Crypto Sentinel

212 posts

Crypto Sentinel

Crypto Sentinel

@AC_Sentinel

Beigetreten Şubat 2018
86 Folgt10 Follower
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@lil_sitrik اتشنشان های پلاسکو همینجوری فراموش شدن؟ نگو مورد خاص بود من مورد خاص رو گفتم که عامیانه شد بشناسین. وگرنه خیلی شایع اتفاق میوفته.
فارسی
1
0
1
159
سیتریک
سیتریک@lil_sitrik·
آتشنشان ها هم کمی از کادر درمان ندارن، سالی یبار می‌رن یه آتیش منقل کباب رو خاموش می‌کنن و همش پول مفت می‌گیرن.
فارسی
9
1
106
3.2K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@_alijf وایسا پس با چسی خرید اشتراک نتفلیکس اشنا بشی
فارسی
1
0
0
71
علی
علی@_alijf·
چصی تر از خریدن اشتراک اسپاتیفای ندیدم
فارسی
27
0
161
12.3K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@samyra9901 طبق gemini که بنظرم منطقی هم میاد میزان پول تو تصویر 40 هزار دلار تا 50 هزار دلار هستش، واقعیتش با این ارقام کار خاصی نمیشه انجام داد ... سرمایه گذاری میکنم بتونم رشدش بدم
فارسی
0
0
1
159
سمیرا
سمیرا@samyra9901·
اگ این پول مال تو بود اولین کاری ک باهاش میکردی چی بود؟
سمیرا tweet media
فارسی
117
0
100
6.5K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@sepblog69 سن خالی معیار مناسبی برای ازدواج نیست بلوغ ذهنی، شرایط مالی، ثبات روانی، .... معیارهای مناسب تری هستن برای مشخص کردن زمان ازدواج و هر شخصی تو سن متفاوتی به همه اینها میرسه و متاسفانه واقعیت تلخ دنیا عده زیادی به همه معیارهای لازمه هیچوقت نمیرسن فارق از سن.
فارسی
0
0
0
257
سپهر خدابنده
بهترین بازه سنی برای ازدواج کدام سن است❓ زیر ۲۵ سالگی ❤️ ۲۷ تا ۳۵ سالگی 💚 بالای ۳۵ سالگی🤍
فارسی
280
0
279
44.9K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@alastism درآمد ≠ سود (پولی که آزادانه برای خودتان بخواین خرج کنید)
فارسی
0
0
0
19
کادح بن کادح
یه پیج پیدا کردم که خلق‌الله میرن شغل و سرمایه و درآمدشون رو اعلام می‌کنن! حاجی مشاغل آزاد چه درآمد خوبی دارن! ما چه ظلمی به خودمون داریم می‌کنیم که چسبیدیم به حقوق بخور نمیر دولتی!
فارسی
81
6
860
74K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@chndlrshlby اقا اوکی اونا نمیدونن شما دختر نیستی و ایستگاشونو گرفتی ولی شما که داری دانسته با یه مشت اقا لاس میزنی؟؟!😂😂
فارسی
0
0
9
1.2K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@M_ahsaaa به شرطی که شما بتونین توکنش رو به کیف پول شخصی منتقل کنین که هرزمان هرجای دیگه نقد کنین اره. مانند Paxg در غیر این صورت تو کشور ما هیچ پشتوانه و امنیتی بابت پلتفورم های IOU وجود نداره.
فارسی
0
0
0
10
mahsa
mahsa@M_ahsaaa·
بچها ی سوال بنظرتون طلای انلاین بخرم خوبه؟
فارسی
57
0
111
7.4K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@elnzmom قانون ترمودینامیک رو نمیشه تو این دنیا نقض کرد کالری ورودیتون از کالری مصرفیتون کمتر باشه لاغر میشین that simple
فارسی
1
0
1
18
Eln
Eln@elnzmom·
همینجوری دارم لاغرمیشم و از ۶۵ که چندسال ثابت بودم رسیدم به ۵۹ چیکارکنم لاغرنشممم؟؟ (آزمایش هم دادم مشکلی نداشتم)
فارسی
9
0
37
682
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@hajiintwiter چرا از یه پلتفورم قسط دیگه (مثلا بلوبانک) وام اندازه قسط اون ماه رو بگیرین قسط اون قسط رو قسطی بدین!
فارسی
0
0
0
5
🇮🇷حاجی توییتر
نمیشه قسط رو قسطی داد؟ مثلا قسط هرماه رو توی پنج ماه بدیم؟
فارسی
3
0
8
355
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@bemolaidk با کمال احترام 800 میلیون میشه 5000 دلار حدودا یعنی تقریبا یه Entry یا میانرده اومگا برای یه ساعت نرمال رولکس 15000$ پرداخت میشه و پولدارها برای پتک فیلیپ و اودماپیگه که حدودا بالای 40 هزار دلار شروع میشن خریداری میکنن جسارت نکردم ولی متاسفانه حتی نزدیک به پولدارهای ساعت نشدین
فارسی
0
0
0
11
زرگر
زرگر@bemolaidk·
دوستان پولداری اینجوریه 💔
hitman_h@hosseinmzh

@bemolaidk بیخیال بابا........من دارم پلن ساعت ۷۰۰-۸۰۰ میلیونی میچینم بخرم 😑😑😑۳۰م کاملا قابل دستیابی......

فارسی
1
0
4
596
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@dr_sheen__ رفتم باغ کتاب، بن داشتم. کتابایی که خریدم زیاد شد. پای صندوق یک آقای پیری گفت همه‌ش رو میخونید یا کتابخونه پر میکنید؟! گفتم به تو چه؟ خایمالی؟ کارتتو بکش! کارتو کشید و رفتم
فارسی
0
0
0
3
S_H_i_N
S_H_i_N@dr_sheen__·
رفتم باغ کتاب، بن داشتم. کتابایی که خریدم زیاد شد. پای صندوق یک آقای پیری گفت همه‌ش رو میخونید یا کتابخونه پر میکنید؟! گفتم میخونم. گفت از گورکی چی خوندی؟ گفتم. گفت از چخوف چی؟ گفتم. گفت از هدایت چی؟ گفتم. گفت از چوبک چی؟گفتم از چوبک نخوندم. گفت عا؛دیدی، کتابخون نیستید، متظاهرید!
فارسی
141
11
6.6K
153.7K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@amgh9005 پسری که سنش رفته بالا دنده رو تو کونشم بکنن حالشو نداره هی تو ترافیک کلاچ بگیره که بخواد بگه جوگیر رانندگیه
فارسی
0
0
1
11
ماریو پوزو
ماریو پوزو@amgh9005·
پسری که ماشین اتومات رو به ماشین دنده ای ترجیح میده اگه کونی نیست پس چیه ؟
فارسی
8
0
8
429
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@the_cnaa هرچی باشه همون بمونه بزرگ که شد پرسنم
فارسی
0
0
0
23
بانکِرمَن
بانکِرمَن@the_cnaa·
شما دختر بچه پرسنی یا پسر بچه؟
فارسی
144
0
94
8.8K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@thegodzillaone بهترین دفاع حملس بنویسید پیشاپیش تسلیت عرض کردم
فارسی
0
0
0
37
Sun of a beach
Sun of a beach@thegodzillaone·
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Sun of a beach tweet media
QME
99
1
3.5K
93.8K
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@yek_farzam 2/2 قیمت گذاری رو خودتان انجام میدین. و متقاضیتون سطح جهانیست. عده ای هستن که روزانه حقوقشون 10 هزار دلار هستش و تازه واره مقوله کارافرین و بیزنس اونر ها نمیشم....
فارسی
0
0
0
40
Crypto Sentinel
Crypto Sentinel@AC_Sentinel·
@yek_farzam شما باید در نظر داشته باشین که که حقوق 300 میلیونی با حتی دلار 150 تومنی میشه 2000$ که متوسط حقوق کشور جهان اول هستش و رقم "خاص" ای نیست بخاطر GDP افتضاح ما انقدر محسوس هست ثانیا شما وقتی تو رشته خودتان (کاری به اون کار ندارم اصلا) انقدر خاص باشید که همانند نداشته باشین ... 1/2
فارسی
1
0
2
947
یک‌فـــــرزام‌‌‌‌
این حقوق های برجی صد تومن و صد و پنجاه تومن و اینارو از کجا میگیرین؟ چرا بعد این همه سال تجربه کاری به ما خونه آخرش پنجاه شصت تومن میدن اونم با هزار منت و نه یکجا! کدی چیزی میزنید یا خیلی وارد و حرفه ای هستین یا...( همون که خودتون میدونید )
فارسی
88
4
449
39.5K
barney bing - بارنی‌بینگ
ماشین تو بازار داره ریزش میکنه، ولی کارخونه‌ها میلیارد میلیارد دارن میزارن رو قیمتاشون، چند روز دیگه، قیمت بازار از کارخونه ارزونتر میشه😂🤦🏻
فارسی
12
1
224
16.4K
beni
beni@_benama_·
من اگه میخواستم قمار کنم رو کاهش نرخ بهره میکردم
فارسی
1
0
6
443
rouzbeh rohani
rouzbeh rohani@rouzbehrohxmg·
واقعا برام سواله که حقوق یه کارمند ۱۸ملیونه چطور توی دیت ها انتظار رستوران ها و کافه های گرون قیمت دارن؟ مگه هدف دیت رفتن آشنایی نیست؟ این سطح توقع چیزی جز خلا و عقده نیست اینم اضافه کنم یک سری ها قشر ثروتمندن و دوست دارن با همسطح خودشون بگردن بحث اونا جداست
فارسی
15
3
136
8.2K