c

309 posts

c banner
c

c

@k4lbeiz

istediğim hiçbir şey olmaz zaten

Katılım Şubat 2024
13 Takip Edilen13 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
c
c@k4lbeiz·
gece gelen paragraf çözme isteği
Türkçe
1
0
5
1.1K
Firlamayim
Firlamayim@userizbaskann53·
@k4lbeiz Ya da dgs veya yatay geçiş tabi bunları yapacakken de ekstra sınava girmek de ayrı bi olanak olur bende en kotu ihtimalle farklı şehirden istedigim şehire donem sonu puanimla yatay geçiş diye dusunuyorum tabi umarım bunlara gerek kalmaz ama🤷🏼‍♀️
Türkçe
1
0
0
9
c
c@k4lbeiz·
ikinci mezuna kalmak mantıklı mıdır
Türkçe
19
0
33
3.4K
c
c@k4lbeiz·
buradaki kitleye güveniyorum ve mezuna bırakmıyorum
Türkçe
1
0
4
27
▫️
▫️@aetherr27·
@k4lbeiz gel senin olsun yarım saat
Türkçe
1
0
0
17
▫️
▫️@aetherr27·
7 aylık yeğenle uzanıyoruz kafasını tutmakta zorlanınca omzuma yasliyo
Türkçe
2
0
8
94
c
c@k4lbeiz·
@userizbaskann53 aklımda obp kırılsa bile 2 yıllık yazıp o ara dalgasına hazırlanmak var
Türkçe
0
0
0
9
Firlamayim
Firlamayim@userizbaskann53·
@k4lbeiz Ya aslında bu yıl bile yeni müfredata özel bir şeyleri hani biz bile gördük seneye daha neler yaparlar nasıl olur gerçekten hiçbir fikrim yok hani bilmiyorum yani Allah sonumuzu hayır etsin
Türkçe
1
0
0
28
c
c@k4lbeiz·
@userizbaskann53 evet bir de seneye son hani sistem değişiyor sırf son diye daha beter yapacaklar bundan da korktum
Türkçe
1
0
1
98
Firlamayim
Firlamayim@userizbaskann53·
@k4lbeiz Aslında bakınca olabilir gibi ama gerçekten her sene özellikle de 25e girdik bu yıl da gorduk resmen her sene ekstra sacmalıyorlar hani zor falan değil resmen saclamıyorlar suan ozellikle bu yıl bence aceleyle hazırlanmıs bi sınav gibiydi gidilebiliyosa gidilmeli bence
Türkçe
1
0
0
114
c
c@k4lbeiz·
@irohsteeacup dilim yatay gecis yapılır mı bilmiyorum
Türkçe
1
0
0
142
irohstea⁷📽
irohstea⁷📽@irohsteeacup·
@k4lbeiz İstediğin bölüm tutarsa hiş düşünme yaz sonra yatay geçiş yaparsın
Türkçe
1
0
2
164
c
c@k4lbeiz·
@reuzzee evet o da var biraz da ondan tırstım
Türkçe
1
0
0
135
pars
pars@reuzzee·
@k4lbeiz gecen sene olsa olabılır derdım ama bı daha mezuna kalma sansın olamayacagına gore bence kesınlıkle kalma
Türkçe
1
0
0
172
c
c@k4lbeiz·
@axlskywaker simdilik 1 ay kafa dinleyelim sonrasını düşünelim
Türkçe
0
0
0
27
Axel🎮
Axel🎮@axlskywaker·
@k4lbeiz 60+ ayt var da Tyt’m bok gibi gelecek diye istedgm siralama gelmeyecek amk 1 mezun daha cekebilir miyim bilmiyorm. Daha dün sinavdan ciktm ama tum gece bunu dusundm neler yasiyorz ya
Türkçe
1
0
0
59
c
c@k4lbeiz·
bırak 70 neti 50 bile gelmeyecek tekrar mezunuz
Türkçe
2
0
34
907
c
c@k4lbeiz·
bu nete 16 k gelmesi kadar saçma bir şey yok aq kırık obpye sokayım
c tweet media
Türkçe
1
0
7
329
c
c@k4lbeiz·
@j2mytk mesajını aldım
Türkçe
0
0
0
224
c
c@k4lbeiz·
@666k00k ilk mezuna kaldığımda da çalışamıyorsun falan diyorlardı da o kişiye bağlı ya ben mis gibi çalıştım ama boşaymış
Türkçe
1
0
1
255
topitop
topitop@666k00k·
@k4lbeiz sakin bu tuzaga dusmeyin pisman oluyonuz genelde tecrubeyle sabittir
Türkçe
1
0
4
336
c
c@k4lbeiz·
@nthingmakesense ingilizce öğretmenliği gelmiyor 😔
Türkçe
0
0
0
222
badem|eskiya🌼
badem|eskiya🌼@nthingmakesense·
@k4lbeiz yani siralaman cok cok kotuyse evet ama ortalamaysa gerek yok bence
Türkçe
1
0
0
315
c
c@k4lbeiz·
@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe
1
0
2
295
red bull
red bull@limon28591·
@k4lbeiz ilk mezun çalışmadıysan muhtemelen yine çalışmazsın çalıştıysan ama istediğin gelmediyse denenir bence ya bende 2.mezuna kalıyom
Türkçe
1
0
1
333
c
c@k4lbeiz·
@2teeporz girse ilk 1 milyon yapardı yazık oldu
Türkçe
0
0
0
24
evian
evian@2teeporz·
Teetee Wanpichit, YKS'ye geç kaldığı için sınava alınmadı.
evian tweet mediaevian tweet media
Türkçe
15
13
188
3.8K
▫️
▫️@aetherr27·
@k4lbeiz bazen beş şık da yanlıştı
Türkçe
1
0
0
47
▫️
▫️@aetherr27·
keyfi girdiğimiz sınavdan mala dönerek çıktım amk o türkçe soruları neydi
Türkçe
1
0
37
488