Mesut KARAKUŞ

1.9K posts

Mesut KARAKUŞ

Mesut KARAKUŞ

@mesut__85

شامل ہوئے Ekim 2014
193 فالونگ56 فالوورز
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
KAP #kfein Şirket, Suudi Arabistan’da iştirake kurma planını jeopolitik belirsizlikler nedeniyle iptal ederek rotasını ABD’ye çevirdi. ABD’nin Delaware eyaletinde KafeinLabs Technology Inc. unvanlı yeni bir şirket kurulacak.
Türkçe
7
19
149
6.8K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@kiyashaber065 Bu modeller ne kadar yetenekliyse abd dışarıya açılmasını istememiştir
Türkçe
0
0
1
4.9K
KIYAS
KIYAS@kiyashaber065·
🔴 Yapay zekâ şirketi Anthropic, ABD hükümetinin ulusal güvenlik gerekçeli talimatıyla Claude'un Fable 5 ve Mythos 5 modellerine erişimi durdurdu. • Talimat, yabancı uyruklu kişilerin modellere erişiminin askıya alınmasını kapsıyor. • Şirket, karara uyum için modelleri tüm müşterilere kapatmak zorunda kaldığını açıkladı.
KIYAS tweet mediaKIYAS tweet media
Türkçe
16
9
253
297.7K
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
Böyle bir grafik görseydiniz satın alır mıydınız, sizce çanak formasyonuna dönüp çalıştıracak mı? Hisseye dair tahminleri alalım birazdan aboneliğe atacağım :) #altın #borsa #viop
Finansal Psikolog tweet media
Türkçe
19
7
141
21.1K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@DonDrapperr Güzel bir düzeltme, ardından birikim fazı lot artırmak için iyi olur
Türkçe
0
0
0
52
Mad Men
Mad Men@DonDrapperr·
#Astor 50 günlük ortalamada bunun altında kapanışlarda satış baskısı devam edebilir burada tutarlarsa destek çalışır. Çalışmazsa 250 lerden maliyetlemeye çalışırım Rsi Al vermesini beklerim. Yatırım Tavsiyesi Değildir, Sesli düşündüm.
Mad Men tweet media
Türkçe
5
3
122
7.1K
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
Portföy güncellemesi geçelim 50.000 Adet #Kfein 10,71 maliyet 5000 adet #Sayas 60,82 maliyet 25.000 adet #Miatk 45,16 maliyet Bugünkü eklemeyle birlikte Mia maliyetim yükselmiş oldu. Sayas ve Mia alımımla nakit oranım %29 a düştü. Sayası paylaştım ama geri sildim çünkü yakın bölgelerde stop olma ihtimalim var. Abonelik başlayınca bu tarz anlık paylaşımlarda biraz daha rahat edeceğiz.
Finansal Psikolog tweet media
Türkçe
10
7
178
11.8K
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
İngiltere Premier Lig’in şampiyonu Arsenal’ın yeni sezon forması 120 pound, 7.400 TL. Buna karşılık Fenerbahçe’nin yeni sezon forması 9.000 TL. Yani Arsenal forması bir İngiliz asgari ücretlinin aylık gelirinin yaklaşık 15’te 1’ine denk gelirken, Türkiye’de Fenerbahçe forması asgari ücretin yaklaşık 3’te 1’ine denk geliyor.
HAKAN tweet media
Türkçe
28
7
208
52.5K
HAKAN
HAKAN@LawofTrade_·
PORTFÖYE OTKAR EKLEDİM... Sebeplerini hafta sonu yazarız,maliyet 8.20 usd civarı. #otkar
HAKAN tweet media
Türkçe
14
12
335
30.2K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@atakangorgulu Orta uzun vade için teknik anlamda bu tür patternlerdeki düşüşlerde panik yapmıyorum. Tekniği takip etmeye devam ediyorum.
Mesut KARAKUŞ tweet media
Türkçe
0
0
1
56
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
Dostlar size bir şey soracağım, takipçi kitlemin risk algısını anlayabilmek için. Mesela #Kfein bugün -5 yedi. Ama dün +7 yapmıştı yani aslında dünkü rakamına geri döndü (sadece dünkü yükselişi geri düştü). Bu olurken panik oluyor musunuz?
Türkçe
25
4
187
17.4K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@borsateddy Hijyen için opeti tercih ediyorum. Yakıt konusunda ikisini de kullanırım.
Türkçe
0
0
0
623
Borsa Teddy
Borsa Teddy@borsateddy·
Yüzyılın tartışması. Opet mi daha iyi ? Yoksa Shell mi ? Yorumlara düşüncelerinizi bekliyorum.
Türkçe
460
9
325
766.5K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@atakangorgulu Hocam enerji ile ilgili tematik hikaye devam ederken en azından bir tanesini miatk gibi elde tutmamanızın bir nedeni var mı?
Türkçe
1
0
0
142
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
Dikkatinizi çekerim #Miatk 2 senedir elimde duruyor demişim. Yani ben bir hisseyi aldığımda her zaman içerde kalmayı göze alırım ve biraz da inatçıyımdır bekleme konusunda. Bu yüzden yatırım kararlarınızı alırken kendiniz güzelce araştırın.
Türkçe
2
0
18
3.6K
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
Hayır olmazsınız, hatta keşke hocam yarın ne tavan diye soru almaktansa böyle yapıcı sorular alsam. Bildiğiniz üzere bayram öncesi #Yeotk ve #Eupwr'dan güzel bir kârla ayrıldım. Portföyüm 3.1 milyon seviyesine geldi ancak içerden 300k bakiye çıkardım (kredi kapattım). #Miatk zaten 2 senedir elimde duruyor toplam paramın hemen hemen %35 i orada (nakit dahil olan toplam paramın). Bugün sabahta 50.000 adet KFEIN aldım o da toplam paramın %20-25 civarına denk geliyor. Kalan naktim dr 1.25 milyon TL. Bunu da şu anlık bekletiyorum yorum attığınız tweettekilerden birine nasip olacak KARAR DEĞİŞTİRMEZSEM.
Finansal Psikolog tweet mediaFinansal Psikolog tweet media
Pelin Günaydın@sakuraglowpg

@atakangorgulu Hocam hisselerinizin yüzdesel dağılımını sorsam abartmış olur muyum🙈

Türkçe
15
7
144
40.2K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@atakangorgulu Düşüşten sonra haftalıkta en az 1 yıl yataya sarmışsa/rectangle giriş için uygun buluyorum.
Türkçe
0
0
0
30
Finansal Psikolog
Finansal Psikolog@atakangorgulu·
#Borsa da hisse seçerken nelere dikkat ediyorsunuz? Ben bunlara bakıyorum 👇 1 → Teknik olarak flama ya da çanak görünümü olup olmadığı [borsamızda en çok işleyen formasyonlardır]. 2 → Bilançoda iyileşme olup olmadığı [güncel bilanço kötü olabilir önemli olan gidişat]. 3 → Hissenin geçmiş hareketlerinin güncel hareketlere benzerliği [döngüler] 4 → Makroekonomik beklentilerin sektörü destekleyip desteklemediği [faiz ve parasal genişleme döngüleri] 5 → ............................................................. Son madde olarak ne eklersiniz?
Türkçe
18
4
193
13.3K
Agâh
Agâh@Agah_Hoca·
2 Senedir Uyuyan Dev, Hedef 5.5x !!! - Son düşüşle beraber desteğine kadar gelmiş ve tepki almış - RSI da bariz pozitif uyumsuzluk mevcut - Kısa da ana düşeni kırmak üzere ve ikili dip mevcut - Genel görünümü Alçalan Takoz Formasyonu #BIST50 de bulunan güzide bir şirketimizi Fiili dolaşımdaki lotu ve oranı çok az Yazın havalar malum sıcak oluyor bir çare bulmak lazım sanki derdimize çare olur gibi 😉 Siz bir araştırın bir çoğunuzun bulacağına eminim yarın detaylı videosunu da paylaşırız.
Agâh tweet media
Türkçe
60
29
392
72.3K
Beyza
Beyza@hicasamadim·
bunu çözersen, IQ seviyen ortalamanın üstündedir. çözebilir misin?
Beyza tweet media
Türkçe
161.4K
1.7K
32.7K
24.2M
Temettube / Finansal Özgürlüğe
45.Ay - Mayıs 2026 Raporum: Kırmızısı bol bir ayı geride bıraktık. 15.200 ü gören #bist100, 12.900 lere geriledi. Düzenli alımların yanında ekstra eklemelerde yaptım. Güvenip inandığım şirketlerde lotlarımı arttırmaya devam ediyorum. #borsa #hisse #yatırım
Temettube / Finansal Özgürlüğe tweet media
Türkçe
6
4
59
9.8K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@TechCharts Güzel bir setup, boyun çizgisi altında da iyi momentum yakaladı
Türkçe
0
0
0
167
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@finansalozgur94 Nitelikli yatırımcılar için toplanabilecek serbest fonlara da zaman ayırabilirmisiniz
Türkçe
0
0
0
72
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
Madem 5 gün borsa yok ben de bu sayfayı #hisse ve #Fon analiziyle dolduracağım. Analiz istediğiniz bütün hisse ve fonları bu posta yazın hepsini teker teker inceleyip paylaşacağım. #TLY #PHE #VPS #DFI #froto #ismen
Türkçe
109
2
220
31.1K
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@portfoy_mimari #froto 80 TL nin dip olduğunu düşünüyorum. Testere yaparak toplama imkanı verir umarım. Koç finansın da can suyu olmasını temenni ediyorum. Tavsiye niteliğinde değildir.
Türkçe
0
0
0
922
Mesut KARAKUŞ
Mesut KARAKUŞ@mesut__85·
@DonDrapperr Porföyümde olan şirket. Teknik olarak dip yatayda. Düşeni kırarsa teknik olarak önü açıkacak. Dilerim bu süreçte momentum kazanacak iyi gelişmeler de yaşanır.
Türkçe
0
0
1
112