Ferdinand retweetet

OBOS-ligaen er faen meg helt jævla rå ass.
For et show. Null VAR, null reklamepauser midt i omgangene og null limp dick ta bort corneren men ikke gi om feildømt.
Jada, VM er mye konge det. Norge er absolutt alt i mesterskap igjen. Men vi klarer to tanker i hodet samtidig. Fotball bare er mye bedre uten overformynderiet VAR og teknologien gir.
Jeg har sett så mye OBOS i år. 12 runder inn, gjett hva INGEN snakker om? Dømminga. Prata med så mye folk om OBOS, gjett hva vi prater om? Sory Diarra, Pingel, Tørset Johnsen, Heltne Nilsen og Haugesund som plutselig fikk sving på det. Vi prater om Ranheim som er sjanseløse borte og dritgode hjemme, om 4-4 i toppkamp, om hvem vi tror rykker opp og hvem som kan gå ned. Vi prater om ligaen, sporten og spillerne.
Bør egentlig være alt beviset man trenger.
Norsk





























