علـی غبیشاوی

8.5K posts

علـی غبیشاوی banner
علـی غبیشاوی

علـی غبیشاوی

@_badkhat

وما أدراك ما الکلمة

iran شامل ہوئے Mart 2014
435 فالونگ2.5K فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
علـی غبیشاوی
ها هُنا جيشُ عَدوٍّ جاهز للاقتحام.. وهنا جيش نظامٍ جاهز للانتقام. من هُنا نَسمع إطلاق رصاصٍ.. من هنا نسمع إطلاق كلام. وعلى اللحنَين كُنّا كلّ عام.. نولم الزاد على روح شهيدٍ وننام.. وغَدَونا بعد أن كُنّا شهوداً.. موضعاً للإتّهام! #أحمد_مطر
العربية
0
0
6
244
پرچِ پرنده
پرچِ پرنده@parchecuckoo·
پنج دقیقه وقت اضافه‌ی بازی رو با این جمله‌ی تکراری مادرم همراه‌ با افسوس و نگرانی‌ش برای آینده‌ی من تماشا کردم: اینایی که دیر زن می‌گیرن آخرش می‌رن یه زن بيوه یا مطلقه می‌گیرن. وا بده زن!
فارسی
1
0
5
164
علـی غبیشاوی
بعد هر موقع لوکاکو خیز برمی‌داشت طرف دروازه ایران، به ملت می‌گفت شعار بدین «مرگ بر آمریکا»! نیمه اول هم که تموم شد گفت آفرین به بازیکنان ما که دروازه رو مثل تنگه هرمز بسته نگه داشتن!
علـی غبیشاوی@_badkhat

توی سه دقیقه استراحت Hydration Break وسط بازی، مداح این تجمع از ملت خواست به‌جای فوتبال نگاه کردن، دعای فرج و یا زهرا و نعره حیدری بخونن! بعد بهشون گفت حالا به احترام محرم اگه باز هم گل زدیم، به جای دست زدن، یا حسین بگن. همون گل اول رو هم داور آفساید گرفت البته! 🤦

فارسی
1
0
13
747
علـی غبیشاوی
توی سه دقیقه استراحت Hydration Break وسط بازی، مداح این تجمع از ملت خواست به‌جای فوتبال نگاه کردن، دعای فرج و یا زهرا و نعره حیدری بخونن! بعد بهشون گفت حالا به احترام محرم اگه باز هم گل زدیم، به جای دست زدن، یا حسین بگن. همون گل اول رو هم داور آفساید گرفت البته! 🤦
فارسی
0
0
14
1.3K
علـی غبیشاوی
@azsmhm حالا ان‌شاءالله اکتبر که نفتالی بنت توی انتخابات پیروز شد و چند هفته بعد که دولت رو تشکیل داد، این حریدی‌ها رو جوری با لَگَد می‌بره سربازی که آرزوی زمانه‌ی نتانیاهو رو بکنن.
فارسی
1
0
8
181
محمّدحسین
محمّدحسین@azsmhm·
اسحاق یوسف رهبر حزب حریدی‌های شرقی‌تبار اسرائیل (شاس) گفته است: «توافق‌نامهٔ ایران و آمریکا مجازاتی الهی است که سبب آن تلاش برای اعمال اقدامات سخت‌گیرانه علیه فراریان حریدی از خدمت سربازی است.» حریدی‌ها یهودیان بسیار بنیادگرا و فوق ارتدوکس‌اند که از ابتدا، از سربازی معاف بودند.
محمّدحسین tweet media
فارسی
2
0
14
611
علـی غبیشاوی
قد تعلمتُ منك ثباتي وقوة حزني وحيداً.. فكم كنتَ يوم الطفوف وحيداً ولم يكُ أشمخ منكَ وأنت تدوس عليك الخيولْ... ما أنت طائفةٌ إنما أمةٌ للنهوضِ... تواجه ما سوف يأتي... إذ الشرُ يعلن دولته بالطبولْ... #مظفر_النواب
العربية
0
0
2
111
عمر مدنيه
عمر مدنيه@Omar_Madaniah·
الرئيس الإيراني: لن نتراجع عن حقنا في تخصيب اليورانيوم والطرف المقابل مجبر على قبول ذلك ترمب ردا على رئيس #إيران: من الأفضل أن ينتبه لكلامه وإلا سنستولي على بقية البلاد
العربية
59
42
527
42.3K
علـی غبیشاوی
شهباز شریف و محمد بن عبد الرحمن آل ثاني، توی این اتاق، حکم اون بچه‌هایی رو دارن که روزهای اول نامزدی، وقتی دل و دل‌بر می‌رن بیرون بیشتر با هم آشنا بشن، همراهشون فرستاده می‌شن که خدایی نکرده دستی به دامنی آلوده نشه!
علـی غبیشاوی tweet media
فارسی
0
0
8
252
علـی غبیشاوی
@habil از «نقاش الساعة» چیزِ قابل‌یادگیری‌ای درنمی‌آد. هشت نفر توی شصت دقیقه و به هر نفر کمتر از هفت هشت دقیقه می‌رسه. اون هم پراکنده و جوری که اصلا کلام منقعد نمی‌شه. برای همین مهمانان به رویکردهای جدلی و توییتری رو می‌آرن. اون برنامه «محاولة فهم» الجزیرة به‌نظرم ارزشمند تره.
فارسی
0
0
1
30
Meysam Ramezanali
مسئله فقط امکانات نیست؛ مسئله یادگیری، تجربه‌اندوزی و ارتقای مستمر کیفیت است. چیزی که صداوسیما و الجزیره را در مدیریت رسانه غیرقابل مقایسه می‌کند. متن کامل: t.me/ramezanali_com…
فارسی
1
0
2
205
Meysam Ramezanali
«نقاش الساعة»؛ برنامه‌ای که باید برای مدیران صداوسیما تدریس شود هشت مهمان، یک مجری، یک ساعت زمان؛ و تقریباً هیچ هرج‌ومرجی. همین یک جمله برای توضیح دادن کیفیت برنامهٔ نقاش الساعة کافی است. متن کامل: t.me/ramezanali_com…
فارسی
2
0
14
569
علـی غبیشاوی
..أ و لو کان آباؤهم لا یعقلون شیئا ولا یهتدون ومثل الذین کفروا کمثل الذي ینعق بما لا یسمع إلّا دعاء ونداء..
فارسی
0
0
5
198
علـی غبیشاوی
@parvinsoheili هوشنگ گلشیری هم یک بار به عباس معروفی همین رو گفته بود. گفته بود پسر جان برو توی همون حجره بابات توی بازار کاسبی‌ات رو بکن.
فارسی
0
0
32
936
پروین سهیلی
پروین سهیلی@parvinsoheili·
هوشنگ مرادی کرمانی داستانش رو می‌ده ساعدی بخونه، اونم بهش میگه ببین از تو نویسنده در نمیاد. #گاسیپ_فرهنگی
فارسی
30
8
566
23.9K
علـی غبیشاوی
@Morteza__1980 @arrrad11 امیدوارم قبل از گرفتن این تصمیم، محض احتیاط، دوباره یه روولور خلبانی برای نجات خودش، ته یه تونل تاریک، قایم کرده باشه.
فارسی
0
0
3
124
مرتضی
مرتضی@Morteza__1980·
نمی‌ذارن این طفلک @arrrad11 به آینده‌ش برسه. علی بیا ببین بعد از شهادتین باید چه کار کنه؛ تکلیف وجوه شرعیه‌ش چیه؟ فتوایی هست برای فرار از ختنه؟ و الخ. (طبعاً در حوزه فقه مقارن)
DON@iDonf9z

من أجمل الأخبار اللي شفتها نجم مسلسل Breaking Bad و Better Call Saul ومؤدي شخصية (غاس فرينغ) الممثل جيانكارلو اسبوزيتو نطق الشهادتين وصلى بمقطع ظهر له أمس ! ماشاء الله تبارك الله، الله يثبته ❤️

فارسی
3
0
15
1.3K
علـی غبیشاوی
توقیعاتِ - به‌کلّی سرّیِ - ناحیه مقدسه!
فارسی
0
0
6
286
علـی غبیشاوی
@smrasnafi «علی الاصول» فقط ترجیع‌بند توییت‌های طنز یا مداحی‌های یک‌بار مصرف نیست. برآمده از روش‌مندی جدلی‌ای در علم کلام است که چارچوب‌های معرفت‌شناختی‌اش منقطع از فکت‌های عالم واقع، ابتدا بر اساس یک سری اصول لا یتغیر آسمانی شکل می‌گیرند و بعد، همه چیز باید با آنها وفق یابد.
فارسی
0
0
1
54
سید محمدرضا اصنافی
شما برای تصمیم گیری نیاز به یکسری ابزار سنجش دارید که خروجی آن ابزارها یا چشم ها جمع بندی می شود و می شود تصمیم وقتی تمام ابزارها و چشم های شما می گوید یک امری مثبت یا منفی است چطور جمع بندی و نتیجه می تواند کاملا مخالف آن باشد؟ آیا مسیر اطلاع یابی ای هست که ما از آن بی خبریم؟
فارسی
1
1
17
637
علـی غبیشاوی
@delnaha یاد یک تکه از گزارش محسن زال از «رقص رهایی» در کتاب «سازمان مسعود» افتادم که جرأت ندارم بنویسم! حالا یه وقتی می‌گم بهت.
فارسی
0
0
6
489
حسن اجرایی
بدین ترتیب شعام تأسیس شده تا همه برن از رهبر بپرسن نظر شما چیه، و اگه نظرش رو نگفت تلاش کنن نظرش رو کشف کنن، بعد نظر رهبر رو تصویب کنن، بعد رهبر نظر شعام رو امضا کنه. خب چه نیازی به این پرفورمنس داریم؟
مرتضی روحانی@mortezarohani_

آقایان حاضر در شعام، خاصتاً شما که نمایندگان و منصوبان رهبری در آن شورا هستید، شما «علی الاصول» باید نظرات رهبر را پیگیری کنید نه آنکه فقط یک نفر به مضامینی که رهبری «علی الاصول» با آن مخالف است رای مخالف بدهد!

فارسی
11
18
301
9.5K
علـی غبیشاوی
یه تیک‌آبی اومده فالوم کرده که دیگه جرأت نمی‌کنم چیزی پایین‌تر از رشتوهایی با محتوای پژوهش‌های روشمند مستظهر به منابع علمیِ زبان اصلی، توییت کنم. این چه‌کاری بود دکتر؟ ترّهات و روزمرگی‌نویسی‌هامون رو کجا ببریم آخه؟
فارسی
1
0
16
401
علـی غبیشاوی
وقال علیه السلام: العدل البطيء ظلم.
العربية
0
0
10
232
علـی غبیشاوی
@seyd_laghar منصور براتی توی آزاد می‌گفت انتخابات احتمالا بیستم اکتبره و نتانیاهو حتی تا چند روز مانده به انتخابات (سالگرد ۷ اکتبر) وقت داره یه پیروزی چشم‌گیر برای رأی‌دهنده اسرائیلی رو کنه و برای این کار هم خودش هم شهروندان اسرائیلی آمادگی و انگیزه دارند. حتی برای چیزی در حد ترور رهبر ایران.
فارسی
1
0
3
131
محمود
محمود@seyd_laghar·
جنگ تمام عیار هم برای ایران دشواره. ایران مشکلات و بحرانهای اقتصادی زیادی هم دارد. در حالیکه وضعیت اقتصادی در اسرائیل تقریبا نرماله و همه چیز مطلوبه. و تحمل زمان زیادی زیر جنگ بودن را دارند. احتمالا آمریکایی‌ها هم کش می‌دهند تا نبطیه تصرف بشه و بعد فشار بیارن برای آتش‌بس دائم.
فارسی
3
0
31
1.1K
محمود
محمود@seyd_laghar·
مساله لبنان به نقطه بی‌بازگشتی رسیده، ایران جز با جنگ تمام عیار نمی‌تونه جلوی اسرائیل رو بگیره. اگر بخواهد هم ضربات محدود بزنه، خودش بسیار آسیب‌پذیرتره. فشار ترامپ هم کافی نیست، نتانیاهو آتش‌بس رو بپذیره، حتما انتخابات را باخته و فقط با تصرف نبطیه می‌تونه وضعیت خودش رو بهتر کنه.
فارسی
4
0
86
4.6K
علـی غبیشاوی
@CyberyAwakening هنوز دلم برای قدیمی‌هایی چون عبدالرضا النجفي و حمزة الصغیر و یاسین الرمیثي که نوحه‌هاضون شصت سال پیش روی صفحات گرامافون ضبط شده بود تنگ می‌شه. باسم هم قبل از رفتن به کویت، وقتی توی حسینیه کربلایی‌های قم هنوز شعرهای جابر الکاظمي رو می‌خوند، سایه‌ای از اون نوستالژی رو داشت.
فارسی
1
0
1
31
Farshid Sharafi
Farshid Sharafi@CyberyAwakening·
@_badkhat حالا انصافا این مجالسِ کذایی و ادا و اطوار‌ها رو مقایسه کن با مجالس باسم! چه از نظر قالب و ظاهرِ کار چه از نظر محتوا و اشعار و سبک‌ها! دو دنیایِ مختلفند کلا!
فارسی
1
0
2
90
علـی غبیشاوی
حالا این که بیشتر یه پرفورمنس آرت با استفاده از تکنیک‌های تئاتر بدون دیالوگ فیزیکاله ولی پلی‌بک‌خوانی خیلی وقته که در مداحی‌ها و هیئت‌ها کاربرد داره. موسیقی پاپ مذهبی مگه چه فرقی با موسیقی پاپ غیر مذهبی داره؟ چرا استانداردهاشون نباید یکی باشه؟ چرا اصلا تعجب می‌کنیم؟
ندای ایران@Nedaye_Iran_

اگر فکر کردید پلی بک فقط در کنسرت اتفاق میفته سخت در اشتباهید مجری این نمایش که ملاحظه می‌کنید محمدحسین حدادیان پسر سعید حدادیان هست اگه چندسال دیگه اینم هیات علمی و استاد دانشگاه شد تعجب نکنید! آقای امام حسین ما شرمنده شماییم...😔

فارسی
1
0
9
998