
Aviva bar
2.2K posts



@YinonMagal בחייאת ינון...אם היתה לך בת היית נותן לה לצאת עם מרדכי העבריין, מובטל, עילג, חסר השכלה.....?
עברית

@65347_osnat נגד....והאסון הזה נפל עלינו בזכות נתניהו מחריב המדינה, כמו תמיד
עברית

@GadiTaub1 ועדיין אחרי 10 שנות משפט...אתה מקבל בקושי 260 לייקות לציוץ הזה...המשפט של ביבי לא מעניין כבר אף אחד
עברית

הסיבה שאתם לא יודעים מה באמת מתרחש במשפט נתניהו, היא אנשים כמו ברוך קרא, וארגוני תעמולה המתחזים לעיתונות, כמו חדשות 13.
אם במקום לצרוך את המידע שלכם מאקטיביסטים פשוט תעקבו אחרי המתרחש בבית המשפט, למשל באמצעות ערוץ המשפט, האולפן של כנרת בראשי, שנותנים לכם בעצם פרוטוקול בשידור חי, באמצעות קלדנים היושבים באולם המשפט, תוכלו לראות בעצמכם שהתיקים קורסים ושהתקשורת מוליכה אותכם שולל.
ברוך קרא@baruchikra
בערב תחילת עדותו נתניהו אמר: ״שמונה שנים אני מחכה לרגע הזה, שמונה שנים אני מחכה להציג את האמת״. האם נתניהו עמד בהבטחתו? מהי האמת שאותה הציג? פרויקט מיוחד מחר ומחרתיים👇
עברית

@BrnsZyw23673 21 שעות הציוץ באויר...132 לייקות...אתה לא מעניין אפילו את היתושים אצלי בגינה
עברית

צילום המאה
—————-
וזוהי לדעתי התמונה התנ״כית ביותר בתולדות המדינה. השבוע לפני 50 שנה (לפי התאריך העברי): בנימין נתניהו בהלוויית אחיו הבכור יוני ז״ל, כשמאחוריו ראש הממשלה רבין ושר הביטחון פרס. איש לא יכול היה לחזות אז איזו משמעות מטורפת תקבל התמונה התמימה הזו כעבור 20 שנה
(צילום: חנניה הרמן, לע״מ)

עברית

@avidichter אתה הצבעת בעד חסינות לגוטליב שחשפה וסיכנה חיים של איש שב"כ!
מ 1-10, כמה יוני היה נגעל ממך?
עברית

50 שנים מאז נפילתו במבצע לשחרור החטופים באנטבה, של מפקד הפלגה שלי בסיירת מטכ״ל, יוני נתניהו הי״ד.
הזמן לא מקהה את הזיכרון החזק מאישיותו ודמותו, תכונות שהביאוהו להיות מפקד היחידה. יוני חי חיי שליחות ונפל בשליחות המדינה כשיצא לאוגנדה להציל יהודים ולא יהודים שנחטפו במטוס אייר פראנס בשנת 1976.
היום בטקס הזיכרון לנפילתו בקרב הגבורה באנטבה, שמענו משני אחיו הצעירים ממנו ששרתו ביחידה, ביבי( ראה״מ) ודר. עידו, על מקור ההשראה שלהם.
הזיכרון החזק שיש לי מיוני, הוא במהלך מבצע בשנת 1972 שבו חצינו בחושך מצרים את תעלת סואץ לצד השני. המבצע הסתבך ושני פצועים, בהם אחד אנוש, חולצו בשלום. כל שאר הלוחמים חזרנו בשחיה לצד הישראלי של התעלה שהיה מרופד במוקשים שלנו.
יוני היה שם כדי להוביל אותנו אחד אחד בשביל שבין המוקשים שרק הוא הכיר ובכך מנע נפגעים נוספים.
יהי זכרו של יוני נצור בליבנו לעד.

עברית

מאות שעות של וועדת חוק השידורים הולכות לפח כי חברי הקואליציה לא מגיעים להצבעות.
קשה להם.
לא מסתדר להם.
יש להם תכניות אחרות.
התוצאה:
חוק התקשורת כנראה לא יגיע להצבעות במליאה ותקשורת הימין עומדת בפני סכנה ממשית של צנזורה והחשכת מסך.
כשהימין יבכה בעוד שנה על הורדת הפטריוטים מהמסך כי מדובר בתכנית "מסיתה" - תזכרו שהקואליציה השאירה את דיסטל לבד בוועדה בלי רוב כי לחברי הכנסת של הימין היו תכניות חשובות יותר.
היום למשל בוטל דיון כי חברי הכנסת
מישל בוסקילה,
צגה מלקו
ואושר שקלים לא הגיעו...
האופוזיציה מגיעה במלואה לכל דיון.
זה למה מצביעים ימין ומקבלים שמאל.
עצלות וחוסר אחריות.
עברית


@DaphnaLiel זה אומר שאמריקה רוצה ראש ממשלה שיציית לפקודות שלה, לא מישהו שיילחם בשביל ישראל.
עברית

@bezalelsm וזמן ללכת ללויות לא היה לך?
אתה שלחת אותם לשם!
x.com/i/status/20680…
Barak Seri ברק סרי@BarakSeri
חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו
עברית

@TallyGotliv למה לא היית בלוויות היום?
מארה על ראשך!x.com/i/status/20680…
Barak Seri ברק סרי@BarakSeri
חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו
עברית

לתקוף ללא רחם!! ללא רחם!! התגובה מול חיזבאללה חייבת להיות אדירה ועצימה מאד. לא קוסמטית, לא נקודתית, אלא עוצמתית. תקיפה שתבהיר לחיזבאללה שעם כל הכבוד למו״מ בין טראמפ לאיראן, ישראל אחראית לבטחונה.
יכולתי לרשום ארוכות על האינטרסים הכלכליים של טראמפ אל מול האינטרסים הקיומיים של ישראל. אך ביום הכואב בו נפלו 4 מטובי בנינו אני דורשת, אנחנו דורשים מענה רחב היקף ועוצמה שיקרין לכל אוייבינו שמוטב להם להיזהר מאיתנו.
כח מבין רק יותר כח.
עברית

@itamarbengvir מה לא היית בלוויות?
אתה שלחת אותם לשם!
אפס מאופס!x.com/i/status/20680…
Barak Seri ברק סרי@BarakSeri
חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו
עברית

על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אמהות לבנוניות צריכות לבכות. לבנון כולה צריכה לבעור!
עם כל הכבוד לאמריקאים, ישראל חייבת להבהיר לעולם כולו שדם בנינו וביטחון אזרחנו איננו הפקר. לבנון כולה צריכה לבעור. חובתנו העליונה היא להגן על אזרחי ישראל ועל חיילי צה״ל, והמחויבות הזו קודמת לכל שיקול אחר.
אמרתי לראש הממשלה, גם בישיבות בינינו: על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אימהות לבנוניות צריכות לבכות.
מספיק עם הפינג־פונג. במזרח התיכון לא מנצחים בתגובות מדודות ובהכלה - צריך להשתגע. למחוק. להכריע את הטרור.
עברית


















