RoosterCoe

2.1K posts

RoosterCoe banner
RoosterCoe

RoosterCoe

@RoosterCoe

Avukat / Attorney USI Siyasal Bilimler Joseph F. Hukuk Fakültesi Herhangi bir kişisel bilgisi bulunamamaktadır. Küresel Isınmayı ve Enflasyonu Savunuyorum.

انضم Mart 2013
93 يتبع22 المتابعون
تغريدة مثبتة
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@UzmEsraGunes Lipozomal kuersetin, lipozomal kurkumin, lipozomal berberin, yeşil çay extratı, yaban mersini özü, bromelanin, genistein soya isoflovonları. Bublar hem anti kanser hem anti parazit. İlk ikisi karaciğer dostu. Bilimsel araştırma makaleleriyle anti kanser özellikleri kanıtlanmış.
Türkçe
1
0
2
442
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@DrKocabalkan Altin baskilanmiyor guzel kardesim boyle seyler paylasmayin
Türkçe
0
0
0
80
Artunç Kocabalkan
Artunç Kocabalkan@DrKocabalkan·
Altını baskılayıp dursun bakalım Amerikan kapitalizmi ve avanleri bu gidişle Çin ne bulursa bedava alacak Bu olayın sonunu biliyoruz Ama acele etmiyoruz takip ediyoruz Önemli olan haklı çıkmak değil para kazanmak Çin'deki büyük devlet bankaları, altın ticaret marjlarını %140'a önemli ölçüde artırdı ve acente piyasası kıymetli maden ticaretini düzenlemelerden çıkarmaya başladı. Bu, RBM'nin uluslararasılaşması için bir güvenlik duvarı oluşturduğu söyleniyor.
Artunç Kocabalkan tweet media
Türkçe
16
19
308
55.4K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@KolayAnaliz Bu destek bir kac ay once yukaridan ciziliyordu nolduda asagiya kaydi 😂😂
Türkçe
0
0
0
7
RoosterCoe أُعيد تغريده
Solakoğlu
Solakoğlu@solakoglu·
Altın $4156'a gerilerken BofA bir rapor yayınladı. Raporda özetle deniyor ki; - Altın almayı boşverin, altın madencilik hisselerine odaklanın - Madencilik sektörü şu an altını spot fiyatın %19 altında $3.354 fiyatlıyor - Bu net aktif değer hesaplamalarında önemli iskonto demek
Türkçe
34
38
938
279.1K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@VedatDurguun En buyuk yanilgi borcun bir anda kapanacagi yanilgisidir. Bhrada trendler önemlidir. Trendin yönü degistimi kimse borcun miktarindan endiselenmez 😉 bunlari bilin
Türkçe
0
0
0
31
Vedat Durgun
Vedat Durgun@VedatDurguun·
FED’in faiz artışı yapma ihtimali bence %0 . Dünyada ekonomik kriz çıkar . ABD şu anki yüksek faizi zaten kaldıramıyor . Değerli dolar cari açık vermeye neden oluyor. Toplanan verginin büyük kısmı 40 trilyon $ borca gidiyor . Fed beklenti üzerinden baskı kurmak ister
Koçibey@koc_ibrahim_koc

Alman bankası Deutsche Bank, FED'in bu yıl birden fazla faiz artışı yapması halinde ons altının 3.800 dolara kadar düşmesini beklediğini açıkladı. • Güncel ons altın fiyatı 4.120 dolar

Türkçe
3
1
21
3.8K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@RookieFinans Hele bi onsu düşsün 2000 lere o zaman konuşalım ama gram tl ye bakan kesim gramı 10 bin oldu diye sevinecekler yazık 😂
Türkçe
0
0
0
10
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@RookieFinans Sen 2010 -2011 sezonunda yaşın yetiyormuydu hatırlıyormusun bilmiyorum da ozaman altincilarin 10 yil bekledigini öğrenmen lazim. 2 aya uzun demişsin de sen uzun bekleme nasıl olur seyret sana iyi bir haberim var beklemeyi seviyorsan eğer, daha çok bekleyeceksin 😉
Türkçe
1
0
0
6
Hakan Ergin
Hakan Ergin@RookieFinans·
Altın yükselirken, bazı analistler saçma sapan yukarı yönlü hedefler belirlemeye başlar. Aynı şekilde düşerken de saçma sapan destek seviyeleri ortaya atılır. Altın son zirvesinden %26-28 oranında düştü, bu da yeterince iyi. Birkaç yüzdelik daha düşüş sorun teşkil etmez. Düşüş aşamasının sona ermekte olduğuna oldukça eminim. Oldukça uzun ve acı verici bir konsolidasyon dönemi oldu, bu da yaklaşan rallinin son derece ödüllendirici olacağına inanmamı sağlıyor…
Rashad Hajiyev@hajiyev_rashad

When gold is rising, some analyst start to call ridiculous upside targets. Equally when falling, ridiculous support levels. Gold is down from its recent high 26-28%, which is good enough. A few more percentages here and there is not a problem. I am pretty confident that the declining stage is coming to an end. It has been quite long and painful consolidation, which makes me to believe that the coming rally is going to be extremely rewarding…

Türkçe
8
5
126
29.5K
Aksel Kibar, CMT
Aksel Kibar, CMT@TechCharts·
#GOLD last support before heading to the lower boundary of the channel.
Aksel Kibar, CMT tweet media
English
30
75
687
73K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@TechCharts Şapka çıkartıyorum 🎩 teknik olarak daha istikrarlı birini görmedim 👏🏻
Türkçe
0
0
0
23
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@deniztuncaya @_Devletci_ Biz yanında tatlı kek browni çikolata da satiyoruz. Onlari hesaplamadim daha. En işlek zamanlarda net kâr, 500.000 çok nadir aylik 800.000 900.000 gectigimiz oluyor. Gecici olarak 3 veya 4 ekstra eleman aldigimiz dönemler oldu onlarda gecici olarak calismak istiyorlar.
Türkçe
1
0
0
13
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@deniztuncaya @_Devletci_ (Bizzat yaptigimiz iş). En minimumu alalim 100 kahve satalim. 1 bardak kahvenin maliyeti 20 tl. Yan masraflarla 50 tl cikiyorum. 200x100x28= 560.000 TL , 3 eleman brüt 60.000x3=180.000 TL. Dükkan kirası 160.000 TL , geriye kalan para 220.000 TL.Daha yaninda kek vs hesaplamadim 😉
Türkçe
1
0
1
20
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Yeme içme sektöründeki fahiş fiyatların nedeni; Dükkan kirası, çalışan maaşı ve maliyetler değil. İnanın bana değil; çok gezdim, çok gözlemledim ve araştırdım. Tek neden pandemiden sonra piyasanın bol paraya alışması, kolay servet yapma hırsı ve açgözlülük. Adam diyorki, bana ne üç kuruş için millete hizmet mi edicem! Mantık bu. Biri 700’e makarna satınca diğeri ulan ben de 600e satarım diyor, oysa makarna 20TL. Toplumun paralı bir kesimi de bu mekanlara gitmeyi sürdürünce patladı gitti. Dükkan kirası çalışan maaşı nedir ya? Yeminle 1 günde çıkarıyor çoğu tüm giderleri. Bir de bu fahiş fiyatçıları savunanlar var, maliyetler arttı yeaa diyerek. Ulan adam servet yapıyor sen muhalefet yapcam diye bunların ekmeğine yağ sürüyorsun, ne maliyeti kardeşim ya? 3 liralık kahveyi 250ye satıyorlar hangi maliyet? 10 kahve satsa 2500TL 1 yıllık kahve gideri toptan.
Türkçe
290
578
2.6K
115.5K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@lawlawlife @AybarsHanTR 15 tane kokain içen sanığın 12 tanesi eskortcuydu. Yani dogru diyebiliriz. Bir sey bilmis gibi yorum yapmayin bi uzaklaşın bu sosyal medyadan hayattaki gercekler senin dusuncelerinden ibaret değil
Türkçe
0
0
1
153
🇲🇹
🇲🇹@lawlawlife·
@AybarsHanTR Kokain etkisine bak eskortlarla takılırsın diyor adam bu kadar bilimsel bi şey beklemiyordum valla
Türkçe
4
0
77
4.9K
Amy 💕
Amy 💕@sumeyra_akpolat·
@seyircikalamam @AybarsHanTR Xans helps keep me calm at work, and improve other aspects of my life significantly, it’s only bad when it becomes an addiction ….you can look up solacepla01 here on x to get some
English
1
0
1
122
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@serhad_erol @AybarsHanTR Hayir dediklerinin %90 fenotipi uygun. Bizzat muvekkilerimden biliyorum sen bilmedigin konularda bu kadar emin yorum yapma bir daha 😉
Türkçe
0
0
0
136
Fluent_bosh
Fluent_bosh@serhad_erol·
@AybarsHanTR Madde kullananlar izledi, guldu ve gecti. Daha sacma anlatilmazdi heralde. Kotu abi kullanmayin dese daha yerinde ve mantikli olurdu
Türkçe
3
0
275
14.6K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@aybukeozturk Seni spk ya şikayet ettik gurupça. Büyük ihtimal seninlede mahkemelik olacağız gibi guzel kardesim yapacak bir sey yok bu saatten sonra hakkini helal et
Türkçe
0
0
0
13
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@Serinkanemir @AblukaMedya Hayır gario değildir. Bende uyarıyorum insanları elimden geldiğince. Doğru bir bilgiyi , olguyu kim derse desin söyleyenden bağımsız doğrudur.
Türkçe
0
0
0
6
E〽️ir'S
E〽️ir'S@Serinkanemir·
@AblukaMedya Diyetisyenin yumuşatıcılara karsi uyarmasi da bi garip
Türkçe
1
0
4
1.3K
Abluka
Abluka@AblukaMedya·
Diyetisyen Büşra Çalışkan, yumuşatıcılar konusunda uyarıyor: ♦️ Çamaşırlarınızda sakın ama sakın yumuşatıcı kullanmayın. ♦️ Çünkü içerisindeki kimyasallar ne yazık ki astım, bronşit ve alerjiler yapıyor. ♦️ Şu anda dışarı çıktığımızda herkes aksırıyor, tıksırıyor, gözler sulu, burunlar akıyor. ♦️ Hiç kimse fark etmiyor, tozdan zannediyor, bahar alerjisi diyor ama hayır. ♦️ Bunun en büyük nedeni çamaşırlarımızda kullandığımız o yumuşatıcılar. ♦️ Bunları makine ne yazık ki deterjan gibi tamamen çözmüyor, yarı çözünür halde bırakıyor. ♦️ Bu nedenle zaten o kokusu kalıyor ve o da bizde alerji yapıyor. ♦️ Biz zannediyoruz ki o mis gibi kokuyu duyduğumuzda her şey tertemiz oldu. ♦️ Halbuki kimyasal yükünü direkt giydiklerimizle vücudumuza veriyoruz. ♦️ Üzerinde kalıntı bıraktığı için tene direkt olarak yapışıyor. ♦️ Burada da hormonları ve tiroidleri doğrudan etkiliyor.
Abluka tweet mediaAbluka tweet media
Türkçe
61
151
1.2K
769.4K
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@OGokhan_Guler @AblukaMedya Doğru bir bilgiyi , olguyi kim derse desin söyleyenden bağımsız doğrudur. Seni neden rahatsız etti aslanım?
Türkçe
0
0
0
6
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@sudeemtw @AblukaMedya Çöp kovası derken ne dediğinizin farkında mısınız? Düzgün edepli konuşun bir daha !
Türkçe
0
0
0
16
sudiş
sudiş@sudeemtw·
@AblukaMedya Çöp kovası konuşuyor şu kadını dinlemeyin bile
Türkçe
1
0
0
935
RoosterCoe
RoosterCoe@RoosterCoe·
@05Bndmrc @AblukaMedya Etkileşimi bilmemde doğru bir bilgiyi , olguyi kim derse desin söyleyenden bağımsız doğrudur. Zaten dermatologlar dahil tüm doktorlar bunları söylüyor.
Türkçe
0
0
2
245
bndmrc
bndmrc@05Bndmrc·
@AblukaMedya Diyetisyen değilde dermotolog açıklasa onun işine karışmasa
Türkçe
1
1
77
8K