Me

335 posts

Me banner
Me

Me

@memyself000000

کسی نجاتمون نمیده، خودمون تنهایی باید انجامش بدیم🧘🏻‍♀️

🌏 شامل ہوئے Ocak 2026
29 فالونگ19 فالوورز
Me ری ٹویٹ کیا
Hamidreza
Hamidreza@justchangingun·
دقیق‌ترین تعریف از اسلام:
Hamidreza tweet media
فارسی
60
299
3.6K
28.8K
Me
Me@memyself000000·
@_l_d_d سه بار خوندم تا فهمیدم😂
فارسی
1
0
3
3.9K
ليگال دراگ ديلر
عموی دوستم هر بار كه جمع ميشديم هی تعریف می‌کرد که چون واسش خیلی بزرگه، همه دوست‌دختراش شاکی بودن و باش سکس نمی‌کردن :)) ما هم هی می‌گفتیم لاف نزن پیرمرد یه روز انقدر حرصش دراومد كه عكسش رو نشون داد چیز غیرعادی‌ای ندیدیم🤷🏻‍♂️ فقط فهمیدیم یکی از پاهاش از زانو به پایین قطع شده بود
فارسی
9
1
163
25K
Me
Me@memyself000000·
@KharajiVahid وحید جان سلام من آشناتونم و عکس همسرتو دیدم.
فارسی
0
0
0
461
Me
Me@memyself000000·
@feminist_gram دوست من زایمان سنتی داشت ازش پرسیدم چطور بود، «گفت من پریودهای وحشتناکی داشتم همیشه به خاطر دردش بیمارستانی میشدم و سرم و مسکن میگرفتم. درد زایمان هزار برابر اون پریودهای وحشتناکم بود»🥲
فارسی
0
0
0
178
Lilith
Lilith@feminist_gram·
دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربه‌ی شما ارزشمنده و می‌تونه به دیگران آگاهی بده. به پزشکان اعتماد نکنید اونا می‌خوان شما طبیعی زایمان کنید که بچه‌های بیشتری از بدنتون استخراج کنن! سلامت و درد نکشیدن شما کوچک‌ترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam

اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص می‌خورم اگه کسی می‌تونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمی‌زنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!

فارسی
54
5
189
81.9K
Me
Me@memyself000000·
@meromah9299 چراشو پرسیدی ما رو بیخبر نذار
فارسی
0
0
0
77
گیسو پریشان
گیسو پریشان@meromah9299·
شوهرم همیشه دست‌ودلباز بوده و هیچ‌وقت برای خرج کردن خسیس نبوده، ولی امروز یه چیزی دیدم که شوکه شدم. برای پسرمون بستنی سه‌بعدی خرید، اما برای خواهرزاده‌م که پیشش بود نه. گفت «نداشت». مامانم رفت و برای خواهرزادم و داداشش دوتا بستنی سه بعدی از همون مغازه خرید... 😐
فارسی
244
6
1.3K
159.1K
Me ری ٹویٹ کیا
Nemo
Nemo@NemotheAli·
@soprano_neuro من بستک که بودم تابستونا دوتا لوله اب داشتیم. داغ و جوش. وقتی میخواستم دوش بگیرم ابگرم کن رو دو دیقه روشن میکزدم تا مخزنش پر اب بشه بعد میذاشتم چند ساعت بمونه تا اب داخلش سرد بشه. دوش که میگرفتم از اب سرد اب داغ میومد، از اب داغ آب سرد شده😂
فارسی
1
1
35
770
Me
Me@memyself000000·
@Amir_ebl تو دسته ی منفورترها تتفر ما از اسلام بیشتر از جمهوری اسلامیه
فارسی
0
0
0
5
Amir🇮🇷
Amir🇮🇷@Amir_ebl·
آقا الان تکلیف امثال منی که دلی امام حسینو دوست دارن ولی ازین مادرجنده ها بدشون میاد چیه تو کدوم دسته قرار میگیریم؟
فارسی
200
4
172
20.6K
Me
Me@memyself000000·
Me@memyself000000

@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر من کیرم تو تمامی ادیانه گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست) وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌

QME
0
0
0
13
chaostheorist
chaostheorist@chaostheoryst·
@memyself000000 @Iran1Asl همینکه میگی آتش پرست معلومه تو مجازی اسلامو مسخره میکنی بعد پامیشی میری عزاداری
فارسی
1
0
0
25
آتئیستم 🇮🇷
آتشکده یزد؛ که آتش را ۱۵۰۰ ساله در قلب خود روشن نگه داشته‌ست. قدمت و ارزشش از کل اسلام بیشتر است.
آتئیستم 🇮🇷 tweet media
فارسی
114
479
8.2K
58.1K
Me
Me@memyself000000·
@SmanhS1770 @Iran1Asl تا وقتی که اتیش رو تو کون ما نکنن هر کاری میخوان باهاش بکنن😂
فارسی
0
0
0
12
Me
Me@memyself000000·
@periopocket92 اسمشو بگو لطفا
فارسی
0
0
0
380
Me
Me@memyself000000·
@soheil_nt اوا مووی
فارسی
0
0
1
112
Me
Me@memyself000000·
@KadKhuda x.com/memyself000000… شاید دلیلش اینه
Me@memyself000000

@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد. آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.

فارسی
0
0
1
375
The 52 Hz Whale 🐳
چرا من این چند ساله اغلب رابطه هایی که داشتم طرف همون اول بسم الله میاد میگه من ازدواجی ام یا بهونه میکنه خواستگار دارم و فلان! نمیدونم شبیه این کسخلام که میشه سریع گولشون زد یا واقعا شوهر متریال و چیز خوبی ام؟!
فارسی
50
1
224
26K
Me
Me@memyself000000·
@Thelmawashere واقعا شانس اوردم از این مقوله زایمان قسر در رفتم😂
فارسی
0
0
0
271
Me
Me@memyself000000·
@Thelmawashere بعد تو همون وضعیت کادر درمانی که بالاسرت هستن بهت توهین هم بکنن🤦🏻‍♀️ (اتفاقی که تو ایران زیاد میوفته)
فارسی
1
1
14
2K
مِدیـــکال چُســـناله
حسین با اون شرایطش استعلاجی سجادو قبول کرد، این مترون هنوز داره سر یه روز استعلاجی چونه میزنه
فارسی
3
3
140
1.9K
Me
Me@memyself000000·
@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر من کیرم تو تمامی ادیانه گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست) وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌
فارسی
0
1
0
58
Me
Me@memyself000000·
@Gagi_B اون حرکت مادر جاوید نام یه مقدار متفاوت بود بنظرم یعنی شما مصیبت بچه منو ببینی باید مسخره بازیای مسلمونا رو بذاری کنار
فارسی
1
0
0
15
saghi
saghi@Gagi_B·
@memyself000000 تعدادی که امسال عبور کردن خیلی بیشتر شد. و کمی هم اوضاع قروقاطیه وقتی مادرجاویدنام ها اومدن وسط هیئت ها انگار مجوز داده شد که برگزار بشه اما به یاد جاویدنام ها
فارسی
1
0
1
24
saghi
saghi@Gagi_B·
عاشورای ۸۸ رو ندیدین؟ کشتار ۹۸ و ۴۰۱ رو ندیدین؟ خدانور رو ندیدین؟ حتما باید چهل هزار نفرو میکشتن تا از اسلام عبور کنید؟!
فارسی
5
8
244
2.8K
Arya
Arya@Arya_DemonYT·
مادرجنده اتش پرست اون هندی ایه که ننه خمینی رو گایید خمینی ازش افتاد بیرون مگه تو قران میخونی ما بهت میگیم قران پرست
Me@memyself000000

@Iran1Asl زرتشتی بودن هم یه کسشریه مثل همینا ولی تا وقتی ضرری به ما نزنن و دخالتی تو زندگیمون نکنن میتونن آتیششون رو بپرستن.

فارسی
1
0
0
27
Me
Me@memyself000000·
@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد. آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.
فارسی
0
0
0
419
Amir
Amir@ayriaofpersia·
تو سن 37 سالگی دوست دختر گرفتن بديش اینه که به سه ماه نمی‌کشه میگه معطل چی هستی بگیر منو دیگه، دیگه موقع خونه زندگی و خونواده تشکیل دادنته 😄 عجب گیری کردیما!!!
فارسی
161
4
364
68.7K