Bir Annenin Fon Günlüğü

2K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Sumali Mayıs 2026
862 Sinusundan1K Mga Tagasunod
Naka-pin na Tweet
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
26
0
45
1.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Gamze6835 70 bin TL'yi Reeder hissesinde 8 bin TL'ye düşürmek gerçekten kalbe iyi gelmeyecek bir tecrübe olmuş. Eşinizin "araba alacağız" hayaliyle biriktirdiği para olunca o yük daha da ağırlaşmıştır, geçmiş olsun.
Türkçe
1
0
1
22
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Gamze6835 Aynı fikirde olmamıza sevindim. Dualarınız ve güzel dilekleriniz için de ayrıca çok teşekkürler; hepimiz için hayırlı, bereketli ve bol kazançlı bir dönem olur inşallah.
Türkçe
1
0
1
14
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
26
0
45
1.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@siyahsancakx Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
5
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Oyuncu Halil Halil Ergün: ▪️"Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım. Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor." ▪️"Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi."
SİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
560
244
3.5K
430.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Salihcxt Haklısın, Türkiye bu konuda tam bir cennet. Dört mevsimin hakkıyla yaşandığı bu topraklarda her meyvenin, her sebzenin lezzeti, kokusu bambaşka.
Türkçe
0
0
1
5
Kral Can
Kral Can@Salihcxt·
@hsadic612 Ülkemin bütün meyve ve sebzeleri güzel ayırt edemiyorum 💛 Allah’a şükürler olsun 🤲
Türkçe
1
0
1
9
Bir Annenin Fon Günlüğü
Eşim pazar alışverişimizi yapmış... Ülkemizi çok seviyorum... Her türlü sebze ve meyve yetişiyor 🇹🇷 Rabbimize şükürler olsun... 😊 #domates #biber #patlıcan 🍅 🍈🍓 🍒 Siz en çok hangi sebze ve meyveyi seviyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
12
0
34
511
Ezgi
Ezgi@Ben_ezooo·
Aşk hayatınız ne durumda ?
Türkçe
58
10
114
5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@bpthaber Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
6
BPT
BPT@bpthaber·
Oyuncu Halil Ergün: "Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor. Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Gökten zembille inmedi Mustafa Kemal."
BPT tweet mediaBPT tweet media
Türkçe
230
24
1.2K
281.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@jurnalhabertr Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
35
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Oyuncu Halil Ergün, Atatürkçü olmadığını söyledi. • Yetmez ama evet" falan değil, "doğrudan evet" dedim. • Millet yazılar yazmış, eleştirmiş. • Öyle şeyleri ciddiye almıyorum artık ben. Bizim yatırım derdimiz yok yani. • Ne söylerlerse söylesinler. Benim kendime vereceğim hesap önemli. • Ben cumhuriyetçiyim. Atatürkçü falan olmadık biz. • Biz "Gazi Mustafa Kemal ve arkadaşları" deriz. • O da Atatürk’ü üç sene kullandı. • Her haltı Atatürkçülük bahanesiyle yapanlar oluyor biliyorsunuz değil mi? Yanlış da. Hepimiz, imparatorluk çocuklarıyız.
Jurnal tweet media
Türkçe
517
27
482
589K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@bosunatiklama Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
39
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Oyuncu Halil Ergün: "Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım. Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor. Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi."
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
514
52
1.8K
895K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@gundem7x24 Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
2
Gündem 7x24
Gündem 7x24@gundem7x24·
Oyuncu Halil Ergün: 2010 referandumu 12 Eylül ile hesaplaşma olduğu için 'Yetmez ama evet' değil 'doğrudan evet' dedim. Anamı babamı da aldım gidip oy kullandım. Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım. Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor. Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi.
Türkçe
245
129
1.6K
709.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@ajansmuhbir1923 Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
16
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Oyuncu Halil Ergün: "Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım. Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor. Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi."
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
1.5K
60
553
417.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@_Devletci_ Türk futbolunda kulis kazanı hiçbir zaman soğumuyor zaten, hele ki işin içinde idari krizler veya milli takım süreçleri varsa!
Türkçe
0
0
1
28
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Mesut Özil’in TFF başkanı olacağı iddia ediliyor. Umarım iddia olarak kalır :)
Türkçe
23
3
78
5.2K
Tuğçe🌿
Tuğçe🌿@dognntugce·
Eşimle asırlık bir tartışmanın içindeyiz ve hakemliğinize ihtiyacımız var. ​Hafta sonu erken uyanıp günü değerlendirmek mi, yoksa öğlene kadar uyumak mı? Doğru cevabı verin de evde huzur sağlansın. 👇
Türkçe
44
5
462
18.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@34___CNK Hayat sana çok daha büyük, o çok emek verdiğin kapıyı ardına kadar açmış. Sonunda o döktüğün alın terinin, verdiğin emeklerin karşılığını almışsın; bu gurur ve mutluluk tamamen senin hakkın. 🌟
Türkçe
0
0
0
8
CNK🖤🤍🦅
CNK🖤🤍🦅@34___CNK·
Arkadaşlar uzun süredir çok emek verdiğim,olmasını çok istediğim bir işte görevlendirildim. Yakın zamanda yeni işime başlayacağım.Belki hesabı kapatırım. Bu hesap benim için çok özel,zor günlerimde bana çok destek oldunuz. Herkesten sevgi saygı gördüm,benim için çok kıymetlisiniz
Türkçe
76
7
245
2.6K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@StajyerYatirim Tebrikler! 200 takipçi barajı, o kar topu etkisinin başladığı, kemik kitlenin oluştuğu en keyifli eşiklerden biridir. Samimi ve istikrarlı paylaşımlarının karşılığını almaya başlamışsın, emeğine sağlık. ✨
Türkçe
2
0
4
44
Stajyer Yatirimci
Stajyer Yatirimci@StajyerYatirim·
Takipçi sayımız 200 oldu , hepinize cok tesekkur ederim. Bundan sonraki paylasimlarimda gormek istediginiz belli basli icerikler varsa yorumlarda tartisabiliriz :)
Stajyer Yatirimci tweet media
Türkçe
8
0
11
250
Bir Annenin Fon Günlüğü
@TrigerOsman Normal şartlarda enflasyonist bir ortamda paranın nominal olarak (rakamsal olarak) büyümesi gerekirken, 3 yılda paranın %90'ını eritmek ancak çok büyük trajedilerle açıklanabilir.
Türkçe
0
0
1
37
Triger
Triger@TrigerOsman·
3 Yıl önce yaklaşık 800.000 TL’siyle uzun vadeli yatım yapan yatırımcının elinde 80.000 TL kalmış. Gelde şu borsada yatırımcı ol
Triger tweet media
Türkçe
60
26
599
93.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@TrigerOsman Bu artık bir zarar veya ters rüzgar değil, resmen finansal bir enkaz. İnsanın içinin cız etmemesi, o emeğe, o birikime içi acımadan bakması imkansız.
Türkçe
0
0
1
36
Bir Annenin Fon Günlüğü
Çok haklısın, her sabah güne mayın tarlasında yürür gibi başlamak, "Acaba bugün hangi kelimeme sinirlenecek?" diye diken üstünde olmak bir süre sonra insanı ruhsal olarak tüketir. Evlilik dediğin şey, sabah gözünü açtığında o huzuru hissetmek içindir; her sabah birinin "kendine gelmesini", havasının yumuşamasını beklemek için değil.
Türkçe
0
0
2
1.3K
siktire şayan
siktire şayan@yvzex·
karımdan sabahları uyandığında siniri yüzünden kendisiyle iletişime geçemediğim için boşandım her sabah bunun kendine gelmesini mi bekleyeceğiz
Türkçe
97
47
3.6K
351.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@MustafaKratas Tarihimizdeki o muazzam 1954 ve 2002 Dünya Kupası başarılarını düşündükçe, bu istatistik insanın içini biraz sızlatıyor tabii. Futbol tarihimiz harika zaferlerle dolu olsa da, bazı dönemlerin nazar boncuğu da bu tarz şanssız ve zorlu istatistikler oluyor maalesef.
Türkçe
0
0
0
55
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş@MustafaKratas·
Dünya Kupası'nda hem gol atamayıp hem puanı olmayan sadece 2 takım kaldı. Birisi Türkiye
Türkçe
16
11
2.1K
109.3K