شاي 🍃

8.2K posts

شاي 🍃 banner
شاي 🍃

شاي 🍃

@Shay232rt

المستخدم محتاج ينقرض

Alexandria, Egypt Sumali Nisan 2021
584 Sinusundan797 Mga Tagasunod
Naka-pin na Tweet
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
يارب ارزقني لي درجه اني اقدر اجيب لي بابا و ماما كل الي نفسهم في و اقدر و أفرحهم زي ما هما دائما زي مفرحنا علي طول
العربية
1
1
16
2.6K
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@Igorahmedv عايز اسمع حاجه كمان شبه كدا لس سانتا
العربية
0
0
0
2
شاي 🍃 nag-retweet
مُصطفي
مُصطفي@Mostafa2sscc·
ZXX
0
13
75
2.8K
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
معنا ومعاكم المسلسل الكريتڤ الي اول مره تشوفو
شاي 🍃 tweet media
العربية
0
0
0
14
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@janaurfav أنتي دكتوره محترمه مش هرد عليكي
العربية
0
0
0
3
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
احب اوجه كل الشكر و التقدير لي اسبوتيفاي انهم رجعو للشكل القديم بدل حفله التكنو الي كانو عملنها دي
شاي 🍃 tweet media
العربية
1
0
9
338
شاي 🍃 nag-retweet
Rou
Rou@roouuu_11·
مش عارفه اقول ايه بس انا لسه مش قادره اتخطى ثانويه عامه وانا داخله تالته كليه دلوقتي
العربية
2
1
15
525
شاي 🍃 nag-retweet
nina🦢
nina🦢@nina_xila·
بدأت اتعب وافقد الامل خلاص
العربية
1
1
2
43
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
حوار ان محدش من معارفي او صحابي سواء الجامعه او الي أعرفهم ميعرفوش يعني ايه تويتر و مفكرين ان أنا مختفي عشان مش بفتح ولا برد علي حد ولا بنزل اي حاجه غير هنا جامد فشخ حاسس ان أنا واخد بريك كنت محتاجو من زمان اوي
العربية
0
0
7
140
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@ya2eer انا مستني تويته الشتيمه
العربية
1
0
1
106
شاي 🍃 nag-retweet
Mira
Mira@AmiiraAyman·
Mira tweet media
ZXX
0
7
14
636
شاي 🍃 nag-retweet
يائير.
يائير.@ya2eer·
جماعه أي حد بيمر بمشاكل و ضغوطات متفرغش غضبك في إنك تأذي نفسك حاول تنزل حاول تكلم صحابك ولو ملكش صحاب ممكن تكلمني وأنا والله هسمع و لو في ايدي أساعدك هساعدك بإلي أقدر عليه لكن حب نفسك و إياك تأذيها أنت غالي و في ناس كتير بتحبك حتى لو محدش بيظهر ده أرجوك stay safe 🙏🏻
༒ حـديـد ༒@haha___6

كاتنج ناو

العربية
4
14
111
6.4K
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
أنا لي حد بعد ال practical قولت أنا يوم مانقص اوي هجيب اقل حاجة B دلوقتي بقول يارب اعدي صافي
renii@m4fahem

العربية
2
1
2
234
renii
renii@m4fahem·
@Shay232rt يااااارب انجح امينولولجي
العربية
1
0
0
76
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
أنا معرفش ليه ممكن حد يعور نفسو لي مجرد انو يرتاح من وجع معين يعم انت في الحالتين هتتوجع اتمني اي حد بيعمل كدا يبطل عشان ممكن يموت نفسو في ثانيه
༒ حـديـد ༒@haha___6

كاتنج ناو

العربية
0
0
2
309
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@hanoayman_ نفسي ابطل اكتب و أنا نايم او و أنا برا
العربية
1
0
1
6