پن کیا گیا ٹویٹ
Lilo 🦉
8.1K posts

Lilo 🦉
@liloelia
Your future self is watching you right now through memories 🟦
3rd rock from the sun شامل ہوئے Şubat 2011
1.1K فالونگ185 فالوورز

@eliyayashiv @LitalWWW חחח אפילו בתמונה ששמת לכאורה כדי לבייש את החינוך של השמאל כשלת.
תסתכל על התמונה, תסתכל על הפנים שלהם. כולם ילדים טובים שנלחמים על המולדת. אולי תראה לנו קצת תמונות מהפגנות הימין? אולי מהפגנות החרדים?
עברית

אשכרה הם בטוחים שחינוך טוב = להפוך לשמאלני
Naama Lazimi - נעמה לזימי@naamalazimi
לכל מי שצריך תקווה - זה ליאם. ככה נראה תיקון.
עברית

@hayshadad2 עשיתי יוזר וזה לא זוכר אותו, בכל פעם צריך להכנס מחדש עם הסיסמה, אז נשבר לי ונכנס כאורח
עברית

@JoshBreiner לקחתי את הילדים בשישי בצהריים - אולם מלא, גם ילדים ללא ליווי, לא היו שום תקריות חריגות ונשמע שכולם מאוד נהנו.
עברית

@MeytalinkaVan הבטחתי לעצמי שאחזור ללימודי הפסנתר ואתקדם קצת יותר בלימודי הגרמנית לפני שאני לוקח על עצמי נושא לימודי חדש.
אבל נשמע לי מעניין לדבר איתך בלי קשר, בעניין?
עברית

נסדר לך את הלייף טיים - הפוך אני די ג׳י ומוזיקאית ומפיקה 27 שנים אבל התחלתי rust לפני כשנתיים באובססיה קשה :)
אני בסוף מסיבה יושבת בחצר נרגעת ומקשיבה לאושיק לוי ושולה חן זה לא סותר ;) אבל אם אתה לומד - תבטיח בלי סינק ואני בשמחה אמליץ ואתן טיפים לכל מה שצריך כדאי לא להיות תייר שמלמד לרקוד טכנו ;)
עברית

תגידו לי, הברלין הזה לא נמאס להם מהמחלות נפש שמסתובבות שם רנט פריי? יש איזה אהבל אחד שם, Das Techno קורא לעצמו, אשכרה 277 אלף איש – כנראה כולם בלי אבא ובלי אלוהים אבל עם 12 מגדרים – עוקבים אחריו בשביל מה? בשביל שילמד אותם איך לרקוד טכנו. כוסעומו העולם, ללמד לרקוד ט כ נ ו! לקח את הדבר הכי ספונטני שיש ועשה מזה שיעור דאנס-אירובי לג׳ן זי שלא שותים בירה אבל מרוחים מקטמין ואייפון.
ובסרטון שלו הבן של אלף שרלועות עמדה הזה עוד בא לזיין לנו את המוח עם תיאוריות מהתחת. אומר לך שטכנו זה "לצאת מאזור הנוחות" כי האוס זה 120 בי-פי-אם, שזה "הדופק הנינוח והרגיל של הלב".
יא חתיכת פרופסור לפוסט חרטבונה, דופק 120 במנוחה זה לא אזור נוחות, זה טכיקרדיה, ואתה צריך קרדיולוג דחוף למה אתה משוגע. חוץ מזה, איזה האוס הוא 120 יא זרע לבטלה? האוס עף גם ב-130 בכיף שלו, אבל מאיפה לך לדעת, הרי לא שמעת סט אמיתי בחיים שלך שלא היה בטופ של ביט פורט או בלינק בביו של זארה יא שרלטן בן זונה. הלב שלי דופק ב-120 עכשיו רק מהעצבים על השטויות שדחסת בסרטון אחד.
מה השלב הבא בסילבוס של האקדמיה המעפנה שלו? ללמוד איך להדלק במועדון?
מבוא ללעיסת לסת, איך לבהות ברמקול 4 שעות כאילו ראית את באבא סאלי, סדנת אסטרטגיית מים (איך להחזיק בקבוק חצי ריק כאילו זה הילד שלך) קורס מזורז לאיך להידלק במועדון ולבכות לברמן שהוא הנשמה התאומה שלך. והכי דפוק? הוא אשכרה גם יצליח למכור את זה כי יותר מטומטמים ממנו זה הקהל שלו.
להמציא פיזיולוגיה בשקל כדי למכור קורסים לתיירים אבודים בברלין זה השיא. דור של כלום שהיה צריך לסיים על הקיר
ללמוד טכנו עלק לך לעבוד יא דביל
עברית

@MeytalinkaVan למדת rust ועכשיו את DJ?
כאילו, אני מניח שלמדת ממש לא מזמן, זו שפה שקיימת בקושי עשר שנים
תמיד עניין אותי לראות דיג'יי בפעולה ואפילו חשבתי לקנות עמדה וללמוד, אבל הטעם שלי בשירים, דני רובס בואך אלתרמן או רוטבליט, לא ממש מתאים לתחום
עברית

אני מבינה אותך כי אני הלכתי ללמוד תכנות (rust) פרופר כי אני קצת אולד סקול כמוך אני מאמינה שאם רוצים לעשות משהו אין קיצורי דרך ככה גם הייתי בלימודי סאונד ppc וגוגל :)
עם זאת תכנות ומוזיקה שונים מאוד בצורת העשייה. אפשר לומר שזה קצת דומה לאיך שאני מרגישה כלפי די ג׳י אינפלואנסרים ששמים סינק, כי יש מלא עזרים במכשירים היום לדי ג’י למשל נקודה עשרונית ותצוגות כל לשים סינק זה כמו ילד בן 20 שבונה אפליקציה בוויב קודינג ולא מבין למה היא קורסת אם קלוד לא זמין. אתה חייב לדעת משהו קיבינימט
עברית
Lilo 🦉 ری ٹویٹ کیا

🏯🐎🛕🧛🦹🛕🐎🏯
⚫⚫⚫⬜⚫⚫⚫⚫
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⚫⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⚪⬜⬛⬜
⚪⚪⚪⚪⬜⚪⚪⚪
🏰🦄⛪👸🤴⛪🦄🏰
White to move
is.gd/Pt8FmF
English
Lilo 🦉 ری ٹویٹ کیا

@MeytalinkaVan אני גם 27 שנים במקצוע שלי, מתכנת.
וככה אני מרגיש עם כל הוייב קודינג, כל ליצן שיודע להחזיק מקלדת נהיה מתכנת.
עברית
Lilo 🦉 ری ٹویٹ کیا
Lilo 🦉 ری ٹویٹ کیا

@winterlili_ בתי הקולנוע כראי לחברה הישראלית החולה
אין חינוך, אין תרבות, אין משילות, אין אחריות
עברית
















