Samettt.

153 posts

Samettt. banner
Samettt.

Samettt.

@Sametzten1

Tham gia Aralık 2019
1 Đang theo dõi2 Người theo dõi
Erol Akın
Erol Akın@er0lakin·
@turk3506 @tahtaci_borsa Tam yerli olmadığı için fiyat normal. Parçalar yurt dışı. Yazılım yerli ama yapay zeka tarafı yabancı.
Türkçe
1
0
0
485
Tahtacı
Tahtacı@tahtaci_borsa·
ASELSAN'ın yeni telefon serisi için konuşulan beklenen özellikler ◾ 3 farklı modelin sunulması bekleniyor: giriş seviyesi, orta segment ve üst segment. ◾ Fiyat beklentileri: ➠ Giriş seviyesi: 15.000 – 20.000 TL ➠ Orta segment: 30.000 – 35.000 TL ➠ Üst segment: 45.000 – 50.000 TL ◾ Vergi avantajı nedeniyle fiyatların, yurt dışındaki benzer modellere kıyasla daha uygun seviyelerde olabileceği öne sürülüyor. ◾ Ekran: ➠ Giriş seviyesi: AMOLED, 90 Hz ➠ Orta segment: AMOLED, 120 Hz ➠ Üst segment: AMOLED, 120 Hz ◾ Batarya kapasitesi: ➠ Giriş seviyesi: 4.500–5.000 mAh ➠ Orta segment: 5.500–6.000 mAh ➠ Üst segment: 6.500–7.000 mAh ◾ Donanım: ➠ Giriş seviyesi: MediaTek işlemci, 8 GB RAM ➠ Orta segment: Yerli çip ve yerli yazılım, 12 GB RAM ➠ Üst segment: Snapdragon işlemci, Android tabanlı ASELSAN yazılımı, 12 GB veya 16 GB RAM ◾ Kamera: ➠ Giriş seviyesi: 50 MP çift kamera, 10x'e kadar zoom ➠ Orta segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ➠ Üst segment: 200 MP üçlü kamera, 100x–120x zoom ◾ Gemini yapay zekâ desteğinin sunulması bekleniyor. ◾ Çıkış tarihi olarak seçim zamanı Cumhurbaşkanı tarafından açıklanması bekleniyor. Siz bu telefonu almayı düşünüyor musunuz?
Tahtacı tweet media
Türkçe
486
210
1.9K
431.5K
🇦🇿🇹🇷
🇦🇿🇹🇷@turk3506·
@tahtaci_borsa Yerli telefonun fiyatı böyle olacaksa neden yerli oluyor anlamış degilim..Devletler kendi halkının ucuz kullanması için yerli üretim yaptırır..Bizde tam tersi dışardakinden daha pahalı olsun diye yerli üretim yapiliyor..İphonenun fiyati hic degişmez Amerikada 1.250 dolar 17promax
Türkçe
5
0
3
9.1K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@pinkoblue13 @garibansipsi Boya olunca yada binalara dış cephe yapılınca vergi veriliyormuş sanırım. O yüzden birçok kişi Binasını bitmemiş olaea gösteriyormuş. Bir Mısır belgeselinde duymuştum.
Türkçe
0
0
2
1.8K
jk
jk@pinkoblue13·
@garibansipsi şehirde renk yok binaları boyamak yasak mı
Türkçe
4
0
81
13.8K
Eagle Media
Eagle Media@Eaglemedia__·
Rashica'nın tatil paylaşımı.
Eagle Media tweet media
Türkçe
11
1
69
10.5K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@ramazan1842885 @onedio Adamlar iki kere geldi defansa otobüs çekti. Kötü oynamadık adamlar çok iyi defans yaptı.
Türkçe
1
0
0
56
behlül
behlül@ramazan1842885·
@onedio örneğin ikinci gol ,o adama 50 defa şans versen golu atamaz aynı yerden ,yani olmayacak pozisyonlardan olmayacak goller yedik,büyük şansızlık
Türkçe
1
0
23
3K
Onedio
Onedio@onedio·
Basın toplantısında Uğurcan Çakır ve Samet Akaydın'a yöneltilen soru, sosyal medyada gündem oldu.
Türkçe
170
76
2.3K
135.5K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@tepedealdiptesa @ElifNurYenilmez @hrmncymhmt Depozitoyu kiracı eve girerken 1 kira bedeli olarak verdiyse çıkarken de bir kira bedeli olasak istemesi gayet normal. Ev sahibi kafasına göre zam yaparken iyi ama kiracı hakkını isteyince haksız. Ne güzel Dünya be. (Kiracı değilim ama hak olan neyse Onu savunurum.)
Türkçe
0
0
1
48
ahmet
ahmet@tepedealdiptesa·
@ElifNurYenilmez @hrmncymhmt Adam depozito olarak aldığı parayı altına veya başka bir yatırım aracına koymuyor, köşede dursun diye alıyor. Bence geri ödemede farklı bir hesaplama lazım. Buna da profesyoneller kafa yormalı.
Türkçe
5
0
1
2.1K
Mehmet Harmancı
Mehmet Harmancı@hrmncymhmt·
Kiracım aradı, “Evden çıkıyorum ama yıllar önce verdiğim 2.500 TL depozitoyu bugünkü değeriyle 30 bin TL olarak istiyorum.” dedi. Siz olsanız bu parayı öder miydiniz?
Türkçe
3.6K
34
1.4K
1.3M
Aylin
Aylin@heptenkaybettim·
Boşanmış ve çocuklu biriyle evlenir miydiniz? Cesareti olan dürüstçe yazsın
Aylin tweet media
Türkçe
372
24
1.3K
39.5K
Güneş
Güneş@bengunes34·
Kadınlar regl , hamilelik , menepozla uğraşıyor savaş veriyor Peki ya erkekler neyle uğraşıyor ❓
Güneş tweet media
Türkçe
706
20
573
83.1K
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Migrosta kanat 514 lira! Mesela niye 514? Tavukta en verimsiz yer kanat, bir lokma et yok, deri ve kemik? Göğüs en verimli yer ama 180-200 TL Neden bu fiyat kardeşim lütfen biri bana açıklasın, derdiniz ne sizin?
🇹🇷 tweet media
Türkçe
597
159
1.1K
225.8K
Hira
Hira@Prenses1hira·
Herkes bu kadının güzelliğini konuşuyor Ama ismini yada hangi ülkeden bilen yok. Varmı bu kadının ismini bilen ?
Hira tweet media
Türkçe
341
109
2.4K
445.8K
Arzu Güngör
Arzu Güngör@avarzugungor·
Madem süresiz nafaka bitti. Hemcinslerime uyarım “mehir” inizi yazılı ve imzalı almadan nikah yapmayın.
Türkçe
2.5K
99
2.2K
2.7M
fırat
fırat@firattavcii·
Bizim esnaf kadar ahlaksızlık yok bizi düpedüz soyuyor bunlar. 140 gr. Et döner 1005 TL, Ayran 129 TL
fırat tweet media
Türkçe
156
187
2K
80.3K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@metropolmedya_ Berber Dükkanı nerden geldi aklına? İşiniz gücünüz para. Taksiciden farkın yok Seninde.
Türkçe
0
0
0
53
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
İstanbul’a gelen bir Kayserili gelir gelmez sitem etti: “Ya var ya İstanbul’da yaşayanlara gerçekten Allah yardım etsin…”
Türkçe
10
10
102
18.9K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@venustrww Yonca Evcimik'in Sesi hiçbir zaman bana güzel gelmedi.
Türkçe
0
0
0
7
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
Bir Türk, ABD’de ve Türkiye’de arabalara verilen değeri böyle tanımladı:
Türkçe
15
4
65
12.9K
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@noopmedya Ne başarısı varmış bu arkadaşın? Atomumu parçalamış? Kendisini tanımıyorum bile. İki dizi de oynayıp vücut yapmak mı başarı bu Ülkede?
Türkçe
0
0
3
5K
noop
noop@noopmedya·
Cihangir Ceyhan, linç edilen fotoğrafı hakkında konuştu: “Herkes rahatına bakar. Abi, bak görüyor musun? biraz yakınlaştır, öyle bir de bak. Bir şey söyleyeyim mi sana? Birçok genç bunu görüp ne diyor abi biliyor musun? Yürekten, yürekten bunu söylüyorlar: "Abi biz de geliriz bu noktalara, bu noktalarda..." Şu üstüme giydiğim tişört Türkiye'nin belli başlı markalı tişörtlerinden biri. İkincisi, bu cevapları kimse kolay kolay veremez. "Ben bu formu yakalamak için günlerce uğraşıyorum, bir de bununla birlikte çalışıyorum ben." Bir ikincisi... iddialı olacaksın ya. Herkes rahatına bakar. Ciddi böyle bir otursunlar, klimayı açsınlar sıcaksa, değilse pencereyi açsınlar. Şöyle güzelce bir rahat rahat otursunlar, böyle bir rahatlarına baksınlar. Nereden nereye ya... Bu kadar basit. Yani bunları illa birileri mi yazması lazım? Ben bunu kendi içimde konuşmuyor muyum, söylemiyor muyum? Yanlış anlama, başarı asla tesadüf değildir.”
Türkçe
102
18
2.7K
307.9K
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
Bir adam, giyecek başka bir şey bulamayınca 2016’dan kalan skinny jean’ini giydi. ‘Biz bunu nasıl giyiyorduk ya? Bu resmen tayt!’”
Türkçe
99
10
929
2.3M
Samettt.
Samettt.@Sametzten1·
@oznurguveniniz İnsan üzülüyor kadın yada erkek farketmez. Belli ki Kadının Psikolojisi bozuk ne yaptığını bilmiyor. Bu çıplak bir erkekte olabilirdi. Dövmek yada tartaklamak nedir Allah Aşkına. Rabbim bu Dünyada en çok Fakirlere, Yaşlılara, Çocuklara ve Psikolojisi bozuk İnsanlara yardım etsin.
Türkçe
0
0
0
16