تغريدة مثبتة
Gregory waitar
880 posts


60th Anniversary Thanksgiving Service, Burieruri High School, Meru x.com/i/broadcasts/1…
English

@jurnalhabertr In professionalism everything turns to be serious
But oral world jokes are allowed
English
Gregory waitar أُعيد تغريده

Seda Bakan, sette eğlenilmediğini söyledi.
• Sette eğlenemiyorsun ki, sette nasıl eğleneceksin? Öyle bir şey yok.
• Beş sayfa ezber atacaksın orada.
• Yönetmen sana bir oyun vermiş, onu oradan alıyorsun, onu koyarken onu söylüyorsun, kamera o tarafa geçiyor.
• Sette eğlenme diye bir şey yok.
• Benim 'eğlendik' dediğim şeyler genelde set arkasında, hazırlanırken ya da laf geçmediğin zamanlarda.
• Yani tam profesyonelliğe adım atmadan öncesinde oluyor.
• Profesyonellik başladığında iyi geçinmek zorundasın.
• Sevmediğin bir insanın gözlerine bakıp güzel şeyler söylemek zorunda olup neler oynadığımız oldu ama kimseyi de alıp eve götürmüyorsun sonuçta.


Türkçe

He’s already moving like Messi man
Kekeli 🇪🇸🇦🇷🇬🇭@ball_hashira
btw Nico Paz is the perfect Messi regen for Argentina, hopefully he goes on to have a great football career 🇦🇷.
English

We got talking and she asked me to ask my rich friends for job for her 💔
Tarelayefa@Sugar_Pops_
What’s a reason you ghosted someone after the first date?
English

It's a start.
Rupert Lowe MP@RupertLowe10
Three MPs so far on our open letter opposing 'safe and legal' routes for yet more refugees, and pledging to deport those who arrive using Labour's new scheme. Myself, @GavinWilliamson and @JMcMurdockMP. The British people do not want this - we must fight it in THIS parliament.
English
Gregory waitar أُعيد تغريده

Timothée Chalamet, kariyer tavsiyesi için başvurduğu Leonardo DiCaprio'nun ona verdiği iki temel kuralı anlattı.
• Onunla 2021'de Don't Look Up setinde tanıştık.
• Bana tam olarak şunu söyledi: 'Sert uyuşturucular ve süper kahraman filmleri yok.'
• Bugüne kadar bu iki kurala sadık kaldım.
• İleride ne olur bilemem ama şimdilik bu tavsiye benim için harika işliyor.


Türkçe
Gregory waitar أُعيد تغريده
Gregory waitar أُعيد تغريده

「 バカじゃないの?
普通に考えて違うでしょ」
3歳の長男が
日帰り入院したとき
となりのベッドでは
小学1年生くらいの男の子が
お母さんと宿題をしてた。
狭い病室に
4人の子どもが入院してるので
隣のベッドからも声が聞こえてくる。
「んーじゃあ13かな?」
どうやら算数の宿題みたい。
(懐かしいなぁ…
うちの子も数年後にやるんだなぁ…)
くらいにしか思ってなかったんだけど
「ん?」
と気になったのは
その子のお母さんの声が聞こえてから。
「違うでしょ!」
「なんでそうなるのよ!?」
「バカじゃないの?」
頭ごなしの否定が耳をつく。
声のトーンもかなりキツめ。
(嫌だなぁ…
聞かせたくないな…)
と思い、
わが子を散歩に誘うも
「え、でもいまポケモン観てるじゃん」
ポケモン強し。
そりゃそうだ。
ピカチュウ可愛いすぎ。
「うーん、だよね」
(まぁ…聞こえてないだろうし、いいか…)
と、スルーしていると
また隣から声が聞こえてくる。
「は?なんで?」
「全然違うって!」
「普通に考えて違うでしょ!」
大きな声で
まくしたてる
これが小学1年生の子に
向けられた声だと思うと
胸が苦しくなる
なんとかできないものか…
そう考えていると
様子を見に来たお医者さんに、
1年生の子が
「見て!できた!この問題!」
と声をかけた。
母親は
「恥ずかしいからやめなさい…」
と控えめに止めようとするが
1年生の子はドリルを
グイッと先生の方に差し出す。
先生は
「間違ってるよ」
とも
「すごいね!」
とも言わず
日本語









