Manja

20 posts

Manja

Manja

@ManjaGaertner

Tham gia Mart 2023
3 Đang theo dõi0 Người theo dõi
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@EefvdE Maar wel gek dan want hij kreeg toch altijd al van tevoren te zien wie er genomineerd waren en mocht dan beslissen of hij het wou inzetten. Dat had nu dan ook gekund toch?
Nederlands
1
0
1
44
Manja
Manja@ManjaGaertner·
Mattie heeft toch de redding? Kan hij zichzelf niet redden dan? Of heb ik iets gemist #Bigbrothernlbe
Nederlands
2
0
3
383
MissD023
MissD023@MissD_O23·
@ManjaGaertner Verkeerde stream maar beetje beeld 😉🫶🏻✌🏼
Nederlands
1
0
2
102
Manja
Manja@ManjaGaertner·
Heeft iemand beelden van de terugkomst van Randy in het huis en hoe de bewoners daarop reageren? #Bigbrothernlbe
Nederlands
3
0
1
730
Jannie
Jannie@PostMaJannie·
Ben ik de enige die verwacht dat de kijker gewoon op hun favoriet gaat stemmen ipv mooist geschminkt? #bigbrothernlbe
Nederlands
4
0
21
1.3K
Manja
Manja@ManjaGaertner·
Waarom nou alleen maar weer een livestream op die drama Queens die dit zelf veroorzaakt hebben. Laat de echte en vrolijke queen maar zien daar worden we veel blijer van dan dit gejank om een plannetje wat mislukt is. #bigbrothernlbe
Nederlands
0
0
0
7
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@Winmau74 Ja werkt idd op Azië!
Nederlands
0
0
0
66
Winmau74
Winmau74@Winmau74·
Opera op azie zetten dan doet hij het. Laat weten of het bij jullie ook werkt. #grandprixradio
Nederlands
11
0
9
702
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@DenMan1978 Even opnieuw opstarten. Heb ik ook gedaan. Nu is reclame dus het zal zo wel beginnen denk ik
Nederlands
0
0
0
56
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@MaxVertier Die link werkt helemaal niet. Krijg in beeld dat pagina niet bestaat.
Nederlands
1
0
0
96
Max
Max@MaxVertier·
Wil jij Olav Mol luisteren? Hierbij een uitleg, hoe je dat kunt doen. youtube.com/watch?v=0CM7YT… Zelf niet geprobeerd, maar deel dit omdat ik het een luizenstreek vindt van Viaplay om de radiorechten te kopen met als enige doel Olav Mol monddood te maken. #grandprixradio #viaplay
YouTube video
YouTube
Nederlands
3
1
6
980
Sandra Assen
Sandra Assen@sandra_assen·
@EricvanKleef Haha de app van Olaf werkt gewoon. Er zit nu alleen een Belgische vlag op… jammer #viaplay. Jullie kunnen wel alles opkopen, maar blijven #olafmol toch wel volgen….
Nederlands
4
0
3
821
Eric van Kleef
Eric van Kleef@EricvanKleef·
Al moet ik het commentaar van Olav Mol en Jack Plooy via de Kaagman-eilanden op mijn magnetron ontvangen ... Kwek, Kwek en Kwakert van #Viaplay komen NIET over mijn speakers. nu.nl/formule-1/6253…
Nederlands
24
33
385
29.4K
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@GodenzonenFM Ja dat snap ik maar hoe doe je dat??
Nederlands
1
0
0
16
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@prouddmama Ik hoor ook alleen muziek. Mag toch hopen dat het een foutje is wat snel opgelost kan worden en niet dat wij als Nederlanders dalijk niet meer kunnen kijken 😢
Nederlands
0
0
0
384
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@bigbrothernlbe Maar maat…. Hij gelooft ook nog alles wat Ias zegt maat…. 🤣🤣
Nederlands
1
0
1
115
Manja
Manja@ManjaGaertner·
@bigbrothernlbe Fijn dat big brother zich ook aan de genoemde tijd houdt. Schiet op!
Nederlands
0
0
1
136