Xuser
489 posts


@Xuser429153 من پیرو هیچ مکتبی جز مکتب امیرالمومنین نیستم
میخای برچسب بزنی جمع کن کاسه کوزه تو دهن دریده
خرجت بلاکه فیک دوزاری
فارسی

@sajadsahragard خود واشر با چی سیز میشه بین اسپرینگ و واشر بوش بوده مگه؟
این وایبرشن یحتمل کپ جلو و عقبم گشاد کرد وقتی بیرینگ بره درسته؟
حالا شما استادی مهندس ولی آر پی ام اوکی بود؟
فارسی

@Xuser429153 شیعه اثنی عشری؟
شما دو امامی اید اثنی عشری کجا بود مشتی
البته تا اسفند پارسال دو امامی بودید الان شدید سه امامی
فارسی

@hajmeeeehdi جالبه اونوقت این ظالم بالظالم هم حتما شیعه اثنی عشری حامی مظلوم در برابر یهود ماده کفتاره؟
عقلم داری؟
فارسی

@Xuser429153 همراه نیستم
همیشه ام میگم اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
فارسی

@movafaghyami اون موقع که از تفال خیر زدن گفتی باید میفهمیدیم چه خرفتی هستی
فارسی

حاج باقر به وقت ایران میبینه؟ 😳😂👍
محمدباقر قالیباف | MB Ghalibaf@mb_ghalibaf
در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
فارسی

@Xuser429153 همه مودین
تو اینستاگرام گیر دادن به خردادیا
الان همه ادا میان اره اونا مودین
فارسی

من ده سال بیرون از ایران زندگی کردهام، و اگر کسی بپرسد مهمترین تجربهام در این سالها چه بوده، خواهم گفت «زیستن بعنوان اقلیت». آدمیزاد تا در حاشیه نباشد، تا نفهمد که چطور ممکن است زندگیاش جهنم شود و آزادیهایش را از دست بدهد و حقوقش نایدهگرفته شود، به درستی نمیتواند جهان را ببیند.
دیشب که از میدان فلسطین و بعد ونک رد شدم و دیدم «مومنین» خیابان را بستهاند برای عزاداری، یادم افتاد چطور تصور اکثریت بودن، اینکه «فقط» ما مالک این شهر هستیم و بر عرصه عمومی آن ولایت داریم و میتوانیم تهران را مطابق خواست خود اشغال کنیم، فهم آدمیزاد را بدوی و معوج میکند. همینها اگر دورهای در اقلیت زیسته بودند احتمالا هرگز جهان را اینطور نمیدیدند. تنگنظرانه. دیگرستیزانه. قلدرمابانه. بدون ذرهای توجه به «دیگری» و حق او بر شهر.
واقعا سالها توجه انحصاری حاکمیت به این گروه به عنوان تنها «شهروندان رسمی» این سرزمین، بزرگترین ظلم در حق خود آنهاست. جهانبینیشان را مختل کرده. نمیفهمند چطور باید کنار دیگران زندگی کنند و جز تعزیر و زور هم زبان دیگری برای گفتگو با جامعه ندارند. آنها تکثر را نمیشناسند. تنوع برایشان بدترین کابوس است و حتی نمیتوانند تصور کنند که روزی ایران را با دیگران شریک شوند. دریغ.
فارسی

@Faezehhhkmn از این دراماها الی ماشالله یادمه مورد بود هشت نه تا اکانت با شوهرش در تماس بودن همه رو لو داد جز یکی دو تا بقیه دی کردن
فارسی

@nwbhar5118 @Faezehhhkmn دختره آواتارش فیک بود از یه اینفلوئنسر عراقی کش رفته بود بعد داد و فریاد که پسره سالها خواستگاریش بوده و مراسم عقد چنان و چنین
کلمه کلیدی توییتاش یادم نیس میگفتم سرچ بزنی داستانیه خلاصه
فارسی
















