pea🫛

757 posts

pea🫛 banner
pea🫛

pea🫛

@pea_str

Tham gia Aralık 2024
395 Đang theo dõi378 Người theo dõi
Tweet ghim
pea🫛
pea🫛@pea_str·
به نظرم بچه‌هایی که امسال کنکور و نهایی دارن بگن تو چه درسایی خیلی خوبن تا اگه کسی سوالی داشت بتونن به هم کمک کنن هم برای خودشون مرور میشه و هم کسی که مشکل داره مشکلش برطرف میشه مثلا من عربی و زیستم خوبه اگه سوالی داشتین خوشحال میشم راهنماییتون کنم.
تینو@userteana

وضعیت اکادمیک بنده در شرایط حضوری شدن امتحانات 🍌:

فارسی
8
0
17
824
Amir
Amir@_____dary·
@pea_str ممنون بابت راهنمایی.
فارسی
1
0
1
7
pea🫛
pea🫛@pea_str·
به نظرم بچه‌هایی که امسال کنکور و نهایی دارن بگن تو چه درسایی خیلی خوبن تا اگه کسی سوالی داشت بتونن به هم کمک کنن هم برای خودشون مرور میشه و هم کسی که مشکل داره مشکلش برطرف میشه مثلا من عربی و زیستم خوبه اگه سوالی داشتین خوشحال میشم راهنماییتون کنم.
تینو@userteana

وضعیت اکادمیک بنده در شرایط حضوری شدن امتحانات 🍌:

فارسی
8
0
17
824
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@avi_ami1 من از پاراگراف نویسی میترسم😭 عربی بگو از کجا مشکل داری تا راهنماییت کنم فارسیم بد نیس شاید بتونم کمکت کنم
فارسی
0
0
0
4
𝙀𝙫a🪼
𝙀𝙫a🪼@avi_ami1·
@pea_str فیزیک ، زیست و زبان کمک خواستین من هستم🎀 تورو خدا یکی بیاد ب من فارسیو عربی یاد بده میترسم بیفتم😭😭😭
فارسی
1
0
0
16
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@UjuBTS حتی به نظرم میتونی بهتر از ایشون عمل کنی و معدل بالاتر و رتبه بهتری بیاری
فارسی
0
0
0
13
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@UjuBTS پارسال یکی از دبیرام فقط نهایی خوند و کنکور نداد نمراتش بیشتر بالای ۱۹ و ۱۹/۵ بود دوتاهم بالای ۱۸ داشت ۲۰ هزار آورد با توجه به اینکه امسال تاثیر معدل ۶۰ درصده میتونی ۱۵ هزار هم بیاری ایشون فقط شب امتحان میخوند به نظرم از الان شروع کنی میتونی خودتو به امتحانات نهایی برسونی
فارسی
1
0
0
45
کیم‌چی👧🏻
بچه‌ها فکر کنید یه نفر صفره هیچی برای کنکور و امتحانات نخونده و ۲۱ تیر اولین امتحانه! از الان بخونه میتونه امتحانا رو برسونه؟
فارسی
96
1
261
22.7K
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@Sheida8p شاید بتونم کمک کنم چون یکم قواعدش رو خوندم اگه دوست داری میتونی برام قواعدی که مشکل داری رو بفرستی معمولا گیراییم تو عربی بالاست احتمالا زود یاد بگیرم البته خیلی از قواعد هم مشترکه شاید از قبل بلد باشم بازم هرجور دوست داری عزیزم💕
فارسی
0
0
0
25
Sheyda🤍🪷
Sheyda🤍🪷@Sheida8p·
@pea_str عربی انسانی سخته کسی نمیتونه کمکم کنه:))؟؟؟
فارسی
1
0
0
24
Aynaz
Aynaz@Aynaz_kl·
@pea_str منم درس های تخصصی رو می‌تونم جواب بدم تا جایی که بلد باشم؛ توی رشته تجربی✋🏻 عمومی هم عربیم خوبههه.
فارسی
1
0
1
40
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@_____dary سلام نه راستش تجربه نداشتم ولی ممکنه مشکل از خاک باشه بعضی گربه ها خیلی حساسن و داخل هر خاکی دستشویی نمیکنن یک خاک دیگه رو امتحان کنین روزی چندبار هم خودتون بزارینش داخل خاک تا دوباره عادت کنه یا با تشویقی راهنماییش کنین
فارسی
1
0
1
63
Amir
Amir@_____dary·
@pea_str سلام از سرچ متوجه شدم گربه دارید. میخواستم بدونم تا حالا تجربه چندبار مدفوع کردن گربه بالغ توی خونه در جایی جز ظرف خاکش در فاصله زمان کوتاه داشتید یا آشنایی کسی داشته؟ دلیلش چی میتونه باشه بنظرتون؟
فارسی
1
0
0
45
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@berke_moon عربی واقعا درس نازنینیه نمی‌دونم چرا بقیه باهاش مشکل دارن
فارسی
1
0
0
37
Lunavoid
Lunavoid@berke_moon·
@pea_str منم زیست و شیمی و ریاضی از عمومیا عربی
فارسی
2
0
1
56
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@sheythea منتظرم شهریور بیاد تا برم کلی منجوق بخرم
فارسی
0
0
0
7
Lorelai
Lorelai@sheythea·
@pea_str من یه کشو کامل منجوق دارم خیلی بامزن نمیتونم نخرم 😭😭😭
فارسی
1
0
1
44
nil
nil@nilujbr2512·
@pea_str قابلت ندارن قشنگم
فارسی
1
0
1
33
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@mattpkrr خیلی هم عالی ممنون🤍
فارسی
0
0
0
29
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@0013ir من هنوز موفق نشدم بفهمم شبیه کدوم شخصیت کارتونیم :(
فارسی
0
0
1
48
شهاب الماسی
شبیه کدوم شخصیت کارتونی هستی؟ خودم:
شهاب الماسی tweet mediaشهاب الماسی tweet media
فارسی
255
16
4.2K
2.6M
pea🫛
pea🫛@pea_str·
۵۰۰ تومن یدونه استیکر سفارش دادم مامانم فردا از سفر برمی‌گرده دارم میرم از کونم کپی بگیرم
فارسی
0
0
4
44
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@yndlu1 @RealSajji منم به ملت میخواستم بزنم نوشت بانک مقصد مشکل داره
فارسی
0
0
1
44
y
y@yndlu1·
@pea_str @RealSajji نه به ملت میخواستم بزنم نشد با ملت کارت به کارت کردم شد :/
فارسی
1
0
0
29
سَجّی
سَجّی@RealSajji·
واکنش بانک سامان به اختلال سراسری بانک‌ها:
سَجّی tweet media
فارسی
219
190
18.8K
321.2K
pea🫛
pea🫛@pea_str·
@yndlu1 @RealSajji چون کارت مقصد مشکل داره سامان به سامان میشه😭😂
فارسی
1
0
0
17
y
y@yndlu1·
@RealSajji اینم اختلال داره یه کارت به کارت نمیشه کرد
فارسی
1
0
2
448
pea🫛
pea🫛@pea_str·
امیدوارم هرچه زودتر مرداد بیاد و همه عکسای مردادشون رو بزارن و بنویسن مرداد.
فارسی
0
0
8
76