pars

336 posts

pars banner
pars

pars

@reuzzee

sıvaslı hırt

Sumali Aralık 2023
27 Sinusundan34 Mga Tagasunod
sswift
sswift@colalilolipop·
Sivas da okumak istemiyorum dünyaya yardım çığlıgı
Türkçe
9
0
48
4K
pars
pars@reuzzee·
@mertapraz999066 @Maxstelland maarif modele gecıs oldugu ıcın bu sene bıle bazı sorular alısılmadık yerden geldı seneye alısık olmadıgımız soru tıplerını daha cok sorarlar tahmın ettıgımız gıbı gelmez
Türkçe
0
0
0
96
pars
pars@reuzzee·
@k4lbeiz maarıf modele gecıs oldugu ıcın gecen senelere benzeyecegını hıc dusunmuyorum bence bambaska alısık olmadıgımız soru tıplerınden gelır emegın de bosa gıdebılır hıc rıske atma derım
Türkçe
0
0
0
20
c
c@k4lbeiz·
@reuzzee evet o da var biraz da ondan tırstım
Türkçe
1
0
0
148
c
c@k4lbeiz·
ikinci mezuna kalmak mantıklı mıdır
Türkçe
19
0
34
3.6K
pars nag-retweet
scofield 🇹🇷
scofield 🇹🇷@trubermensch·
yks bittiği için bizim günlerin yoğunluk
scofield 🇹🇷 tweet media
Türkçe
4
334
5.5K
53.8K
yks son 5
yks son 5@aytmatsevdalisi·
Şimdi size son bir şey sorucum İtalya tıp Denenir mi
Türkçe
23
0
82
11.8K
pars
pars@reuzzee·
@gana2412 tytde cozdugum yas problemlerı gıbı hıssettırdı
Türkçe
0
0
4
7.7K
eli
eli@gana2412·
soldaki 19 yasında sagdaki 24 yasında dizide soldaki sagdakinin abisi #Daha17
eli tweet mediaeli tweet media
Türkçe
54
28
5.1K
659.2K
pars nag-retweet
Efşan 🫒
Efşan 🫒@Efsannnnnn·
yks bitti ama ders çalışmadığın zamanları nasıl geçirdiğini hatırlamıyorsun
Türkçe
9
402
6.7K
68.6K
pars
pars@reuzzee·
@vnthwss amını karıstırdıklarım bı de 120 dakıkada cozmemızı beklıyprlar anan cozsun o dalyarrak soruları 120 dakıkada
Türkçe
0
0
0
38
sona
sona@vnthwss·
bu soruları ıngılız ananız cozsun mınakoduklarım daha da bıse demıom #ydt26
Türkçe
8
11
237
3.8K
pars nag-retweet
yorgan
yorgan@delmeyus·
Yks bitsin eğlenirim cart curt o sırada sebebsiz yere gelen boşluk hissi
Türkçe
22
782
8.5K
73.7K
pars
pars@reuzzee·
en kotu 90 DAKIKADA ydt bitiren ben yetistiremedigim icin anlam bozanları salladım ondan oncekı soruları 30 saniyede falan cozmeye calıstım ve ona ragmen bes tane bos bıraktım YETISTIREMEDIM
Türkçe
0
0
0
124
pars
pars@reuzzee·
herhangı bı unının herhangı bı bolumunu yazıp sıktır olup gıdıcem daha ugrasamam yok ydt yok tyt yok gelecekmıs yok akademık basarıymıs sıkerım akademık basarısını bılkent pezevengı olucam ben
Türkçe
0
0
0
104
pars
pars@reuzzee·
kımse daha benı sıksen ders calıstıramaz amk yazarım bı bılkent sıktır olur gıderım cekılır mı boyle ıskence
Türkçe
0
0
0
11
pars
pars@reuzzee·
boyle ydt mı olur amk hadı tamam ıyıydı guzeldı de ıkı saate nasıl yetıssın o sorular zaten ellıncı sorudan sonra askı memnu nıhal gıbı bayılacaktım ordan da gıttı sure boyle sıstemın amk
Türkçe
0
0
0
114
pars nag-retweet
pelikan
pelikan@dremalipasta·
benim hic uniye gidesim yok yerlesemezsem tekrar yks de calısmam ben hicbir sey yapmadan yasayacagım sanırım ya
Türkçe
23
45
1.5K
31.9K