Defne

6.9K posts

Defne banner
Defne

Defne

@Defne0733

شامل ہوئے Mayıs 2021
441 فالونگ502 فالوورز
Defne
Defne@Defne0733·
@MustaKarahanli Yedek gözetmen yok , gözetmen yok birçok yerde aynı. Tek kişi bekliyor salonları. Bunun nedeni sadece görevli bulamamak değil.Büyük şehirleri bilmem ama küçük yerlerde özellikle yapıldığını düşünüyorum artık yoksa görev isteyenlere ihtiyaç yok demezlerdi
Türkçe
0
0
1
791
Mustafa Karahanli
Mustafa Karahanli@MustaKarahanli·
ÖSYM'nin yapmış olduğu sınavda salondan çıkma yasak olduğundan öğrenci altına yapmak zorunda kaldı. Bu yasak insani ve ahlaki değildir. Bu öğrencimiz, bir gözetmen ya da kat görevlisi nezaretinde pekala tuvalete götürülüp getirilebilirdi.
Türkçe
26
2
62
14.1K
Gusholder Haber Bülteni
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber·
Gurbetçiler, yaz tatiliyle birlikte Türkiye'ye giriş yapmaya başladı: "Hep bir özlem ve hasret var. Buradakiler toprağımızın kıymetini bilsin."
Türkçe
131
3
60
46.2K
Defne
Defne@Defne0733·
@daktilock Trafik kazası , bayılma ya da herhangi bi sağlık sorunu nedeni ile sınava giremeyen ya da sınavı yarım kalan öğrencilere mutlaka telafi sınavı yapılmalı @OSYMbaskanligi
Türkçe
0
0
41
2K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
YKS’ye giren bir genç kız, sınav esnasında başına gelenleri anlattı: “Soruları çözerken rüzgarın esmesiyle pencere kafama çarptı.” “Önümde oturan çocuğun da yüzüne çarptı. Çocuğun burnundan kan gelmeye başlayınca gözetmenler çocuğu sınavdan çıkardı.” “Gözetmen benim yanıma gelip ‘senin bir şeyin var mı?’ diye sordu.” “Başımda ağrı vardı ama beni sınavdan çıkarmak ister diye bir şey söylemedim.” “Ardından boynumda bir ıslaklık hissettim, elimi boynuma götürdüğümde kulağımdan kan geldiğini farkettim.” “Gözetmen görüp beni sınavdan çıkarmasın diye kulağımın içine peçete sıkıştırdım.” “Kulağımda sıkıştırdığım peçete yüzünden içerde biriken kan, bu sefer ağzımdan akmaya başladı.” “Gözetmen gördü ve beni mecburen sınavdan çıkardı. Orada hemen pansuman yapıldı.” “Maalesef sınavım da geçersiz sayıldı.”
Daktilock tweet media
Türkçe
198
252
11K
1.3M
Defne
Defne@Defne0733·
@TANER_FIRTINA Savunma vermektentem bi şey çıkmaz. Kurallar doğru uygulandı ise sıkıntı yok.
Türkçe
1
0
0
87
Defne
Defne@Defne0733·
@gokceekatuun Bunlara hiçbir şey yapılmazken köle gibi çalıştırılan ve hakkını arayan öğretmenlere neden izin verilmiyor
Türkçe
0
0
0
17
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
DEM Partili bir grup terörist, ellerindeki hoparlörden terör örgütü elebaşı Öcalan’a destek içerikli şarkılar açarak sokaklarda yürüdü.
Türkçe
7
4
13
1.2K
Defne
Defne@Defne0733·
@bayrakmedya Akdeniz bölgesi bol sıcaklık olabilir de bol su kısmı uymuyor. 1 ilçe 5 işaretlesen bol sıcaklık yok. Bunun cevabı neymiş de
Türkçe
0
0
1
897
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
AYT 2026'da çıkan bir coğrafya sorusu:
Bayrak Medya tweet mediaBayrak Medya tweet media
Türkçe
505
27
3.8K
6.4M
Defne
Defne@Defne0733·
@gunlukpro Yorgunluğun sadece fiziksel olduğunu düşündüren ne size.
Türkçe
0
0
0
64
Günlük
Günlük@gunlukpro·
Haftada 40 saat çalışıp çok yoruluyorum, tükendim diyen beyaz yakalıları hiç anlamıyorum. Sabah 8 akşam 5 klimalı ofiste oturup kahve içiyorsunuz, neyin yorgunluğu bu? Gerçek işçilere saygısızlık.
Türkçe
82
12
673
105.7K
Mert Can Aydos
Mert Can Aydos@mertcanaydos·
Bazı ücretli öğretmenlerin, görev yaptıkları branşla uyumlu bir öğretmenlik lisans diplomasına sahip olmadan ders verdikleri görülmektedir.
Türkçe
8
1
28
11.1K
Defne
Defne@Defne0733·
@drilhanbahsi Ben bunda sorumluluk alırdım. Çünkü kız merdiven başına gelene kadar kapı açık
Türkçe
0
0
0
30
Prof. Dr. ilhan Bahşi
Prof. Dr. ilhan Bahşi@drilhanbahsi·
ÖSYM sınavlarında kapıları görecek şekilde güvenlik kameraları konuluyor. Yetkililer süresi dışında herhangi bir adayı sınava alacak olursa idari yaptırım uygulanabiliyor. Üstelik bina içerisinde yüzlerce öğrenci konsantre olmaya çalışıyor. Geç gelmek veya dışarıda "Al, al" diye bağırmak o öğrencilerinin konsantrasyonunu etkileyebilir. Üstelik burada inisiyatif alınabilecek bir durum yok. Maalesef görevliler kurala uymak zorundalar.
Aykırı@aykiri

Koşan öğrenciyi gören görevli, okul kapısını böyle kapattı. Saniyelerle sınavı kaçıran gencin 1 yılı boşa gitti. Osmaniye Anadolu Lisesi’nde YKS’ye girmek için son dakikada okula gelen bir aday, kapılar kapanmadan içeri girebilmek için koştu. Öğrencinin koştuğunu gören görevli, içeri girip hızlıca kapıyı kapattı. Olayı gören veliler, alkışlarla “Al, al” tezahüratları yaparak adayın içeri alınmasını istedi. Ancak görevliler genci sınava almadı.

Türkçe
73
8
207
47.2K
Defne
Defne@Defne0733·
@ajansmuhbir1923 Eşşek gibi çalıştırıyorsunuz. Para veriyoruz dedikleri de haftalık 1000 tl anca oluyor. Oysa deli para kazanıyorsunuz
Türkçe
0
0
2
76
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Çocukların ve gençlerin çalışmayı tercih etmediğini iddia ederek çırak bulamadığı için isyan eden kuaför: • Çırak alımlarımız başladı ama maalesef piyasada çırak yok. Çünkü çocukları çalıştıramıyoruz. • ⁠İlçedeki 10-15 kuaför oturup kendi aramızda “Çırak gelirse bana yönlendirir misin?” diye konuşuyoruz ama hiçbirimizde çırak yok. • ⁠Ne yapacağız biz? Sektör öldü. Biz son nesiliz. 10 yıl sonra kuaför bulamayacaksınız. • ⁠Bize para pul vermeden, bizi sömürerek meslek sahibi yaptılar. • ⁠Biz bugün çocuklara paralarını, yemeklerini veriyoruz, az çalıştırıyoruz ama yok. • ⁠Çocuk daha temizlik yapmayı bilmiyor, kahve yapamıyor. Hepsi hazır para istiyor.
Türkçe
649
55
238
234.9K
nyra
nyra@iluvlizzyg·
@Defne0733 @ekinkntt1 gozetmen hocam peki optikte baba adi yerine sadece ad degil de ad soyad yazdiysam bisey olur mu
Türkçe
1
0
0
35
dopamin
dopamin@ekinkntt1·
ARKADAŞLAR OPTİKTE OKUDUM ANLADIM GİBİ BİR YAZIYA İMZA ATILIYORMUŞ TYT DE ATMAYI UNUTTUM BUGÜN AYT DE FARK ETTİM ÇOK GERGİNİM SINAVIM GEÇERSİZ SAYILIR MI BÜTÜN SENEM BİR İMXAYLA MAHVOLACAK MI HELP HELP HELP HELP #yks2026
Türkçe
474
17
5K
1.7M
Defne
Defne@Defne0733·
Karma mı yaşıyoruz . Ne oluyor. Dün Almanya ya olan mı olacak bize #FileninSultanları
Türkçe
0
0
2
387
Defne
Defne@Defne0733·
@Peppinnooo @solcumedyahaber Bunlar özel okul öğretmenleri çoğu asgari ücret bile almıyor. 6 gün çalışıyor. Yazın maaş almıyor. Bilmeden yorum yapıyorsunuz.
Türkçe
0
0
3
76
Aydin Goker
Aydin Goker@Peppinnooo·
@solcumedyahaber Yılın yarısından fazla tatil var 5 gün günde 5 saat ya çalışıyon ya çalışmıyon haftada 2 tatil. Kamu bankalarından limitsiz imkan ayrıcalık en düşük ezik öğretmen 60 bin tl alıyor geçinemiyorsun he ? Polisin yerinde olsam jop sokarım jop az bile yapmış ellerine sağlık
Türkçe
6
0
0
348
6 OK GAZETE
6 OK GAZETE@solcumedyahaber·
#SONDAKIKA Polis, geçinemiyorum diyen öğretmen'i Önce yere fırlattı daha sonra boğazını sıktı.
6 OK GAZETE tweet media
Türkçe
146
1.8K
7K
98.8K
Defne
Defne@Defne0733·
Yorumlardan gördüklerim. Bu sıcakta perdesiz sınıflar. Tuvalet kapısı bozuk okullar. Klima açılmasına izin vermeyen yöneticiler. Tuvalette kilitli kalan öğrenciler. Bina sorumlusu kişilerin okulu sınava hazırlaması lazım. Siz bu çocuklara ne yapıyorsun @#yks2026 @OSYMbaskanligi
Türkçe
0
0
6
479
Defne
Defne@Defne0733·
@KemanciGemideki @ekinkntt1 Linçlemedik zaten . Sadece çocuklar heyecandan unutabilir diye tek tek kontrol ettiğimizi söyledik. Yapan yapar yapmayan yapmaz . Ben bunu kendime sorumluluk edinirim. Öğretmenler de genelde yapar. Eğitimcidir öğrenci halinden anlar
Türkçe
0
0
1
93
Gemideki Kemanci
Gemideki Kemanci@KemanciGemideki·
@Defne0733 @ekinkntt1 Salon baskani olarak ben 2 kisiyi bulup imzalattim ama 9.55te gorevliler sizi uyariyor. Ve sorumluluk size ait de diyor. Gorevli iyi niyetliyse yapar ama kontrol gibi bir gorevi de yok. Gorev olmayan seyden de linclemeyin bi zahmet
Türkçe
1
0
0
109
Defne
Defne@Defne0733·
@gokceekatuun 11 yaşında ailem beni de zorunluluktan yatılı okula verdi.Zorunlu değilseniz sakın vermeyin. Candan Hanım ın zamanı farklı bu zaman farklı
Türkçe
0
0
6
97
Gökçe Katun
Gökçe Katun@gokceekatuun·
Candan Erçetin: "11 yaşında beni yatılı okula verdiler, arkamdan kapıyı kapattılar. Aileme minnettarım. Sevginizi içinizde tutun ama çocuğunuzu gerçekten seviyorsanız bunu mutlaka yapın, onları yatılı okula verin."
Gökçe Katun tweet media
Türkçe
18
4
40
3.6K
Defne
Defne@Defne0733·
@cr7icardi9 @ekinkntt1 Ne kadar acımazsızsınız.Sınav heyecanı olabilir. Gözetmen de ona baksa ölmez. Zaten bakıyoruz da.
Türkçe
1
0
0
154
Defne
Defne@Defne0733·
@ecrinzby1 Her şeyi çok biliyorsunuz . Ne yapsın bağırsın çağırsın dışarı mı atsın. Tek o mu giriyor sınava orda . Gözetmen sadece tutanak tutar . Sınavı da iptal olur bu kadar
Türkçe
0
0
47
3.2K
teoecrinn
teoecrinn@ecrinzby1·
Yksde sınav anında telefon ile kopya çeken öğrenci içeride tutuluyor herhangi bir müdahale edilmiyor polislerin umrunda değil gömlekli beyefendi de kopya çekilen sınıfta SÖZDE görevli yazıklar olsun !!!!!
Türkçe
124
99
2.2K
830.4K
Zafer Özdağ
Zafer Özdağ@efsanevikontiki·
@Defne0733 @ekinkntt1 gözetmenlerin görev tanımı nettir, katiyyen dışına çıkamaz. bundan dolayı öğrenci elenecekse elenecek. sorumluluk sahipleri öne çıkacak. bandrol'u düzgün bir şekilde yapıştırmak görevidir. yapmazsa cezasını çeker. sen de imzalayacaksın. sen imzalamazsan sen cezasını çekeceksin
Türkçe
1
0
6
900
Defne
Defne@Defne0733·
@kadnezya Çocuk tam saatinde okul bahçesine girmişse alınsın. Bu kural bu kadar esnetilebilir .
Türkçe
0
0
0
124