Aviva bar

2.2K posts

Aviva bar

Aviva bar

@AvivaMSH

شامل ہوئے Eylül 2024
78 فالونگ12 فالوورز
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@shaykallach הנה ממציא הסרבנות מטיף לנו....אולי תצא לאיזו חופשה קצרה ולא תחזור?
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
0
6
שי קלך shay kallach
שי קלך shay kallach@shaykallach·
השופט יצחק עמית הוא פוליטיקאי לכל דבר ועניין, ולכן הוא רוצה לשמר את הכוח שלו ושל חבריו - שאג׳נדות השמאל הרדיקלי של מפלגת בג״ץ ישלטו בחיי האזרחים. על זה הבחירות.
עברית
173
179
1.2K
13.5K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@YinonMagal בחייאת ינון...אם היתה לך בת היית נותן לה לצאת עם מרדכי העבריין, מובטל, עילג, חסר השכלה.....?
עברית
0
0
0
2
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@65347_osnat נגד....והאסון הזה נפל עלינו בזכות נתניהו מחריב המדינה, כמו תמיד
עברית
0
0
0
2
Osnat zohar 👑🇮🇱👑
מה המצב בשמאל? בעד ההסכם? נגד? מאניה או דיפרסיה?
עברית
36
6
135
3.4K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@GadiTaub1 ועדיין אחרי 10 שנות משפט...אתה מקבל בקושי 260 לייקות לציוץ הזה...המשפט של ביבי לא מעניין כבר אף אחד
עברית
0
0
0
8
Gadi Taub שומר סף
הסיבה שאתם לא יודעים מה באמת מתרחש במשפט נתניהו, היא אנשים כמו ברוך קרא, וארגוני תעמולה המתחזים לעיתונות, כמו חדשות 13. אם במקום לצרוך את המידע שלכם מאקטיביסטים פשוט תעקבו אחרי המתרחש בבית המשפט, למשל באמצעות ערוץ המשפט, האולפן של כנרת בראשי, שנותנים לכם בעצם פרוטוקול בשידור חי, באמצעות קלדנים היושבים באולם המשפט, תוכלו לראות בעצמכם שהתיקים קורסים ושהתקשורת מוליכה אותכם שולל.
ברוך קרא@baruchikra

בערב תחילת עדותו נתניהו אמר: ״שמונה שנים אני מחכה לרגע הזה, שמונה שנים אני מחכה להציג את האמת״. האם נתניהו עמד בהבטחתו? מהי האמת שאותה הציג? פרויקט מיוחד מחר ומחרתיים👇

עברית
15
40
319
6.5K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@BrnsZyw23673 21 שעות הציוץ באויר...132 לייקות...אתה לא מעניין אפילו את היתושים אצלי בגינה
עברית
0
0
0
0
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@YinonMagal עדיף על ברית המשתמטים הפרזיטים
עברית
0
0
0
19
ינון מגל Yinon Magal
יאיר גולן: "נקים ממשלה עם מנסור עבאס! ליברמן עבד איתם, בנט עבד איתם בממשלה הקודמת - זה יעבוד מצוין, וגם גדי איזנקוט יעבוד איתם. רע"מ ומנסור עבאס עדיפים על הציונות הדתית וסמוטריץ'" ברית המשרתים
עברית
47
70
633
10K
יואב קיש Yoav Kisch
אם השמאל ינצח בבחירות הוא ימחק בהינף יד את הזהות היהודית שהחזרתי למערכת החינוך. לא אתן לזה לקרות 🇮🇱
עברית
1.3K
65
542
58.6K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@Doco28 איך נהרג האח המוצלח יותר ונשארנו עם מחריב ישראל??? איך?
עברית
9
0
11
1.4K
Doron & Cohen
Doron & Cohen@Doco28·
צילום המאה —————- וזוהי לדעתי התמונה התנ״כית ביותר בתולדות המדינה. השבוע לפני 50 שנה (לפי התאריך העברי): בנימין נתניהו בהלוויית אחיו הבכור יוני ז״ל, כשמאחוריו ראש הממשלה רבין ושר הביטחון פרס. איש לא יכול היה לחזות אז איזו משמעות מטורפת תקבל התמונה התמימה הזו כעבור 20 שנה (צילום: חנניה הרמן, לע״מ)
Doron & Cohen tweet media
עברית
92
135
1.2K
45.5K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@avidichter אתה הצבעת בעד חסינות לגוטליב שחשפה וסיכנה חיים של איש שב"כ! מ 1-10, כמה יוני היה נגעל ממך?
עברית
0
0
1
12
Avi Dichter אבי דיכטר
50 שנים מאז נפילתו במבצע לשחרור החטופים באנטבה, של מפקד הפלגה שלי בסיירת מטכ״ל, יוני נתניהו הי״ד. הזמן לא מקהה את הזיכרון החזק מאישיותו ודמותו, תכונות שהביאוהו להיות מפקד היחידה. יוני חי חיי שליחות ונפל בשליחות המדינה כשיצא לאוגנדה להציל יהודים ולא יהודים שנחטפו במטוס אייר פראנס בשנת 1976. היום בטקס הזיכרון לנפילתו בקרב הגבורה באנטבה, שמענו משני אחיו הצעירים ממנו ששרתו ביחידה, ביבי( ראה״מ) ודר. עידו, על מקור ההשראה שלהם. הזיכרון החזק שיש לי מיוני, הוא במהלך מבצע בשנת 1972 שבו חצינו בחושך מצרים את תעלת סואץ לצד השני. המבצע הסתבך ושני פצועים, בהם אחד אנוש, חולצו בשלום. כל שאר הלוחמים חזרנו בשחיה לצד הישראלי של התעלה שהיה מרופד במוקשים שלנו. יוני היה שם כדי להוביל אותנו אחד אחד בשביל שבין המוקשים שרק הוא הכיר ובכך מנע נפגעים נוספים. יהי זכרו של יוני נצור בליבנו לעד.
Avi Dichter אבי דיכטר tweet media
עברית
182
37
304
7.4K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@ptr_dvd כי גם שופטים שמרנים הם שופטים מקצוענים?
עברית
0
0
0
30
David Peter דוד פטר
דוקטרינת איילת שקד קרסה כליל. אבל אני לא מצפה מהפובליציסטים בימין המתנדנד להודות בכך. הם גם לא הודו בשום טעות אחרת שלהם.
David Peter דוד פטר tweet media
עברית
50
79
805
13K
יעקב ברדוגו
יעקב ברדוגו@bardugojacob·
ספי עובדיה, מה אתה מקשקש? מי דיבר איתך בשמי? תפסיק לחיות בסרט. אתה לא קובע מי לגיטימי ומי לא. בפעם הבאה תביא עובדות והוכחות - ואם אין לך אז אולי פשוט תפסיק להמציא. תתבייש!
עברית
93
46
549
65.5K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@mennyassyag ברור שהיתה בגידה! אתה פשוט חבר כת שמסרב להאמין איפה...
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
2
57
מני אסייג menny assyag
אם בכיר בשב״כ לשעבר חושב שכנראה והיתה בגידה, מה יגידו אזובי הקיר כמוני? היתה גם היתה, ולא נשכח ולא נסלח לעולם!
עברית
30
52
420
5.3K
🐝רונית הביביסטית🐝
מדי פעם קורה ליצחק עמית וחבריו שקול העם מתפרץ להיכל במגדל השן שהם יושבים בו. קול חזק ואמיתי ואותנטי ודוקר ומעקצץ ומציק. לכן הוא מסלק בשיא המהירות את החצוף התורן שהעז לנסות לחדור את השריון. הוא יודע שהוא מפעיל דיקטטורה מנותקת הוא רק חושב שאם היא כתובה בפסקי דין עלובים נאמין לה🤮
עברית
11
22
229
1.9K
עמית סגל
עמית סגל@amit_segal·
ההבדל בינינו בעשרים שניות
עברית
95
97
1.6K
37K
ינון מגל Yinon Magal
מאות שעות של וועדת חוק השידורים הולכות לפח כי חברי הקואליציה לא מגיעים להצבעות. קשה להם. לא מסתדר להם. יש להם תכניות אחרות. התוצאה: חוק התקשורת כנראה לא יגיע להצבעות במליאה ותקשורת הימין עומדת בפני סכנה ממשית של צנזורה והחשכת מסך. כשהימין יבכה בעוד שנה על הורדת הפטריוטים מהמסך כי מדובר בתכנית "מסיתה" - תזכרו שהקואליציה השאירה את דיסטל לבד בוועדה בלי רוב כי לחברי הכנסת של הימין היו תכניות חשובות יותר. היום למשל בוטל דיון כי חברי הכנסת מישל בוסקילה, צגה מלקו ואושר שקלים לא הגיעו... האופוזיציה מגיעה במלואה לכל דיון. זה למה מצביעים ימין ומקבלים שמאל. עצלות וחוסר אחריות.
עברית
184
133
1K
50.2K
Itzhack Hirsh
Itzhack Hirsh@ItzhackH·
נתניהו - עשר רמות מעל כל השאר! לילה טוב לכם!
Itzhack Hirsh tweet media
עברית
207
25
275
5.9K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@Shira24sh @DaphnaLiel חחחחח.... ביבי נלחם בשביל חנינה ולא בשביל ישראל... אפס מאופס
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
2
10
שירה
שירה@Shira24sh·
@DaphnaLiel זה אומר שאמריקה רוצה ראש ממשלה שיציית לפקודות שלה, לא מישהו שיילחם בשביל ישראל.
עברית
12
0
27
1.7K
דפנה ליאל
דפנה ליאל@DaphnaLiel·
דיווחנו באולפן שישי - גורמים בממשל טראמפ המקורבים לנתניהו החלו לפעול לבניית צירים לא רשמיים לבנט ואיזנקוט
עברית
167
64
837
84.2K
בצלאל סמוטריץ'
בוקר קשה. וידום אהרון. זמן לדבר באש. לפתוח את שערי הגיהנום.
עברית
1.2K
197
2.4K
196.9K
טלי גוטליב
טלי גוטליב@TallyGotliv·
לתקוף ללא רחם!! ללא רחם!! התגובה מול חיזבאללה חייבת להיות אדירה ועצימה מאד. לא קוסמטית, לא נקודתית, אלא עוצמתית. תקיפה שתבהיר לחיזבאללה שעם כל הכבוד למו״מ בין טראמפ לאיראן, ישראל אחראית לבטחונה. יכולתי לרשום ארוכות על האינטרסים הכלכליים של טראמפ אל מול האינטרסים הקיומיים של ישראל. אך ביום הכואב בו נפלו 4 מטובי בנינו אני דורשת, אנחנו דורשים מענה רחב היקף ועוצמה שיקרין לכל אוייבינו שמוטב להם להיזהר מאיתנו. כח מבין רק יותר כח.
עברית
264
102
916
14.6K
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר@itamarbengvir·
על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אמהות לבנוניות צריכות לבכות. לבנון כולה צריכה לבעור! עם כל הכבוד לאמריקאים, ישראל חייבת להבהיר לעולם כולו שדם בנינו וביטחון אזרחנו איננו הפקר. לבנון כולה צריכה לבעור. חובתנו העליונה היא להגן על אזרחי ישראל ועל חיילי צה״ל, והמחויבות הזו קודמת לכל שיקול אחר. אמרתי לראש הממשלה, גם בישיבות בינינו: על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אימהות לבנוניות צריכות לבכות. מספיק עם הפינג־פונג. במזרח התיכון לא מנצחים בתגובות מדודות ובהכלה - צריך להשתגע. למחוק. להכריע את הטרור.
עברית
13.5K
2K
8.7K
19M