
@MustaKarahanli Yedek gözetmen yok , gözetmen yok birçok yerde aynı. Tek kişi bekliyor salonları. Bunun nedeni sadece görevli bulamamak değil.Büyük şehirleri bilmem ama küçük yerlerde özellikle yapıldığını düşünüyorum artık yoksa görev isteyenlere ihtiyaç yok demezlerdi
Türkçe























