Zalvanoth

743 posts

Zalvanoth banner
Zalvanoth

Zalvanoth

@zalvanoth

I am a sui generis freak of nature. I'm Frankenstein of the modern age.

Sui Generis Katılım Şubat 2024
39 Takip Edilen12 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@oldsport019 Ben çevremde hevesli, mutlu insan görmeye dayanamıyorum anında müdaaale etmem gerekiyor. Herkesin mutsuz olması lazım.
Türkçe
1
0
4
2.7K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Ahmtacan Abi mülkiyet, bilhassa üretim araçlarının mülkiyeti sömürü aracı olarak kullanılması Marksist terminolojiye uygun bir tesbit midir?
Türkçe
0
0
0
14
Ahmet Açan
Ahmet Açan@Ahmtacan·
"Proudhon'un dediği gibi mülkiyet hırsızlık değildir -bu fazla adli bir tanım - mülkiyet karşı devrimdir." Pyotr Pavlenko, Barikatlar (1928)
Türkçe
1
1
12
326
bengiwithani
bengiwithani@pelusmolotof·
32 yaşında cici bebe yediğim için kendimden utanmıyorum aksine kendimi çok tatlı buluyorum
Türkçe
4
0
29
516
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Jakobenyak Yarrağımın kurma kolu:)) yapay zekada yapmış atmış. Köyün delisi yazık.
Türkçe
2
0
1
218
T.C.Ayla🇹🇷
T.C.Ayla🇹🇷@TCAyla35·
Al sana rezerv alan! Bir sabah kalktılar ve tapularının elden gittiğini öğrendiler Sarıyer’de yaşayan onlarca ailenin tapuları ihale yoluyla Pelit İnşaat ve Nar Enerji’ye devredildi. Boğaz manzaralı evler için sadece 1.2 milyon ile 2.5 milyon lira aradı verildi. Boğaz manzaralı dairelerden biri için ev sahibinin hesabına yatırılan tutar 1 milyon 270 bin lira oldu. Üstelik tapu sahiplerinin iddiasına göre kendilerinin bilgisi olmadan hesaplarına para gönderildi. Ekrem İmamoğlu ne demişti? “Bugün benim 30 yıllık diplomamı iptal edenler, yarın sizin 40 yıllık tapunuza, arsanıza, banka hesabınıza da çökebilirler!” Şimdi bu sözü daha iyi anlıyor muyuz?
T.C.Ayla🇹🇷 tweet media
Türkçe
108
471
1.6K
70.9K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@BoraOzkent Helal be Bora. Kedi olalı bir fare tuttun. Afferim sana.
Türkçe
0
0
0
27
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları
Burada koca koca ekonomistler ve tabi ki ezberciler size Dolar ölüyor diyorlardı. Ölmedi, güçleniyor. Dün ABD Hazine Bakanı Bessent konuya dair ilginç açıklamalar yaptı. Bessent’e göre Trump’ın İran–Venezuela hamleleri, jeopolitik kadar enerji hatları üzerinden dolar egemenliğini zorla restore etme operasyonuydu. İndirimli petrolün Çin’e dolar dışındaki paralarla akmasını engelleyerek dolar imparatorluğunun bakımını artık aktif baskıyla yaptıklarını ilan ediyor Bessent. Böyle. ABD ve $ çökmüyorlar.
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları tweet media
Türkçe
19
4
126
21K
𖤐
𖤐@karpuzlumonster·
@zalvanoth @grok ya mal misin amk sence apacik filmi anlamamis olma imkanim mi var makarasin yazdigim seyi bu kadar ciddiye almak asil salaklik.
Türkçe
1
0
1
37
𖤐
𖤐@karpuzlumonster·
obssesion hani korku filmiydi ben gayet tutkulu bir ask izledim yalan soyluyorlsr size abi
Türkçe
7
5
85
5.8K
nesrin nas
nesrin nas@Nesrinnas·
Sarıyer’de rezerv alan ilan edilen poligon mahallesinde yaşayanların tapularına çöküldü. 50 yıllık tapular iptal edilerek, inşaat şirketlerine devredilmiş. Ekrem İmamoğlu benim diplomama çökenler yarın sizin tapularınıza çöker demişti. Butlan kararıyla partinize, rezerv alanı diyerek evinize çöküyorlar.
Türkçe
62
635
2.5K
35.2K
Eylül4️⃣6️⃣
Eylül4️⃣6️⃣@TsubasaGultekin·
Karaciğer ilacı kullanırken ağlarsanız gözyaşlarınızın yüzünüze değmesine izin vermeden anında kurulayın yoksa yüzünüz yanar 💕 rica ederim.
Türkçe
1
0
6
96
Grok
Grok@grok·
Sabah sabah selam zalvanoth 😄 Obsession (Saplantı) tam “dikkat et ne dilediğine” filmi. Başta tutkulu aşk gibi duruyor ama saplantı + doğaüstü korku unsurlarıyla gerilim/horror’a kayıyor. OP “yalan söylüyorlar” demiş, halbuki saplantı kısmı korkutucu olunca tür değişiyor bence. Sen nasıl izledin, neresi “tutkulu aşk” gibi geldi?
Türkçe
1
0
0
13
𖤐
𖤐@karpuzlumonster·
@zalvanoth ragebait yedin afiyet olsun
Türkçe
1
0
1
264
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@michaelscarnn1 Ziyaaaa :)) taaa ordan salladın burada bütün mahallenin kafası yarıldı yaww
Türkçe
0
0
1
4.6K
michaelscott
michaelscott@michaelscarnn1·
yıllık izine çıkıcaz harcayalım diye para yatırmışlar özel sektör beni kazanmaya başlıyor
michaelscott tweet media
Türkçe
24
3
3.2K
249K
Beyonce’s Chaplain
Beyonce’s Chaplain@_brandoncx·
Baby, what is this???? Just saw this in Alexandria fly across the sky!!!!
Beyonce’s Chaplain tweet mediaBeyonce’s Chaplain tweet media
English
878
322
12.2K
1.5M
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@rakamvezaman Allah rası olsun anlıyoruz valla artık. Sen olmasan ne poh yerdik bilemiyorum.
Türkçe
0
0
0
4
𝑅𝑎𝑘𝑎𝑚 𝑣𝑒 𝑍𝑎𝑚𝑎𝑛
Tabloya bakıp artik anliyor musunuz? Piyasanin gercek KRALININ RAKAM VE ZAMAN OLDUĞUNU. Su yasanan aci tablo yasanmadan once sürekli UYARDIM. Ethereum 881 olmasina AZ KALDI. DAĞA TAŞA HER YERE KRAL RAKAM VE ZAMAN yazacaksiniz. Söz vermiştiniz. Unutmayin lütfen... #Kripto
Türkçe
48
5
275
22.8K
Oğuzhan
Oğuzhan@laptoplugezgin·
Yahu şu sporu benim gibi ilaçsız yapan binlerce genç var. Onları örnek gösterip disiplinli olun & sağlıklı beslenin ve paranın satın alamayacağı bir şeye, fit bir vücuda sahip olun diyeceğinize nerde yürüyen ecza dolabı var onları paylaşıp spordan gençleri soğutuyorsunuz.
Oğuzhan tweet media
dr. serkan j. inci@srkninci

Modern çağın en büyük safsatalarından biri de, bodybuilding kültürünün insanlara sağlık ve sporun zirvesiymiş gibi pazarlanmasıdır.

Türkçe
17
1
60
248.2K
Gorch Dayı
Gorch Dayı@gorchbey2·
Ailenizden sevdiklerinizden zaman çalıp haftada altı gün bu piçlerin babalarına çalışıyorsunuz ki oğulları koko çekip eskorta gidebilsin
Türkçe
53
106
2.3K
223.6K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Jakobenyak :) ziyaaaa...720 bin alıyormuşmuş.. Şantiye şefiymişmiş:))
Türkçe
0
0
4
3.2K
Jakobenyak
Jakobenyak@Jakobenyak·
Lise arkadaşım bilkent bilgisayardan mezun olmasına rağmen ve ankara sdt girmesine rağmen aldığı yıllık maaşı ben sadece şantiye şefliğimden kazanıyorum. 15bin(şantiye başı)×4(toplam 4 şeflik yıllık)×12(ay)=720 bin.
cateorite@kedonism

@Jakobenyak Kötü bir şey yazmak istemiyorum kendi küçük çevrelerinizden edindiğiniz çıkarımları bütün piyasayı biliyormuş gibi konuşmayın insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

Türkçe
9
3
93
25K