aman ben

4.3K posts

aman ben banner
aman ben

aman ben

@amanhem

Çok şükür, bin şükür seni bana verene...

İstanbul, zeytinburnu شامل ہوئے Ocak 2009
533 فالونگ119 فالوورز
aman ben
aman ben@amanhem·
@ardazytn @TeslaCharging Kurulmuş ya , sıfırını mı aratacağız? 😁 taşıma esnasında bir yerlere surtmustur. 🙃
Türkçe
0
0
0
20
Arda Zeytin
Arda Zeytin@ardazytn·
@TeslaCharging 1B ve 1C yi bu hafta içinde kullandım. Fark ettim ki bu iki cihazın da kablo/soket kısımları sıfır değildi. Sanki bir yerden sökülüp getirilmiş. İkinci el cihazlar kurulmuş gibi.
Türkçe
1
0
2
406
aman ben
aman ben@amanhem·
@Inanmazbarbar @elektriklihayat Egea üretimden kalktı. Yerine Duster alayım dese onu da elektrikli yaptılar. Ne alacak bu taksiciler? Yanıtı 1/4 iken neden almasınlar ?
Türkçe
0
0
0
20
Gökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋
Piyasaya çıkış tarihi yaklaştıkça IONİQ3 daha sık karşımıza çıkmaya başlıyor. Bugün de Highway’de şarjda görüntülenmişler. T10X ile yanyana görüntüde boyutu daha iyi kestirilebiliyor. Yaz sonunda piyasaya makul bir fiyatla çıkması durumunda önemli bir boşluğu doldurmaya aday görünüyor bu ölçülerle. Resimler için @mctbcn hocama teşekkürler @HyundaiTurkiye #ioniq3 #hyundai
Gökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋 tweet mediaGökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋 tweet mediaGökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋 tweet mediaGökhan Vatansever🪫⚡️⚡️🔋 tweet media
Türkçe
27
5
84
37.7K
aman ben
aman ben@amanhem·
@finansalozgur94 Bunları diyenlerin ağzınakurekle vurun. O zaman gitsinler telefonlarını da 3310 la değiştirsinler. O zamanda tuşsuz telefon mu olur , erkek adam antenli telefon kullanır.. er ne oldu? Alın herhangi bir Elektrikli keyfini sürün.
Türkçe
0
0
0
52
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Kardeşime Elektrikli araç almaktan da vazgeçtim. Kime danışsam başka bir şey söylüyor: 🔴Sağ şeritte Tırcılara meze olursun 🔴En ufak kazada Pert olur 🔴Sigorta Pili ödemez ortada kalırsın 🔴10 sene sonra Çöp olur 🔴Her sene menzili azalır 🔴Kışın Kalorifer açamazsın 🔴Yazın Klima açamazsın 🔴Radyasyon yayıyor kanser olursun 🔴Şarj sırasında Kavga edersin 🔴Bayramda yola çıkamazsın 🔴Şarj yüzünden yol 2 kat uzun sürer 🔴İkinci elde yarı fiyata satamazsın 🔴Erkek adam pilli araba sürmez diyenler bile var Ben en güzeli kardeşime bir at arabası alayım da bu iş kapansın yemin ediyorum Kafayı yedim 1 haftada.
Türkçe
283
16
230
109.1K
aman ben
aman ben@amanhem·
@zafersahin06 2003 te öss ye girdim, zeytinburnundan Fatihte bir okula gittim. Şimdiki gibi google maps yok, okul suradaymiş diyemedik. 1 hafta önce hafta sonu otobüsle yürüyerek okulu buldum. Sonraki hafta okula o şekilde gittim. Sınav 9:30 da ben 6:30 da ayaktaydım. Az sorumlu olsunlar!
Türkçe
1
0
7
229
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
Sınava geç kalan öğrenci videolarına bakıyorum. Bu genç kardeşler kusura bakmasın ama… Hayatının yönünü belirleyecek sınava geç kalmayacaksın…Böyle bir lüksün yok. Kalıyorsan suçu kendinde arayacaksın. Demek ki bu sınava gereken önemi vermiyorsun. Sınavı önemseyen yarım saat önce olması gereken yerde olur.
Türkçe
322
306
3.3K
119.9K
aman ben
aman ben@amanhem·
@enginozoren Duvar yamuk olabilir mi? Bir evimde duvar yamuktu da o yüzden dedim 😀
Türkçe
0
0
1
202
Engin ÖZÖREN
Engin ÖZÖREN@enginozoren·
Perdecinin anneme Abla düz dediği perde. Ne dersiniz sizce de düz mü ?
Engin ÖZÖREN tweet media
Türkçe
18
0
15
5.4K
aman ben
aman ben@amanhem·
@bayrakmedya Bunu montaj yapan dana uyarmadı mı? Sadece montaj yapayım da müşteri böyle istiyor demek için iş yapmış.
Türkçe
0
0
0
201
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
Bir vatandaş, evine taktırdığı klimanın dış ünitesini camın önüne ve önünde başka bir cam olacak şekilde monte ettirince, bu durumun yaratacağı sorunları araştırmaya başladı. "Çalıştırmaya korkuyoruz, bir problem yaratır mı?"
Türkçe
173
3
342
999.5K
aman ben
aman ben@amanhem·
@Bulvarpress Emlakçı olmak için en lazım? Hangi yüksek okul- üniversite mezunu olmak lazım? Basit bir satış temsilciliği bile (elbise katlayıp kasada müşteriye yardımcı oluyor) en az lise mezunu- pc kullanabilen şartı aranıyor! Emlakcilik için 1 masa 2 sandalye, 1 demlik çay lazım 😁
Türkçe
2
0
2
315
Bulvar Medya
Bulvar Medya@Bulvarpress·
Emlakçı, satış tamamlandıktan sonra hem alıcı hem de satıcının komisyon ödemekten rahatsız olduğunu belirterek, verilen hizmetin değerinin çoğu zaman göz ardı edildiğini söyledi.
Türkçe
89
6
53
15.2K
aman ben
aman ben@amanhem·
@BobMarIeyFaruk Eyupsultan yokuşları da görmelerini isterim. Aracın burnu görünmüyor bazı yerlerde, bulutlara yol alıyorsun 😀
Türkçe
0
0
0
190
M156 Sevdalısı
M156 Sevdalısı@BobMarIeyFaruk·
Hayatında Bebek, Ergene(Tarabya) ve Kağıthane yokuşlarını çıkmamış insanların asfaltı sikko basit bi yokuşu abartması öyle böylr yarmıyor.
Türkçe
187
34
3.2K
898.3K
aman ben
aman ben@amanhem·
@muratalcn034 @DoluBatarya Kesinlikle katılıyorum. Turkiyede 950 tane ilce var ve bu ilçelerin büyük çoğunluğunun şarj istasyonu zaten var. En azından kıyıda köşede kalan ilçelere 60 -90 kw lik şarj cihazları bile yeterli olur. En azından insan yolda kalmayacağını bilir.
Türkçe
0
0
1
11
murat
murat@muratalcn034·
@DoluBatarya Şarj ağının birçok yere yayılmasına Trugo, Zes ve Eşarj gerçekten öncülük ettiler. Kapsama alanınında eksik kalan yerlere de kurulursa sürücüler artık herhangi bir plan yapmadan herhangi bir yerde 3-5 km yakınında istediği miktarda şarjını alıp devam eder.Mesela 10-15dk şarj gibi
Türkçe
1
0
1
339
Dolubatarya
Dolubatarya@DoluBatarya·
Türkiye'de toplam elektrikli araç şarj soketi sayısı 44 bini aştı. Şarj için elektrik tüketiminde 16.811 MWh ile ilk sırada Trugo yer alıyor. Tesla 2025'e kıyasla şarj hacmini ikiye katlarken Astor Şarj ve Wat Mobilite'de Aralık 2025'e kıyasla artış %50'nin üzerinde.
Dolubatarya tweet media
Türkçe
17
17
222
25.5K
Can
Can@Cangsbm·
@DoluBatarya Reis byd’yi hoplattınız.gece mışıl mışıl uyuyorsunuzdur şimdi.sırada kgm var sanırım.onlarla hesabınız yarım kaldı.eee başlamak bitirmenin yarısıdır derler.el atmışken hepsini şöyle bi hizaya sokun.sizin izniniz olmadan kuş bile uçmasın ki biz de gönül rahatlığıyla araç alalım
Türkçe
3
0
0
624
Bahtiyar Kara
Bahtiyar Kara@bahtiyarfilm·
Bir vatandaş Skado Suberb aracının bakım ücretini paylaştı. Ben bu ücretlerin normal olduğunu düşünmüyorum. Sizce normal mi?
Bahtiyar Kara tweet media
Türkçe
107
5
198
176.6K
aman ben
aman ben@amanhem·
@Ermenisiken25 @bahtiyarfilm Daha ucuz seçenekler var, 400 bin de çok. Niye 30 bine scuter almıyoruz. Efil efil gezeriz. Bu daha mantıklı 🤦
Türkçe
1
0
0
28
🇦🇿
🇦🇿@Ermenisiken25·
@amanhem @bahtiyarfilm Teslaya o kadar para vereceğine lpgli blue al 400 bin arabaya ver yine aynı 300 tlyi tüket bakıma 5 bin lira ver kalan 2 milyona da yatırım yap? Mantığın bitti yerde bizim insanımız devreye giriyo.
Türkçe
1
0
0
39
aman ben
aman ben@amanhem·
@efe_aksu @muhyatirimci1 İmar bilgileri acil bilgidir. Sadece ada parsel bilgisi varda öğrenebilirsiniz. Belediyelerin bir cogu online sorgu bile yaptırıyor. E devlet vb bilgi istemeden.
Türkçe
0
0
0
35
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@muhyatirimci1 Belediye başkasına ait bir arsa durumunu nasıl anlatıyor 3. Şahıslara?
Türkçe
8
0
2
3.1K
Yatırımcı Mühendis
Yatırımcı Mühendis@muhyatirimci1·
Bugün belediyeye gitmeseydim 1,5 milyon TL dolandırılıyordum! Biliyorsunuz bu aralar toprak yatırımı düşünüyorum. Bir süredir araştırma yapıyorum. Dün şans eseri karşıma fırsat bir arsa çıktı. Bölgede benzer yerler 1,9 - 2 milyon TL bandındayken ben 1,5 milyona anlaştım. Bana anlatılan hikâye gayet güzeldi. Arsa imarlıydı, 3 kat yapılaşma hakkı vardı, %35 imar izni vardı, altyapısı da hazırdı. Açıkçası fiyatı da piyasaya göre uygundu. Tabiki emin olmak için belediyeye gidip imar durumunu sormak istedim. İyi ki de gitmişim. Belediyede yaptığım görüşmede bana bu parselin iptal parsel olduğu söylendi. Şu an için ruhsat alınamıyor, inşaat izni verilmiyormuş. Hatta altyapısının da hazır olmadığı ortaya çıktı. Yani kısacası bana satılırken anlatılan tablo ile gerçek durum arasında ciddi fark vardı. Düşünsenize, belediyeye uğramadan sadece söylenenlere güvenip tapuyu alsam bugün büyük ihtimalle elimde yıllarca bekleteceğim, üzerine bir çivi bile çakamayacağım bir arsa olacaktı. Bu olay bana bir kez daha şunu gösterdi: Gayrimenkulde en pahalı hata, araştırmadan yapılan hatadır. Bazen uygun fiyatlı gördüğünüz şey fırsat değildir. Herkesin almak istemediği bir problemdir ve o problem size fırsat gibi sunulur. Arsa alacak arkadaşlara tavsiyem; satıcı babanızın oğlu olsa bile onun anlattıklarıyla değil, belediyenin söyledikleriyle hareket edin. Birkaç saatlik araştırma sizi yüz binlerce hatta milyonlarca liralık hatadan kurtarabilir.
Türkçe
73
20
373
127K
aman ben
aman ben@amanhem·
@mehmettuluce51 İyide kanat icin tavuk brslenmiyor ki! Beslenen tavuğun bir parçası. Ek bitseydi yapılmıyor. Olan tavuğu süsleyip satıyorlar. Bu mantıkla kelle paça çorbası 5000 tl falan olması lazim. Kuzu 10-12 kilo, kelle 1-2 kg. 10 kelleden 1 tencere çorba çıkar. 😃 çok ikna olmadım.
Türkçe
3
0
2
608
Mehmet Tülüce
Mehmet Tülüce@mehmettuluce51·
Kanadın Fiyatı Düşmez 7 tavuktan 1 kilo kanat çıkıyor Talep yüksek olduğu sürece fiyatı düşmez daha da yükselebilir Bir kilo kanat için 7 tavuk kesip geri kalanı 9 kilo eti atamazsınız Kanadın üçte biri kemiktir. Önemli bir protein kaynağı değildir. Oysa besin değeri daha yüksek bir göğüs çok daha ucuzdur. Kanat beslenmek için değil keyif için tercih edilen lüks bir atıştırmalık olmuştur. Tavukçuluk Operasyonu mangal keyfini temel gıda gibi sunanların siyasi şovudur. İktidarın bunu bir "protein krizi" gibi yansıtması, halkın gerçek protein ihtiyacını göz ardı edip, sembolik bir "fiyat operasyonu" üzerinden puan toplama çabasıdır. Eğer gerçekten protein krizi olsaydı; bütün tavuk, yumurta fiyatlarına odaklanılırdı. Yemi ve enerji maliyetlerini düşüremeyen hükümet suçu tavukçuya yıkma peşinde. Halk bu numarayı yemez Operasyon sonrası Kanat fiyatı artmış
Mehmet Tülüce tweet media
Türkçe
72
56
456
87.4K
aman ben
aman ben@amanhem·
@btcabi Dost yoğurt, peynirden sonra Dost Kredi kartı çok iyi olmuş 😁
Türkçe
1
0
1
2.2K
Bitcoin Abi
Bitcoin Abi@btcabi·
BİM, 10 milyar lira gibi devasa bir sermayeyle Dost Katılım Bankası’nı resmen hayatımıza soktu. Çoğu insan bunu basit ve komik bir market hamlesi sanıp dalga geçiyor. İşin aslı şu; perakendede dönen sıcak para artık geleneksel bankacılık sistemine sığmıyor. Senin 50 bin lira limit için kırk takla attığın sistemde adamlar kendi bankalarını kuruyor. Finansal güç dengesi artık sokak aralarındaki o kırmızı tabelalarda.
BPT@bpthaber

BİM, BDDK onaylı 10 milyar lira sermayeli Dost Katılım Bankası'nı kurdu.

Türkçe
71
41
1.6K
896.8K
aman ben
aman ben@amanhem·
@HurmaEdit Ek olarak 50 mbit ne zamandan beri fiber oldu? Yada Fiber diyince fiber mi oluyor İnternet 😀
Türkçe
0
0
0
37