ahsvra

22.3K posts

ahsvra banner
ahsvra

ahsvra

@ahsvera

شامل ہوئے Şubat 2008
138 فالونگ187 فالوورز
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Holdingin kendi içinde kendini denetleme usulü başımızı döndürüyo. Sanki bi aksilik yakalarlarsa prim veriyolar bu dallamalara
Türkçe
0
0
0
2
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Baskın lan bu ibneler. Terörist mi arıyonuz iş yerinde bu nası muamele. İş yerinin kendi kendini denetleme mekanizmasına bak
Türkçe
1
0
0
5
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
İş yerine denetim şoku. hiç beklemiyoduk be
Türkçe
1
0
0
3
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Erken kalkarsanız benim gibi zımba gibi olursunuz. Erken bitiyo şarjımız ama olsun
Türkçe
0
0
0
8
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Uyansanıza kardeşim sabah oldu
Türkçe
0
0
1
17
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Hamdolsun bu akşamda diş ağrısı çekmeden uyumıcaz. Eşşek kadar adam da olsa insan bazı şeylerden hala korkuyo demeyelimde tedirgin oluyo
Türkçe
0
0
0
39
powerpoint
powerpoint@reallysw124·
@ahsvera 34 de atandım hanımı rahat bırak
Türkçe
1
0
1
107
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Hanım kpss çalışmaya başladı. 32-33 yaşından sonra başımıza memur olucak
Türkçe
27
5
802
139.2K
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
@Slopebir Elhamdülillah. Ne kadar şükretsem az
Türkçe
0
0
1
56
Slopebir
Slopebir@Slopebir·
@ahsvera Vay be demek ki 14 yasinda hayatinin askini bulanlar varmis
Türkçe
1
0
0
60
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Satılık honda cıvıc var 2018 model excusitive ilk sahibinden 48000 km de misss hasar kaydı boku püsürü değişeni yok tertemizzzz
Türkçe
3
0
1
540
nisanuristik
nisanuristik@nisanuristik1·
@ahsvera yapamaz edemez diye birsey mi var,isterse 100 yasinda yine yapar,o kabiliyet Türk kadininda var!
Türkçe
1
0
2
504
Borsa Ajanı
Borsa Ajanı@pusholderworld·
@ahsvera Olursa 6 aya yoluna bakar aman dikkat et
Türkçe
1
0
1
253
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Ben şimdi izmitten kalkıp maltepeye geliyorum dayak isteyen gelsin
Türkçe
0
0
0
151
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
@UmmuHureyreee Haşa ona itirazımız yok abla. Zaten iman ettiğimiz için rızık korkusu yaşamadan hanımımız çalışmasın evde dursun diye yırtınıyoruz.
Türkçe
1
0
2
20
Sibel Ergin
Sibel Ergin@UmmuHureyreee·
@ahsvera Allah bakar.😅Siz eşinizin mi baktığını mı sanıyorsunuz? Allah büyüktür, o izin vermezse hiç birimiz bir şey yapamayız.
Türkçe
1
0
0
27
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Aynısını yapmadığımızdan böyle oluyo. O da beni aradığında aynısını yapsam böyle yapmaz ah bu iyi niyetimiz varya mafetti bizi
Türkçe
0
0
0
155
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
Telefonla birini arıyorum 15 dkdır. Tamam bi insan müsait olmayabilir telefonu açmamak için ama bu öyle biri değil. O telefon elinde ve bilerek açmıyo. Herkesin böyle huyu pis tanıdığı götveren birisi vardır. Açmıyo abi napsak telefonu açmıyo
Türkçe
1
0
0
174
ahsvra
ahsvra@ahsvera·
bide size bi sır veriyim. Midye yiyen insan herşeyi yapar bak benden söylemesi
Türkçe
0
0
0
139