Defne

6.9K posts

Defne banner
Defne

Defne

@Defne0733

Sumali Mayıs 2021
442 Sinusundan501 Mga Tagasunod
Defne
Defne@Defne0733·
@drilhanbahsi Ben bunda sorumluluk alırdım. Çünkü kız merdiven başına gelene kadar kapı açık
Türkçe
0
0
0
10
Prof. Dr. ilhan Bahşi
Prof. Dr. ilhan Bahşi@drilhanbahsi·
ÖSYM sınavlarında kapıları görecek şekilde güvenlik kameraları konuluyor. Yetkililer süresi dışında herhangi bir adayı sınava alacak olursa idari yaptırım uygulanabiliyor. Üstelik bina içerisinde yüzlerce öğrenci konsantre olmaya çalışıyor. Geç gelmek veya dışarıda "Al, al" diye bağırmak o öğrencilerinin konsantrasyonunu etkileyebilir. Üstelik burada inisiyatif alınabilecek bir durum yok. Maalesef görevliler kurala uymak zorundalar.
Aykırı@aykiri

Koşan öğrenciyi gören görevli, okul kapısını böyle kapattı. Saniyelerle sınavı kaçıran gencin 1 yılı boşa gitti. Osmaniye Anadolu Lisesi’nde YKS’ye girmek için son dakikada okula gelen bir aday, kapılar kapanmadan içeri girebilmek için koştu. Öğrencinin koştuğunu gören görevli, içeri girip hızlıca kapıyı kapattı. Olayı gören veliler, alkışlarla “Al, al” tezahüratları yaparak adayın içeri alınmasını istedi. Ancak görevliler genci sınava almadı.

Türkçe
56
6
160
36.9K
Defne
Defne@Defne0733·
@ajansmuhbir1923 Eşşek gibi çalıştırıyorsunuz. Para veriyoruz dedikleri de haftalık 1000 tl anca oluyor. Oysa deli para kazanıyorsunuz
Türkçe
0
0
0
29
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Çocukların ve gençlerin çalışmayı tercih etmediğini iddia ederek çırak bulamadığı için isyan eden kuaför: • Çırak alımlarımız başladı ama maalesef piyasada çırak yok. Çünkü çocukları çalıştıramıyoruz. • ⁠İlçedeki 10-15 kuaför oturup kendi aramızda “Çırak gelirse bana yönlendirir misin?” diye konuşuyoruz ama hiçbirimizde çırak yok. • ⁠Ne yapacağız biz? Sektör öldü. Biz son nesiliz. 10 yıl sonra kuaför bulamayacaksınız. • ⁠Bize para pul vermeden, bizi sömürerek meslek sahibi yaptılar. • ⁠Biz bugün çocuklara paralarını, yemeklerini veriyoruz, az çalıştırıyoruz ama yok. • ⁠Çocuk daha temizlik yapmayı bilmiyor, kahve yapamıyor. Hepsi hazır para istiyor.
Türkçe
362
9
93
75.7K
nyra
nyra@iluvlizzyg·
@Defne0733 @ekinkntt1 gozetmen hocam peki optikte baba adi yerine sadece ad degil de ad soyad yazdiysam bisey olur mu
Türkçe
1
0
0
26
dopamin
dopamin@ekinkntt1·
ARKADAŞLAR OPTİKTE OKUDUM ANLADIM GİBİ BİR YAZIYA İMZA ATILIYORMUŞ TYT DE ATMAYI UNUTTUM BUGÜN AYT DE FARK ETTİM ÇOK GERGİNİM SINAVIM GEÇERSİZ SAYILIR MI BÜTÜN SENEM BİR İMXAYLA MAHVOLACAK MI HELP HELP HELP HELP #yks2026
Türkçe
479
16
5K
1.7M
Defne
Defne@Defne0733·
Karma mı yaşıyoruz . Ne oluyor. Dün Almanya ya olan mı olacak bize #FileninSultanları
Türkçe
0
0
2
371
Defne
Defne@Defne0733·
@Peppinnooo @solcumedyahaber Bunlar özel okul öğretmenleri çoğu asgari ücret bile almıyor. 6 gün çalışıyor. Yazın maaş almıyor. Bilmeden yorum yapıyorsunuz.
Türkçe
0
0
3
56
Aydin Goker
Aydin Goker@Peppinnooo·
@solcumedyahaber Yılın yarısından fazla tatil var 5 gün günde 5 saat ya çalışıyon ya çalışmıyon haftada 2 tatil. Kamu bankalarından limitsiz imkan ayrıcalık en düşük ezik öğretmen 60 bin tl alıyor geçinemiyorsun he ? Polisin yerinde olsam jop sokarım jop az bile yapmış ellerine sağlık
Türkçe
6
0
0
302
6 OK GAZETE
6 OK GAZETE@solcumedyahaber·
#SONDAKIKA Polis, geçinemiyorum diyen öğretmen'i Önce yere fırlattı daha sonra boğazını sıktı.
6 OK GAZETE tweet media
Türkçe
143
1.8K
6.9K
93K
Defne
Defne@Defne0733·
Yorumlardan gördüklerim. Bu sıcakta perdesiz sınıflar. Tuvalet kapısı bozuk okullar. Klima açılmasına izin vermeyen yöneticiler. Tuvalette kilitli kalan öğrenciler. Bina sorumlusu kişilerin okulu sınava hazırlaması lazım. Siz bu çocuklara ne yapıyorsun @#yks2026 @OSYMbaskanligi
Türkçe
0
0
4
392
Defne
Defne@Defne0733·
@KemanciGemideki @ekinkntt1 Linçlemedik zaten . Sadece çocuklar heyecandan unutabilir diye tek tek kontrol ettiğimizi söyledik. Yapan yapar yapmayan yapmaz . Ben bunu kendime sorumluluk edinirim. Öğretmenler de genelde yapar. Eğitimcidir öğrenci halinden anlar
Türkçe
0
0
1
84
Gemideki Kemanci
Gemideki Kemanci@KemanciGemideki·
@Defne0733 @ekinkntt1 Salon baskani olarak ben 2 kisiyi bulup imzalattim ama 9.55te gorevliler sizi uyariyor. Ve sorumluluk size ait de diyor. Gorevli iyi niyetliyse yapar ama kontrol gibi bir gorevi de yok. Gorev olmayan seyden de linclemeyin bi zahmet
Türkçe
1
0
0
100
Defne
Defne@Defne0733·
@gokceekatuun 11 yaşında ailem beni de zorunluluktan yatılı okula verdi.Zorunlu değilseniz sakın vermeyin. Candan Hanım ın zamanı farklı bu zaman farklı
Türkçe
0
0
5
93
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
Candan Erçetin: "11 yaşında beni yatılı okula verdiler, arkamdan kapıyı kapattılar. Aileme minnettarım. Sevginizi içinizde tutun ama çocuğunuzu gerçekten seviyorsanız bunu mutlaka yapın, onları yatılı okula verin."
Gökçe Katun tweet media
Türkçe
18
4
40
3.4K
Defne
Defne@Defne0733·
@cr7icardi9 @ekinkntt1 Ne kadar acımazsızsınız.Sınav heyecanı olabilir. Gözetmen de ona baksa ölmez. Zaten bakıyoruz da.
Türkçe
1
0
0
145
Defne
Defne@Defne0733·
@ecrinzby1 Her şeyi çok biliyorsunuz . Ne yapsın bağırsın çağırsın dışarı mı atsın. Tek o mu giriyor sınava orda . Gözetmen sadece tutanak tutar . Sınavı da iptal olur bu kadar
Türkçe
0
0
45
3.1K
teoecrinn
teoecrinn@ecrinzby1·
Yksde sınav anında telefon ile kopya çeken öğrenci içeride tutuluyor herhangi bir müdahale edilmiyor polislerin umrunda değil gömlekli beyefendi de kopya çekilen sınıfta SÖZDE görevli yazıklar olsun !!!!!
Türkçe
121
98
2.1K
804.6K
Zafer Özdağ
Zafer Özdağ@efsanevikontiki·
@Defne0733 @ekinkntt1 gözetmenlerin görev tanımı nettir, katiyyen dışına çıkamaz. bundan dolayı öğrenci elenecekse elenecek. sorumluluk sahipleri öne çıkacak. bandrol'u düzgün bir şekilde yapıştırmak görevidir. yapmazsa cezasını çeker. sen de imzalayacaksın. sen imzalamazsan sen cezasını çekeceksin
Türkçe
1
0
6
886
Defne
Defne@Defne0733·
@kadnezya Çocuk tam saatinde okul bahçesine girmişse alınsın. Bu kural bu kadar esnetilebilir .
Türkçe
0
0
0
124
Defne
Defne@Defne0733·
@Ceylanmed Nasıl gelirse gelsin. Ama elindeki kapıdı bi okusun. Tek tek yazıyor hepsi . Üstelik yeni bir uygulama değil .Yıllardır aynı
Türkçe
0
0
0
65
Ceylan
Ceylan@Ceylanmed·
Bir genç kız kulağındaki küpeyi çıkaramayınca sınava alınmadı Yarım kalan hayaller Oysaki yataktaki şortuyla alel acele gelmişti
Türkçe
729
59
1K
627.5K
Defne
Defne@Defne0733·
@Emreyxq Maçı izlemediniz galiba. 3. Ve 4. Sette en kritik sayıları alarak maçın kaderini değiştirdi
Türkçe
0
0
1
713
Defne
Defne@Defne0733·
@m_hudogg Hepsi her maç iyi olmak zorunda değil. Burda suç Hande de değil. Dün kötü idi onda ısrar eden Santarelli de . Oyuncu ben oynayamam diyemez sonuçta
Türkçe
0
0
12
429
hudoğğ 👾
hudoğğ 👾@m_hudogg·
Hande, Çin maçında kariyerini bile riske atarak sakatlığına rağmen sahada kalmıştı. Biz bu vazgeçmeyen ruhu seviyoruz. Ne kadar eleştirilirlerse eleştirilsinler, formanın ve bayrağın hakkını veren Filenin Sultanları ile gurur duyuyoruz. 🇹🇷❤️
hudoğğ 👾 tweet media
Türkçe
10
141
2.4K
27.1K
Defne
Defne@Defne0733·
@TOzergin54549 @ZamHaberAjans Tuvalet koridor sonunda ise duyulmamış olabilir. Eskiden yedek gözetmen olurdu her koridorda. Şimdi gözetmen bile olmuyor. Çoğu yerde sadece tek kişi görev yapıyor . Burda suç okul müdürünün okulu buna hazırlamalıydı. Bozuk kapıyı tamir ettirmeliydi
Türkçe
0
0
3
239
Timur ozergin
Timur ozergin@TOzergin54549·
@ZamHaberAjans Abla öğrenci hadi kapya sıkışıp kalmış anladık ta Peki Ağzı yokmuymuş Dilsiz miymiş Feryat figan edip seslenememiş mi Son 3 saniye de Kapıya giremeyen garip şu söylediklerini duymasın Yedi sülalene söver
Türkçe
1
0
6
2.2K
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
Üniversite sınavında görevli bir gözetmen öğretmen okulda yaşanan bir olayı anlattı: “Ögrenci sınava erkenden gidiyor, sonra önce bir lavabo ihtiyacını gidermek istiyor. Okulun lavabosuna giriyor ve lavaboya girdikten sonra kapı sıkıştığı için çıkamıyor ve sınava katılamıyor!”
ZAM Haber@ZamHaberAjans

YKS’de gözetim görevlisi olarak görev yapan bir öğretmen, sınav salonlarında kullanılan toplantı koltuklarına tepki gösterdi. Öğrencilerin eşyalarını koymakta zorlandığını belirten öğretmen, yalnızca sağ tarafta küçük bir yazı alanı bulunan sandalyelerin hem öğrenciler hem de gözetmenler için büyük zorluk oluşturduğunu ifade etti. Sınav ortamındaki fiziksel koşullara yönelik eleştirileri yeniden gündeme taşıdı.

Türkçe
17
7
122
128.3K
Defne
Defne@Defne0733·
@altugunes @OSYMbaskanligi Öğretmen değildir o. Öğretmenler görev almadığı için başka memurlara vermeye başladılar. Öğretmen birisi öyle hata yapmaz yapmamalı da zaten
Türkçe
0
1
39
1.1K
ykskolik ⁷🎗
ykskolik ⁷🎗@altugunes·
bugun gözetmene hocam sınav başladı diye ben söyledim saat 10.15'te hala optikten qr söküyorlardi ve sınıfın yarısı daha duruyordu önünüzde yazan yönergeye bile uyamıyorsanız 2k para için haftasonu milletin hayatıyla oynayıp o sınavda gözetmen olmayın #yks26 @OSYMbaskanligi
Türkçe
68
44
3.6K
218.3K
Defne
Defne@Defne0733·
@ysfkiziltas Ücretten ziyade yapılan muamele. Ben şahsen ondan almıyorum. Araba anahtarını cüzdanını emaneten alacak kimse yok. Uçarak mı gideceğiz okula . ÖSYM sorumluları öğretmene tavırları. Sınıftan sandalyeleri toplatıp ayakta beklesinler demek nedir. O gün son görevimdi
Türkçe
0
0
5
154
Yusuf Kızıltaş
Yusuf Kızıltaş@ysfkiziltas·
YKS başta olmak üzere ÖSYM sınavlarında görev alan öğretmenlerimizin ve akademisyenlerimizin sınav görev ücretleri konusunda gösterdiği tepki son derece haklıdır. İnsanlar sadece birkaç saatlik bir görev yapmıyor. Herkes önemli bir sorumluluk üstleniyor, stres altında çalışıyor ve en küçük hatanın ciddi sonuçlar doğurabileceği bir süreç yönetiyor. Okullara erişim, ulaşım da zaten yorucu. Buna rağmen verilen ücretler, harcanan emekle ve taşınan sorumlulukla çoğu zaman örtüşmüyor. ÖSYM’nin, sınav güvenliğinin temel taşı olan görevlilerin beklentilerini karşılayabilecek mali güce sahip olduğunu biliyoruz. Milyonlarca adayın kaderini etkileyen sınavların sağlıklı yürütülmesinde görev alan öğretmen ve akademisyenlerin emeği daha fazla değer görmelidir. Adil ve tatmin edici görev ücretleri bir lütuf değil, bu ağır sorumluluğun doğal karşılığıdır. Görevlilerin motivasyonunu artıracak ve emeğe saygıyı gösterecek adımların artık gecikmeden atılması gerekir.
Türkçe
19
17
212
18.8K
Defne
Defne@Defne0733·
@aykiri Komşu gürültüsüne yaptırım gelmeli. Adam bence cinnet geçirmiş. Defalarca uyardım diyor. Sonu böyle olmadaydı keşke
Türkçe
0
0
0
48
Aykırı
Aykırı@aykiri·
(HASSAS) Muğla’da dehşet anları! Fethiye'de kapı gıcırtısı nedeniyle komşular arasında çıkan tartışmada Osman Küçükgüzel (62) isimli şahıs, çocuklu aileye ateş açtı. Açılan ateş sonucu baba Ramazan Çalışkan (42) hayatını kaybetti. Anne Emine Çalışkan (40) ve 13 yaşındaki kızları hastaneye kaldırıldı. Av tüfeğiyle ateş açan Osman Küçükgüzel, jandarma ekiplerine teslim oldu. Gözaltına alınan şüpheli, işlemlerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Anne Emine Çalışkan'ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu, kızı E.Ç.'nin ise tedavisinin sürdüğü bildirildi.
Türkçe
827
207
2.7K
3.2M