Me

338 posts

Me banner
Me

Me

@memyself000000

کسی نجاتمون نمیده، خودمون تنهایی باید انجامش بدیم🧘🏻‍♀️

🌏 Tham gia Ocak 2026
29 Đang theo dõi19 Người theo dõi
Me
Me@memyself000000·
@Pouria15643921 تایید میکنم من خودم تو لپ لپ پیدا کردم✌🏻
فارسی
0
0
0
2
Pouria
Pouria@Pouria15643921·
پارتنر شما نشانه شخصیت شماست لطفا اونو از پارتی ، خیابون ، دور دور ، کافه ، دانشگاه ، سرکار ، تور ، کوه ، کلاس زبان ، فامیل و بین دوستاتون پیدا نکنید
فارسی
273
13
803
46.9K
Me
Me@memyself000000·
@lostinthetrain متاسفم که ناامیدت میکنم ولی نه
فارسی
0
0
1
87
𝗬𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝗺
متأسفانه حتی آتئیست‌ترین ایرانی هم ته دلش به امام حسین و امام رضا ارادت داره.
فارسی
120
8
333
14.8K
Me
Me@memyself000000·
@yadolahhstm آه😭😭😭
العربية
0
0
0
212
Me đã retweet
Hamidreza
Hamidreza@justchangingun·
دقیق‌ترین تعریف از اسلام:
Hamidreza tweet media
فارسی
76
454
5.7K
44.8K
Me
Me@memyself000000·
@_l_d_d سه بار خوندم تا فهمیدم😂
فارسی
1
0
9
11.4K
ليگال دراگ ديلر
عموی دوستم هر بار كه جمع ميشديم هی تعریف می‌کرد که چون واسش خیلی بزرگه، همه دوست‌دختراش شاکی بودن و باش سکس نمی‌کردن :)) ما هم هی می‌گفتیم لاف نزن پیرمرد یه روز انقدر حرصش دراومد كه عكسش رو نشون داد چیز غیرعادی‌ای ندیدیم🤷🏻‍♂️ فقط فهمیدیم یکی از پاهاش از زانو به پایین قطع شده بود
فارسی
22
1
462
71K
Me
Me@memyself000000·
@KharajiVahid وحید جان سلام من آشناتونم و عکس همسرتو دیدم.
فارسی
0
0
0
461
Me
Me@memyself000000·
@feminist_gram دوست من زایمان سنتی داشت ازش پرسیدم چطور بود، «گفت من پریودهای وحشتناکی داشتم همیشه به خاطر دردش بیمارستانی میشدم و سرم و مسکن میگرفتم. درد زایمان هزار برابر اون پریودهای وحشتناکم بود»🥲
فارسی
0
0
0
233
Lilith
Lilith@feminist_gram·
دوستان از تجربیات زایمان طبیعی و سزارین بگید. تجربه‌ی شما ارزشمنده و می‌تونه به دیگران آگاهی بده. به پزشکان اعتماد نکنید اونا می‌خوان شما طبیعی زایمان کنید که بچه‌های بیشتری از بدنتون استخراج کنن! سلامت و درد نکشیدن شما کوچک‌ترین ارزشی نداره براشون.
Bibiloo@BibilooHastam

اینایی که میگن زایمان طبیعی و سزارین هرکدوم عوارض خودشو دارن و یه سری پزشکم هستن تازه دوستان یه رشته بنویسید درباره عوارض زایمان طبیعی، حتما بنویسید چون من دارم حرص می‌خورم اگه کسی می‌تونه طبیعی بزاد غیرازاینکه تو این خراب شده اپیدورال نمی‌زنن و درد زن به تخمشونه دقیقا ضررش چیه!!

فارسی
55
6
198
85.6K
Me
Me@memyself000000·
@meromah9299 چراشو پرسیدی ما رو بیخبر نذار
فارسی
0
0
0
84
گیسو پریشان
گیسو پریشان@meromah9299·
شوهرم همیشه دست‌ودلباز بوده و هیچ‌وقت برای خرج کردن خسیس نبوده، ولی امروز یه چیزی دیدم که شوکه شدم. برای پسرمون بستنی سه‌بعدی خرید، اما برای خواهرزاده‌م که پیشش بود نه. گفت «نداشت». مامانم رفت و برای خواهرزادم و داداشش دوتا بستنی سه بعدی از همون مغازه خرید... 😐
فارسی
264
6
1.6K
203.2K
Me đã retweet
Nemo
Nemo@NemotheAli·
@soprano_neuro من بستک که بودم تابستونا دوتا لوله اب داشتیم. داغ و جوش. وقتی میخواستم دوش بگیرم ابگرم کن رو دو دیقه روشن میکزدم تا مخزنش پر اب بشه بعد میذاشتم چند ساعت بمونه تا اب داخلش سرد بشه. دوش که میگرفتم از اب سرد اب داغ میومد، از اب داغ آب سرد شده😂
فارسی
1
1
40
809
Me
Me@memyself000000·
@Amir_ebl تو دسته ی منفورترها تتفر ما از اسلام بیشتر از جمهوری اسلامیه
فارسی
0
0
0
5
Amir🇮🇷
Amir🇮🇷@Amir_ebl·
آقا الان تکلیف امثال منی که دلی امام حسینو دوست دارن ولی ازین مادرجنده ها بدشون میاد چیه تو کدوم دسته قرار میگیریم؟
فارسی
198
4
172
21K
Me
Me@memyself000000·
Me@memyself000000

@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر من کیرم تو تمامی ادیانه گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست) وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌

QME
0
0
0
21
chaostheorist
chaostheorist@chaostheoryst·
@memyself000000 @Iran1Asl همینکه میگی آتش پرست معلومه تو مجازی اسلامو مسخره میکنی بعد پامیشی میری عزاداری
فارسی
1
0
2
31
آتئیستم 🇮🇷
آتشکده یزد؛ که آتش را ۱۵۰۰ ساله در قلب خود روشن نگه داشته‌ست. قدمت و ارزشش از کل اسلام بیشتر است.
آتئیستم 🇮🇷 tweet media
فارسی
118
499
8.6K
60.1K
Me
Me@memyself000000·
@SmanhS1770 @Iran1Asl تا وقتی که اتیش رو تو کون ما نکنن هر کاری میخوان باهاش بکنن😂
فارسی
0
0
0
18
Me
Me@memyself000000·
@periopocket92 اسمشو بگو لطفا
فارسی
0
0
0
388
Me
Me@memyself000000·
@soheil_nt اوا مووی
فارسی
0
0
1
112
Me
Me@memyself000000·
@KadKhuda x.com/memyself000000… شاید دلیلش اینه
Me@memyself000000

@ayriaofpersia چون به احتمال زیاد با صداقت وارد رابطه نمیشید قصدتون از شروع رابطه رو همون اول بگید که همچین سوتفاهمی پیش نیاد. آدمهای تو محدوده شما دنبال رابطه های پایدارن.

فارسی
0
0
1
375
The 52 Hz Whale 🐳
چرا من این چند ساله اغلب رابطه هایی که داشتم طرف همون اول بسم الله میاد میگه من ازدواجی ام یا بهونه میکنه خواستگار دارم و فلان! نمیدونم شبیه این کسخلام که میشه سریع گولشون زد یا واقعا شوهر متریال و چیز خوبی ام؟!
فارسی
51
1
226
26.2K
Me
Me@memyself000000·
@Thelmawashere واقعا شانس اوردم از این مقوله زایمان قسر در رفتم😂
فارسی
0
0
0
271
تی
تی@Thelmawashere·
@memyself000000 و دستشون هم تا آرنج توت باشه :))
فارسی
1
0
7
1.8K
تی
تی@Thelmawashere·
شخصاً مشکلم با زایمان طبیعی دردش نیست. اون رو تحمّل میکنم. ولی از نظر روانی اینکه تو اون پوزیشن جلوی چند تا آدم بخوام زور بزنم و یه کلّه آدمیزاد از وسطم بیاد بیرون برام ترسناک و تحقیرآمیزه. احساس میکنم بعدش قراره از بدنم متنفر شم. در شان و احترام هیچ ادمیزادی نیست این پروسه 😭
فارسی
100
13
906
34.3K
مِدیـــکال چُســـناله
حسین با اون شرایطش استعلاجی سجادو قبول کرد، این مترون هنوز داره سر یه روز استعلاجی چونه میزنه
فارسی
3
4
141
2K
Me đã retweet
Me
Me@memyself000000·
@Arya_DemonYT ببین داداش عصبانی نباش انقدر من کیرم تو تمامی ادیانه گفتم شما خوبید که با بقیه کار ندارید( البته این که قدرت دستتون نیست هم بی تاثیر نیست) وگرنه شما هم گوهی هستید لنگه مسلمون و مسیحی و سایر کسشرا😌
فارسی
0
1
0
74
Me
Me@memyself000000·
@Gagi_B اون حرکت مادر جاوید نام یه مقدار متفاوت بود بنظرم یعنی شما مصیبت بچه منو ببینی باید مسخره بازیای مسلمونا رو بذاری کنار
فارسی
1
0
0
15
saghi
saghi@Gagi_B·
@memyself000000 تعدادی که امسال عبور کردن خیلی بیشتر شد. و کمی هم اوضاع قروقاطیه وقتی مادرجاویدنام ها اومدن وسط هیئت ها انگار مجوز داده شد که برگزار بشه اما به یاد جاویدنام ها
فارسی
1
0
1
24
saghi
saghi@Gagi_B·
عاشورای ۸۸ رو ندیدین؟ کشتار ۹۸ و ۴۰۱ رو ندیدین؟ خدانور رو ندیدین؟ حتما باید چهل هزار نفرو میکشتن تا از اسلام عبور کنید؟!
فارسی
5
8
244
2.8K