cian

4.2K posts

cian

cian

@academicmic

Academician

Tham gia Mart 2022
185 Đang theo dõi13 Người theo dõi
Tweet ghim
cian
cian@academicmic·
Sen silah arkadaşlarıni satmiş bir döneksin.
Türkçe
0
0
0
0
cian
cian@academicmic·
@siirsozu yuvarlatmadan atarsan durur
Türkçe
0
0
0
509
şiir sözü
şiir sözü@siirsozu·
Memlekette bu oyunu kurup köşeyi dönebilirim!
Türkçe
6
5
200
204.4K
Belgesel Dünyası
Belgesel Dünyası@belgeseIdunyasi·
Diğer maymun büyük bir özgüvenle ortaya çıktı.
Türkçe
20
35
1.3K
152.9K
Dr.Zenan Parlar
Dr.Zenan Parlar@tipokuyorumdur·
Çözüm olarak, geç kalan öğrencinin kağıdı alınıp yedek gözetmene verilir ve boş olan bir sınıfta o öğrenci sınavını tamamlayabilir. Soruları yetiştirmek de onun sorumluluğunda olur. Birkaç dakika veya saniye 1 yıla mâl olmamalı. Bazen olağan dışı şeylerden de geç kalınıyor.
Denge+@dengeplus

Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.

Türkçe
1.1K
193
14.3K
1.9M
Vercettioğlu
Vercettioğlu@vercettioglu2·
Erdoğan kendi kendine erken seçim kararı alırsa, hukuken aday olamaz, nokta. Tek çıkış yolu kararın Meclis’ten çıkması. Ama onun için de 360 elin havaya kalkması gerekiyor; mevcut tabloda ise milletvekili oyları 321’de kalıyor. Şimdi sormak lazım: Arkadan dolanarak, yine hukuku çiğneyerek bir erken seçim tezgahlayacaksanız, o eksik 40 oyu hangi pazarlıklarla kimden devşireceksiniz? Kemal Kılıçdaroğlu bu yüzden mi yeniden CHP’nin başına getirildi?
TKR@TKRgazete

AKP Sözcüsü Ömer Çelik: "Önümüzdeki seçimlerde Cumhurbaşkanı adayımız Recep Tayyip Erdoğan'dır."

Türkçe
84
192
1.7K
224.9K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Senet dolandırıcılarının kullandığı yöntem;
Türkçe
20
56
1.9K
619.7K
cian
cian@academicmic·
@Kasifbi @belhaberr niye ya abd ulkemiz mis gibi türkiyede niye yapmamis doktora
Türkçe
1
0
11
786
Kasif
Kasif@Kasifbi·
@belhaberr Bilal erdoğan o sırada abd de doktora yapıyordu diye biliyorum o sebeple orda dünyaya geldi yapacağınız haberi…
Türkçe
13
0
3
7.7K
Bel Haber
Bel Haber@belhaberr·
Tayyip Erdoğan da ABD vatandaşı çıktı... 🔸AKP’nin yabancı devlet sevdası bitmiyor. Belçika vatandaşı aile bakanı, İngiliz istihbaratından eğitim aldığı iddia edilen kaymakam, şimdi de ABD vatandaşı Erdoğan... 🔹Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın torunu Ömer Tayyip Erdoğan’ın Amerika Birleşik Devletleri’nde dünyaya geldiği ortaya çıktı.
Bel Haber tweet media
Bel Haber@belhaberr

AKP’nin yurt dışı sevdası bitmiyor... 🔸İngiliz istihbaratından eğitim alan ismin kaymakam olarak atanmasının ardından, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir’in de Belçika’da milletvekilliği yaptığı ortaya çıktı. 🔹Mahinur Özdemir aynı zamanda Belçika vatandaşı ve Brüksel Parlamentosunun eski milletvekili. 🔸Türkiye’de bakan, Belçika’da eski milletvekili. 🔹Bakan Mahinur Özdemir geçtiğimiz aylarda Belçika’da da esnaf ziyareti gerçekleştirmişti.

Türkçe
134
764
4.5K
675.9K
cian
cian@academicmic·
@dranatomikro iktidar yalakasi hocam bu bana bisey olmaz diyor kesin
Türkçe
0
0
0
1.4K
dranatomikrobiyoloji
dranatomikrobiyoloji@dranatomikro·
Kenan Bir kardiyoloji uzmanını bu şekilde hedef gosteriyorsan, odasında olmamasını keyfiyete hangi hadle bağladığını da yazacaksın. Vizitte olmadığına, anjiyo vb işlemde olmadığına nereden emin olduğunu da yazacaksın. Diyelim bunlara eminsin, gecikmesinin insani bir durum kaynaklı, mazeretli vb olmayıp da keyfi olduğuna nasıl emin olduğunu da yazacaksın Kenan Bir insanı, devletin görevli bir memurunu açık isimle hangi hadle hedef gösteriyorsun Kenan?? Bizde size yedirecek meslektaş yok, haberin olsun başka kapıya Kenan
Kenan Alpay@kenan_alpay

Keyfi olarak işine 40 dk geç gelen, mazeretsiz bir biçimde randevulu hastalarını poliklinik önünde bekleten Dr. Gülden Güven'den haberiniz var mı acaba? Sağlık alanında böylesi bir sorumsuzluk ve kabalık @camsakurasehir'ın hizmet kalitesine hiç yakışmıyor. @saglikbakanligi

Türkçe
70
223
4.3K
256.3K
Mahmut özay
Mahmut özay@Mahmut__ozay·
ÖSYM'Yİ TEBRİK ETMEK GEREKİR... *** Kolay iş değil; 2,5 milyonun üzerinde adayın katıldığı devasa bir sınavdan bahsediyoruz! 254 sınav merkezine yapılan hassas soru sevkiyatları, 100’den fazla ÖSYM personelinin 35 gündür dış dünyadan izole, kapalı matbaadaki zorlu mesaisi, Faraday kafesleri, jammer sistemleri ve 7/24 kamera takipleri... Münferit birkaç noktadaki gözetmen problemi dışında, bu yıl YKS’ye dair olumsuz hiçbir şey duymadık. ÖSYM, bu devasa koordinasyonu ve zorlu süreci alnının akıyla noktalamış görünüyor. Haklarını teslim etmek gerekir.
Mahmut özay tweet media
Türkçe
58
7
210
126.6K
cian
cian@academicmic·
@Aslan_nefesi @drerdincyaman boyle bir sacmalik olabilir mi ya? siniftan sinav evrakı ciktigi an basina ne gelecegini kim bilebilir 20 ayri siniftan toplanan cevap kagidi soru kitapcigi nasil geri donecek kim denetleyecek bunlari? Yıllardır bu boş aptal fikri soyleyip duruyorlar ya yuh artik
Türkçe
2
0
23
1.8K
Dr. Erdinç Yaman
Dr. Erdinç Yaman@drerdincyaman·
Benim zamanımda geç kalanlara daha toleranslı davranırlardı. Benim girdiğim sınavda sorumsuzun biri sınav başlamasına birkaç dakika kala sınıfa bir hışımla tüm sükuneti bozarak girdi. Sınav başladığında gözetmenlere hala sınav kâğıdında nereye işaretleyeceğini, nereleri imzalayacağını soruyordu. Sırasına yerleşmesi üstündekileri çıkarması bile dikkat dağıtıcıydı. O gün o sorumsuza gösterilen tolerans bir sınıf dolusu sorumluluk sahibi öğrencinin 1 yıllık emeğine mal oluyordu. O gündem beri bunlara karşı hiç acımam yok. Bu da onlar için bir ders almasını bilene.
Denge+@dengeplus

Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.

Türkçe
50
26
1.6K
410.7K
cian
cian@academicmic·
@akillicuzdan kardes sen yorulmuyor musun her tweete bi yanit veriyorsun ya
Türkçe
1
0
1
226
Akıllı Cuzdan
Akıllı Cuzdan@akillicuzdan·
Aracımı normalde benzinlikte 2 su + 1 köpük ile yıkıyordum. Kardeşim şu ev tipi basınçlı yıkama makinelerinden aldıktan sonra benzinliğe gitmeyi bıraktım. 1.600₺’ye 6 ay vade farksız taksitle aldı. Açıkçası beklediğimden iyi çıktı. Basıncı gayet yeterli, köpükle birlikte kurumuş kuş pisliğini bile güzel temizliyor. Ama merak ettiğim şu: Siz araç yıkamada hangisini tercih ediyorsunuz? Benzinlikte hızlıca yıkamak mı, evde kendi makinenle yıkamak mı? Evde makineyle yıkayanlar gerçekten memnun mu, yoksa bir süre sonra uğraştırıcı mı geliyor?
Akıllı Cuzdan tweet media
Türkçe
93
2
100
204.5K
cian
cian@academicmic·
@sedefology size ne danisiyorlar sedef hanim?
Türkçe
0
0
0
84
Sedef
Sedef@sedefology·
Taksici sürekli aynadan bacaklarıma bakıyor. İnmek istiyorum ama çok zor taksi buldum. Ne yapmam lazım, önüne bak diye uyarsam kavga çıkar mı?
Sedef tweet media
Türkçe
1
0
20
14.4K
dopamin
dopamin@ekinkntt1·
ARKADAŞLAR OPTİKTE OKUDUM ANLADIM GİBİ BİR YAZIYA İMZA ATILIYORMUŞ TYT DE ATMAYI UNUTTUM BUGÜN AYT DE FARK ETTİM ÇOK GERGİNİM SINAVIM GEÇERSİZ SAYILIR MI BÜTÜN SENEM BİR İMXAYLA MAHVOLACAK MI HELP HELP HELP HELP #yks2026
Türkçe
474
17
5K
1.7M
.
.@buharalidervis·
Yıllar evvel Ramazan gününe denk gelen bir sınava böyle 3-4 dakika falan geç kalmıştım. Ah vah ederken ağzımın kuruduğunu gören polis su uzatmıştı. Oruçlu olduğumu söyleyince senden başka geç gelen olmadı salona deyip beni bir şekilde salona götürüp salon görevlisi ile konuşup yerime almışlardı. Memurun insafına bağlı biraz bu işler. Kamera olmasa alabilirdi.
Boşuna Tıklama@bosunatiklama

Muğla'da YKS'yi saniyelerle kaçıran öğrenci: "Abla dur. Lütfen yapma, son saniye…"

Türkçe
80
2
545
381K
cian
cian@academicmic·
@Ceylanmed yapa zeka videosu amk az iq lutfen ya
Türkçe
0
0
0
23
Ceylan
Ceylan@Ceylanmed·
Bir genç kız kulağındaki küpeyi çıkaramayınca sınava alınmadı Yarım kalan hayaller Oysaki yataktaki şortuyla alel acele gelmişti
Türkçe
730
58
1.1K
638.3K
cian
cian@academicmic·
@cagdasartantas biz bildirdik ösym'ye normal bir insanin 3 saatte 5 litre su içmesinin biyolojik olarsk mantigi yararı yok mumkunati da yok gereği de yok
Türkçe
0
0
1
290
Onur Çağdaş Artantaş
Onur Çağdaş Artantaş@cagdasartantas·
Hukuk doğası gereği genişleyicidir; karşılaşılan her yeni toplumsal durum yeni bir düzenleme yaratır. Bu aday sayesinde sınavlarda su miktarı muhtemelen 1,5 litre ile sınırlanır. Bize de dersler için güzel bir örnek olur.
izmirgibiyiz 🇹🇷@izmirgibiyiz

Karşıyaka’da YKS’ye girecek bir öğrenci, sınav merkezine 5 litrelik su şişesiyle geldi. Yaklaşık 15 dakika boyunca polis ekipleriyle görüşen genç, su şişesine ilişkin açık bir yasak bulunmadığının anlaşılması üzerine sınav salonuna alındı.

Türkçe
13
33
2.8K
337.9K
Ultiox
Ultiox@CatarYalcin·
@aygunozipek kemali sevmem ama karşı tarafın ne mal olduğu belli. aklanmasını neden beklemediniz diyo mahkemeler 5 sene suruyor haberi yok. sanki bir günde olacak bişey. hırsıza hırsız diyemeyen gazeticiler ak partiyi suclamak en kolayı kitlede musait nede olsa sorgulama beyin yok
Türkçe
3
0
0
173
Aygün Özipek
Aygün Özipek@aygunozipek·
Şahane soru Ama cevap bilmiyorum
Türkçe
84
69
839
64.2K
cian
cian@academicmic·
@alialmdrglu_ göt görünce hemen bi heyecanlandiniz değil amk bunaklari once bi videoya bak yapay zeka ile yapilmis
Türkçe
0
0
0
29
Ali ALEMDAROĞLU
Ali ALEMDAROĞLU@alialmdrglu_·
Bu ne çirkin ne ucuz bir teşhircilik! #yks2026’ya değil de onlyfans seçmelerine gider gibi soyunanlar sınava alınmamalı! Üstelik mâbâdını göstermek için de ekstra çaba sarf ediyor gibi!#tyt2026
Türkçe
364
27
498
380.9K
ykskolik ⁷🎗
ykskolik ⁷🎗@altugunes·
bugun gözetmene hocam sınav başladı diye ben söyledim saat 10.15'te hala optikten qr söküyorlardi ve sınıfın yarısı daha duruyordu önünüzde yazan yönergeye bile uyamıyorsanız 2k para için haftasonu milletin hayatıyla oynayıp o sınavda gözetmen olmayın #yks26 @OSYMbaskanligi
Türkçe
67
45
3.6K
220K
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
ÖSYM, 25 yaşındaki araştırma görevlisini salon başkanı yapıyor, 60 yaşındaki başöğretmeni de onun yardımcısı olarak gözetmen yapıyor
Türkçe
434
39
982
571.8K