Uri Yichye
192 posts


מזל שהחוק הזה לא היה קיים אז
Azran@AzranMor
פשוט מגוחך אם שחקן של הפועל מקבל על דבר כזה אדום אני יורד לדשא
עברית


@ramidorot @ShlomiMoses @WeizmanElad אה הבנתי עכשיו למה התכוונת, כן אין להם איך לפקח על זה באמת חוץ מצילום פנים/ בקשת תעודות זהות לצד הכרטיס. מאמין שאף אחד מהם לא יקרה
עברית

בתור מילואמניק ואדם שלא נוסע בשבת, יש סיכוי סביר מאוד שאני לא אהיה בכמה משחקים... לא מחוסר רצון אלא מחוסר יכולת.
איך אפשר לעשות דבר כזה? ועוד לרשום לא מוותרים על אף משחק, כאילו אני רוצה לוותר
Maccabi Tel Aviv FC@MaccabiTLVFC
לא מוותרים על אף משחק! 📣⚽️ לאור הביקוש הגבוה למנויים למשחקי הבית של הקבוצה, ומתוך רצון לאפשר ניצול מיטבי של מקומות הישיבה באצטדיון ולהנגיש מושבים פנויים לאוהדים נוספים , החל מעונת 2026/27 תופעל מדיניות נוכחות חדשה למנויי המועדון. על פי המדיניות, מנוי שיצבור פחות מ-13 הגעות למשחקי הבית הכלולים במסגרת המנוי במהלך עונת 2026/27, עלול שלא להיות זכאי לחידוש המנוי לעונת 2027/28. מה נחשב כהגעה למשחק ומה לא? כל הפרטים באתר ובאפליקציה >> bit.ly/3ScSDsT
עברית

@ramidorot @ShlomiMoses @WeizmanElad לא אוהד מכבי אבל אם אני לא טועה זה ברקוד קבוע אז ככה שלאחיך הקטן אין בעיה להביא את הברקוד הקבוע וזה יחשב כאילו הגעת, לאנשים זרים פחות
עברית

@ShlomiMoses @WeizmanElad ואם אני רוצה לתת את הכרטיס לאחי הקטן? אין להם דרך לאכוף את זה בלי צילום פנים
עברית












