
@vandaaginside iedereen verdient een tweede kans, maar geld verdienen aan de misdaad die je hebt gepleegd is onkies. Baan als theatheragent geen probleem, maar geld verdienen aan misbruik van zijn misdrijven is geen tweede kans, dat is uitbuiting van zelf veroorzaakt leed.
Nederlands





















