Sabitlenmiş Tweet
c
309 posts


@k4lbeiz Ya da dgs veya yatay geçiş tabi bunları yapacakken de ekstra sınava girmek de ayrı bi olanak olur bende en kotu ihtimalle farklı şehirden istedigim şehire donem sonu puanimla yatay geçiş diye dusunuyorum tabi umarım bunlara gerek kalmaz ama🤷🏼♀️
Türkçe

@userizbaskann53 aklımda obp kırılsa bile 2 yıllık yazıp o ara dalgasına hazırlanmak var
Türkçe

@k4lbeiz Ya aslında bu yıl bile yeni müfredata özel bir şeyleri hani biz bile gördük seneye daha neler yaparlar nasıl olur gerçekten hiçbir fikrim yok hani bilmiyorum yani Allah sonumuzu hayır etsin
Türkçe

@userizbaskann53 evet bir de seneye son hani sistem değişiyor sırf son diye daha beter yapacaklar bundan da korktum
Türkçe

@k4lbeiz Aslında bakınca olabilir gibi ama gerçekten her sene özellikle de 25e girdik bu yıl da gorduk resmen her sene ekstra sacmalıyorlar hani zor falan değil resmen saclamıyorlar suan ozellikle bu yıl bence aceleyle hazırlanmıs bi sınav gibiydi gidilebiliyosa gidilmeli bence
Türkçe

@k4lbeiz İstediğin bölüm tutarsa hiş düşünme yaz sonra yatay geçiş yaparsın
Türkçe

@k4lbeiz yani siralaman cok cok kotuyse evet ama ortalamaysa gerek yok bence
Türkçe

@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe











