nothing

904 posts

nothing banner
nothing

nothing

@Dopamingio

آتئیست

Beigetreten Haziran 2022
109 Folgt7 Follower
Angehefteter Tweet
nothing
nothing@Dopamingio·
اسم بعضی مرده‌ها را می‌خواندم. افسوس می‌خوردم، که چرا به جای آنها نیستم با خودم فکر می‌کردم:اینها چقدر خوشبخت بوده‌اند! هیچوقت یک احساس حسادتی باین اندازه در من پیدا نشده بود. به نظرم می‌آمد که مرگ یک خوشبختی و یک نعمتی است که به آسانی به کسی نمی‌دهند. #زنده‌به‌گور
فارسی
0
0
0
526
Allen Ekbatani
Allen Ekbatani@allenekba·
@Kayvan_Hosseini @PanahFB انسانیت زدایی، وطن زدایی، نوکر صفتی، ذلیل باوری، پدیده هایی است که از طریق سازمان های اطلاعاتی دست راستی اسرائیل و برخی کشورهای عربی توسط رضا پهلوی و طرفداران او توسط من و تو ‌‌و ایران اینترنشنال بر بخشی از جامعه جوان ایران تحمیل شد.بی بی سی هم،به نعل و به میخ زد ولی کمکی نکرد.
فارسی
1
0
0
16
Kayvan Hosseini
Kayvan Hosseini@Kayvan_Hosseini·
تیم ملی همیشه یکی از منابع الهام‌بخش و متحد‌کننده ملت ایران بود که برد و باختش، شهر را به هم می‌ریخت. زمین و زمان عاشقش بودند. همان را هدف گرفتند.
فارسی
35
30
543
12.2K
nothing
nothing@Dopamingio·
@shamse_man چرا داخل ایران از «فقط یک فوتبالیست» در میان و سیاسی هم حرف میزنن و به میل حکومت هر کاری لازم باشه میکنن؟ برن تو کونم. تو هم بری
فارسی
0
0
0
10
hanaasemani
hanaasemani@shamse_man·
اولاً خبرنگار گوه میخوره چنین چیزی میپرسه از طارمی، طارمی یک فوتبالیسته نه قانون گذار کشور. دوماً طرف نظر شخصی خودشو داره میگه و این یارو فقط یک فوووووتتتتتبالیییییسته!!!! نه قاضیه نه قانون گذار! زورتون به رژیم نمیرسه، عوضشو از این بچه ها درنیارید بی عرضه ها
Maryam Moqaddam مریم مقدم@MaryamMoqaddam

#طارمی اینجا میگه: «ما به افراد ال‌جی‌بی‌تی احترام می‌گذاریم.» -لابد روش نمی‌شه جلوی دنیا بگه ج ا اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ را اعدام می‌کنه یا اگه شانس بیارن زندان و شکنجه در انتظارشونه

فارسی
6
10
138
2.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@straypatriot خاک دو عالم بر سرت. اگر شعور داشته باشی، اینکه یه سری ایرانیا بی‌هویتن و تبعیدی، اینا مایه ننگ حکومت کسشر شماس. افتخار هم بهش میکنی که این همه ایرانی رو بیرون کردین و سالها نفرت‌پراکنی کردین؟
فارسی
0
0
0
11
Alex M 🎒
Alex M 🎒@straypatriot·
این خنده های هیستریک چیزی جز نشانه ی فروپاشی روانی قریب الوقوع نیست. ببین سر یه مشت دلار چه بلایی سر خودتون آوردین. خار بیایان هویت داره اما شماها نه.
Kamran@Kamrano666

مگه داریم آدم به این نچسبی و چندشی؟ بشر تو چقدر لو لول و بدبختی! بدبخت تو و دوستات در کانال منوتو نماد شکست خورده و تحقیر شدگان هستید چطور روت میشه باز بیای اراجیف بگی؟ وطنفروش و بد ذاتی و بیشرفی از صفات بارزته! #فرقه_پهلوی

فارسی
19
13
352
4.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@amirmoghadam_ir @saadati_va1993 ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ! کجا رضا پهلوی گفته فتح کنید؟ نشون من بده
فارسی
0
0
1
51
Amir Moghadam
Amir Moghadam@amirmoghadam_ir·
هزار استارلیک دروغ! ریزش ۱۶۰ هزار نفر دروغ! کیو‌آرکد دروغ! ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ! ارتباط با ترامپ دروغ! مصداقی هم که گفت، رضا پهلوی اصلا توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچ‌ کاری نمیتوانند بکند! حتی فالورهای رضا پهلوی دروغ! ریات و ساختگی! حالا هم که سیرک گارد جاویدان و حرف از فعالیت مسلحانه که چیزی جز تجزیه و جنگ داخلی و لیبی ‌سازی و ثبت‌‌شان بعنوان یک گروهک تروریستی نخواهد داشت... اینها همه فکت و حرف خود رضا پهلوی است..
فارسی
4
0
0
517
Amir Moghadam
Amir Moghadam@amirmoghadam_ir·
من هم خواهان #محاکمه_پهلوی هستم رضا پهلوی یک #عملیات_فریب رقم زد بسیار جنایتکارانه‌تر و‌کثیفت‌تر از کربلای چهارِ لو رفته و محسن رضایی و هاشمی و روحانی... رضا پهلوی یک #سینما_رکس به بار اورد! ۱۸ و ۱۹ دی سینما رکسِ رضا پهلوی بود، خیلی کثیف‌تر و جنایتکارانه‌تر... اما: 👈تراژیک ترین قسمتِ اتفاقی که افتاده این است که: از این نقطه به بعد رضا پهلوی بدلایل خیلی روشن، ترمز عبور از جمهوری اسلامی و هر تغییری بنفع مردم است. قبل و بعد از حمله از هر نظر متفاوت است، همه چی تغییر کرده! حتی وضعیتِ قبل و بعد آن حرف سنگین ونس معاون ترامپ متفاوت است {که عده‌ای دنبال لیبی‌سازی از ایران هستند، که طبیعتا مرجع پیمانکارش برمیگردد به رضا پهلوی} بعد از این رضا پهلویِ نقاب و تشت رسوایی افتاده با این وضعیت مایه ننگ فرقه‌اش ! فقط پتانسیل منفی و بازدارنده، بنفع جمهوری اسلامی تولید میکند... به دلیل ده‌ها دروغ آگاهانه و پروژه‌ای! تلاش برای لیبی‌سازی و غزه‌سازی از ایران و انچه ونس گفت! {تجزیه و جنگ داخلی} نابودی فرصت تغییر بنفع مردم و نجات و تثبیت و تقویت و‌ حجامت جمهوری اسلامی! ‌ ایران‌ستیزی، تجزیه‌طلبی، تلاش برای جنگ داخلی، حمایت از فحاشی سازمان یافته و بازتولید همه زشتی‌‌های جمهوری اسلامی! تبدیل شدن به مایه ننگ و انسداد! به محاق بردن دادخواهیِ حتی طرفداران خودش که به او اعتماد کرده بودند! رضا پهلوی با توهم، خیانت، فساد، دروغگویی ها، ایران‌ستیزی ما را در نقطه کنونی پیاده کرد و در همه جنایات جمهوری اسلامی تا هر وقت بماند متهم ردیف دوم است.
فارسی
199
17
135
10.1K
nothing
nothing@Dopamingio·
@abolfaz97652177 @Ramin_Rezaian_ تو به کس ننت خندیدی که مسئول تعیین کردی. مادرقحبه‌های از خودراضی. شاشبدم به خودت و دولتت و آمارش.
فارسی
0
0
1
17
abolfazlasgari
abolfazlasgari@abolfaz97652177·
@Ramin_Rezaian_ آقای رضاییان با احترام به پاس زحماتی که کشیدید اما اگر تونستید از این ۴۰ هزار نفر فقط اسم ۱۰ هزارتاشونو لیست کنید تف به شرفم اگر از این به بعد اونقدر پست ندارم که اینها ۴۰ هزار نفر بودند نه آماری که دولت داد . ضمن اینکه مسئول خون اون ها هم فقط سس خرسی و موساد بود و بس.
فارسی
2
0
2
470
رامین رضاییان
رامین رضاییان@Ramin_Rezaian_·
گلی که زدم تقدیم میکنم به روح تمام دانش آموزای مدرسه میناب و 40 هزار نفری که جاویدنام شدن🖤 🟢⚪🔴 FIFA World Cup 2026 🇮🇷 v 🇪🇬
رامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet media
فارسی
923
316
4.9K
314.9K
nothing
nothing@Dopamingio·
@mim_dal_ چه ربطی داره. هاکان شوکور مشکلش با پرچم نیست. ما مشکلمون با پرچم ایدئولوژیکه که تو حافظه حمعی مردم با خون و سرکوب و کثافت همراه بوده. دیر یا زود باید به شیر و خورشید عادت کنید.
فارسی
0
0
0
28
میم. دال 🎒
میم. دال 🎒@mim_dal_·
زندگی هاکان شوکور رو به خاطر روابط ادعایی با گروه فتح‌الله گولن نابود کردند و از ترکیه پرت کردند بیرون! از فوق ستاره فوتبال ترکیه رسید به رانندگی تاکسی در آمریکا. اما همچنان پرچم میزنه روی سینه و میره تیم کشورش رو تشویق میکنه. اوباش وطنی ما هم...
Footfun@footfuniran

چی به سرت اومده مرد؟ هاکان شوکور شبیه یکی دو تا از عموهای فیتیله‌ای شده.

فارسی
61
78
1.6K
56K
nothing
nothing@Dopamingio·
@StructuralView برای توهین نمیگم. واقعیت عینیه. میتونم نشون بدم.
فارسی
1
0
0
43
ColdAnalysis 🎒
ColdAnalysis 🎒@StructuralView·
سالهاست در تورونتو مراسم عاشورا برگزار می شود. درست مانند مراسم رژه حانوکای یهودیان و کالسای سیک های هند. در هیچ مراسمی، مخالفان مذهبی یا سیاسی با چنین روش سخیفی به شرکت کنندگان حمله کلامی و فیزیکی نمی کنند و در بهم زدن مراسم هم تا این حد ناموفق نبوده اند! التماس عقل!
فارسی
46
29
541
17.3K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجی‌زاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچه‌های میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بی‌ارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی
0
0
1
10
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مساله‌ای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ... زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی
1
0
0
73
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro ابله‌. مدرسه‌ی میناب توی جنگ هدف قرار گرفت. جنگ از خلأ نیومد. این جنگ رو جمهوری اسلامی سالها پیش شروع کرده بود و الان فقط یه آدم شبیه خودشون که اهل مدارا نیست خورده به پستشون. مدرسه مینابم قربانی همین پروسه‌س. انداختنش گردن هر شخص یا کروهی به جز شخص خامنه‌ای و ج.ا باطله.
فارسی
1
0
2
76
nothing
nothing@Dopamingio·
@amirsam1191 فرگوسن فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ که نویر تو شالکه بود گفت نویر بهترین گلریه که تو این ۲۵ سال دیده‌م. بعد شما معتقدی به خاطر بازی با پا ریت میشده.
فارسی
0
0
10
230
وینگر چپ🇮🇷
وینگر چپ🇮🇷@amirsam1191·
نویر رو هیچوقت به عنوان یکی از گلرهای برتر تاریخ قبول نداشتم؛بخاطر بازی با پای خوبی که داشت زیاد رِیت میشد که الان همون تبدیل به بزرگترین نقطه ضعفش شده. نویر در بهترین حالت شاید کمی از ناواس بهتر باشه.
وینگر چپ🇮🇷 tweet media
فارسی
23
1
45
7.9K
nothing
nothing@Dopamingio·
@k_ghalam اصلاً اینکه این دو یا هر بازیکنی رو جدا از تیم و شرایط تیمشون بررسی کنی به خطا رفتی. فوتبال فردی نیست. اینو ۹۹ درصد فوتبال‌دوستا درک نمیکنن. فکر میکنن فقط تو حرفه. مسی زیر نظر اسکالونی و مسی زیر نظر بائوسا یه جور بازی میکرد برای تیم ملی؟ ذونالدو تو رئال بنیتز به کمک تیم اومد؟
فارسی
0
0
2
559
Kian
Kian@k_ghalam·
این دوگانه استعداد/پشتکار که در مورد مسی و رونالدو گفته میشه هم تا حد زیادی افسانه است. اتفاقاً اگه از منظر ظرفیت‌های ژنتیکی بررسی کنیم، رونالدو به خاطر فیزیک بدنش خیلی هم جلوتر بوده و اونی که باید تلاش می‌کرده تا ورزشکار خوبی باشه، مسیه.
فارسی
9
1
136
7.8K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Sjd47795532 @Bahram567679 ریدم به بچگی و بزرگسالیت هر دوش. حق و باطل. کسخل حق و باطل کجا بود احمق
فارسی
0
0
2
32
Agha__Sjd
Agha__Sjd@Sjd47795532·
@Bahram567679 بچه بودم قبلا نمیفمیدم زیاد، بزرگتر که شدم دیدم درک بهتری از حق و باطل پیدا کردم
فارسی
8
0
1
407
Agha__Sjd
Agha__Sjd@Sjd47795532·
من با اینکه آدم زیاد مذهبی نیستم و صرفا بخاطر حمایت از کشور و جمهوری اسلامی اول از تعداد دوستام یکی یکی کم شد،بعد از فامیل مثل خاله و دختر خاله پسرخاله، حالام یکی یکی همکارام در حال کم شدن هستند 😂 ولی خب عیب نداره خدای ماهم بزرگه.
فارسی
452
32
1.7K
30.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Aliaqo_ @Amin_Jua7nito خب همین‌طوری که نمیتونی بگی مسی بدتر بود تو بازی با اتریش! باید بتونی درست توضیح بدی. این ادعاس نه استدلال. ادعا که بدون استدلال ارزشی نداره. هر کی هر ادعایی می‌تونه بکنه.
فارسی
0
0
0
7
اَلے آقو
اَلے آقو@Aliaqo_·
یه تحلیل کوتاه: بازی ای ک رونالدو جلو ازبک کرد خیلی بهتر از بازی مسی جلو اتریش بود .مسیو خدا دوسش داشت که۲گل زد و رونالدو خدا دوسش نداشت چون باید۴ گل میزد از طرفیم قول میدم این بازی اخرین درخشش کریس در سطح ملی بود.زین پس ایشون یا باید نمیکت نشین شه یا پرتغال نهایتا یک هشتم حذفه.
فارسی
10
0
28
3.2K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Bluefacetwi اخلاق ریاکارانه چیه؟ مسی در کل آدم جمع‌گراییه. رفیق‌بازه. و به فوتبال هم اول دید تیمی داره بعد دید فردی. البته وقتایی بوده که مسی سعی کرده بیشتر گل بزنه و حریص شده ولی در کل هیچ‌وقت موفقیت فردی نسبت به موفقیت تیم براش اولویت نبوده.
فارسی
0
0
4
481
🗽🇺🇸(DeLiFed) دموکراسی،لیبرالیسم،فدرالیسم
من بازی مسی رو بیشتر میپسندم ولی اخلاق ریاکارانش رو نه.رونالدو خیلی کم پیش میاد این تواضع فیک ریاکارانه از خودش نشون بده ،وقتی باسن خودتو پاره میکنی گل بزنی یا قهرمان بشی قطعا اول رکوردهای شخصیت واست مهمه.رونالدو شخصیت سالم تری داره در کل
Out Of Context Football@nocontextfooty

فارسی
74
1
488
24.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Bluefacetwi @venomaniiac مثلا چیکار کرد که میگی از خشم و ناراحتی می‌مرد؟ زرت و زرت در مورد رونالدو حرف زد؟ چرند چرا میگی
فارسی
0
0
1
42
nothing
nothing@Dopamingio·
@Arman_Jnsr @Barca_parast داداش بازی اخرش رو تو خاک ارژانتین رو هم برگزار کرد رفت.
فارسی
0
0
0
4
Arman Jannessari
Arman Jannessari@Arman_Jnsr·
@Barca_parast اگه می‌خواست به‌خاطر جام‌جهانی خدافظی کنه همون چهار سال پیش کفش‌ها رو آویزون کرده بود! ولی دیگه سنش (و حرفه‌ای‌گری خودش) اجازه حضور تو جام بعدی رو بهش نمیده. مگر بخواد به‌صورت نمادین اون بازی اول رو تو کشور خودش بازی کنه.
فارسی
2
0
0
76
🇦🇷 بارسا پَرَست 🇪🇸
فکر به اینکه مسی جام‌جهانی رو ببره به‌شدت خوشحالم میکنه ولی میترسم درحالی که جام تو دستشه از تیم‌ملی خداحافظی کنه.
فارسی
3
0
41
691
nothing
nothing@Dopamingio·
@HazratAadam2 بعدم اینترنشنال یه شبکه چند ساله‌س؟ ده سالم نیست این شبکه هست. و طبیعتا چه از نظر سن و چه از نظر نفرت‌پراکنی و دروغ‌پراکنی به گرد پای صدا سیمای کثیف ج.ا نمی‌رسه. مردم میفهمن می‌خوایید زورکی براندازان رو به اسم سلطنت‌طلب سرکوب نرم بکنید. ولی این کارای کسشر دوره‌ش کذشته ؛)
فارسی
0
0
0
12
حضرت آدم
حضرت آدم@HazratAadam2·
حاصل مشاهدات شخصی‌ام: افزایش محبوبیت نیروهای نظامی، پزشکیان، مذاکره کنندگان، ظریف و روحانی. افزایش نفرت و برائت از رضا پهلوی، ارازشه و ویران اینترنشنال.
فارسی
277
52
1.5K
45.3K
nothing
nothing@Dopamingio·
@HazratAadam2 مشاهدات شخصی‌ام: نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کیر کسی هم نیستن و اون بخش ولایت‌مدار همچنان به عنوان قاتل و زندانبان شناخته می‌شن. ظریف و روحانی کیر کسی نیستن. رضا پهلوی بین عده‌ای که امادگی غش تو دامن ج.ا رو داشتن منفور شد. برای بقیه یا محبوبه یا خنثی یا صرفا نابخرد.
فارسی
0
0
0
15