugruna @ClassicBira der hat sich nur entschuldigt weil ihm bestimmt gedroht wurde und dass er ne kurdische frau hat ändert nix am problem weil es für die, wie in deutschland die guten und schlechten gibt. dass deniz als der schlechte kurde und gar terrorist angesehen wird ist kein geheimnis
Deutsch
0
0
2
139
C 🇩🇪
C 🇩🇪@ClassicBira·
Grüße gehen raus an die türkischen Medien die nachdem Fenerbahce - VfB Spiel im Oktober Deniz Undav aufgrund seiner Herkunft beleidigt haben. Das wurde zb im Fernsehen gesagt, paar Monate später die Antwort von Undav.
C 🇩🇪 tweet mediaC 🇩🇪 tweet media
Deutsch
6
10
351
18.6K
Uriella
Uriella@Uriella1762901·
@yingmaybach @versaceeabi Was soll diese Lüge "nie angefragt weil er Kurde ist...". Stephan Kuntz(damaliger Trainer der TR) und Altıntop hatten Kontakt aufgenommen, aber damals war Undav noch nicht explodiert und es versandete alles. Immer diese Kurden-Propaganda. Unerträglich
Deutsch
1
0
1
54
genesio
genesio@yingmaybach·
@versaceeabi ja bruder aber leider ist türkei fußball bubble da anders guck mal wie irgendein typ im fernsehen über den spricht der wird wie ein terrorist bewertet x.com/revoluttie/sta…
Deutsch
0
0
3
335
versace
versace@versaceeabi·
@yingmaybach Undav King amk Hund wer ihn Sachen vorwirft
versace tweet media
Deutsch
2
0
8
1.5K
FenerXtra | Fan
FenerXtra | Fan@FenerXtraDE·
Deniz Undav im Interview mit Can Broke über die Vorfälle nach dem Fenerbahçe-Spiel und einigen Vorwürfen in den Medien. (Quelle: CanBrokeLIVE auf YouTube)
Deutsch
56
34
1.2K
473.4K
genesio
genesio@yingmaybach·
@FenerKing_ @FenerXtraDE er hat schon in früheren interviews gesagt dass er für deutschland oder türkei spielen würde, nur hat sich keiner gemeldet bei ihm
Deutsch
0
0
2
910
FenerKing1907
FenerKing1907@FenerKing_·
@FenerXtraDE Wir wissen alle dass er niemals für Türkei spielen will er ist pkk amk
Deutsch
24
2
125
23.5K
genesio
genesio@yingmaybach·
deniz undav 1 türkei 0 tore
Türkçe
0
0
1
132
genesio รีทวีตแล้ว
Metefizick🇮🇸
Metefizick🇮🇸@lamelaback·
Haiti ile beraber dış hatlar terminalinde
Türkçe
64
1.4K
40.9K
426.5K
L punkt
L punkt@fussballgucken·
Neben demiral steht arda und hakan er schiesst ernst nur deswegen musst du rausfliegen das ist nicht dummheit dafür gibts kein wort
Deutsch
5
1
96
4.4K
genesio
genesio@yingmaybach·
bruder alle die außerhalb türkei geboren wurden spielen langsam ruhig versuchen aufzubauen diese gebürtigen türken ballern einfach drauf amk
Deutsch
0
0
2
175
genesio
genesio@yingmaybach·
kp wer nathaniel brown ist aber er hätte beim dfb mehr minuten als bei der türkei bekommen
genesio tweet media
Deutsch
0
0
4
900
genesio
genesio@yingmaybach·
wenn türkei gegen 10 paraguay spieler nicht mal was schafft dann hoffe ich ballert usa die 6-0 weg
Deutsch
0
0
4
323
genesio รีทวีตแล้ว
Alkolik
Alkolik@alkolikyorumlar·
Lütfen maç bitene kadar futbolcuları eleştirmeyelim. Yedek kulübesinde tweet okuyan ya da devre arası siteye girecek futbolcularımız olabilir. Moralleri bozulmasın.
Türkçe
372
641
18.8K
370.2K