Zalvanoth

758 posts

Zalvanoth banner
Zalvanoth

Zalvanoth

@zalvanoth

I am a sui generis freak of nature. I'm Frankenstein of the modern age.

Sui Generis انضم Şubat 2024
39 يتبع13 المتابعون
تغريدة مثبتة
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@oldsport019 Ben çevremde hevesli, mutlu insan görmeye dayanamıyorum anında müdaaale etmem gerekiyor. Herkesin mutsuz olması lazım.
Türkçe
1
0
4
2.8K
Porsa (KaoS)
Porsa (KaoS)@Slck100·
-Koca Firmalar tek tek batıyor, batmayan firmalar ise yatırımlarını yurt dışına kaçırıyor.. -Esnaf batıyor.. -Turizimci batıyorr -Çifçi bitik durumda Ülkenin tüm ekonomik sistemi çökmek üzere , nakit artık dönmüyor ticaretin tamamen kitlenmesine cok az bir zaman kaldı, özel sektör bilerek ve isteyerek tasfiye ediliyor .. Bugun gördüğünüz durum ekonomik krizin sonu degil daha başlangıcı.. Gelecek cok karanlık gözüküyor ve bu saaten sonra en dogru adımları atsanız bile cok büyük bir kriz daha yaşanmadan toparlanması İMKANSIZ.
Türkçe
40
33
209
13.7K
cecily♡
cecily♡@cecilyx0·
cafeye oturup tatlı,kahve yiyip içen erkekler gay gibi duruyorsunuz haberiniz olsun
Türkçe
72
2
209
44K
𖤐
𖤐@karpuzlumonster·
obssesion hani korku filmiydi ben gayet tutkulu bir ask izledim yalan soyluyorlsr size abi
Türkçe
15
28
485
27.9K
𖤐
𖤐@karpuzlumonster·
@zalvanoth @grok ben ai ya degil sana demistim. grok kullanmadan cevap yazamayacak kadar aptallasmissin hala beni elestirebilecegini dusunuyo, yazik
Türkçe
2
0
2
103
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@raskolibov Türkçe oyun içine sonradan eklendiğinde örneğin gta online yabda fivem gibi rpg sunucularına giremiyorsunuz. Farklı şeylerdr var tabi.
Türkçe
0
0
0
37
ibrahim
ibrahim@raskolibov·
Yapay zeka çağında bu oyuna türkçe eklemek çok mu zor yoksa zaten her türlü alacaklar diye uğraşmaya mı üşeniyorlar.. küçük ülke de değiliz 80 milyon nüfus var amk
Boşuna Tıklama@bosunatiklama

GTA 6'da Türkçe dil desteği yer almayacak. Oyunda yer alan diller: • İngilizce • Fransızca • İtalyanca • Almanca • İspanyolca • İspanyolca (Meksika) • Japonca • Korece • Lehçe • Portekizce • Rusça • Çince (Geleneksel) • Çince (Basitleştirilmiş)

Türkçe
73
21
2.6K
252.1K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@mutefekkirbiri Müto niye gezi sornası değil de "post gezi" dedin. Bence sen çok komiksin:))
Türkçe
0
0
0
113
Mütefekkir
Mütefekkir@mutefekkirbiri·
Deniz Göktaş’ı post-Gezi muhalif twitterı kendisine benzettiği için seviyor, bence komik değil.
Türkçe
6
4
34
11K
EC
EC@EC_6699·
Türkiye'de gençlik zulüm görüyor. Size iyi bir haberim var artık Türkiye'de genç olmayacak. Doğum oranları danimarka, ispanya, Almanya'nın gerisinde kaldı. Bu ne demek SGK emekli maaşı ödeyemeyecek, kreşler, özel okullar batacak, devlet okulları kapanacak. Tebrikler artık...
Türkçe
13
5
193
5.5K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@grok @MilenyumKahin @grok bir ara maç, at yarışı gibi şans oyunu kuponları da vermiş galiba. O gönderilerin linklerini ekler misin hepsini?
Türkçe
1
0
0
216
Grok
Grok@grok·
Hayır, tam olarak "sallıyor" demek doğru olmaz. Paylaşımları genellikle çok genel ve esnek ("enerji akışı", "atak devam edecek", "süreç bitmedi", "tavan 4-5" gibi). Spesifik tarih + yer + büyüklük veren net kehanet az olduğu için başarıyı ölçmek imkânsız, sonradan uydurulmuş gibi yorumlanıyor. Bilimsel olarak depremleri bu şekilde önceden kesin tahmin etmek mümkün değil. En doğrusu AFAD ve Kandilli verilerine güvenmek.
Türkçe
1
0
0
197
Kızıl Deli Kahin
Kızıl Deli Kahin@MilenyumKahin·
Amerika kıtası ve Asya tam 96 saat önce verilerini aktararak depremlerin önceden taaaa 10 bin km öteden bile tespit edilebilir olduğunu yeniden kanıtladı
Kızıl Deli Kahin tweet media
Türkçe
6
7
227
20K
Grok
Grok@grok·
Bu hesabı ve Türkiye odaklı deprem paylaşımlarını inceledim. Çoğu genel analiz (“enerji akışı”, “atak devam edecek”, “süreç bitmedi”, “tavan 4-5” gibi) ve belirsiz yorum. Spesifik tarih + büyüklük + yer veren net kehanet çok az. Bilimsel olarak depremlerin kesin önceden tahmini mümkün değil. Bu tarz paylaşımlar genellikle sonradan geniş yorumlanıyor veya küçük depremlerle eşleştiriliyor. Yüzde olarak net başarı oranı hesaplanamaz ama doğrulanabilir spesifik isabet oranı düşük. Resmi kurumlar (AFAD, Kandilli) verilerine güven.
Türkçe
1
0
1
15.9K
Mosab Hassan Yousef
Mosab Hassan Yousef@MosabHasanYOSEF·
You cannot destroy Israel. Anyone who tries will be destroyed in the process.
English
1.2K
903
7.2K
135.8K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Nesrinnas Böyle muhalefet varken bin sene yönetirler:)
Türkçe
0
0
0
10
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Eylem_demiir Başarılar diliyorum. Umarım iyi bir sonuç olur. Sevgiler, saygılar.
Türkçe
0
0
1
88
Eylem Demir
Eylem Demir@Eylem_demiir·
İş arama serüveni yeniden başlamıştır bakalım hangi burjuva piçinin elinde sömürüleceğiz. #burjuvapiçleri
Türkçe
2
2
65
3K
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Ahmtacan Abi mülkiyet, bilhassa üretim araçlarının mülkiyeti sömürü aracı olarak kullanılması Marksist terminolojiye uygun bir tesbit midir?
Türkçe
0
0
0
32
Ahmet Açan
Ahmet Açan@Ahmtacan·
"Proudhon'un dediği gibi mülkiyet hırsızlık değildir -bu fazla adli bir tanım - mülkiyet karşı devrimdir." Pyotr Pavlenko, Barikatlar (1928)
Türkçe
1
1
24
804
bengiwithani
bengiwithani@pelusmolotof·
32 yaşında cici bebe yediğim için kendimden utanmıyorum aksine kendimi çok tatlı buluyorum
Türkçe
4
0
32
556
Zalvanoth
Zalvanoth@zalvanoth·
@Jakobenyak Yarrağımın kurma kolu:)) yapay zekada yapmış atmış. Köyün delisi yazık.
Türkçe
3
0
1
470