دِگی

2.5K posts

دِگی banner
دِگی

دِگی

@notthatidi

-27Club-

with ur mama شامل ہوئے Kasım 2022
366 فالونگ368 فالوورز
پن کیا گیا ٹویٹ
دِگی
دِگی@notthatidi·
با این تصمیماتی که من میگیرم بنده ریسک پذیر نیستم، رسما کصخلم.
فارسی
1
0
22
2.7K
دِگی
دِگی@notthatidi·
@sisollia تاکسیک‌ترین و بدترین روابط زندگیم همیشه با دخترا بوده🧑🏻‍🩰
فارسی
0
0
0
45
دِگی
دِگی@notthatidi·
@r_reezvaanee منم همینطور آجی، منم همینطور
فارسی
0
0
1
118
taranom
taranom@taradnom·
یه تیشرت my boyfriend is hotter than you اول اردیبهشت خریده بودم الان رسیده و guess what😂😂😂😂😂😂😂😂😂
144
5
5.7K
220.7K
sinaaj
sinaaj@sinaaj_sinaaj·
@notthatidi ذخترا با نایسه میمونن با لاشیه خوش میگذرونن دیدم که میگم😆
فارسی
1
0
1
20
دِگی
دِگی@notthatidi·
واقعا آدم بین پسر نایسه و لاشیه که باهاش خوش‌میگذره میوفته تو دوراهی😭
فارسی
14
0
30
3.7K
Heisenberg🥂
Heisenberg🥂@Iamdh_1999·
@notthatidi کاملا درسته قبل از کات فرمودن که "همین که مطمئنم تو بهم خیانت نمیکنی هم واسم خسته کننده شده" خواهشا اگه از این‌ تفکرات کصشر دارین کلا وارد رابطه نشین
فارسی
1
0
0
21
دِگی
دِگی@notthatidi·
این یه فکت نامحبوبه که یه پسرخوب همیشه حوصله‌سربره!
فارسی
15
0
72
4.5K
دِگی
دِگی@notthatidi·
@hexmexx نمیشه که، به هرحال تو مسیریم‌
فارسی
0
0
1
19
𝕏witter
𝕏witter@hexmexx·
@notthatidi دِکی! خو شما اصلا نرو تو جاده
فارسی
1
0
0
36
دِگی
دِگی@notthatidi·
@MReza62841507 بحث بلوغ باشه که باید به ازدواج فکر کنم نه این چیزا
فارسی
0
0
0
33
M.Reza
M.Reza@MReza62841507·
@notthatidi دختر نابالغ البته
العربية
1
0
0
41
دِگی
دِگی@notthatidi·
@begosani کیر بابا تو اصلا رشته‌ات هنره این اصلا ادبیات سوشال مدیاست
فارسی
1
0
0
71
ثنا
ثنا@begosani·
@notthatidi نایسه و لاشیه؟ نایسِ و لاشیِ عزیزم
فارسی
1
0
1
120
دِگی ری ٹویٹ کیا
گربه
گربه@liiiliiiiy·
غیر ضروری مادرجنده‌ن مردم.
فارسی
24
519
7.1K
123.5K
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
@notthatidi اینکه مرگشونو مثل آدم لاقل یه بار بیان نمیکنن و گند میزنن به کل عمر ناراحت‌کننده‌تر.
فارسی
1
0
1
17
SoLi
SoLi@Soliaryannn·
@notthatidi دخترشم همینه متاسفانه
فارسی
1
0
1
85
دِگی
دِگی@notthatidi·
@Pishiyeto مردا کلا ناراحت کننده‌ان
فارسی
1
0
0
66
شقایق.
شقایق.@Pishiyeto·
@notthatidi هردو ناراحتت میکنن، نایسه بیشتر.
فارسی
1
0
1
93
دِگی
دِگی@notthatidi·
اه چقدر بی‌نمک و ذوق کور کنید
فارسی
1
0
5
327
T.2
T.2@T2officially·
@notthatidi «دستای تو» از همه بیشتر دوست دارم👨🏻‍🦯
فارسی
1
0
0
16
دِگی
دِگی@notthatidi·
ZXX
3
0
6
622
دِگی
دِگی@notthatidi·
@Hakun4_Mataata تقصیر لاشیاس، وگرنه منم یه روزی دخترخوبی بودم🥀
فارسی
1
0
0
47
ILUNGA
ILUNGA@Hakun4_Mataata·
@notthatidi این حرف یعنی آسیب دیدی و پر از سم و ناامنی هستی ... تا دیر نشده بهتره دنبال چاره باشی :)
فارسی
1
0
2
55
دِگی
دِگی@notthatidi·
@iw_matin نه بابا واقعا خوبه
فارسی
0
0
0
134