


Antagonist
2.2K posts

@RandomBirUser
İsveç'te siber güvenlik, borsa ve sağlıkla ilgilenen biri








Focus on the leading stocks: Market Leaders $SNDK Sandisk $WDC Western Digital $STX Seagate $ARM Arm Holdings $MU Micron $MRVL Marvell Technology $DELL Dell $BE Bloom Energy $NBIS Nebius $FLEX Flex $AMD AMD $TSEM Tower Semiconductor $ASX ASE $NOK Nokia $ALAB Astera Labs $LRCX Lam Research $TER Teradyne Next-Gen Leaders $MXL MaxLinear $AAOI Applied Optoelectronics $ICHR Ichor $UCTT Ultra Clean $VSH Vishay Intertechnology $DOCN DigitalOcean $ATEX Anterix $VPG Vishay Precision Group $CDNL Cardinal Infrastructure $VICR Vicor $VIAV VIAVI Solutions $STRL Sterling Infra $AMBQ Ambiq $POWL Powell Industries $HUT Hut 8 Mining $FORM FormFactor $FPS Forgent Power Speculative Leaders $RXT Rackspace $AEHR Aehr Test Systems $HYLN Hyllion $OPTX Syntec Optics $PENG Penguin Solutions $NVTS Navitas Semi $AMPG Amplitech $PURR Hyperliquid Strategies $MRAM Everspin $FCEL FuelCell Energy $OSS One Stop Systems $WULF TeraWulf $WYFI WhiteFiber $UMAC Unusual Machines $OUST Ouster $POET POET Never miss a leading stock here: fullstackinvestor.co/watchlist




Sağlık Bakanlığı, şekerli içecekler, cips gibi abur cubur atıştırmalıklar ve tütün ürünlerinden yeni bir “sağlık katkı payı” alınması için yasa taslağı hazırladı. Taslağa göre, şeker oranına bağlı olarak 100 ml içecekten 1 ila 5 TL, nişasta bazlı şeker içeren ürünlerde ise 10 TL kesinti yapılacak. Atıştırmalıklarda satış fiyatının %20 ila %40’ı oranında katkı payı alınırken, sigara paketlerinden ise 20 TL pay tahsil edilecek. Bu düzenleme şu an için taslak aşamasında; yürürlüğe girmiş bir yasa değil.









Jim Cramer says he is pulling back on $NBIS after the market turned ugly saying Nebius no longer has the right setup for speculation. He was even more blunt on $ONDS calling it a “meme stock” and saying he cannot get behind it.



Bro disappeared like he never existed.



@cevikfinance adam bas bas bağırdı $CRWV uçacak diye 👌👌👌



KÜFÜRLÜ / Kanye West konserine giden genç, organizasyona tepki gösterdi: - Biz eşek gibi para verdik son 2 saat kala kimse bilet göstermeden geçti. - Hatta bende bir sürü video var kekolar, Silver kısmına geçmiş adamlar konseri bile izlemiyor. Sadece oraya gitmek için gitmişler. - Bir de ses kalitesi çok iyi değildi. Bass çok fazlaydı ve Kanye'nin sesi çok fazla, çok iyi bir şekilde gelmedi.





