Megatron 已转推
Megatron
8.6K posts


@liiiliiiiy جوری رفتار میکنن انگار مسئولیت اخلاقی یه دختر به یه دختر رندم دیگه بیشتر از مسئولیت اخلاقی یه پسر به دوستدخترشه.
فارسی

نظر احتمالن جنجالیم اینه که پسره ۹۰٪ مقصره و دختره ۱۰٪.
ری حانه-@rirasdat
دیگه دختری که میدونه طرف دوس دختر داره بازم باهاش لاس میزنه چه فرقی با بیزنسی میکنه؟
فارسی

جدی اینم مثل ژانر امام زمان میتونه آیکیو های زیر ۲۰ رو الک کنه =)))
ساناز@__sanazsa
مهمانیهای شبانه/ختم.
فارسی

@SparklyFineLine عههههه پشمام فیو استار شدی؟ به ما یه امضایی بده خدایی
فارسی

@per_fect_ion از نزدیک ندیدم ولی خدایی هیچوقت یادم نیست که مثلا یکیشون چند تا کبودی خوردن به در و دیوار داشته باشه😂
فارسی

@SparklyFineLine تو اونها رو از نزدیک دیدی یا توی عکس و فیلم؟
زیرا دوربین مقادیر زیادی از اینها رو اصلا نشون نمیده
فارسی

@LiliinAustria اصطلاح رایجی است که به شلوارک کوچیک میگن. منم راستش یه ذره با کلمهش راحت نیستم.
فارسی

@SparklyFineLine شلوار جلوی کبودی رونمیگره ولی باز هر جورصلاح میدونین 🤭
فارسی

من یه مشکلاتم اینه که همیشه دارم به در و دیوار میخورم، انگار درک حجمی فضایی از ابعادم ندارم.
یهو میبینم یه جاییم کبوده که اصلا نمیفهمم کِی به کجا خورده که اینجور کبود شده و درد داره
بعد از من انتظار دارن ابعاد ماشین رو درک کنم و بدونم کجا جا میشه/نمیشه و نزنمش به در و دیوار!
Megatron@SparklyFineLine
واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک میپوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بینقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمیکنم.
فارسی

کسپایی و کس دستی کله سیاه خاورمیانه ای
والا نمیدونم چجوری ممکنه آدم تو یکسال پنجاه بار به میز و صندلی و در و دیوار بخوره این دخترا همش میگننن
Megatron@SparklyFineLine
واقعا برام سواله این دخترای سفیدپوست که همیشه هم شلوارک و شرتک میپوشن چجوری همیشه پاهاشون یه دست سفید و بینقصه؟ من الان یه جای بریدگی، یه جای سوختگی، چهار تا کبودی بزرگ و چند تا کبودی کوچیک دارم رو پام. همیشه هم شلوار پامه و کار خطرناکی هم نمیکنم.
فارسی









