🇮🇷bubble🇮🇷
8.8K posts

🇮🇷bubble🇮🇷
@iambubblebubble
یک لیبرال راست عاشق وطن، تا آخوند کفن نشود این وطن، وطن نشود
ایران شامل ہوئے Temmuz 2023
219 فالونگ67 فالوورز

ببخشید دوستان
من معمولا بیادب نیستم و تا حالا پیش نیومده بود ساعت ۷ صبح از کسی بخوام کتابهاش رو بکنه تو کونش.
ولی صبر من در مقابل این جماعت خونشور آبان ۹۸ تمام شد و ادبم ۱۹ دی ۱۴۰۴.
حالا احسان زاهدی کیا (تد موزبی سابق) که پرایوت کرد ولی شما از این دست اراجیف نگید که همچین پاسخی هم نشنوید.
ویرجینیا وولف مناطق محروم@13virginiawoolf
جدی چقدر کودنید. فکر کردید الان هم سال ۵۷ هست که چارتا ابله مثلا روشنفکر برن دست بذارن تو دست آخوند و بقیه هم بگن اینا کتاب خوندن پس حتما میفهمن و ما نمیفهمیم و گلهوار پشت سرشون راه بیفتن؟ عزیزم مادامی که نتیجه خوندن اون کتابهات مالهکشی برای آخوند جنایتکاره، میتونی همه رو بکنی تو کونت.
فارسی

@Hemadnazari یه پیشگو گفته بود زمان بازی قراره فضاییا حمله کنن
جالب بود این اتفاق
فارسی

وضعیت ونزوئلا بعد از زلزله:
Hemad Nazari@Hemadnazari
دوباذه وسط بازی برزیل و اسکاتلند زلزله ۷.۵ ریشتری اومده؟! زلزله رودبار هم سر بازی همین دو تیم بود!
فارسی

@iambubblebubble @_KhodaBiamorz اونا خودشونم مردم عادین، فقط سایکوئن که استخدام شدن.
شبیحههای اسد هم همین بودن، ولی بالاخره مردم یاد گرفتن که چه جوری اسلحه دستشون بگیرن.
بلوچهایی که هر روز از این یابوهای سپاهی تلفات میگیرن مگه مردم غیرعادی بودن؟
فارسی

ایده "تسلیح مردم داخل ایران" فرق چندانی با فراخوان مردم بیدفاع به خیابان ندارد. اجرایش بسیار مشکل است و حتی در صورت اجرا، ج.ا با سلاح سنگین آنرا سرکوب میکند.
تنها شانس موفقیت، سازماندهی گروههای مبارز در داخل اسرائیل است که نیروی زمینی عملیات غرش شیران بعدی باشند.
Emily Schrader - אמילי שריידר امیلی شریدر@emilykschrader
اکنون باید مردم ایران را مسلح کرد.
فارسی

@a_baharian @_KhodaBiamorz قبلا کشتار میکردن ولی نهایت میگفتن شیشه مترو اتوبوس شکستن
تفنگ دست مردم عادی دادن جلوی این جانیا عین خودکشیه
فارسی

@iambubblebubble @_KhodaBiamorz درسته..،قبلا که توجیه نداشتن کشتار نمیکردن
فارسی
🇮🇷bubble🇮🇷 ری ٹویٹ کیا

روزی نیست که از طرف گروههای مختلف تهدید نشم! بعد از توییتی که در مورد وضعیت اقامتم زدم، یک عده به بهانه کمک پیام دادند و تنها کاری که کردن فقط گرفتن اطلاعات و پروندههای من بود!
چقدر یک عده میتونند وحشتناک باشند؟
تهدیدها از اون توییت شروع نشده! قبل از دیماه، وقتی از شعار جاویدشاه ایرانیان در مشهد و باج ندادنشون به برنده صلح نوبلی که سعی در مصادره شعارهای مردم داشت، حمایت کردم، تهدید شدم!
مجبور به ترک امارات شدم، کارم رو از دست دادم و الان واقعاً کم آوردم و شرایط داره بدتر میشه!
برای اینکه به منطقه امن برسم و مشکل اقامتم درست بشه مجبورم گوفاندمی بذارم، اگر اروپا یا آمریکا هستید و میتونید حسابتون رو برای برگذاری گوفاندمی در اختیار من بذارید و کمک کنید، ممنون میشم پیام بدید.
فارسی
🇮🇷bubble🇮🇷 ری ٹویٹ کیا

@NR2OH یانکیها هم اینو میدونن
فقط هدفشون این بود بگن مثل اوباما ما پول ندادیم
فارسی

@yume_no_senshi بحث حذف همیشه بوده
از اول ۵۷ هم بوده
مسئله اینه سر بگا دادن ما توافق دارن و اینجوری نیست حذف همدیگه منجر به ضعفشون بشه
فارسی

@iambubblebubble هسته سختی که به جون هم افتاده، یک نفر نیست فثلالخطاب باشه بقول خودشون، پایداریچی میخواد بره تحصن کنه مجلس باز بشه، چیزی که در ظاهر هم میبینیم یک بلبشوی کامله، چه برسه به داخلش که ما بیخبریم ازش.
فارسی

آیا من تنها کسی هستم که فکر میکنه براندازی جمهوری اسلامی کودتا قالیباف بر تلی از ویرانههای سپاه سادهتر از براندازی جمهوری اسلامی خامنهایه؟
Runner 🇮🇷@amiiirhosseein
چیزی که پذیرشش سخته اینه که اگه حملات اسفند رخ نمیداد و حتی موشعلی زنده بود ولی این سیرک توافق با آخوند و لغو تحریم رخ نمی داد ما خیلی به براندازی نزدیک تر می بودیم
فارسی
🇮🇷bubble🇮🇷 ری ٹویٹ کیا

@yume_no_senshi من نمیگم مجتبی وجود داره یا نداره
اسرائیلی ها و آمریکایی میگن هست
حالا هست یا نیست چیزی که میبینیم ج.ا هسته سخت خودش رو نگه داشته
فارسی

@khodaless ذرت رو میگیرن میدن بابک زنجانی براشون بفروشه(شایدم همون قطر و پاکستان بخرن)
دلارش میکنن
میدن حزب الله
فارسی
🇮🇷bubble🇮🇷 ری ٹویٹ کیا

ایرانیان انقلاب نکردند تا ثروتشان خرج کشاورزان آمریکایی شود!
مردم #آبدانان برنج را به هوا ریختند تا بگویند آزادی را با غذا معامله نمیکنند!
داراییهای ایران غنیمت قطر، واشنگتن و ج.ا نیست؛ متعلق به مردمیست که ۴۵ هزار کشته داده تا کشورش را پس بگیرد، نه برای سویا و ذرت
#JDVance
فارسی

همه از لیونل مسی و دیهگو مارادونا حرف میزنن، من نمیدونم چرا هیشکی گابریل باتیستوتا یادش نیس؟!
فوقالعاده بود!
#GabrielBatistuta
#Argentina


فارسی
🇮🇷bubble🇮🇷 ری ٹویٹ کیا












