Return of the Kemalist Order

104 posts

Return of the Kemalist Order

Return of the Kemalist Order

@return_of1923

önön

izmir Tham gia Mayıs 2023
28 Đang theo dõi1 Người theo dõi
Skips
Skips@Skipsmis·
@AkrepKorbasi Sağdaki şeytana benziyor, bence sorunun cevabını açıklıyor bu
Türkçe
1
0
7
503
Berqay
Berqay@Banamiyaptiaq·
@FerhatPhilina @merthoca Ben yanlız 1 yaptım alandan işaret bulup benim gibiler doğru yaptığı hâlde yanlış mı sayılsın awk
Türkçe
4
0
12
1.9K
Mert Hoca
Mert Hoca@merthoca·
AYT 23.Soruda bir kurgu hatası ya da akademik hata yok. Cevap anahtarı hatası var. Rolle teoremi de doğruluyor ama ona da gerek yok. Alandan işaret bulmak yeterli. Yayında söylemiştim 2022’deki integral sorusuna benziyor diye. Alandan çözünce Yalnız I çıkıyor. Grafik ile çözünce I ve III çıkıyo gibi dursa da grafik çözümü yanıltabilir çünkü fonksiyonun grafiğinin koordinat düzleminde y ekseni boyunca nerede durduğunu, yani ne kadar yukarıda veya aşağıda olduğunu bilemeyiz. Soru iptal olmaz ama cevap anahtarı değişmeli.
Türkçe
101
22
1.2K
398.1K
Ferhat Philina(Lavuk Fan)
Ferhat Philina(Lavuk Fan)@FerhatPhilina·
Türev sorusu yalnız 1 kardeşim ösym değiştir yoksa cimere yazıcam yalnız 1 grafikli türev sorusu
Türkçe
22
5
125
15.6K
borakankanaber
borakankanaber@askparalazmbana·
İPTAL BEKLİYORUZ HEMEN ŞİMDİ
borakankanaber tweet media
Türkçe
16
7
147
24.7K
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
of tyt 90+ ayt 60+ gelcek sanirim umarim 20k gelir aglicam simdi
Türkçe
58
1
280
49.5K
türklük neşesi 🇹🇷
Bunlar da sürekli mağdur oluyorlar amk ahahahah patladım. Ayşenur hoca kinge helal olsun 👑
türklük neşesi 🇹🇷 tweet mediatürklük neşesi 🇹🇷 tweet media
Türkçe
190
366
28.5K
543.9K
Yusuf-i
Yusuf-i@Yusuf_i41070·
@return_of1923 @CamusYarari Bosna iyi demedim Türkiye kötü. Balkan ülkelerinde yemeğe ve ete erişim sıkıntı değil. En ekonomik buhrandaki başkan ülkesinde bile bi sokak restoranında sana dolu dolu et verirler
Türkçe
1
0
0
186
Aysuda Kölemen
Aysuda Kölemen@CamusYarari·
Genetik değil. Çinlilerin yeni nesli 30 sene önceki nesilden 8 santim daha uzun. Avrupalılar da 20. Yy'da uzadı. Bir nüfusun boy ortalaması iyi beslenme, refah ve eşitlik arttıkça uzuyor. Onu da siyaset belirler. Diktatörlükten demokrasiye geçişte İspanyollar boy attı.
Fabian@fabianhrodney

şunu kabul edelim, biz türkler genetik olarak futbol gibi artık tamamen fizik gücüne dayalı oynanan sporlara yatkın değiliz. biz kısa, çelimsiz ve hantal bir milletiz. buna ergenlikteki yetersiz beslenmenin kemik gelişimine olumsuz etkisini de eklerseniz rakiplerimizden neden+

Türkçe
111
828
17.7K
883.3K
Yusuf-i
Yusuf-i@Yusuf_i41070·
@return_of1923 @CamusYarari Bosna’nın beslenme ve yiyecek refahının Türkiye’den düşük olduğunu düşünmen güldürücü.
Türkçe
1
0
5
560
Muhammed Azad
Muhammed Azad@Mizogjin·
Yapamaz misin ? , yaptık bile PKK zamanında çoğu Türkmen ya öldü yada batıya göç etti , eskiden amedin %30u türkmüş şimdi %5-6 onların çoğuda memur , ama buda yeterli değil Kürdistan bugün kurulsa yaşayamaz çünkü denize kıyısı yok , bunun için Mersin hattına Kürtler yerleşiyor
Muhammed Azad tweet mediaMuhammed Azad tweet mediaMuhammed Azad tweet mediaMuhammed Azad tweet media
Salazar 🇹🇷🇰🇵@Acrotcitus

@Mizogjin yapamayacaksın, zaman aleyhinize işliyor, hem balkanlara hem güneydoğuya daha kalabalık dönecez. Bizim de nüfus sorunumuz olsa da, bizim azalma tehlikemizin olduğu ilk sefer değil ama ötekiler için son.

Türkçe
10
0
25
9.2K
Return of the Kemalist Order
@norandom268 @ibofischer Yarrağım iyi koşullarda yaşaman senin başarılı olduğun anlamına gelmiyor ailenin başarılı olduğu anlamına geliyor. Gerçekten başarılı bir insan zor kominist olur
Türkçe
1
0
0
118
Encryptable
Encryptable@norandom268·
@ibofischer Çöpçüyüm=> sen başarısız olduğun için komünistsin başarılı olsan olmazdın İyi koşullarda yaşıyorm ve komünistim =>mal cihangir solucusu ne anlarsın sen işçinin derdinden
Türkçe
2
13
236
4.2K