M

3.4K posts

M banner
M

M

@Smdan1997

از هر دری سخنی

شامل ہوئے Ocak 2024
386 فالونگ186 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
M
M@Smdan1997·
یک بار هم با یک دختر خانمی دیت رفته بودیم همه چی خوب پیش رفت و حرفای خوبی هم با هم زدیم تا اینکه آخر که میخواستیم خدافظی کنیم من گفتم یا علی، نوکرتم...
فارسی
28
0
433
76.4K
M
M@Smdan1997·
@Omid__6 لطف داری شما
فارسی
0
0
1
12
Omid
Omid@Omid__6·
@Smdan1997 شما یک آدم امن و عمیقی هستی
فارسی
1
0
1
25
M
M@Smdan1997·
متنفرم از کسانی که می‌پرسن ، چرا اینقدر ساکتی؟ من ساکتم چون مدلِ کارکردِ مغز و شخصیتم این‌طوریه. چطور من هیچ‌وقت از بقیه نمی‌پرسم چرا اینقدر فک می‌زنی و زیاد حرف میزنی؟ چون بی‌ادبیه. سکوت یک انتخابه، نه یک نقص که نیاز به توضیح داشته باشه.
فارسی
8
13
102
1.2K
M
M@Smdan1997·
@taakhertenagh با هر گلشون ی جوری خوشحالی کردم انگار ونزوئلایی ام. جو ورزشگاه هم دیوانه بود ، عشق کردیم واقعا
فارسی
1
0
0
119
⚽️ تا‌‌ خرتناق فوتبالی ⚽️
اکوادور با کامبک مقابل آلمان به مرحله حذفی صعود کرد. آلمان ۱-۲ اکوادور ⚽سانه ⚽آنگولو، پلاتا
⚽️ تا‌‌ خرتناق فوتبالی ⚽️ tweet media⚽️ تا‌‌ خرتناق فوتبالی ⚽️ tweet media
فارسی
3
0
108
2.3K
M
M@Smdan1997·
@mabbasi90 دقیقا، خیلی یک طرفه سوت زد
فارسی
1
0
0
19
Majid Abbasi
Majid Abbasi@mabbasi90·
@Smdan1997 نیمه اول هو خوب بودن گل آلمان هم خطا بود داور بهشون لطف کرد
فارسی
1
0
1
52
Majid Abbasi
Majid Abbasi@mabbasi90·
#اکوادور مزد جسارتشو گرفت مثل امیر مافیا اتوبوس جلوی دروازه پارک نکرد #جام_جهانی
Majid Abbasi tweet media
فارسی
4
0
44
1.7K
M
M@Smdan1997·
@footfuniran عجب تیمی بود اکوادور، چقد عالی بازی کردند، توی قوطی نگه داشتن آلمان رو
فارسی
0
0
0
312
Footfun
Footfun@footfuniran·
پیروزی ۲-۱ اکوادور برابر آلمان و صعود سخت از این گروه. ساحل عاج هم ۲-۰ کوراسائو رو برد و بعنوان تیم دوم صعود کرد. تکلیف حریفای این گروه معلوم نیست و با توجه به وضعیت براکت فعلی مرحله حذفی المان با پاراگوئه، ساحل عاج با نروژ و اکوادور با انگلیس بازی میکنه. این وضعیت فعلی احتمالیه و قطعا دچار تغییر میشه. فعلا چیزی که قطعیه اکوادور و بوسنی دو تیم سوم صعودکننده هستن. ۶ تیم دیگه باقی‌مونده👀
Footfun tweet mediaFootfun tweet mediaFootfun tweet mediaFootfun tweet media
فارسی
3
1
51
3.3K
M
M@Smdan1997·
@Electric_guit باعث افتخار
العربية
0
0
1
32
M
M@Smdan1997·
@LilAngeI_ همین دقیقا🤝
فارسی
1
0
0
6
sam:Ira
sam:Ira@LilAngeI_·
@Smdan1997 وقتی سکوت میکنم یعنی ولم کن مادرج
فارسی
1
0
1
7
M
M@Smdan1997·
@Mahsatajabadi همون پیدا کردن تعادل اصل ماجراست
فارسی
0
0
0
19
مهسا تاج آبادی| رواندرمانگر
@Smdan1997 تنهایی می‌تونه حس قدرت بده، ولی نیاز به ارتباط عمیق هم کاملاً انسانیه. معمولاً این دو تا در تقابل نیستن؛ بیشتر شبیه دو تا نیازن که باید بینشون تعادل پیدا کنیم.
فارسی
1
0
1
27
M
M@Smdan1997·
تنهایی و مجرد بودن گاهی حس قدرت و آزادی میده، تا زمانی که توی یک فیلم می‌بینی مثلا دو نفر طوری به هم نگاه می‌کنن که انگار جز اون‌ها هیچ‌کس توی دنیا وجود نداره. اونجاست که متوجه میشی استقلال عالیه، اما نیاز به دیده شدن و ارتباط عمیق، بخشی از سیم‌کشیِ بیولوژیک ماست.
فارسی
3
3
45
923
M
M@Smdan1997·
@Maryam910091612 اره یک روز استراحت انرژی ادامه دادن رو فراهم میکنه
فارسی
0
0
1
7
pinkiii
pinkiii@Maryam910091612·
@Smdan1997 حتی اگه تو هفته پیش رو سه تا آزمون داشته باشی🤓
فارسی
0
0
0
14
M
M@Smdan1997·
هر روز که نباید روز مفیدی باشه بعضی روزها هم حال هیچکاری نیست یاد بگیریم بعضی روزها، بدون احساس گناه فقط و فقط استراحت کنیم.
فارسی
1
0
11
170
«ن»
«ن»@hossarok102·
@Smdan1997 سکوت خیلی جاها رعایت احتران آدماییه که نباید بهشون احترام گذاشت
فارسی
1
0
1
85
ماری کوری
ماری کوری@p_risorius·
@Smdan1997 دقیقا ، کاش مستقیما میشد گفت ما افسرده نیستیم ، حرفای شما پوچه در نتیجه با شما نه صحبتی داریم نه میلی به هم صحبتی ‌‌‌...
فارسی
0
0
0
18
M
M@Smdan1997·
@p_risorius هرکی ساکت باشه رو افسرده تلقی میکنن، فکر نمیکنن شاید حرفاشون بی ارزش و بی‌معنی هست
فارسی
1
0
1
56
ماری کوری
ماری کوری@p_risorius·
@Smdan1997 خوبه به شما گفتن ساکت به من میگن افسرده ای ؟ ببین فلان دکتر خیلی خوبه ها بعد من 😐
فارسی
1
0
2
88
M
M@Smdan1997·
@hossarok102 برای ما یادگاری های خوبی به جا نذاشت
فارسی
1
0
1
21
«ن»
«ن»@hossarok102·
@Smdan1997 هعی بعد میگن مگه چیه دو سال سربازی ریدم تو این شانس
فارسی
1
0
1
41
M
M@Smdan1997·
چیزی که من از سربازی به یادگار دارم: کمردرد و زانودرد هست، روزهایی بود که از درد کمر و پا خواب درست حسابی نداشتم و به خاطر ایستادن‌های طولانی مدت این مشکل پیش اومد. اما این الان بحث من نیست.
M tweet media
فارسی
2
0
9
589
M
M@Smdan1997·
@Mahl4___vk این هم مثل هزار چیز دیگه که منطقی نیست... دعوا گرفتن، ویزا شدن، ...
فارسی
0
0
0
36
م__ه__ل__ا....
م__ه__ل__ا....@Mahl4___vk·
والا «کولر گرفتن» فقط معنی کولر خریدن می‌ده. کولر ماشین رو نمی‌گیرند، روشن می‌کنن. اصلاً نمی‌فهمم چرا می‌گن: کولر بگیرم؟! کولر روشن کردن چرا یهو از گویش مردم غیب شد؟
فارسی
219
67
4.7K
136.5K
M
M@Smdan1997·
@Bluesoull17 از وقتی گرفتمش حس بدی بهم دست داده که نکنه شاید قیافه‌م شبیه آدم های منحرفه.😀 چرا باید کتابی اینجوری رو به کسی بدی آخه
فارسی
1
0
1
16
انعکاس
انعکاس@Bluesoull17·
@Smdan1997 نگران اون کسیم که کتابو داده بهت
فارسی
1
0
1
15
M
M@Smdan1997·
این رو تو قطار کسی بهم داد گفت کتاب میخونی؟ گفتم اره ولی این آخه!!!!! اصلا فکر نمیکردم همچین کتابایی هم وجود داره
M tweet media
فارسی
1
0
6
241
M
M@Smdan1997·
@BBCArdalan در تمام زمینه‌ها، اقتصادی فرهنگی اجتماعی و .... کلی آدم با سواد داشتیم که توی حوزه خودشون سال‌ها داد میزدند و شرایط آینده رو تاریک میدیدند... مشکل گوش شنوا بود که نبود و نبود
فارسی
0
0
3
137
Siavash Ardalan
Siavash Ardalan@BBCArdalan·
زمانی که کاوه مدنی ایران بود، یا با مسائل ایران سر و کار داشت، همه تلاش خودش رو کرد که جامعه رو با مفهوم ورشکستگی آبی آشنا کنه: اینکه بدون مدیریت و مهار مصرف، نمی‌تونید صرفا با پیدا کردن راه های گران و زبان آور تامین، مساله آب رو حل کنید. حالا که در دانشگاه سازمان ملل تدریس می‌کنه، مفهوم ورشکستگی آبی رو رسما وارد ادبیات جهانی توسعه پایدار سازمان ملل کرد. تصمیم گیران ایران نتونستند یا نخواستند از این ایده ها برای پایداری سرزمینی کشور بهره ببرند. حالا در محافل نخبه و کارشناسی دنیا، کاوه مدنی داره همون پیام رو به جهانیان منتقل میکنه. اینکه بشر باید در حد ظرفیت محدودی که طبیعت داره، ازش استفاده ببره وگرنه دیر یا زود بیماری زمین یا خشم طبیعت دامنش رو خواهد گرفت.
فارسی
20
52
822
23.5K
M
M@Smdan1997·
@Bluesoull17 چند صفحه‌ش رو خوندم، محتوای بالای ۳۰ سال هست وگرنه خلاصش رو توییت میکردم😂
فارسی
1
0
1
44
انعکاس
انعکاس@Bluesoull17·
@Smdan1997 جلدش اینه وای به حال محتواش😂
فارسی
1
0
1
44