zero point

4.4K posts

zero point banner
zero point

zero point

@zeropoint1010

“Her fikri masaya yatırırım, her bilgiyi didiklerim.”

เข้าร่วม Ağustos 2025
130 กำลังติดตาม68 ผู้ติดตาม
zero point
zero point@zeropoint1010·
@yirmiucderece Bir gün başkan olursam ilk bu ülkeye taksi lerin tamamını kapatıp über getireceğim. O plakaları da alır uygun yerde saklarsınız.
Türkçe
0
0
0
1
23 DERECE
23 DERECE@yirmiucderece·
Martı TAG, haksız rekabet ve korsan taksicilik yaptığı gerekçesiyle kapatıldı.
23 DERECE tweet media23 DERECE tweet media
Türkçe
10
4
43
10.4K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@Bayezidfurkan O üç ırk ile zor. Osmanlı Arnavutlar, Boşnaklar, Museviler, Ermeniler, Yahudiler ile yükseldi. Türkler kurucu idi ama bu ırklar sayesinde bu seviyelere geldi. Unutmayın.
Türkçe
0
0
0
3
Furkan
Furkan@Bayezidfurkan·
Türkler, Kürtler, Araplar hep birlikte Büyük Türkiye’yi kuracağız. Kemalizmi sonsuza dek tasfiye edeceğiz❗️
Türkçe
190
18
177
7.5K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@ali_eroglu98028 @ErkanTrukten Keşke şimdi de olsa en azından biter kriz bu kriz hiç bitmiyor enflasyon düşmüyor. O zaman seni 3-4 milyar dolar kurtarıyordu şimdi 500 milyar dolar yetmiyor.
Türkçe
0
0
0
7
Hiçkimse
Hiçkimse@ali_eroglu98028·
@ErkanTrukten Ulan allahsız siz vatansızlar yüz yılda bu vatanın yemedik yerini insanını bırakmadınız 2000 yılında enfeksiyon 1000/ 7500deydi bankalar soyuldu hazine boşaltıldı merkez bankasından 270ton altınlar çalındı daha sayımmı onları açıkla chp bu vatana ne yaptı şerefsiz onları açıkla
Türkçe
18
0
4
312
Erkan Trükten 🇹🇷
Erkan Trükten 🇹🇷@ErkanTrukten·
"Güçlü Türkiye inşa edeceğiz" diyor... Düşünsene 24 yıldır iktidarda Daha kaç yıl istiyor? 50 yıl mı? 100 yıl mı? 24 yılın sonunda bıraktığı tablo: Yüksek enflasyon Hayat pahalılığı Alım gücünün erimesi Barınma krizi Fahiş kiralar Ulaşılamayan konut fiyatları Kırmızı etin lüks hale gelmesi Çiftçinin üretimden çekilmesi Tarım arazilerinin azalması Gıda enflasyonu Genç işsizliği Üniversiteli işsizliği Beyin göçü Liyakatsizlik Nepotizm Hukukun can çekişmesi Kurumlara güven kaybı Eğitimde kalite düşüşü Nitelikli insan açığı Kaçak göç sorunu Sınır güvensizliği Teröristlere önder deme Demografik çöküş Depreme hazırlıksız şehirler Rantsal kentleşme Orman arazisi talanı Madenlerin talanı Su kaynakları baskısı Gelir adaletsizliği Vergi yükünün artması Orta sınıfın zayıflaması Dış ticaret açığı Yüksek dış borç Teknolojide dışa bağımlılık Enerjide dışa bağımlılık Emeklilerin geçim sıkıntısı Doğum oranlarındaki düşüş Toplumsal kutuplaşma 24 yılın sonunda hâlâ "güçlü Türkiye kuracağız" diyorsan, 24 yılda olan buysa... Eyvah eyvah.
Erkan Trükten 🇹🇷 tweet media
Türkçe
136
489
1.6K
25.1K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@qujunil Ülkedeki insanlar güneş mi görüyor. Sabah 0630 akşam 15 de çıkan mı var 0730 akşam 20 ye kadar çalışıyor köleler nerede güneş görecek. Fabrikada isen bir tek kırbaç vurmuyolar.
Türkçe
0
0
0
184
Erdal Yanbuloğlu
Erdal Yanbuloğlu@qujunil·
Şu D vitamini meselesi gerçekten ilginç. Neredeyse tedavi görmeden “normal” değere sahip kimse yok gibi. İnsanın aklına şu geliyor: Acaba normal diye tanımlanan değerler mi gerçekçi değil, yoksa anormal olan biz miyiz?
Türkçe
129
46
1.7K
309.8K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@bosunatiklama Saat merakı olan erkek iyidir. Kro zengin olacağına boş teneke bu tip zengin insan ülkeye lazım. Bulgur pilavı beyinli zenginlerimiz çok.
Türkçe
0
0
0
6
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Fatih Altaylı: (Pahalı saat taktığı söylemleri) "Ulan hıyar, 40 senedir gazetecilik yapıyorum. 5-6 sene televizyonculuk yapıp yalı alanlara kimse bir şey demez. Kardeşim ben yalı sevmiyorum, saat seviyorum. Sana ne yani? Ayrıca o saatlerin bazıları 20, bazıları 40-50 senelik."
Türkçe
44
6
423
218.8K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@MilliTakimlar Hala havalar 1 milyon. Bunlar adam olmaz ellerinden telefonu alacaksın. Fatih hoca gibi biz anca dayaktan anlıyoruz despot hoca lazım ha z kuşağı ters reverse tepsin. TFF 2. Ligden oyuncu getirsek başını tekmeye uzatırdı canını dişine takardı en azından hırsından ağlardı.
Türkçe
0
0
0
5
zero point
zero point@zeropoint1010·
@BirEkonomist20 Osmanlı Devleti de bu kültürü ve bilgi birikimi yüksek ırklar ile yükseldi asker olan Türklerdi. Ha rezerv para ve dilini yayamadı ama uç beyliği olarak görevini iyi yaptı. Anadolu Selçuklu Devleti'nin uç beyi Osmanlıdır.
Türkçe
0
0
0
3
zero point
zero point@zeropoint1010·
@BirEkonomist20 Rekabet neden olsun en iyi iş memurluk yatış yeri. Mevcut görevini bile yapmadan yine para alıp işten atılma korkusu olmayan sistemde insanlara rekabet diyemezsin. Biz asker memur milletiz ticaret için bakanı Yahudi yaparsan ekonomi yönetimi Yahudi olursa anca olur.+
Türkçe
1
0
0
74
Bir Ekonomist
Bir Ekonomist@BirEkonomist20·
Yurtdışında okumuş, çalışmış, hayatı A dan Z ye tecrübe etmiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki; Türkiye’de hiçbir konuda rekabet yok. Birkaç örnek vereyim; Spor mesela…. Londra’da bu sabah saat 5.50 de salondayım. İçeride 15-20 kişi vardı. Türkiye’de 9 dan önce açılan salon bulmak zor. Açılanda da içeride müşteri yok. Spora gidince bakın Allah aşkına, koşu bandında koşan kaç kişi var…? Londra’da millet sokaklarda koşuyor, koşu klüpleri filan var. Kültür desen; Londra’da takside, otobüste, metroda vs insanlar hep kitap okur. Ben bir taksiciyle “ikinci Viyana Kuşatmasında Osmanlıyı hangi ordunun yendiğini” tartıştığımı bilirim. Biz de ise kitap okuma oranı 4 kişi için yılda 1 kitap… Dünya kupasına bakıyorum, Ankara kadar nüfuslu Norveç (5.5 milyon), tur atlamış kutlama yapıyor. Biz 85 milyon nüfustan tur atlayacak 1 takım oluşturamayıp, kangurularla top oynayan ülkelere yeniliyoruz. Nüfusla ne alakası var, Çin’in nüfusu 1.3 milyar ama dünya kupasında yoklar dediğinizi duyar gibiyim. İyi de adamların ülke sporu masa tenisi, senin futbol. Kimse kusura bakmasın kardeşim tembeliz ve ülkede rekabet yok. Ve acı bir gerçekle bitireyim sözlerimi; Bu rekabetsiz ortamda kendinizi ayrıştıramıyorsanız, yurtdışında yok olursunuz….
Türkçe
11
9
58
5.4K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@YasarKondakci O para içinde bir sürü müdürün ballı maaşları var yoksa maliyet kurtarmaz.
Türkçe
0
0
0
673
Yasar Kondakci
Yasar Kondakci@YasarKondakci·
THY çıldırdı sanırım. Avrupa'dan Türkiye'ye, tek yön uçuşlar 30-40 K'ya dayanmış durumda!
Türkçe
58
14
586
119.3K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@srkninci Nato zirvesi için gecekonduları branda ile kapatan ülke böyle bir şey yapıyor diye Polonya başbakanı bir yeri ile gülüyordur.
Türkçe
0
0
2
223
dr. serkan j. inci
dr. serkan j. inci@srkninci·
Polonyalılar kaç gündür Başkanlarının Ankara’daki karşılanma törenini konuşuyor. Adamlar büyülenmiş gibi. Solcu cenah yıllarca şu törenlerle, askerlerle hatta külliye ila alay edip açıktan yok etmek istediklerini dillendirip durdular. Türk solu cidden çok büyük tehlike.
Ekonomat@ekonomat_pl

Przed wizytą Erdogana w Polsce będziemy musieli się nieźle postarać, a pewnie i tak nie pobijemy w tym Turków. Mają rozmach! O wizycie prezydenta RP Karola Nawrockiego w Turcji trąbiły wszystkie tureckie kanały TV, a ceremonia powitania wygląda jak święto narodowe. 📹@HubnerrMax

Türkçe
40
52
527
47.3K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@sirporsuk Ülke bizim mi peki. Sıradan bir vatandaş 5 milyar dolar para bulup parti kurabilir mi. Medya sahibi olup halk kitlelerine oy verdirebilir mi.
Türkçe
0
0
0
35
Porsuk
Porsuk@sirporsuk·
2 gündür Türkiye’deyim. Luxury bir otelde konaklıyorum, kocaman otelde çalışanlar hariç Türk yok. 1-2 aile gördüm sadece Türkçe konuşan. Çalışanlar direkt Hello diye başlıyor konuşmaya, Türk olduğum için şaşıranlar bile oldu. Aşırı derecede sinir bozucu. Ülke bizim değilmiş gibi
Türkçe
34
10
439
37K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@ajansmuhbir1923 Çorba yeter be kardeşim her gün yemek ye ye. Eşin yapamamıştır. Karpuz ekmek peynir ye gitsin. Çalışan kadınlar da yoruluyor. Madem tek maaş yetmiyor ise erkekler de mutfağa girecek bileceksin.
Türkçe
0
0
3
233
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Kocasına yemek yapmadığını söyleyen kadın, eşinin gergin tepkisini paylaştı: - Yemek yok ki. Sadece çorba yaptım bugün. + Öyle mi? Niye? Bir işin mi vardı benim bilmediğim? - Hayır eve geldiğimde saat 18:30’du. O saatte ne yemeği yapabilirdim ki? İki kase çorba içebiliriz. + Ben geceden hazırladığını sandım. Hani bir haber verseydin biz de gardımızı alırdık. Ya dışarıda oturup bir yerde yerdik ya da gelirken eve alırdık. - Oturuyoruz şu an işte. + Oturuyoruz ama yemek yiyemiyoruz sadece çorba içiyoruz. Ben senin şu an yemek yapıp yapmamanla ilgilenmiyorum. Söyleseydin gardımızı alıp dışarıda yemek yerdik. - Ya niye sürekli “Gardımızı alırdık” diyorsun? + Bana sesini yükseltme! Şu an ben artık yemeği dert etmiyorum, senin tavırlarınla ilgileniyorum. Şu an zaten yemek yok. Üstüne öyle bir savunma mekanizması geliştirdin ki car car car konuşuyorsun.
Türkçe
152
8
469
368.3K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@haciykk İngilizce bilim dili bilim olmaz ise evet öğrenmene gerek yok.
Türkçe
0
0
0
2
hacı yakışıklı
Türkiye'de "İngilizce eğitim" bir dayatmadır. LGS'de bile sözel soruların %20'si İngilizce! Bazı üniversite bölümleri sadece İngilizce eğitim veriyor. Kendi ülkemizde neden İngiltere'nin dilinde eğitim verdiriyoruz? Bu mesele ciddi biçimde ele alınmalı ve düzeltilmelidir.
Türkçe
115
96
559
12.5K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@aykiri Asfalt ile logar kapağı seviyesi ülkenin ne kadar geliştiğinin net göstergesidir. Daha biz asfalt bile atamıyoruz. Gelişmekte olan geri yönlü ülkeyiz yıl 2026 şu rezil asfaltı atanı tebrik etmek lazım ülkemiz aya çıkacak bunlar asfalt atamıyor
Türkçe
0
0
0
17
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Edirne’de belediyenin asfalt çalışmasını eleştiren vatandaş: - Yine evlere şenlik bir çalışma! Ya Allahınızı severseniz, dilimizde tüy bitti. - Asfalt atıyorsunuz, biraz hassas dokunuşlarla güzelleştirmek için neden çaba sarf etmiyorsunuz? (Kaynak: Gökhan Tuzladan)
Aykırı@aykiri

Japonya’da asfalt yol yapımı…

Türkçe
110
122
1.5K
535.4K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@zafersahin06 Ben anlamıyorum bir bakan ile neden fotoğraf çektirirsin. Sanatçı olsa neyse bir 5 sene sonra bu ülkede binlerce bakan siyasetçi unutuldu gitti.
Türkçe
0
0
0
8
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TBMM’den İçişleri Bakanlığına yürüyerek geçti. Kırmızı ışıkta bekleyen Çiftçi, yol boyunca vatandaşlarla sohbet edip fotoğraf taleplerini geri çevirmedi.
Türkçe
124
159
1.5K
60.3K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@toplumuhalif045 Burada alsın halkın bu durumda olduğu biliniyor. Bilindiği halde senin burnunu sürtüyotlar. Bu ülke manda altında olsa böyle olurdu cennet olacak ülke sanki başka ülkelere tarafından ele geçirilmiş biz bilmiyoruz gibi bilerek kötü yönetiliyor.
Türkçe
0
0
1
480
Toplumsal Muhalefet
Toplumsal Muhalefet@toplumuhalif045·
Ankara'da düzenlenecek NATO toplantısı öncesinde gecekonduların önü setlerle kapatıldı.
Türkçe
133
408
1.8K
207.7K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@samiltayyar27 Altın ile zengin olan biri yoktur. Fon alıp yada borsada işlem yapıp zengin olan vardır. Bu ülkenin altın sevdası yüzünden para gömüldü ekonomide dönmüyor. 8000 tl den altın alan sazanlara dedik. Ons altın /31,103x dolar /tl kuru bunun bir hedabı var. Kuyumcular kazandı.
Türkçe
0
0
0
145
Şamil Tayyar
Şamil Tayyar@samiltayyar27·
Altın yine çakılmış. Altın fiyatındaki aylık kayıp yüzde 8’i bulmuş. Binlerce küçük yatırımcı perişan. Yasadışı bahis operasyonları yapılırken, spekülatör kuyumcuların küçük yatırımcıların birikimleriyle oynamasının bir yaptırımı yok mu?
Türkçe
492
69
975
143K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@ahmetduranalici @aykiri Zor bazı sığırlar anlamaz. Geçmiş olsun birde pazarcı ise beyin kapasite düşük cahil kesim ise zor. Allah yardımcın olsun.
Türkçe
0
0
0
0
Trastor
Trastor@ahmetduranalici·
@zeropoint1010 @aykiri Ya öyle de olmuyor malesef işte bu sefer yine kavga vs. Gece 1-2 de geliyor sabah 6-7de gidiyorlar. Kapı çinko kapı basit uyduruk koca transit gir çık yapıyor. Karpuz vs satıyorlar sabah gider öğlen gider bir daha gider bir daha gelir kiracısı gider gelir... Yaz ayları zulüm
Türkçe
1
0
0
13
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Komşusunu öldüren şahsın, 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı! Muğla'da bahçe kapısının gıcırtısı yüzünden çıkan tartışmada komşusunu, çocuklarının gözünün önünde öldüren Osman Küçükgüzel'in ifadesi ortaya çıktı: - 6 senedir psikiyatri tedavisi görüyorum, ilaç kullanıyorum. Keşke ben ölseydim ama kimse zarar görmeseydi. - Olaydan 1 hafta önce karakola gidip, 'Şikayetçi değilim ama rahatsız oluyorum, bir çözüm bulun' dedim. - Bunun üzerine Karakol Komutanı benim yanımdayken Ramazan'ı aradı ve kapı ile ilgili kendisini uyardı ancak bu da çözüm olmadı. - Daha sonra eve döndüm. Evime geldiğim sıralarda, Ramazan Çalışkan'ın evine giren bir şahıs beni rahatsız etme kastı ile evimin önünde arabasına ara gaz vererek beni taciz etti. - Daha dikkatli olmalarını, evde istirahat etmek istediğimi söyledim. Ramazan'ın eşi E.Ç., evinden bana hitaben 'Ağzına s..... senin' diyerek hakaret edip, demir kapıyı bilinçli olarak ses çıkaracak şekilde kapattı. - Bunun üzerine ben de sinirlenerek onlara hakaret ettim ancak ne söylediğimi hatırlamıyorum. - Daha sonra evde bulunan bana ait av tüfeğini alıp kendi evimin kapısının önüne çıkarak hedef gözetmeksizin 2 el ateş ettim.
Aykırı tweet mediaAykırı tweet media
Aykırı@aykiri

(HASSAS) Muğla’da dehşet anları! Fethiye'de kapı gıcırtısı nedeniyle komşular arasında çıkan tartışmada Osman Küçükgüzel (62) isimli şahıs, çocuklu aileye ateş açtı. Açılan ateş sonucu baba Ramazan Çalışkan (42) hayatını kaybetti. Anne Emine Çalışkan (40) ve 13 yaşındaki kızları hastaneye kaldırıldı. Av tüfeğiyle ateş açan Osman Küçükgüzel, jandarma ekiplerine teslim oldu. Gözaltına alınan şüpheli, işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Anne Emine Çalışkan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, kızı E.Ç.'nin ise tedavisinin sürdüğü bildirildi.

Türkçe
588
41
803
874.2K
zero point
zero point@zeropoint1010·
@Ab_dan80727075 @bilgibse @aykiri Bu postun altına biri aynı muhabbetten muzdarip hatta kendisi demiş ki ben yaptırayım arızayı adam kabul etmemiş bu durumda ne olacak. Anlayış yok bazıları gerçekten sıkıntılı.
Türkçe
0
0
0
4
Deniz
Deniz@Ab_dan80727075·
@zeropoint1010 @bilgibse @aykiri Tamam bende aynı şeyi söylüyorum bunu yapacağına bu kadar karakola gittim falan demiş silah alıp gideceğine 50 lira ya bir tane makine yağı alıp kapıyı yağlamak zor değil yine konuşma istemiyorsan. Ormanda yaşıyor gibi ben hastayım ben sinirliyim deyip herkes ortaya çıkarsa vah
Türkçe
1
0
0
5
zero point
zero point@zeropoint1010·
@FiratYurdakul @aykiri Adam bile isteye yapmıyor ise mahkemeye verse böyle saçma bir dava da olmaz koca adliyeyi bu şekilde saçma şeyler ile uğraştırmamak lazım polis gelse onlar da iki taraf ile konulur gider çözüm lazım kardeşim bilir kişi gelecek verecek 3 gün süre yaptırdın yaptırdın yoksa 1 milyon
Türkçe
0
0
0
26
Fırat Yurdakul
Fırat Yurdakul@FiratYurdakul·
@zeropoint1010 @aykiri Kapı tamir ettirmemenin malum sonu çocuklarının gözü önünde öldürülmek mi. Kime göre malum son.
Türkçe
3
0
1
66