Noam Shalish

97.6K posts

Noam Shalish banner
Noam Shalish

Noam Shalish

@noamsha

קצת מהכל והרבה מכלום. ומכבי.

Tel Aviv شامل ہوئے Nisan 2011
4K فالونگ5K فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
נועם שליש, 11.9.24: בניתם אלבה ב'. דני פדרמן, 13.9.24: למה אתה מצייץ שבנינו אלבה ב'. טבלת היורוליג, 20.12.24: 🍺.
Noam Shalish tweet media
עברית
18
4
315
98.9K
Yehuda Sobelman
Yehuda Sobelman@YehudaSob·
איך אני מרגיש כשבמשחק של נבחרת ירדן השדר אומר "הירדנים" במלרע:
Yehuda Sobelman tweet media
עברית
5
0
17
1.1K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
איטודיס לוקח את כל הפוקוס אבל דדאס זה הטינופת הכי גדולה בספסל של הפועל.
עברית
5
0
64
4K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
וארללה חחחח.
עברית
1
0
11
761
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@gilad1974 מועדון של עופר ינאי, איטודיס ודדאס תלמד אותנו על ערכים. כן.
עברית
3
0
3
240
מפוקחון
מפוקחון@gilad1974·
@noamsha אז בעצם אתה אומר שלא אכפת לך ערכים לא מפתיע אתם מכבי
עברית
1
0
5
216
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
העולם לא מוכן ללילה שני ברציפות שמדינת איים שאף אחד לא יודע איפה ממוקמת על הגלובוס לוקחת נקודות במונדיאל.
עברית
2
0
29
1.3K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@gilad1974 אני רק מזכיר שוב שגיא פניני אלוף אירופה.
עברית
1
0
9
341
מפוקחון
מפוקחון@gilad1974·
@noamsha אף אחד לא יגיע לקצה הזרת של הטינופת הגדולה מכולם גיא פניני לא נשכח ולא נסלח ולא אחזור על הטקסט המבחיל שאמר ליונתן שולדבארנד תסכלו קצת בראי מכביסטים לא יזיק
עברית
3
0
8
369
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@TomNissani אם רומן במשחק סביר אנחנו מנצחים. לא מבין מה קרה לו.
עברית
3
0
30
832
Tom Nissani
Tom Nissani@TomNissani·
את המשחק הזה הפסדנו על זה שלא הדבקנו למיצ׳יץ את החמישית. 4 וחצי דק הוא הסתובב על הפרקט עם 4 עבירות. במקום לקחת אותו לסל פעם אחר פעם זורקים אבנים מהשלוש.
עברית
13
1
115
3.4K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
רומן. אתה חייב לי משחק אחד.
עברית
2
0
83
1.8K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@silentNetan כל הזמן עושה סימונים לקהל האפס הזה.
עברית
0
0
3
449
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
שמישהו יעיר את רומן בחדר ההלבשה.
עברית
1
0
65
1.8K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@DahanItan מקווה מאוד. לא חסרים מקרים שהכריזו על סולד אאוט ובסוף לא היה.
עברית
2
0
1
439
Itan Dahan
Itan Dahan@DahanItan·
@noamsha יהיה בוודאות עקבתי ממש כל כמה שעות על הכיסאות הריקים
עברית
2
0
3
496
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
ביזיון גדול בהרבה ממשחק 1 אם ההיכל לא יהיה מלא הערב.
עברית
3
0
63
7.7K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@ybklain ברור, הוא לקח ממך את קרינגטון באמצע העונה כי הוא זר נפלא ליורוליג ולא בגלל שהוא ישראלי.
עברית
2
0
23
1K
יהונתן קליין
אליפות פה לא רלוונטית לכלום ולכן ברור שהיא לא מעניינת את השען. לשימון וחבורתו כל הפסד אליפות זה אסון מסיבות היסטוריות. זו כל התורה על רגל אחת
יהונתן קליין tweet media
עברית
2
0
9
2.1K
Noam Shalish
Noam Shalish@noamsha·
@ohadmoser יפה שפירסמו. בוא נראה בעיניים.
עברית
1
0
3
499
ohad moser
ohad moser@ohadmoser·
@noamsha אם אני לא טועה, מכבי פרסמו סולד אאוט
עברית
1
0
0
553