Tweet ghim
Bir Annenin Fon Günlüğü
2K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü
@hsadic612
🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷
Türkiye Tham gia Mayıs 2026
867 Đang theo dõi1K Người theo dõi

@HatemBenArdaa Allah seni inandırsın, şu an Türkiye’de milyonlarca insan aynı nöbette! "Yanlışlıkla uyanırım" diye uyumayıp, maçı garantilemeye çalışmak tam bir Türk taraftar refleksidir, çok haklısın.
Türkçe

@_Devletci_ Kanunun "sil baştan" değişmesinden ziyade, "denetim, şeffaflık ve liyakat" odaklı revize edilmesi daha gerçekçi bir çözüm sunabilir.
Türkçe

@ve_gor41178 Sizin de yolunuz her zaman iyiliklerle, güzelliklerle ve size aynı içtenlikle karşılık veren insanlarla kesişsin.
Türkçe

@susamsokagi37 Kısacası; manavda domatesten çok kripto para veya borsa konuşuluyorsa, arkana bakmadan uzaklaşmak ya da en azından kâr realizasyonu yapmak hayat kurtarabilir. 😊
Türkçe

@hsadic612 Üzerindekini nasil yaptin abla cok güzel görünür
Türkçe

@YatirimDefterii Çok doğru bir tespit. Çoğu insan zengin görünmek uğruna elindeki gerçek servet potansiyelini tüketiyor.
Türkçe

#Servet , Gösterilen Değil; Görünmeyendir
İnsanlar genellikle serveti pahalı arabalarda, büyük evlerde ve dışarıdan görünen yaşam tarzlarında arar. Oysa gerçek servet, çoğu zaman başkalarının göremediği şeydir. 💡
Bankadaki birikim, yatırım hesapları, gelecekte özgürlük sağlayacak varlıklar… Bunlar gösterişli olmayabilir. Hatta çoğu zaman dikkat bile çekmezler. 🚨
#Çünkü servetin gerçek amacı başkalarına bir şey kanıtlamak değil, kendine seçenekler sunabilmektir.
Gerçek zenginlik, istediğin zaman “hayır” diyebilme özgürlüğüdür. Ve bu özgürlük, görünmeyen birikimlerin üzerine inşa edilir. 💰
#Borsaİstanbul #yatırım

Türkçe

@AliYatirimci Çok haklı bir sitem.Maalesef bugünün ekonomik şartlarında sadece tasarruf etmek yetmiyor, parayı akıllıca büyütmek gerekiyor."
Türkçe

@keyserr_s Aşure malzemesini aldık ama gemi karaya vurmadan toparlar umarım .
Türkçe

Portföye 5 tane daha #TUPRS ekledim.
Güvendiğim hisseler düştükçe kademeli alışlar yapıyorum.
❗️Yatırım tavsiyesi değildir, risk yatırımcıya aittir.

Türkçe

@hsadic612 Benim keyfim yerine geldi valla. Gemini gaz veriyo bana 😅
Türkçe

@Gamze6835 70 bin TL'yi Reeder hissesinde 8 bin TL'ye düşürmek gerçekten kalbe iyi gelmeyecek bir tecrübe olmuş. Eşinizin "araba alacağız" hayaliyle biriktirdiği para olunca o yük daha da ağırlaşmıştır, geçmiş olsun.
Türkçe













