Max

127.6K posts

Max banner
Max

Max

@MaxVertier

👔 Senior Consultant ❤️ Mentoring | ☀️ Optimist | 🎼 Music was my first love| 💬 "Elke dag is een nieuwe kans om vriendelijkheid en positiviteit te verspreiden"

Den Haag, Nederland Tham gia Temmuz 2011
395 Đang theo dõi2.4K Người theo dõi
Max
Max@MaxVertier·
@vandaaginside iedereen verdient een tweede kans, maar geld verdienen aan de misdaad die je hebt gepleegd is onkies. Baan als theatheragent geen probleem, maar geld verdienen aan misbruik van zijn misdrijven is geen tweede kans, dat is uitbuiting van zelf veroorzaakt leed.
Nederlands
0
0
0
30
Max
Max@MaxVertier·
@godofprompt This is not a feature just a set of prompts and there is nothing breaking about that.
English
0
0
0
194
Alex Prompter
Alex Prompter@alex_prompter·
🚨 BREAKING: ChatGPT has a feature called Story Brand Messaging Engine. You can use it to rewrite your entire brand message using Donald Miller's 7-part framework in one sitting. Here are 7 prompts to access it: 👇
English
17
65
524
94K
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster @ZiggoWebcare Het lijkt dat de bestaande klanten de melkkoe zijn. Je kunt ook 1x per jaar overstappen en een overstapbonus nemen, kpn, odido, ziggo etc. Werkt voor mij prima en is heel eenvoudig tegenwoordig. Als je een cashback app hebt dan krijg je vaak nog geld extra.
Nederlands
0
0
1
81
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
@ZiggoWebcare Das lekker makkelijk het gaat me niet om besparen. Dat weet ik zelf wel wat ik daaraan kan doen. Het gaat me erom dat vaste klanten ook een "beloond" lees gewaardeerd willen worden.
Nederlands
1
0
1
64
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
@ZiggoWebcare dan ben je 25+ jaar abonnee en dan komen jullie met een lullig aanbod 3 maanden 10 euro korting. Wel komt espn standaard in mijn pakket waar ik overigens 2.50 meer voor moet betalen +2.11 inflatie kosten... Dit kan echt veel beter.
Nederlands
2
1
14
782
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster @vdwijstx En dat terwijl het pas vorige week leek dat ze de eerste stapjes zette of woordjes zei. Gefeliciteerd samen. 🍰🥳
Nederlands
0
0
2
31
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
22 jaar geleden begon jouw verhaal, en sindsdien maak jij de wereld mooier met je lach, je kracht en wie je bent. Blijf dromen, stralen en groeien de mooiste hoofdstukken moeten nog komen. Gefeliciteerd, lieve Rowan. @vdwijstx
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂ tweet media
Nederlands
49
0
132
2.6K
Max
Max@MaxVertier·
Tralie B
Max tweet media
English
0
0
0
37
Max
Max@MaxVertier·
@FrikandElless Helemaal mee eens. Vond de oude intro waarin je iedere afvaller er "wazig" bij zag staan zag ook leuker.
Nederlands
0
0
1
445
Elles
Elles@FrikandElless·
Waarom is er niet nog een aflevering met alleen de 3 finalisten in Wie Is De Mol? In mijn ogen is Matteo net zoveel finalist. Heeft alle opdrachten gedaan en de finale test gemaakt. #widm
Nederlands
6
0
36
14.9K
Max
Max@MaxVertier·
@wierdduk waarom plaatst men asielzoekers niet in grote (militaire)tenten in weilanden van boeren die uitgekocht zijn, dan heb je in no-time veel slaapplaatsen én je stuurt het signaal dat je niet in een hotel komt, maar in een tent. De voorzieningen zijn toch ook aan te leggen?
Nederlands
0
0
0
6
Lian Lim | Dashboard & AI Automation Expert
I've created a full guide on how to build automated knowledge pipelines for your workspace with Claude Cowork and Notebook LM This covers 7 workflows that turn your emails, docs, and research into meeting prep briefs, slide decks, weekly research & other work materials It's yours for FREE Like + Comment "WORKSPACE" and I'll DM you the full guide No opt-in, no BS
Lian Lim | Dashboard & AI Automation Expert tweet media
English
1.1K
215
2.1K
123.1K
Max
Max@MaxVertier·
Welke echte coureur vindt dit op racen lijken?
Max tweet media
Nederlands
0
0
0
26
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster Dat is nagelbijtend wachten tot iemand anders iets heeft ingetikt. Frustrerend! Gelukkig kan je er ook voor kiezen om alleen de highlights😂te zien als het te snel gaat.
Nederlands
0
0
0
18
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
Viaplay-wachtwoord vergeten... Geen probleem. Ik beleef de Formule 1 gewoon via een liveblog op standje ‘Ronde 11/58, pure snelheid, maar dan in tekstformaat. 🏎️
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂ tweet media
Nederlands
3
0
11
1.7K
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster Dat is tegenwoordig niet de gezelligste of veiligste plek om te paraderen.
Nederlands
0
0
0
7
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
Goedemorgen. Vanavond naar de musical Harry Potter. Maar eerst even over de boulevard in Scheveningen paraderen, zodat iedereen alvast weet dat er magie in de lucht hangt.
Nederlands
7
0
24
940
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster En met een 9, gefeliciteerd. Jij kan die dooie boel vast wat opschudden.
Nederlands
0
0
1
61
Elles
Elles@FrikandElless·
Had zelf een ander cadeau in gedachten.. 😂😂 @bol_com
Elles tweet media
Nederlands
37
69
1.4K
57.8K
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster Het blijft kiezen tussen de minst kwade. Ze hadden op de D66 manier ook 28 miljard opzij kunnen zetten voor 0,00036 graad minder opwarming van de aarde. We willen niet meer afhankelijk van die oranje clown, dus moeten we zelf investeren (helaas).
Nederlands
0
0
1
13
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂
꧁𝚃𝚊𝚢𝚊𝚗𝚊꧂@denachtzuster·
Dateleed. “Wanneer spreken we af? Want ik kan iemand anders tegenkomen.” Alsof hij elke dag over z’n pad struikelt over vrouwen met relatiepotentie. Ik: Succes. Mocht je haar zien, zwaai even. Als ik moet kiezen onder druk, kies ik… voor mezelf
GIF
Nederlands
18
0
69
2.6K
Max
Max@MaxVertier·
@FrikandElless Ja, vanaf het spoor geen last van lelijke pekelwegen, maar mooie uitzichten. Tijd voor een webcam op de voorruit om ons hier mee te laten genieten.
Nederlands
0
0
1
108
Elles
Elles@FrikandElless·
Logboek van een machinist: ik mocht voor het eerst door de sneeuw treinen rijden!🤩 Wat was dat mooi! Alsof ik door een ansichtkaart van Nederland aan het rijden was. Jammer dat ik geen beelden mag maken onderweg, want dat was nóg mooier!🥰
Elles tweet mediaElles tweet mediaElles tweet mediaElles tweet media
Nederlands
16
3
333
39.5K
Max
Max@MaxVertier·
@denachtzuster Toch geen cursus bidden naar het oosten?
Nederlands
0
0
1
6
Mike Futia
Mike Futia@mikefutia·
Stop paying Arcads $11 for a single AI UGC video 🤯 Yeah, I just built my own Arcads inside Airtable. Same features, fraction of the cost. Perfect for e-comm brands & agencies who need AI UGC at scale without bleeding cash. Here's the problem: Arcads charges $11 per video (!!!) Yeah, there's a reason you can't locate their pricing ANYWHERE on their homepage. That's $110/month for just 10 videos. If you're testing creative at any real volume, the math stops working fast. So I built my own system: → Actor library with 30+ ready-to-use AI characters → Create custom actors with Nano Banana Pro → Generate variations (same character, different scenes) → Add products directly into your actor's hands → Quick mode: 8-second hooks via Veo 3.1 → Extended mode: longer talking-head testimonials → B-roll generator for lifestyle clips → Direct integration with ElevenLabs to select any voice The cost? ~40 cents per second for Veo 3 hooks. ~11 cents per second for AI avatar videos. That's a few bucks per video vs. $11. No monthly video caps. No per-video pricing killing your margins. I recorded a full 20-minute breakdown showing exactly how this works—the actor library, UGC generator, B-roll creator, everything. Want to see the full walkthrough + learn how to get access? > Comment "UGC" > Like this post And I'll send it over (must be following so I can DM)
English
629
34
744
46.1K
Ai With Piyas
Ai With Piyas@piyascode9·
99% of AI agent tutorials on YouTube are useless. After building 47 real agents with n8n + Claude, I stopped watching them. Instead, I use 3 system prompts that make agent-building stupidly simple. 🔖 Bookmark this. Bonus: Comment “Agent” & I’ll DM the full guide ↓
Ai With Piyas tweet media
English
392
91
338
30.8K
Lian Lim | Dashboard & AI Automation Expert
gemini 3 pro is google's smartest model n8n is the easiest automation platform together, they can make up workflows that cost $10k-20k the integration lets you: → build AI agents with little or without code → automate image and document processing → create complex workflows in minutes → configure thinking levels and API settings i made a playbook that covers everything on: - gemini 3 pro + n8n setup - building decision-making agents - advanced configs nobody talks about most people don't know this exists yet learn it before they do comment "GEMINI" and i'll send you the playbook for building AI workflows with gemini 3 pro and n8n
Lian Lim | Dashboard & AI Automation Expert tweet media
English
1.8K
204
2K
197K