Angehefteter Tweet
nothing
904 posts


@Kayvan_Hosseini @PanahFB انسانیت زدایی، وطن زدایی، نوکر صفتی، ذلیل باوری، پدیده هایی است که از طریق سازمان های اطلاعاتی دست راستی اسرائیل و برخی کشورهای عربی توسط رضا پهلوی و طرفداران او توسط من و تو و ایران اینترنشنال بر بخشی از جامعه جوان ایران تحمیل شد.بی بی سی هم،به نعل و به میخ زد ولی کمکی نکرد.
فارسی

@shamse_man چرا داخل ایران از «فقط یک فوتبالیست» در میان و سیاسی هم حرف میزنن و به میل حکومت هر کاری لازم باشه میکنن؟ برن تو کونم. تو هم بری
فارسی

اولاً خبرنگار گوه میخوره چنین چیزی میپرسه از طارمی، طارمی یک فوتبالیسته نه قانون گذار کشور.
دوماً طرف نظر شخصی خودشو داره میگه و این یارو فقط یک فوووووتتتتتبالیییییسته!!!!
نه قاضیه نه قانون گذار!
زورتون به رژیم نمیرسه، عوضشو از این بچه ها درنیارید بی عرضه ها
Maryam Moqaddam مریم مقدم@MaryamMoqaddam
#طارمی اینجا میگه: «ما به افراد الجیبیتی احترام میگذاریم.» -لابد روش نمیشه جلوی دنیا بگه ج ا اعضای جامعه الجیبیتی+ را اعدام میکنه یا اگه شانس بیارن زندان و شکنجه در انتظارشونه
فارسی

@straypatriot خاک دو عالم بر سرت. اگر شعور داشته باشی، اینکه یه سری ایرانیا بیهویتن و تبعیدی، اینا مایه ننگ حکومت کسشر شماس. افتخار هم بهش میکنی که این همه ایرانی رو بیرون کردین و سالها نفرتپراکنی کردین؟
فارسی

این خنده های هیستریک چیزی جز نشانه ی فروپاشی روانی قریب الوقوع نیست. ببین سر یه مشت دلار چه بلایی سر خودتون آوردین. خار بیایان هویت داره اما شماها نه.
Kamran@Kamrano666
مگه داریم آدم به این نچسبی و چندشی؟ بشر تو چقدر لو لول و بدبختی! بدبخت تو و دوستات در کانال منوتو نماد شکست خورده و تحقیر شدگان هستید چطور روت میشه باز بیای اراجیف بگی؟ وطنفروش و بد ذاتی و بیشرفی از صفات بارزته! #فرقه_پهلوی
فارسی

@amirmoghadam_ir @saadati_va1993 ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ!
کجا رضا پهلوی گفته فتح کنید؟ نشون من بده
فارسی

هزار استارلیک دروغ!
ریزش ۱۶۰ هزار نفر دروغ!
کیوآرکد دروغ!
ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ!
ارتباط با ترامپ دروغ!
مصداقی هم که گفت، رضا پهلوی اصلا توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچ کاری نمیتوانند بکند!
حتی فالورهای رضا پهلوی دروغ! ریات و ساختگی!
حالا هم که سیرک گارد جاویدان و حرف از فعالیت مسلحانه که چیزی جز تجزیه و جنگ داخلی و لیبی سازی و ثبتشان بعنوان یک گروهک تروریستی نخواهد داشت...
اینها همه فکت و حرف خود رضا پهلوی است..
فارسی

من هم خواهان #محاکمه_پهلوی هستم
رضا پهلوی یک #عملیات_فریب رقم زد بسیار جنایتکارانهتر وکثیفتتر از کربلای چهارِ لو رفته و محسن رضایی و هاشمی و روحانی...
رضا پهلوی یک #سینما_رکس به بار اورد!
۱۸ و ۱۹ دی سینما رکسِ رضا پهلوی بود، خیلی کثیفتر و جنایتکارانهتر... اما:
👈تراژیک ترین قسمتِ اتفاقی که افتاده این است که: از این نقطه به بعد رضا پهلوی بدلایل خیلی روشن، ترمز عبور از جمهوری اسلامی و هر تغییری بنفع مردم است. قبل و بعد از حمله از هر نظر متفاوت است، همه چی تغییر کرده! حتی وضعیتِ قبل و بعد آن حرف سنگین ونس معاون ترامپ متفاوت است {که عدهای دنبال لیبیسازی از ایران هستند، که طبیعتا مرجع پیمانکارش برمیگردد به رضا پهلوی}
بعد از این رضا پهلویِ نقاب و تشت رسوایی افتاده با این وضعیت مایه ننگ فرقهاش ! فقط پتانسیل منفی و بازدارنده، بنفع جمهوری اسلامی تولید میکند...
به دلیل دهها دروغ آگاهانه و پروژهای!
تلاش برای لیبیسازی و غزهسازی از ایران و انچه ونس گفت! {تجزیه و جنگ داخلی}
نابودی فرصت تغییر بنفع مردم و نجات و تثبیت و تقویت و حجامت جمهوری اسلامی!
ایرانستیزی، تجزیهطلبی، تلاش برای جنگ داخلی، حمایت از فحاشی سازمان یافته و بازتولید همه زشتیهای جمهوری اسلامی!
تبدیل شدن به مایه ننگ و انسداد!
به محاق بردن دادخواهیِ حتی طرفداران خودش که به او اعتماد کرده بودند!
رضا پهلوی با توهم، خیانت، فساد، دروغگویی ها، ایرانستیزی ما را در نقطه کنونی پیاده کرد و در همه جنایات جمهوری اسلامی تا هر وقت بماند متهم ردیف دوم است.
فارسی

@abolfaz97652177 @Ramin_Rezaian_ تو به کس ننت خندیدی که مسئول تعیین کردی. مادرقحبههای از خودراضی. شاشبدم به خودت و دولتت و آمارش.
فارسی

@Ramin_Rezaian_ آقای رضاییان با احترام به پاس زحماتی که کشیدید اما اگر تونستید از این ۴۰ هزار نفر فقط اسم ۱۰ هزارتاشونو لیست کنید تف به شرفم اگر از این به بعد اونقدر پست ندارم که اینها ۴۰ هزار نفر بودند نه آماری که دولت داد . ضمن اینکه مسئول خون اون ها هم فقط سس خرسی و موساد بود و بس.
فارسی

زندگی هاکان شوکور رو به خاطر روابط ادعایی با گروه فتحالله گولن نابود کردند و از ترکیه پرت کردند بیرون! از فوق ستاره فوتبال ترکیه رسید به رانندگی تاکسی در آمریکا.
اما همچنان پرچم میزنه روی سینه و میره تیم کشورش رو تشویق میکنه.
اوباش وطنی ما هم...
Footfun@footfuniran
چی به سرت اومده مرد؟ هاکان شوکور شبیه یکی دو تا از عموهای فیتیلهای شده.
فارسی

@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجیزاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچههای میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بیارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی

@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مسالهای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ...
زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی

تکهای از ماکان هیچ جا نیست
ابدا هیییییچ جا
و ایشون یه پیام تسلیت هم نگفت!
#میناب
RG@PutakPoori84252
تکه ای از ایران در قاهره جا مانده است 🇮🇷❤️🩹
فارسی

@Gahvare @aryankhosro ابله. مدرسهی میناب توی جنگ هدف قرار گرفت. جنگ از خلأ نیومد. این جنگ رو جمهوری اسلامی سالها پیش شروع کرده بود و الان فقط یه آدم شبیه خودشون که اهل مدارا نیست خورده به پستشون. مدرسه مینابم قربانی همین پروسهس. انداختنش گردن هر شخص یا کروهی به جز شخص خامنهای و ج.ا باطله.
فارسی

@amirsam1191 فرگوسن فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ که نویر تو شالکه بود گفت نویر بهترین گلریه که تو این ۲۵ سال دیدهم. بعد شما معتقدی به خاطر بازی با پا ریت میشده.
فارسی

@k_ghalam اصلاً اینکه این دو یا هر بازیکنی رو جدا از تیم و شرایط تیمشون بررسی کنی به خطا رفتی. فوتبال فردی نیست. اینو ۹۹ درصد فوتبالدوستا درک نمیکنن. فکر میکنن فقط تو حرفه. مسی زیر نظر اسکالونی و مسی زیر نظر بائوسا یه جور بازی میکرد برای تیم ملی؟ ذونالدو تو رئال بنیتز به کمک تیم اومد؟
فارسی

@Sjd47795532 @Bahram567679 ریدم به بچگی و بزرگسالیت هر دوش. حق و باطل. کسخل حق و باطل کجا بود احمق
فارسی

@Bahram567679 بچه بودم قبلا نمیفمیدم زیاد، بزرگتر که شدم دیدم درک بهتری از حق و باطل پیدا کردم
فارسی

@Aliaqo_ @Amin_Jua7nito خب همینطوری که نمیتونی بگی مسی بدتر بود تو بازی با اتریش! باید بتونی درست توضیح بدی. این ادعاس نه استدلال. ادعا که بدون استدلال ارزشی نداره. هر کی هر ادعایی میتونه بکنه.
فارسی

@Bluefacetwi اخلاق ریاکارانه چیه؟
مسی در کل آدم جمعگراییه. رفیقبازه. و به فوتبال هم اول دید تیمی داره بعد دید فردی. البته وقتایی بوده که مسی سعی کرده بیشتر گل بزنه و حریص شده ولی در کل هیچوقت موفقیت فردی نسبت به موفقیت تیم براش اولویت نبوده.
فارسی

من بازی مسی رو بیشتر میپسندم ولی اخلاق ریاکارانش رو نه.رونالدو خیلی کم پیش میاد این تواضع فیک ریاکارانه از خودش نشون بده ،وقتی باسن خودتو پاره میکنی گل بزنی یا قهرمان بشی قطعا اول رکوردهای شخصیت واست مهمه.رونالدو شخصیت سالم تری داره در کل
Out Of Context Football@nocontextfooty
فارسی

@Bluefacetwi @venomaniiac مثلا چیکار کرد که میگی از خشم و ناراحتی میمرد؟ زرت و زرت در مورد رونالدو حرف زد؟ چرند چرا میگی
فارسی

@venomaniiac فشار زیادی روشه،باید مسی رو تو شرایط مشابه قبل بدست آوردن جام جهانی مقابسه کنی.اون سالی که دوم شد با اینکه بهترین بازیکن دوره سد داشت از خشم و ناراحتی میمرد
فارسی

@Arman_Jnsr @Barca_parast داداش بازی اخرش رو تو خاک ارژانتین رو هم برگزار کرد رفت.
فارسی

@Barca_parast اگه میخواست بهخاطر جامجهانی خدافظی کنه همون چهار سال پیش کفشها رو آویزون کرده بود!
ولی دیگه سنش (و حرفهایگری خودش) اجازه حضور تو جام بعدی رو بهش نمیده. مگر بخواد بهصورت نمادین اون بازی اول رو تو کشور خودش بازی کنه.
فارسی

@HazratAadam2 بعدم اینترنشنال یه شبکه چند سالهس؟ ده سالم نیست این شبکه هست. و طبیعتا چه از نظر سن و چه از نظر نفرتپراکنی و دروغپراکنی به گرد پای صدا سیمای کثیف ج.ا نمیرسه.
مردم میفهمن میخوایید زورکی براندازان رو به اسم سلطنتطلب سرکوب نرم بکنید. ولی این کارای کسشر دورهش کذشته ؛)
فارسی

@HazratAadam2 مشاهدات شخصیام:
نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کیر کسی هم نیستن و اون بخش ولایتمدار همچنان به عنوان قاتل و زندانبان شناخته میشن.
ظریف و روحانی کیر کسی نیستن. رضا پهلوی بین عدهای که امادگی غش تو دامن ج.ا رو داشتن منفور شد. برای بقیه یا محبوبه یا خنثی یا صرفا نابخرد.
فارسی












