Can

282 posts

Can

Can

@Cangsbm

Sumali Nisan 2026
20 Sinusundan7 Mga Tagasunod
Can
Can@Cangsbm·
@YatirimciAyi Yalan dolan işte.ben şu an satıyorum evimi mesela işime daha yakın yerden alacağım.3975 dedim en fazla 3950ye indim daha da inmem.birkaç angut 3 milyon düz verelim dedi de varsa o paraya ben bir tane daha alacağım dedim.
Türkçe
0
0
1
12
Yatırımcı Ayı
Yatırımcı Ayı@YatirimciAyi·
En az 2 senedir böyle bir geyik var, nasıl bir pazarlık sistemiyse ben rastlayamadım. Geçen sene kendi oturacağımız eve karar vermek için 20'den fazla ev gezip fiyat konuştuk, fiyattan 100-150 bin TL'den fazla inen olmadı. Bu sene hem yazlık gibi kullanmak, hem de yatırım amaçlı olarak 25'ten fazla ev gezip bir ev aldık. İlandaki fiyat üzerinden pazarlık payı hep 50-100 bin TL arasındaydı. Hatta fiyattan 1 kuruş inmeyenler de vardı. Bu %40 indirimli evler nerede bilelim de bir daha böyle bir yatırım düşüncemiz olduğunda oralara göz atalım. Topraktan ev almaktan bahsetmiyorum, bitmiş bir ev için ilandaki fiyatın %40 altında ev alabilen veya böyle bir şeye rastlayan var mı?
Solakoğlu@solakoglu

“Bir gayrimenkul alacaksan sahibinden’de yazılı fiyatın %40 altından pazarlığa başla.” Hafta sonu emlak işi yapan arkadaşlarla sohbet ettik, ağız birliği yapmış gibi hepsi aynı şeyi söyledi. Tapuda işler genelde ilan fiyatının %40 altında bitiyormuş.

Türkçe
86
7
297
106.2K
Can
Can@Cangsbm·
@solakoglu 20 bin altına inersem evsiz kalayım yeminle 😅🤣🤣 bırakın şu boş martavalları.kimse malını o kadar öldürmez.hastası vardır,boşanıyordur o ayrı ama aklı selim biri o rakamlara inmez
Türkçe
1
0
2
465
Solakoğlu
Solakoğlu@solakoglu·
“Bir gayrimenkul alacaksan sahibinden’de yazılı fiyatın %40 altından pazarlığa başla.” Hafta sonu emlak işi yapan arkadaşlarla sohbet ettik, ağız birliği yapmış gibi hepsi aynı şeyi söyledi. Tapuda işler genelde ilan fiyatının %40 altında bitiyormuş.
Türkçe
497
99
2.2K
806.5K
Can
Can@Cangsbm·
@suscahilkopek Akrabalar birbirini zingolamaktan en son gen havuzunu bataklığa çevirmişler.yetiş ya Cemal yetiş ya Talat
Türkçe
0
0
2
91
Can
Can@Cangsbm·
@beehaber En büyük dert kaynağı strestir.alkolden daha kötü sonuçlar doğurur
Türkçe
0
0
0
287
Bee Haber
Bee Haber@beehaber·
Hakan Yılmaz, alkolün bugün icat edilse yasaklanacağını ortaya attı: 🔹 “Alkol bugün icat edilmiş olsaydı...” 🔹 “Gerçekten söylüyorum, şu anda illegal bir uyuşturucu gibi etki görür.” 🔹 “Vücuda verdiği zarardan dolayı.” 🔹 “Alkol düne kadar yoktu ama bugün ortaya çıksaydı...” 🔹 “‘Arkadaşlar bir şey icat ettik, bunun adı alkol’ deseler...” 🔹 “Yasaklanır.” 🔹 “İnsanın kişiliğini değiştiriyor.” 🔹 “Birçok cinayet, birçok şey alkol yüzünden oluyor.”
Bee Haber tweet mediaBee Haber tweet media
Türkçe
346
263
4.7K
1.4M
Can
Can@Cangsbm·
@siyahsancakx Bi kuyruksuz tilki daha.diğer tilkilere kuyruğun kötü bir şey olduğunu anlatıyor!
Türkçe
0
0
1
785
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Tatile giden bir kişi çocuğu olan aileleri gözlemleyerek yaşadıkları stresi anlattı; ▪️"Abi burada çocukları olanlar var. Gözünü 5 saniye ayıramıyorlar. Yok elektrik prizine gitti yok havuza düştü." ▪️"Sizi uyarayım tatil matil yapamıyorlar. Size kim çocuk yapın diyorsa ona 'benim yerime sen 3 tane yap' deyin." ▪️"Köpeği odaya bıraksan gıkı çıkmaz. Çocuk eline geçeni alıp fırlatıyor." ▪️"Buna tatil denmez bu cehennemi yaşamak."
Türkçe
328
15
382
284.5K
Can
Can@Cangsbm·
@sahin_yedek Benim eski eşimden iki çocuğum var.yeni bulduğum eşimin de 1 oğlu var.eğer çocuksuz olsaydım ya da daha önce evlenmemiş olsaydım kesinlikle çocuklu kadınla evlenmezdim.biraz teknik bir konu.kadın da yabancı zaten.Türk olsa zaten baştan çocukluyu elerdim.
Türkçe
0
0
0
297
MEHMET ŞAHİN
MEHMET ŞAHİN@sahin_yedek·
Ayrılmış kadınların şansı ayrılmış erkeklere göre çok ama çok düşük. Gidin işyerlerine bakın dul kadın kaynıyor. Ayrıldıktan sonra ikinci verimli bir şansı olmuyor. Hele de çocuk varsa hiç kimse o sorumluluğun altına girmiyor. Maaşın yarısı bakıcıya yarısı faturaya gidiyor.
Türkçe
49
20
246
24.2K
Can
Can@Cangsbm·
@asena161 Adam doğrusunu yapmış.ayrıca nişanlanmakla evlilik öncesi her naneyi yemek aynı şeyler değil.ben hiç evlenmemiş olsam kız oğlan kız eş isterim kendime.yaralı ceylanlar genelde gamlı baykuş oluyorlar ki bi süre sonra çekilmiyorlar.yallah depresyon ilaçlarına 😂😂
Türkçe
1
0
0
805
Can
Can@Cangsbm·
@BaharMbc 220 bin net maaşım var.boyum ortalama üzeri.iki evim,ortalama üzeri arabam var. boşandım. az kalsın avukatımla evleniyordum.avukat olarak çok gözümde büyümüştü ama baktım ki dünden razı.etik falan hak getire.Psikoloğum uyardı da kendimi geri çektim.
Türkçe
0
0
0
30
Av. Merve Bahar Çakır
Erkekler istiyor ki tiplerine bakmayalım, maddiyatlarına bakmayalım, boylarına bakmayalım, kültürlerine bakmayalım, e o zaman herkese evet dememiz lazım kadın olarak? Ama istiyorlar ki geçmişimizde başka erkek de olmasın! Kriterimiz yok ama onu seçelim!.. Neye göre? Saçmalık 🤦🏻‍♀️
Türkçe
253
375
5.7K
170.5K
Can
Can@Cangsbm·
@bayrakmedya Ben düşünmeden Togg derim ama düşünürsem kesinlikle Tesla derim.bu işin kompedanı tesladır ve sonra byd gelir.togg güzel araç ama doğum sancıları henüz sürüyor.eve ikinci araç alacaksam togg mantıklı fakat tek araçsa büyük riziko
Türkçe
0
0
2
345
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
2.500.000 TL bütçeniz olsa hangisini tercih ederdiniz?
Bayrak Medya tweet media
Türkçe
64
2
43
47.8K
Can
Can@Cangsbm·
@alniopulesitivt Sonra neden yabancı kadınlarla evleniyorsunuz diyorlar.şu şımarık üşütükleri kimse çekmez abicim
Türkçe
0
0
3
1.7K
Alnı Öpülesi Tivitler
Alnı Öpülesi Tivitler@alniopulesitivt·
Bir adamın evlilik arefesinde olduğu kadının kıyafetlerinin bir kısmını atması sonucu kadın çılgına döndü. Kadını olduğu gibi beğenip şu sözleri söylemek “Artık ciddi bir yola giriyoruz. Açık kıyafetlerini attım. Artık daha uzun ve usturuplu giyineceksin”
Türkçe
567
79
2.2K
733.8K
Can
Can@Cangsbm·
@finansalozgur94 İstanbul sözleşmesi komple kalkıp şu kadın da görevden gitmedikçe kimse evlenip çocuk yapmaz
Türkçe
0
1
1
13
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Her evlenene 5 milyon ₺ 2.99 faizli kredi verilsin 1. çocukta faiz 1.99'a düşsün 2.çocukta faiz 0.99'a düşsün 3.çocukta faiz silinsin 4.çocukta kredi borcu silinsin. 5. Çocukta sıfır TOGG verilsin 6.çocukta TOKi 3+1 ev versin. 10 yılda 20 milyon bebek hayırlı olsun. Siz kanunu çıkartın milletimiz gereğini yapacaktır...
Piyasa Türkiye ✰@PiyasaTturkiye

🔴 Aile Bakanı Mahinur Göktaş: "Yaşlanan bir nüfusla karşı karşıyayız. Ülkemizde 65 yaş üstü vatandaşlarımızın oranı her yıl artıyor. Doğurganlığın azalmasıyla birlikte bu gençlik ve dinamizmi maalesef giderek kaybediyoruz."

Türkçe
187
44
897
322.3K
Can
Can@Cangsbm·
@telqraft Bizim erkek milletine yağlı kazık dokunmayana kadar sesleri çıkmıyor
Türkçe
0
0
0
18
Telgraft
Telgraft@telqraft·
Psikolog Fatih Reşit Civelekoğlu'ndan çok tartışılacak "erkek ve ev işi" çıkışı: 🔷 Süpürüyorsam kocam da silsin, ne var? 🔷 Olmaz, silemez. 🔷 Dedi ki, ortalık karıştı. 🔷 Feministlerden çok erkeklerden geldi. 🔷 Erkeğin öncelikli görevi evde eşine yardım etmek değil, dışarıda çalışıp eşinin ve çocukların refahını sağlamaktır. 🔷 Erkeklerin evde ev işi yapmasının eşlerin cinsel hayatına olan etkisi, boşanmalara olan etkisi, çocukların cinsel kimliklerinin oluşumuna olan etkisiyle ilgili araştırmalardan bahsedip tartışmayı daha da alevlendirmek istemiyorum. 🔷 Fatih hoca bir şey söylüyorsa dikkate almak lazım, "Bu adam ne demek istiyor?" deyip bir düşünmek bence. 🔷 Kıssadan hisse. 🔷 Kalın sağlıcakla...
Türkçe
32
26
227
71.5K
HK HK
HK HK@HKHK838352·
@aydinserdar01 Toplumda karısına çocuğuna değer verip duygusal anlamda onları zorbalamayan güven duyulan dağ gibi dayanacak adaletli kaliteli adam kalmayınca böyle olur çünkü erkek evin örneği direği öğretmenidir aynı zamanda
Türkçe
1
1
2
45
Serdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲
KADINLARA NE OLDU? —Boşandığı için davul çaldırmak —Trafikte kural ihlali yapıp,taciz uğruyorum diye bağırmak —Ana okulundan mezun çocuklara kına yapmak —LGS anneleri olarak orkestra önünde göbek atmak —İnstagram’da like için kocasını ve çocuğunu soytarı yapmak ÇÜRÜME BÜYÜYOR!
Serdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet mediaSerdar Aydın 🇹🇷🇦🇿🇵🇰🇵🇸🇸🇾🇰🇿🇺🇿🇰🇬🇹🇲 tweet media
Türkçe
46
154
672
19.5K
Can
Can@Cangsbm·
@aydinserdar01 Dünyayı kadınlar yönetsin çok daha yaşanır hale gelecek diye yola çıktılar ve işte yolun yarısında işler bu halde.
Türkçe
0
0
4
30
Can
Can@Cangsbm·
@turkhafiza2 Bunların sülalesini skim! Bunları alıp maden işçisi olarak çalıştıracaksın akşamına da kuru ekmek ve su! Yatacak yatak da vermeyeceksin! Amk oğulları! Anasını babasını da alıp kürek işçisi yapacaksın!ölmeye yakın organlarını alıp ihtiyacı olanlara dağıtacaksın
Türkçe
0
0
6
1.3K
türkhafiza
türkhafiza@turkhafiza2·
Adalet Bakanlığı tarafından Turizm teroristlerine karşı verilen reaksiyonun aynısıni sokaklar için de bekliyoruz: Suça sürüklenen çocuk burada kendi haline otururken gasp edilen çocuklarımız.Kalkıp kendini müdafaa etse kendisini suçun içinde bulacak.Kanuna göre ise Suça sürüklenen kendi hâlinde oturan insanları gasp eden, burada bir yanlışlık var.
Türkçe
612
477
4.5K
168.3K
Can
Can@Cangsbm·
@HTSpor Ah 2002 kadrosu ah! Ulan ne gurur yaşatmışsınız bizlere be! Farkına varamamışız o dönem!
Türkçe
0
0
0
6
HT Spor
HT Spor@HTSpor·
🗣️ "Teknik ekip tarafından bir veda konuşması oldu mu?" 🎙️ Kerem Aktürkoğlu: Öyle bir şey olmadı tabii ki. Çünkü 24 senenin ardından bizi Dünya Kupası'na getiren kişiler de bizleriz. Aynı zamanda hocamız da bunun mimarlarından biri. Çok büyük bir beklenti olduğunun farkındaydık ve bu beklentiyi karşılayamadığımız için yapılan eleştirilerin haklı olduğunu söyleyeceğiz. Yapacak bir şey yok çünkü biz de böyle olmasını istemezdik.
Türkçe
1.7K
16
464
2.2M
Can
Can@Cangsbm·
@asayisberkemal0 Ülkeye sokmayın hiçbirini! Bir daha da bir tanesini bile kadroya almayın
Türkçe
0
0
0
252
Asayiş Berkemal
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0·
Oyuncularımız gözyaşlarına hakim olamıyor.
Asayiş Berkemal tweet mediaAsayiş Berkemal tweet media
Türkçe
456
2
313
66.1K
Can
Can@Cangsbm·
@gazetory Şimdi de bu moda oldu.elin rus escortu,asyalı ajanı,alman bilmem neysi kalkıp millete akıl vermeler! Sktirin gidin kendi kapınızın önünü süpürün! Biz diyor muyuz avrupalı erkekler karılarını neden başkalarına düzdürüyorlar diye
Türkçe
0
0
7
391
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Türkiye'de yaşayan yabancı kadından Türk insanına yaşlanma eleştirisi: 🔶 Türklerin kendilerini gerçekten geliştirmeleri gereken bir konu; o kadar erken yaşlanmamak ya. 🔶 Ben şu anda spor salonundayım, inanın 1 tane yaşlı insan yok. 🔶 Almanya'ya git, emeklilerden spor yapamazsın. 🔶 Burada gerçekten sadece gençler var. 🔶 Neden kendinize bakmıyorsunuz teyzeler, amcalar?
Türkçe
47
14
160
53.2K
Can
Can@Cangsbm·
@alcatraz_tr @44peace44 @DoluBatarya Sen kaç tane aracını bu heriflerin yorumlarına bakarak aldın.ne malum bunların ve diğer fenomenlerin firmadan para alıp da övmeyeceği?Türk milleti olarak bir arpa yol alamadık şu mantıkla
Türkçe
0
0
0
3
Alcatraz
Alcatraz@alcatraz_tr·
@44peace44 @DoluBatarya Araç alacak bir sürüde insan olabilir. Burada BYD'nin yaptığı ahlaksızlığı en iyi yansıtan ekip burada. Algı yaratma...
Türkçe
2
0
3
88
Dolubatarya
Dolubatarya@DoluBatarya·
Türkiye yatırımını başlamadan bitiren BYD, sosyal medyadan müşterilerinin yanında olduğunu açıklamış, fakat paylaşımı yorumlara kapatmış. Binlerce BYD müşterisi sorularına cevap arıyor, milyonlarca lira yatırım yapan bayiler aylardır sinek avlıyor. BYD Türkiye'nin hiç başlamayan yatırımın iptal olmadığı, askıya alındığı yönünde algı yaratmak yerine yatırımcısı ve müşterilerine gerçekleri söyleme zamanı geldi de geçiyor.
Dolubatarya tweet media
Türkçe
39
24
299
28K