Ferdinand

4.8K posts

Ferdinand banner
Ferdinand

Ferdinand

@FerdinandSIF

Beigetreten Aralık 2021
340 Folgt320 Follower
Ferdinand retweetet
MagnusBarstad
MagnusBarstad@MagnusBarstad·
OBOS-ligaen er faen meg helt jævla rå ass. For et show. Null VAR, null reklamepauser midt i omgangene og null limp dick ta bort corneren men ikke gi om feildømt. Jada, VM er mye konge det. Norge er absolutt alt i mesterskap igjen. Men vi klarer to tanker i hodet samtidig. Fotball bare er mye bedre uten overformynderiet VAR og teknologien gir. Jeg har sett så mye OBOS i år. 12 runder inn, gjett hva INGEN snakker om? Dømminga. Prata med så mye folk om OBOS, gjett hva vi prater om? Sory Diarra, Pingel, Tørset Johnsen, Heltne Nilsen og Haugesund som plutselig fikk sving på det. Vi prater om Ranheim som er sjanseløse borte og dritgode hjemme, om 4-4 i toppkamp, om hvem vi tror rykker opp og hvem som kan gå ned. Vi prater om ligaen, sporten og spillerne. Bør egentlig være alt beviset man trenger.
Norsk
14
23
474
66.6K
Ferdinand retweetet
Veg
Veg@vegard1111·
"Folk som kun drar ut på byen lørdager er utelivets medgangssupportere" - Gandhi
Norsk
0
2
30
1.1K
Ferdinand retweetet
Lars Tjærnås
Lars Tjærnås@Tjaernas·
Og på et vakkert maleri eksisterer det en stygg oljeflekk. Den heter VAR- og forsøker med alle midler å ødelegge også denne skjønnheten av en fotballkamp
Norsk
27
36
718
33.8K
Ferdinand retweetet
Fridjof
Fridjof@PerFridjof·
Vi risikerer altså å måtte spille en eventuelt opprykks kvalik 20 desember. KK og nff fiender av norsk fotball. nrk.no/sport/kare-ing…
Norsk
1
8
147
10.5K
Ferdinand retweetet
Oscar A. Kathrud
Oscar A. Kathrud@OKathrud·
Scoringa til Marcus Mehnert 10/10 Feiringa til Marcus Mehnert 10/10 Mennesket Marcus Mehnert 10/10
Norsk
0
6
44
2K
Ferdinand retweetet
Stig-André Lippert
Stig-André Lippert@paabortebane·
Noen fagmann på fotball blir jeg aldri. Ikke vil jeg være det heller. Fotball er ikke mitt fag, det er min lidenskap. Det som slår meg i vårsola på Marienlyst i dag, er at divisjon er ett fett når laget mitt spiller. Det som teller er å være på stadion og spille uten var⚽️
Stig-André Lippert tweet media
Norsk
0
6
77
3K
Ferdinand retweetet
vp
vp@hadrianmarlowe_·
Watched Synecdoche New York and gotta admit we lost probs the greatest talent to ever grace cinema
vp tweet mediavp tweet mediavp tweet mediavp tweet media
English
17
327
4.7K
88.3K
Mathias Skarpaas
Mathias Skarpaas@SkarpMathias·
@RBVegard Jeg skjønner ikke de AI-modifiserte oversiktsbildene av Oslo. Gondol opp til Ekeberg, motorvei ved Grønland politistasjon og noen rare skyskrapere på andre bilder. Er det referanser til bøkene?
Norsk
5
0
7
11.3K
Vegard Flemmen Vaagbø
Vegard Flemmen Vaagbø@RBVegard·
Mine Harry Hole-tanker: - Fryktelig glorete farger - Oslo ser ut som en søppelby på gateplan - Er Oslo i Sverige? (Nei). - To episoder for mye - Waaler vs Hole er gøy! - Oleg er god - Törning 4
Norsk
19
0
80
45.4K
Ferdinand retweetet
Ferdinand retweetet
60 Minutes
60 Minutes@60Minutes·
Artist Molly Crabapple says AI art generators are scraping art from the web without artists’ consent. She calls it “the greatest art heist in history.” cbsn.ws/476QfIC
English
205
1.4K
6.3K
1.1M
Ferdinand retweetet
nick
nick@lovechazelle·
there’s a new chalamet out that’s supposed to be nuts
nick tweet media
English
32
2.5K
51.8K
1.2M
Ferdinand retweetet
Christer
Christer@ChristerNN·
Årets SF julebord🎅🏼 13.12
Christer tweet media
Dansk
0
3
28
3.1K
Ferdinand retweetet
Posse
Posse@possesandboe·
Bonus:
Türkçe
2
35
446
24K
Ferdinand retweetet
Vegard Bjørgå
Vegard Bjørgå@vegbjo·
Tabellen under Fagermo.
Vegard Bjørgå tweet media
Dansk
1
4
8
2K
Ferdinand retweetet
Unique Movie Moments 🐬
Unique Movie Moments 🐬@uniquemoviemom·
They did a good job of capturing this scene so perfectly
English
84
518
11.3K
1.8M