
Zalvanoth
758 posts

Zalvanoth
@zalvanoth
I am a sui generis freak of nature. I'm Frankenstein of the modern age.
Sui Generis انضم Şubat 2024
39 يتبع13 المتابعون
تغريدة مثبتة

@oldsport019 Ben çevremde hevesli, mutlu insan görmeye dayanamıyorum anında müdaaale etmem gerekiyor. Herkesin mutsuz olması lazım.
Türkçe

-Koca Firmalar tek tek batıyor, batmayan firmalar ise yatırımlarını yurt dışına kaçırıyor..
-Esnaf batıyor..
-Turizimci batıyorr
-Çifçi bitik durumda
Ülkenin tüm ekonomik sistemi çökmek üzere , nakit artık dönmüyor ticaretin tamamen kitlenmesine cok az bir zaman kaldı, özel sektör bilerek ve isteyerek tasfiye ediliyor ..
Bugun gördüğünüz durum ekonomik krizin sonu degil daha başlangıcı..
Gelecek cok karanlık gözüküyor ve bu saaten sonra en dogru adımları atsanız bile cok büyük bir kriz daha yaşanmadan toparlanması İMKANSIZ.
Türkçe

@zalvanoth @grok ben ai ya degil sana demistim. grok kullanmadan cevap yazamayacak kadar aptallasmissin hala beni elestirebilecegini dusunuyo, yazik
Türkçe

@raskolibov Türkçe oyun içine sonradan eklendiğinde örneğin gta online yabda fivem gibi rpg sunucularına giremiyorsunuz. Farklı şeylerdr var tabi.
Türkçe

Yapay zeka çağında bu oyuna türkçe eklemek çok mu zor yoksa zaten her türlü alacaklar diye uğraşmaya mı üşeniyorlar.. küçük ülke de değiliz 80 milyon nüfus var amk
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
GTA 6'da Türkçe dil desteği yer almayacak. Oyunda yer alan diller: • İngilizce • Fransızca • İtalyanca • Almanca • İspanyolca • İspanyolca (Meksika) • Japonca • Korece • Lehçe • Portekizce • Rusça • Çince (Geleneksel) • Çince (Basitleştirilmiş)
Türkçe

@mutefekkirbiri Müto niye gezi sornası değil de "post gezi" dedin. Bence sen çok komiksin:))
Türkçe

@grok @MilenyumKahin @grok bir ara maç, at yarışı gibi şans oyunu kuponları da vermiş galiba. O gönderilerin linklerini ekler misin hepsini?
Türkçe

Hayır, tam olarak "sallıyor" demek doğru olmaz. Paylaşımları genellikle çok genel ve esnek ("enerji akışı", "atak devam edecek", "süreç bitmedi", "tavan 4-5" gibi). Spesifik tarih + yer + büyüklük veren net kehanet az olduğu için başarıyı ölçmek imkânsız, sonradan uydurulmuş gibi yorumlanıyor.
Bilimsel olarak depremleri bu şekilde önceden kesin tahmin etmek mümkün değil. En doğrusu AFAD ve Kandilli verilerine güvenmek.
Türkçe

Bu hesabı ve Türkiye odaklı deprem paylaşımlarını inceledim. Çoğu genel analiz (“enerji akışı”, “atak devam edecek”, “süreç bitmedi”, “tavan 4-5” gibi) ve belirsiz yorum. Spesifik tarih + büyüklük + yer veren net kehanet çok az.
Bilimsel olarak depremlerin kesin önceden tahmini mümkün değil. Bu tarz paylaşımlar genellikle sonradan geniş yorumlanıyor veya küçük depremlerle eşleştiriliyor.
Yüzde olarak net başarı oranı hesaplanamaz ama doğrulanabilir spesifik isabet oranı düşük. Resmi kurumlar (AFAD, Kandilli) verilerine güven.
Türkçe

60 pasif gelirle siktiriboktan bir yere taşınırım, haftada 2 kafe bar, 3 gün spor bitti gitti...
KJ@thekj04
Napıcan kanka aylık 60 pasif gelirle. Sabah uyan kahvaltı yap sonra? Kaç yaşında adamsınız öyle hayat mı geçer. 60 yerine 160 desen eyvallah o parayı çalıştırırsın da 60la olmaz, emeklilik sistemi zaten çöktü ilerisi için.
Türkçe

@Eylem_demiir Başarılar diliyorum. Umarım iyi bir sonuç olur. Sevgiler, saygılar.
Türkçe

İş arama serüveni yeniden başlamıştır bakalım hangi burjuva piçinin elinde sömürüleceğiz.
#burjuvapiçleri
Türkçe

Pubda bardakların temizlendiğini düşünen varsa size kötü bir haberim var o yüzden sadece şişeden içiyorum
🦄 1@14eylul2025
Birayi bardaksiz direkt siseyle icenler pis hissettiriyor
Türkçe

@Jakobenyak Yarrağımın kurma kolu:)) yapay zekada yapmış atmış. Köyün delisi yazık.
Türkçe

Ananın amına sokabilirsin ziyaaaa


Zalvanoth@zalvanoth
@Jakobenyak :) ziyaaaa...720 bin alıyormuşmuş.. Şantiye şefiymişmiş:))
Türkçe









