EasyVerdict
1.1K posts


@TheocratMonarch @Templarpilled Man; Today 12.000 Christian Romanian works as a sex worker in Germany. So please worry about them.

English

@EasyVerdict @Templarpilled 14.000 was a huge number a millennium ago. Bosnia today has a population of only about 3 million, now think how many there might have been a thousand years ago.
English

In the Ottoman Empire, taxes for Christians were so low that in the 1800s, Greeks settled in Western Anatolia and became the majority in Turkish cities like Izmir. Because they paid insignificant taxes in proportion to their incomes and could afford to raise larger families.

Clash Report@clashreport
Theologian JD Hall to Tucker Carlson: The Muslim rulers didn't tax churches during the Ottoman period. They were very kind to Christians. As a matter of fact, they took care of our holy sites. Islamic authorities rebuilt the Church of the Holy Sepulchre three different times over the centuries. They had a law protecting Christian pilgrims on their journey. Nobody messed with the pilgrims.
English

@Makedon_Akritas Komşu We are 85m.. If we all pee at the same time, there will be a Tsunami in Aegean sea. So. Stop this kind of bullshit and live as a neighbor.
English

#FDIHN versus #IstanbulClass.......
The naval balance in the Eastern Mediterranean is defined by next-gen frigates. This analysis compares the Greek FDI HN and Turkish Istanbul-class, revealing different defense philosophies.

English

@Templarpilled 1800’s Ottomans were Union of sunni Muslims & Orthadox Christian, they fought together against Catholics and Shia Muslims
English

@TheocratMonarch @Templarpilled You are talking like it was a huge number. But the biggest number of janiseries were 14.000 and most of them was given willingly by their families cos of better life conditions
English

@Templarpilled The Ottomans stormed Bosnia, a Croatian Catholic Duchy, forcibly converted the population, kidnapped their children and brainwashed them into Muslim murderers sent to murder Catholics in Bosnia (look up Janissary) and were only repelled by a last-ditch effort before Zagreb.
English

@gospodinov_ Politikacılarınız Bulgaristan’ı sikik bir ülke haline getirmiş, kendi başarısızlıklarını örtmek içinde senin gibilerinin kafasını kuru milliyetçilikle, din ile Osmanlı düşmanlığı ile doldurmuşlar. Biz ne yapacağımıza kendimiz karar veririz, Siz zaten 3400 kişiyi siktiriyorsunuz
Türkçe

Böyle mi avutuyorsun kendini? Rumeni Bulgara katıp kendini mi kandırıyorsun? Yunan kapısında dilin dışarda yalamaya hazır, golden vize için beklemeye devam et. :) Ya da belki Batılı liderler için şehir manzarası kapatır, güzergâhtaki evleri falan boyarsın. En olmadı 6. Filo bir kez daha gelir, Karaköy ekonomisini şenlendirir. Belki de Almanya’ya bir yıldız daha kazandırırsın Kayseri’den. Böyle karakter yoksunu adamsın işte, bu lafları duymaktan keyif alıyorsun. :) Siktir git şimdi.
Türkçe

Kırcaali böyle örneklerle dolu. %10 civarında DA mirası çıkaran çok olduğu gibi N, C, Q, R-Z93 gibi Türkî baba soylarına sahip olanlar da çok. Bu bölgede etnogenez süreci açıkça işlemiş işte. Kuzey Makedonyanın çoğunda yaşanan şey etnogenezden ziyade Türkifikasyon.
CuggulEfendhi@cuggulEfendhi
Bulgaristan / Kırcaali Türk DNA sonucu (%10,02 DA, 20-25 medieval Turkic miras) yDna : O-F18 mtDna : H5a1
Türkçe

@gospodinov_ Romenlerle birlikte yüzde 90ı dedim 46sıymış.
6.5 milyonluk bir ulus için büyük başarı değil mi?. Neymiş EU’ya girince sizi CEO, başhekim vs yapmıyorlarmış. Yatırıp sikiyorlarmış.
O değilde Osmanlı’ya karşı savaşan Bulgarlar şu tabloyu görse mezarlarında ters döner.
Türkçe

@EasyVerdict Bulgar mıymış %46’sı? Gerçi 46 olsa ne olur, 46’sı da senden namusludur. :)
Türkçe

@EasyVerdict %90 değilmiş demek ki. Yalancıyı sikmiyorlar diye böyle oluyor. Sen yine de genelevde çok dolaşma da sikmesinler. İyi kıvırıyorsun, dikkat celbedersin.
Türkçe


Aklın, karakterin, ahlakın… Hepsi çeyrek porsiyon. Yediğin her şamarda daha da çirkinleşiyorsun. Aklın çaresiz kaldıkça her türlü çirkin iftiraya ve aşağılık ithama sarılabiliyorsun. Şu iğrenç söylemine karşılık Türk kadınlarının aynı ithamlara maruz kalması hiç umrunda değil örneğin. Ben böyle iğrenç laflar söylemeyeyim, aynı şeyi duymak zorunda kalmayayım diye bir düşünce aklının ucundan bile geçmiyor. Sen o kadarlık adamsın çünkü. :) Neyse ki ben sana sadaka olarak biraz versem bile senin için fazlasıyla yeterli olur. Türk kadınları da tıpkı Bulgar ve Rumen kadınları gibi senin terazinin tartamayacağı ağırlıkta namusa sahiptir. Sen de biraz nasibini alsan iyi olur.
Türkçe

@gospodinov_ Akıldan falan bahsediyorsun ama cidden gerzeksin.
Almanya’ya yolun düştüğünde bir geneleve git. Çalışanların 90% ya Romen ya Bulgar.
Avrupa Birliği sana girmiş hala konuşuyorsun. 2.5m insan sikik ülkenden kaçmış, buna eşitlik mi diyorsun 😂
Sen Osmanlı’yı suçlamaya devam et😂
Türkçe

Evet evet, sabah akşam tweet atıyorum. Hasta mısın oğlum sen? 700 küsur tweetin içinde Osmanlı’yla ilgili 70 tweet yoktur. :) Lan camdan evde oturuyorsun, millete taş atıyorsun. AB’de 5 milyon mülteci vatandaşın var, “bizi de alın” diye kapıda sıra bekleyenler de cabası. Dibindeki düşman dediğin Yunanistan’ın bile kapısı golden vize için dili dışarda hazır bekleyenlerle dolu. Ama dönüp eşit bir AB üyesi olan Bulgaristan’ın, diğer AB vatandaşlarıyla tamamen eşit olan vatandaşlarının iş, eğitim vb sebeplerle diğer AB ülkelerine yerleşmeleriyle ilgili salak saçma konuşabiliyorsun. :) 2 gün önceki Nato zirvesinde yaşananları hiç konuşmuyorum bile. Azıcık onurun olsa utanırsın ama biliyorum ki utanmadan laf yetiştirmeye devam edeceksin. Hep o hikayenin sonundaki kuyruk acısı yüzünden. :)
Türkçe

ARŞİV | Acun Ilıcalı, yaşadığı boğa güreşi anısını anlatıyor:
🔹 Esat dedi ki: “Senin de koşman lazım. Üç beş metre koş en azından, seyirciye o hissi verelim.”
🔹 Sabah bana bir tişört uzattı. Baktım, kan kırmızı. “Boğa kırmızıya gelmez mi abi?” dedim. “Haberin yok galiba, boğalar renk körüymüş. Bu da ortaya çıktı. Bunu da mı bilmiyorsun artık?” dedi.
🔹 Sabah 07.30’da girişleri kapatıyorlar, sonra kimse giremiyor. Bekliyorsunuz öyle. Sağımdakine bakıyorum, beyaz giymiş; solumdaki beyaz, önümdeki beyaz… Herkes beyaz.
🔹 Karşıdan gelenler de bana tuhaf tuhaf işaret yapıyor. Kırmızı giyen iki üç kişi buldum. “Siz ne iş yapıyorsunuz?” dedim. Adam, “Ben matadorum.” dedi.
🔹 Ağacın tepesinden bir adam bana “Sinyor! Sinyor!” diye bağırdı. Baktım, “Bravo, bravo, bravo!” diyor.
🔹 Kameraman arkadaş Esat da o sırada ikinci kattan bir balkon kiralayıp kendini garantiye almıştı.
🔹 Fişeği attılar. Bu, “Boğa geliyor.” demekti. Panik hâlinde etrafa bakıyorum, çığlıklar geliyor. Boğanın nerede olduğunu sadece kaçışan insanlardan tahmin edebiliyorum.
🔹 Üç beş adım attım, önümdeki adam takılıp düştü. O düşünce ben de takılıp düştüm.
🔹 Kafamı bir kaldırdım, kimse yok. Herkes çığlık çığlığa kaçmış. Sola döndüm; bir boğa bana doğru geliyor, ben de yerdeyim.
🔹 Gözlerimi kapadım, kafamı eğdim. Hayvan geldi, sol bacağını sırtıma koydu. Beni sürterek, kafam da dâhil önümden geçti.
🔹 Ayağa kalktım, sağa döndüm. Siyah bir boğa vardı. Sabah gazetede onun vesikalığını görmüştüm. “Miura bugün koşacak, ölüm koşusu bugün.” diye yazıyorlardı.
🔹 Aynı gözler bu kez karşımdaydı. Bana doğru gelmeye başladı. Kendimi sağa attım. Hayvan iki parmak farkla yanımdan geçti ve arkadaki adama çarptı. Zaten sonra ambulanslık oldu.
🔹 Ben kıl payı kurtulmuşum. O sırada kameraman aşağı inmişti.
🔹 “Çektin mi, çektin mi?” dedim.
🔹 “Neyi?” dedi.
🔹 “Neyi çekeceksin dedim ya! İki boğa üzerimden geçti. Çektin mi?” dedim.
🔹 “Ciddi mi söylüyorsun?” dedi.
🔹 Sonra otel odasına gittik. Dünya ile ilişkimi kestim. Oturdum, boş boş televizyon seyrediyorum.
🔹 Akşam ana haber başladı. Birinci haber kim? Ben!
🔹 İspanya’nın resmi kanalı TVE’de, “Böyle insanlar da var.” diyerek beni gösteriyorlardı. Ben de boğanın altında kalmış hâlimle ekrandaydım.
Türkçe

@ridvanaksu Trabzon hariç 10+4ü hiçbir kulübün uygulayamaması komik değil mi?
14tane 30+adam al desen herkes alır ama.
İş araştırıp 3’e alıp 10’a satabileceğin yeni Oulai’ler bulmak olunca kimse istekli değil.
Türkçe

10+4 kuralında Galatasaray yandı bitti diyorlar hala..
Can Uzun'u da alırlarsa ideal 11'e 3 tane banko Türk yazabiliyorlar. Uğurcan, Barış Alper ve Can Uzun.
senin Fenerbahçe olarak ideal 11'e banko yazabildiğin 1 tane bile Türk yok.
hala 10+4'ü savunmak akıl tutulması.
Fotomaç@fotomac
🦁 Galatasaray, Frankfurt'tan Can Uzun'u 30-35 milyon Euro bedelle kadrosuna katmak istiyor. 📺 Emre Kaplan | A SPOR
Türkçe

@gospodinov_ Durup durup sabah akşam Osmanlı bize böyle yapmış diye tweet atan kim?
Ama sende haklısın; 600sene oğlum dile kolay 600 sene.
Şimdide aynısına size Avrupalılar yapıyor 1985 nüfusun 9 milyon şimdi olmuş 6.5milyon. 2.5 milyon insanınız ne oldu? Şimdi kimin koynundasınız amk?
Türkçe

@EasyVerdict Hikayenin sonunda belli oluyor kimin kime ne yaptığı. Sahi, ne olmuştu hikayenin sonunda? :) Şimdi al o kuyruk acını ve siktir git. :)
Türkçe

@gospodinov_ Şimdi öyle oldu değil mi? 😂
Öldürdük , katlettik oluyorda siktik olmuyor mu? Domalttık olmuyor mu? Birini yapan diğerini haydi haydi yapar. Hadi yallah
Türkçe

@gospodinov_ Sen değilmiydin Osmanlı bizi öldürdü, dinimizi yaşatmadı , kötü şartlarda yaşattı, süründürdü diyen. Sana hak verdim işte; Osmanlı sizi 600 sene boyunca sikti. Evire çevire.. emmeli gömmeli, çatır çatır.
Türkçe

@EasyVerdict Hadi aslanım hadi, ezilmişliğini de al siktir git burdan. :)
Türkçe

@futbolarena Adam atanmış değil ki; Seçimle geldi; seçimle gider. Seçim 2027 de
Türkçe

President Trump does not care how the Islamist regime of Turkey will use American weapons !
He intends to rewards Turkey’s destabilizing /aggression policies in the region and support of Anti American Islamism and its terrorist orgs by empowering Turkey’s imperialist dreams against USA’s allies and partners.
It is a public policy whom they consider enemies,no excuses : #Israel #Greece #Cyprus #Kurds
▪️The Trump administration is planning to push ahead with the sale of dozens of jet engines to Turkey worth hundreds of millions of dollars , which will power Turkey's first indigenous combat jet KAAN, despite objections from the U.S. Congress,
a significant gesture to Ankara ahead of a NATO summit there next month.
Report by @phildstewart & @humeyra_pamuk in @Reuters
The first response to the news by @repdinatitus :
“ If @POTUS continues down this path, I will introduce a joint resolution of disapproval”
#NoJetsForTurkey @realDonaldTrump
The article in the 🔗 below ⬇️

English

@gospodinov_ Gevşekliği en iyi sen bilirsin değişik. Türkler bizi siktiden başka argümanınız yok tüm Balkan çingeneleri bir araya gelip orgy yapıyorsunuz
Türkçe

@EasyVerdict Davranışların öyle söylemiyor. Ayarın bozuldu, kontrolü kaybettin. Gevşedin yani. :) Bu kadar zayıf mı senin karakterin? Yeterince boş yaptın, kendini daha fazla küçük düşürme.
Türkçe










